החלטתי שאני ננעל על רנו מגאן || ואני לא מתכוון ללכת על שום רכב אחר.
קראתי שהגרסה של הרכב משנת 2007 היא יותר טובה מהגרסה בשנים הקודמות.
השאלה שלי זה מה ההבדל בין גרסת 2004-2006 ו2007-2008?
האם ההבדל בשנתון היותר מתקדם שווה עד כדי כך שעדיף לקנות רכב שהיה בעבר בליסינג?
הייתי רוצה לקרוא גם חוות דעת קצרות שלכם על הרכב.