Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. הנורה מקדימה,האורות הרגילים, עולה 50 שח ליחידה?! (רק הנורה,ללא החלפה).
  2. תודה. הכיוון לדעתכם זה רק תושבות? היתה לי מגאן ובה באמת החלפתי תושבת אבל פה זה מרגיש לי קצת אחרת. אין מצב שמדובר בחיישן כלשהו?!
  3. שלום. 307 מודל 2007.לפני כשבועיים,עת הדלקתי את המזגן אחרי כמה ימים טובים שלא הדלקתי, התחלתי להרגיש שבשניה הראשונה של היציאה מהמקום יש חיספוס מסויים שלא היה קודם.בימים האחרונים התחלתי להרגיש רעידות וטון מציק בעת עמידה כשהרכב משולב לD או R (בעמידה בניוטרל לא מורגש). האם יש קשר בין שתי התופעות חממה לדעתכם זה נובע?
  4. הרכב שלך אוטומט?! אם כן סגרנו את הפינה. עם צריכת הדלק שאתה מתאר אפשר להסתדר..
  5. סליחה, הכוונה ל אוטומטית ומדובר ברכישה מיד שניה ולא חדשה.
  6. איתמר ורותם תודה. הרכב הוא לאבא שלי.כיום עם אקסנט 2007 1.6. זו היונדאי השלישית שלו ו הוא מעוניין להמשיך עם יונדאי כי הם נתנו לו שקט כמעט מוחלט מבחינת תקלות. בנוסף זה מה שהוא מכיר... אלא שכפי שאמרתי וכידוע, האקסנט ממש לא חסכונית ו הוא שוקל את הi20 כיונדאי אבל חסכונית יותר. מישהו יודע פחות או יותר מה בצריכת דלק שלה?
  7. שלום. מחפש תחליף לאקסנט 2007. חשבתי על i20 כשבעיקר מעניינת אותי צריכת הדלק. לא מחפש צריכת דלק של מיני אבל אין מצב שאני קונה עוד פעם רכב עם צריכת דלק כמו של האקסנט. מה דעתכם? כמה היא עושה?
  8. תודה על התגובות עד כה. הרכב משמש בני 60+ ככה שהנוחות (ובמידה לא מבוטלת-האמינות ) זה העיקר.
  9. גיר שבע הילוכים?! אתה בטח מתכוון לגיר רציף עם תיכנות לכאילו שבע הילוכים... המנוע לא רועש?! עד כמה לדעתך היא שונה מהקורולה מבחינת נוחות? אני לא מת על הקורולה... איך השוק שלה?! נמכרת במחירון?
  10. שלום. אנו מחפשים רכב במקום סיוויק 2007. איך האוונסיס? איך השוק שלה? מישהו ממליץ?
  11. היתה לי במשך חמש שנים אקסנט 2001. חיצונית יש קצת הבדל בין הדגמים אולם למיטב ידיעתי מכנית הם זהים.בנסיעה בינעירונית הרכב די חסכוני. משהו כמו 1:13. עם אפשרות לעלות ולרדת מנתון זה בהתאם לסגנון הנהיגה. אצלי פעמיים הלך איזשהו חיישן בהזרקה. במקרים אלו נתקלתי בפערים של 100% (!!!) במחיר בין מוסכים שונים על אותו חלק מקורי. אצלי הגיר החזיק גם אחרי 220k (עד הטוטללוסט שאשתי אירגנה).אולם אצל חבר הלך כבר באזור ה140k. ממיר קטליטי גם כן הלך הקדנציה שלי, עלה באזור האלפיים. סה''כ רכב טוב.
  12. elihershko

    רנו מגאן 2

    אומרים שיש הבדל באמינות הרכב החל מ2007. שום הבדל מעבר לכך. רכב משנת 2004 זהה לחלוטין לרכב משנת 2008,למעט אולי שינויים קוסמטים מבחוץ לידי העין. כמובן שיש הבדל בין גרסאות הגימור השונות. מעבר לכך,לי היתה 2007 להרכב מאוד מומלץ.
  13. elihershko

    רנו מגאן 2

    אומרים שיש הבדל באמינות הרכב החל מ2007. שום הבדל מעבר לכך. רכב משנת 2004 זהה לחלוטין לרכב משנת 2008,למעט אולי שינויים קוסמטים מבחוץ לידי העין. כמובן שיש הבדל בין גרסאות הגימור השונות. מעבר לכך,לי היתה 2007 להרכב מאוד מומלץ.
  14. שלום. מבקש את דעתכם. בחמש שנים האחרונות היתה במשפחה הונדה סיוויק 2007. הגיע הזמן להתקדם. היינו מרוצים מהסיויק ובאופן טבעי חשבנו להתקדם לסיויק חדשה יותר. הציעו לנו כעת ניסן קשקאי.מה דעתכם? מבחינת הצרכים, הסיויק די התאימה עד כה. הנסועה השנתית קרובה ל30k בשנה.השאלה אם יש לקשקאי במחיר מקביל (100k) איזשהו יתרון?
  15. בתקציב הזה תוכל לקנות רנו מגאן 2008 ולהשאר עם עודף... מומלץ ביותר!
  16. אחי נראה הגזמת לגמרי. אני אישית לא סובל את התיבה הרובוטית אבל הבחור אומר שאין לו בעיה איתה.ככה שנשאר לדבר על המנוע.מניסיון במשפחה,קורולה מליסינג,תחת 6 נהגים שונים, עשתה מעל 220 קמ שאחרי הם המנוע הרגיש בשיא כוחו ובלי היסטוריה של בעיות מיוחדות. עם זאת,ברור שהאמינות היא כנראה המעלה היחידה של דגם זה...
  17. הי. היתה לי 2007 עד לפני חודש,למשך שנה וחצי. במילה אחת- מומלץ מאוד! ובכמה מילים... את שלי מכרתי ב15.5,רכב שעשה 120 ק'מ. שיקום מישהו ויגיד איזה רכב מתקרב למגאן מבחינת תמורה למחיר. הרכב בפני עצמו מעולה. מרווח,בטוח,נוח ונראה מרשים.אז ברור שהרכב,באופן כללי,לא אמין כמו קורולה אבל מה שהרכב כן נותן וכן המחיר-מפצה על הכל. רק שים לב למצבו של הרכב,שטופלו כמו שצריך ולא צריך להיבהל מעבר של ליסינג. כמו'כ ישנן מספיק מגאנים ככה שאם קצת סבלנות תוכל למצוא אחת שמורה. מה שיותר קשה למצוא זה את רמת הגימור הבכירה יותר,לפחות השנתון שאתה מדבר,שאז עלו על הכביש כמעט כמעט רק ליסינג.
  18. אני שילמתי 22.5 על 2007 120km, המחיר נמוך עקב תאונה שעבר הרכב.ליום הקניה המנוע היה מעולה וגם הגיר בסדר,מקווה שכך ימשיך. מה שרשמת עלויות של 9k זה נשמע למקרה קיצוני ביותר. הכל שאלה של תקציב.במחיר הזה אין הרבה אפשרויות.
  19. שלום.אני קניתי 307 סטיישן לפני שלושה שבועות.קודם כל אני חושב שזו קנייה די משתלמת, אתה מקבל רכב סופר מאובזר לממש נוח. כמובן שבסוג רכבים אלו אל תצפה לתא מטען במקרה של הסעת 7 נוסעים. באשר לצריכת הדלק, אני מדדתי בעיקר בסין עירוני, עשתה 10.6 קמ/ל.
  20. עמית, מישהו כבר כתב שאם אתה לא אספן (או סתם חולה וולוו כמוני...) אין לך מה לחפש וולוו בת 16 שנה ו יותר. באותו תקציב קניה (ואני לא מדבר על אחזקה...) תוכל לקנות רכב חדש יותר שיהיה בטוח לא פחות-פאסיבית ו בוודאי אקטיבית. רנו מגאן אחלה דוגמא. ושלא תבין,ברגע שאוכל אני קונה וולוו מהשנים היפות ההן... באשר לצריכת הדלק,940 שהיתה לנו (130 כ"ס,ללא טורבו) עשתה בבין עירוני 8-9 קמ/ל. בנסיעה עירונית כבר פחדתי למדוד...
  21. כבעלים לשעבר של מגאן, גם אני ממליץ בחום על הרכב.בתקציב המדובר תוכל לקנות גם 08' ובמצב טוב. הרכב נוח מאוד ומרווח. רק הסתייגות אחת- לדעתי,וכמי שהחזיק את הרכב פחות משנתיים, כדאי לקנות מגאן רק אם מתכוונים להחזיק אותה במינימום שלוש-ארבע שנים בגלל הקושי למכור ובגלל שמידי פעם ישנן תקלות ששווה להשקיע רק אם מחזיקים ברכב עוד כמה שנים.שוב, בסה"כ מאוד מומלץ. לגבי האקסנט- מנסיון,הרכב אמין ברמות,תא מטען מצויין אולם הוא שתיין לא קטן והנסיעה שלו ממש לא נוחה. מישהו דיבר פה על הדגם מ06'- מדובר בדגם קודם והאמת שהדגם ההוא היה קצת יותר נוח.
  22. כמה זה הרבה?!
  23. לא נראה לי שזו הבעיה.כפי שאמרתי,השקר,באזור ה19 מעלות ומטה, עובד פיקס. יום ולילה.
  24. מה העלות?
  25. שלום. פיג'ו 307 2007. המסך במרכז הדשבורד, זה שמציג את הרדיו, מחשב הדרך ועוד, נראה ברור וקריא רק בשעות הקרות של היום.בימים החמים הוא כלל לא היה קריא,בימים האחרונים הוא קריא בשעות הבוקר הקרירות. מישהו נתקל בבעיה זו? יש פתרון?
×
×
  • תוכן חדש...