Jump to content

Eyal Levi

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Eyal Levi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, שבוע שעבר קניתי רכב מיד שנייה. רנו מגאן 2008, אפור כהה, 86,000 ק"מ. הרכב נראה ממש יפה ושמור, צבא אפור שחור כזה, יש עליו שריטות פה ושם, באיזה חלק קטן בגג יש חספוס מכוער כזה שנראה מלשלשת ישנה שלא ניקו אותה.. חיפשתי פה הרבה בפורום כבר זמן מה, אבל עדיין לא הסתדרתי. 1. יש כאלה שאומרים שלא מומלץ לעשות פוליש לבד.. מה הסיפור? זה יעלים את השריטות? הן לא כאלה עמוקות. האם טוש להעלמת שריטות חרטא? 2. אני רוצה לעשות ווקס לרכב אחרי הפוליש אבל ווקס ממש ממש מבריק, כזה של אולמות תצוגה. האם ווקס לרכב שחור מטאלי ייראה טוב על הרכב שלי שהוא בצבע אפור כהה מטאלי?? תקציב.. כמה שיעלה. מצידי להשקיע ממש הרבה לווקס שבאמת יעשה את הרכב להכי מבריק שיש. 3. לא מעוניין ללכת לפחח. 4. לגבי הכתם של הלשלשת.. מה יעזןר? זה לא כזה בולט ד.א
  2. חברים תודה לכולכם! אפילו עכשיו אני עוד יותר משוכנע שאני עושה צעד נכון בבחירת המגאן. תודה! אייל
  3. טוב, אז אחרי חודשיים וחצי ארוכים של בדיקות, התייעצויות, והרבה התלבטויות. החלטתי ללכת על רנו מגאן 2008 קילומטראז שלא עובר את ה 130000 קמ במחיר של 15000- 20000 שח. למה החלטתי ללכת על זה? שוק חלש שגורם למחירים נמוכים מאוד. חסכונית בדלק יחסית יפה לפי דעתי נוחה מרווחת ובטיחותית. בעצם החלטתי לשבור את כל המוסכמויות בקשר לרכב ולהגיד 'פאק אני הולך על זה!'. אני מבקש שרק, אבל רק מי שהיה לו, או למישהו שהוא מכיר רנו מגאן משנת 2007 ומעלה בלבד, לחוות את דעתו בעניין. בלי משפטים נדושים כמו 'רנו לא אמינות' וכאלה.. אם למישהו יש מידע קונקרטי בשבילי אז זה הזמן כי כבר השבוע אני רוצה ללכת לקנות. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...