הי.
היתה לי 2007 עד לפני חודש,למשך שנה וחצי.
במילה אחת- מומלץ מאוד!
ובכמה מילים... את שלי מכרתי ב15.5,רכב שעשה 120 ק'מ. שיקום מישהו ויגיד איזה רכב מתקרב למגאן מבחינת תמורה למחיר. הרכב בפני עצמו מעולה. מרווח,בטוח,נוח ונראה מרשים.אז ברור שהרכב,באופן כללי,לא אמין כמו קורולה אבל מה שהרכב כן נותן וכן המחיר-מפצה על הכל.
רק שים לב למצבו של הרכב,שטופלו כמו שצריך ולא צריך להיבהל מעבר של ליסינג. כמו'כ ישנן מספיק מגאנים ככה שאם קצת סבלנות תוכל למצוא אחת שמורה. מה שיותר קשה למצוא זה את רמת הגימור הבכירה יותר,לפחות השנתון שאתה מדבר,שאז עלו על הכביש כמעט כמעט רק ליסינג.