Jump to content

lev34

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של lev34

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. החלטתי שאני ננעל על רנו מגאן || ואני לא מתכוון ללכת על שום רכב אחר. קראתי שהגרסה של הרכב משנת 2007 היא יותר טובה מהגרסה בשנים הקודמות. השאלה שלי זה מה ההבדל בין גרסת 2004-2006 ו2007-2008? האם ההבדל בשנתון היותר מתקדם שווה עד כדי כך שעדיף לקנות רכב שהיה בעבר בליסינג? הייתי רוצה לקרוא גם חוות דעת קצרות שלכם על הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...