Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התקלה היא כנראה לא בגיר אלא בידית פיקוד שנותנת אותות לגיר, לכן מומלץ שחשמלאי רכב טוב יבדוק אותה.
גם אם התקלה היא בגיר, הגיר הוא AISIN AWTF80SC זה גיר מאוד נפוץ שכל מכון לגירים אוטומטיים אמור להכיר ולדעת לעבוד איתו.

בכל מקרה כמו שראית מוסך מורשה זה לא המקום לפתור תקלות, מוסך מורשה זה מקום לעשות טיפולים במסגרת האחריות לכל מה שקורה אחרי האחריות עדיף לחפש מוסך טוב שבאמת ידע לטפל ברכב\ים מעבר לטיפולים שוטפים.

פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

התקלה היא כנראה לא בגיר אלא בידית פיקוד שנותנת אותות לגיר, לכן מומלץ שחשמלאי רכב טוב יבדוק אותה.
גם אם התקלה היא בגיר, הגיר הוא AISIN AWTF80SC זה גיר מאוד נפוץ שכל מכון לגירים אוטומטיים אמור להכיר ולדעת לעבוד איתו.

בכל מקרה כמו שראית מוסך מורשה זה לא המקום לפתור תקלות, מוסך מורשה זה מקום לעשות טיפולים במסגרת האחריות לכל מה שקורה אחרי האחריות עדיף לחפש מוסך טוב שבאמת ידע לטפל ברכב\ים מעבר לטיפולים שוטפים.

שלום

 

עדכון חשוב נא עצתכם

 

כאמור האוטו הגיע היום למוסף מורשה

לדבריו המחשב הצביע על תקלה בגיר אבל לא בדיוק מה, קצת מוזר לי שבמוסך המורשה לא איתרו

 

הם פתחו את התיבה ולדבריו יש בעיה ב- תיבת פיקוד הילוכים משהו כזה

היא מקצרת

 

הוא אומר שהכל מלר במים

זנ ממש מוזר לי אני נהג יחיד לא שותה באוטו לא נשפך לי משהו מזמן לא היייתה שטיפה ברכב

 

 

לדבריו צריך להחליף את החלק

אפשר לוח חדש כ 4000 ש ולוח משומש כ 2000 ש

 

האם זה נראה פתרון סביר ומה כדאי להחליף?

 

תודה

פורסם (נערך)

כמו שאמרו לך לפני תעשה בדיקה בעוד מוסך, מומחה לחשמל רכב או לגירים אוטומטיים.
תיבת הפיקוד של הגיר הזה אטומה וחסינה למי ונמצאת במקום שלא נרטב דר"כ, לכן משהו לא מסתדר לי בסיפור שפתחו אותה ואיתרו בה מים.

בכל מקרה הצעת המחיר שנתנו לך מאוד מאוד גבוהה והייתי אפילו אומר הזויה, זה חלק נפוץ שאפשר למצוא בפירוקיות או באינטרנט בכמה מאות שקלים ולכל מכון לגירים אוטומטיים צריכים להיות כאלו בשלוף, אין טעם לקנות חדש כי זה חלק אלקטרוני ומשומש יעבוד בדיוק אותו הדבר.
 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני 6 שעות, Gavrik כתב:

כמו שאמרו לך לפני תעשה בדיקה בעוד מוסך, מומחה לחשמל רכב או לגירים אוטומטיים.
תיבת הפיקוד של הגיר הזה אטומה וחסינה למי ונמצאת במקום שלא נרטב דר"כ, לכן משהו לא מסתדר לי בסיפור שפתחו אותה ואיתרו בה מים.

בכל מקרה הצעת המחיר שנתנו לך מאוד מאוד גבוהה והייתי אפילו אומר הזויה, זה חלק נפוץ שאפשר למצוא בפירוקיות או באינטרנט בכמה מאות שקלים ולכל מכון לגירים אוטומטיים צריכים להיות כאלו בשלוף, אין טעם לקנות חדש כי זה חלק אלקטרוני ומשומש יעבוד בדיוק אותו הדבר.
 

אז מה אתה אומר שעושים עלי קופה בלשון נקיה

 

כי מצד אחד הם לכאורה מצאו את הבעייה

ומצד שני גם אתה אומר שמוזר שנכנסו מים ברמה כזו

 

ואתה אומר שהמחיר הזוי

זה מחיר של מוסך מורשה כנראה

 

מה אני יעשה עכשיו הם פירקו את התיבה

אני אגרור את הרכב למקום אחר שיש שם את החלק?

פורסם
לפני 14 שעות, Gavrik כתב:

תיבת הפיקוד של הגיר הזה אטומה וחסינה למי ונמצאת במקום שלא נרטב דר"כ, לכן משהו לא מסתדר לי

אנחנו לא יודעים מהתאור באיזה חלק מדובר, אני רק מהמר שמדובר בחלק הזה:

vpfsk7rz3czguzd1o8y8xv7llgsu60xf.jpg.5d1baff726843a49566a32704929b6af.jpg

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

אנחנו לא יודעים מהתאור באיזה חלק מדובר, אני רק מהמר שמדובר בחלק הזה:

vpfsk7rz3czguzd1o8y8xv7llgsu60xf.jpg.5d1baff726843a49566a32704929b6af.jpg

שלום

 

נראה גם לי שזה החלק הרלוונטי ז"א יש בפנים לוח פיקוד כנראה

 

אם זה כל החלק הזה מה אמור להיות המחיר של חלק משומש

 

האם היוני שהחלק הזה ירטב עד כדי כך

כשבבירור לפי זכרוני לא נשפכו שם מים או נוזל כלשהו

לפני 15 שעות, Gavrik כתב:

כמו שאמרו לך לפני תעשה בדיקה בעוד מוסך, מומחה לחשמל רכב או לגירים אוטומטיים.
תיבת הפיקוד של הגיר הזה אטומה וחסינה למי ונמצאת במקום שלא נרטב דר"כ, לכן משהו לא מסתדר לי בסיפור שפתחו אותה ואיתרו בה מים.

בכל מקרה הצעת המחיר שנתנו לך מאוד מאוד גבוהה והייתי אפילו אומר הזויה, זה חלק נפוץ שאפשר למצוא בפירוקיות או באינטרנט בכמה מאות שקלים ולכל מכון לגירים אוטומטיים צריכים להיות כאלו בשלוף, אין טעם לקנות חדש כי זה חלק אלקטרוני ומשומש יעבוד בדיוק אותו הדבר.
 

אז מה אתה אומר שעושים עלי קופה בלשון נקיה

 

כי מצד אחד הם לכאורה מצאו את הבעייה

ומצד שני גם אתה אומר שמוזר שנכנסו מים ברמה כזו

 

ואתה אומר שהמחיר הזוי

זה מחיר של מוסך מורשה כנראה

 

מה אני יעשה עכשיו הם פירקו את התיבה

אני אגרור את הרכב למקום אחר שיש שם את החלק?

 

 

 

שוחחתי עם המוסך הראשי

 

הוא אומר שהחלק הרלוונטי הוא הבית של תיבת ההילוכים שה כנראה בא עם המוט

 

שלחו לו חלק לא נכון

ורק מחר ישלחו...

 

לדבריו גם אצל היבואן הראשי יש מחסור גדול מאוד ולמעשה אין כזה חלק בארץ

 

זה יכול להיות?

 

פורסם

תתקשר לפירוקיות וחפש שם את החלק, החלק לא אמור להיות כזה יקר.

https://www.ebay.co.uk/itm/403010997456?epid=5025138631&hash=item5dd553ccd0:g:-w4AAOSwHMVg-TYS&amdata=enc%3AAQAHAAAAoNkjWZ%2Far5F7nyZrCmYn9nlJHgnsiZCuf7gXOF58y6Ia%2B5lZI0%2FE498sbZWWELqi%2BRyZEcXLhI7Rja379%2BADbJPu1zkXxDrW7BJCPZGr5zDZ0LI0KLwIJCIXd3o%2B9WskpeyrstrOH3%2Bm%2FKPInfvq8m93j8iCoXSGHqYqyZm06h%2FQetG1YyG6qG9A3qeiTIO6ZLrUNcd%2FwekeRipCNQgeAi4%3D|tkp%3ABk9SR-bUtd7NYQ

אם המוסך המורשה לא רוצה להרכיב חלק שהוא לא מרוויח עליו הון תועפות אז תגרור למוסך אחר.

פורסם
לפני 24 דקות, Gavrik כתב:

תתקשר לפירוקיות וחפש שם את החלק, החלק לא אמור להיות כזה יקר.

https://www.ebay.co.uk/itm/403010997456?epid=5025138631&hash=item5dd553ccd0:g:-w4AAOSwHMVg-TYS&amdata=enc%3AAQAHAAAAoNkjWZ%2Far5F7nyZrCmYn9nlJHgnsiZCuf7gXOF58y6Ia%2B5lZI0%2FE498sbZWWELqi%2BRyZEcXLhI7Rja379%2BADbJPu1zkXxDrW7BJCPZGr5zDZ0LI0KLwIJCIXd3o%2B9WskpeyrstrOH3%2Bm%2FKPInfvq8m93j8iCoXSGHqYqyZm06h%2FQetG1YyG6qG9A3qeiTIO6ZLrUNcd%2FwekeRipCNQgeAi4%3D|tkp%3ABk9SR-bUtd7NYQ

אם המוסך המורשה לא רוצה להרכיב חלק שהוא לא מרוויח עליו הון תועפות אז תגרור למוסך אחר.

אי אבל החלק נקרא בדיוק

 

כנראה שזה לא הכי נפוץ אם רק מחר יהיה לו

 

אני מניח שהוא עובד אם איזה מאגר

פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

תתקשר לפירוקיות וחפש שם את החלק, החלק לא אמור להיות כזה יקר

אני לא חושב שזה מה שהוא צריך לעשות.

 

אני רק שיערתי שזה החלק על סמך תאור התקלה.

ואם זה משהו אחר? מה אז?

 

הרכב כבר במוסך, להוציא אותו משם יהיה כרוך בתשלום על עבודת פירוק ואבחון לפחות כמה מאות שקלים, ותצא עם רכב לא תקין עדיין. אז כבר תן למוסך להמשיך את התיקון. אם זה באמת החלק שאת התמונה שלו צירפתי, אין בעיה להחליף למשומש.  זה לא חלק שיש לו בלאי גבוה או תקלות נפוצות. 

 

 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

@יוסי אבג אפשר לבקש מהמוסך הצעת מחיר מסודרת, עם אבחון מדויק ומספרים קטלוגיים? לדעתי זה יקל על המומחים פה להבין מה קורה ולתת עצה.

  • אהבתי 1
פורסם

שלום

 

רק עכשיו ראיתי את המענה כל היום לא הייתי מחובר

 

עדכון צשל יום ב בבוקר- הגיע חלק לא מתאים

הוזמן חלק מספק אחר  יגיע רק ביום ג

 

באמת לא חשבתי ולא נתנו הצעה כתובה מסודרת

רק מ חר כבר אמור להגיע החלק..

פורסם

עדכון חשוב בעלילות הפיג'ו - הצילוווו

 

היום סו"ס הגיע אחרי חצי יום החלק המיוחל לתיקון התיבה

כמו שענו לי כאן הגיע כל התיבה הגיר והחלק השחור שעוטף אותה

 

הבעיה לדברי המוסכניק- בעיה בלוח הפיקוד

 

ושוב החלק כולו לא היה תקין בפעם השנייה

 

 המוסכניק פירק ממנו מה שהיה צריך והרכיב על הגיר שלו

 

לדבריו בתוך התיבה התחבאו מטבעות ( יכול להיות ) ומים בכמות משמעותית- אין סיכוי שנשפך שם מים וזה גרם לקצר

 

 הוא איחל לי נסיעה טובה וזהו

 

אני מזיז את הרכב במוסך לכיוון היציאה והנה..

 

 ה- D  לא נמצא כמו שהיה קודם

 

שאלתי אותו הוא לא כ"כ הבין ואחד הפועלים אמר שראה D ( לא הכי אמין)

 

הראתי לו בתמונות שחייב להיות D

 

שכנעתי אותו שנצא לנסיעה קצרה

 

 והנה הכל כמו שהיה אין החלפת הילוכים אוטומטית או ידני

הייתי בשוק איך לא נסעת עם הרכב לבדוק?

הוא אומר לי אמרת שאין D  והיה

אמרתי לו זו הבעיה של הרכב זה סיפטום

 

ואז התחיל להגיד אני מלחיץ אותו הוא השקיע וחיפש לי חלקים

פתאום אמר שדלקה נורת SERVISE  מה שלא היה נכון שהבאתי את הרכב

 

שאלתי ולא קבלתי מענה-

האם יתכן שזו לא התקלה המעגל המודפס?

האם יתכן שהחלק שהרכיב לא היה תקין?

 

 

בקיצור הוא התחיל להגיד לי סבלנות לא יודע מה לעשות, צריך להזמין את החלק מחול זה יקח זמן

 

לדבריו לא כדאי ליסוע ככה באוטו זה יהרוס את הגיר- זה נכון?

 

בקיצור-

מה אני עושה עכשיו אך אני מתנהל אני ממש צריך את הרכב 

 

תודה וחודש טוב

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...