Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכנסתי לשלולית קטנה עם האוטו וכשיצאתי ממנה הברקסים לא תפקדו משהו...

האם צריך להחליף? לייבש?

להחליף, בטוח שלא.

 

לייבש ? כן. בנסיעה איטית עם לחיצה ממושכה על הבלם.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לדעתי זוהי שאלה לפורום הטכני...

אבל אם כבר שאלת, ברקסים עובדים על עקרון חיכוך. אם יש מים בין הרפידות לדיסק ("בברקסים"), המים מורידים את רמת החיכוך בדיוק כמו צמיגים על כביש רטוב. ז"א שהרכב יבלום אך יקח לו זמן רב יותר מאחר והחיכוך נפגע. לכן אחרי מעבר בשלוליות יש ללחוץ בעדינות על דוושת הבלם מס' שניות ע"מ ליבש את הרפידות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
נכנסתי לשלולית קטנה עם האוטו וכשיצאתי ממנה הברקסים לא תפקדו משהו...

האם צריך להחליף? לייבש?

אם אתה זוכר מהספר תאוריה כמו שהיה רשום

אחרי שהברקסים מתרטבים יש ללחוץ לחיצות קטנות על הברקס על מנת ליבש אותו-משהו בסגנון הזה

Suzuki Jimny

פורסם

בSLR האגדית יש חיישן שמזהה שהבלמים נירטבו והמחשב מורה לבלמים "לינגוע קלות" בבלמים ומיבש אותם

 

פינוק (מיותר)

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
פינוק (מיותר)
ויקר...

 

(חרוז, רוצה תפוז? :-P)

 

זאת הבעיה עם הרכבים המודרנים, יותר מדי מחשבים... אללה-איסתור מה יהיה בעוד כמה שנים שהפינוק הזה יהפוך לסטנדרט. ממש כמו הגה כוח וחגורות בטיחות... :lol:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם
ויקר...

 

(חרוז, רוצה תפוז? :-P)

 

זאת הבעיה עם הרכבים המודרנים, יותר מדי מחשבים... אללה-איסתור מה יהיה בעוד כמה שנים שהפינוק הזה יהפוך לסטנדרט. ממש כמו הגה כוח וחגורות בטיחות... :lol:

תחשוב מה יקרה שהמערכות האילו ייוצרו בצורה המונית ע"י יצרנים בכל העולם, ויתפסו תאוצה ברכבים...

מה יקרה כאשר המערכות האילו יכשלו?!

 

"אדוני השוטר, זה לא אני שנסעתי מהר, זה המחשב, הוא השתגע..."

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
בSLR האגדית יש חיישן שמזהה שהבלמים נירטבו והמחשב מורה לבלמים "לינגוע קלות" בבלמים ומיבש אותם

 

פינוק (מיותר)

גילי

תיקון קטן: לא רק ב SLR יש את זה בהרבה דגמים אם לא בכולם של מרצדב אני חושב שזה קיים אצלהם כבר

לפחות שנתיים (תקנו אותי אם אני טועה)

 

 

ולפי דעתי זה דבר מעולה, זאת מערכת שמעלה את רמת הבטיחות של הרכב וזה בדיוק הפוך ממשהוא

שהוא נחשב כאביזר פינוק ובטח לבטח לא מיותר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
נכנסתי לשלולית קטנה עם האוטו וכשיצאתי ממנה הברקסים לא תפקדו משהו...

האם צריך להחליף? לייבש?

 

לא לעשות כלום - הבלמים אמורים להתייבש תוך שניות ולחזור לפעולה תקינה.

 

 

ולכל המגיבים בשרשור הזה.. אז מה? כל פעם שיורד גשם נעצור בצד?

או שבחורף ניסע עם בלמים "לחוצים טיפה" כדי לשמור על הבלמים יבשים?

תהיו רציניים, הטמפ' שהרפידות והדיסקים מגיעים אליהן בזמן בלימה הם הרבה מעבר למה שמיים יכולים לעמוד בהם.

 

 

ולבחור שהרטיב את הבלמים והרגיש שהם לא משהו - אם זה קרה בחצי שניה-שניה הראשונה של הבלימה, זה טבעי ואין עם זה בעיה.

אם זה מתמשך וזה קורה לאורך זמן - אז בהחלט יכול להיות שיש לך בעיה אמיתית בבלמים - גש לבדוק את זה.

 

רון.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
לא לעשות כלום - הבלמים אמורים להתייבש תוך שניות ולחזור לפעולה תקינה.

 

רון.

:mm_yeah::king::ladysman:

וזה כי הרפידות אמורות להיות כל הזמן במגע (אמנם לא כמו בבלימה) עם הרפידות, לדוגמא;

תרימו אופנוע על ג'ק אמצע כאשר אחד הגלגלים באוויר, סובבו ותשמעו רעש של חיכוך, אלה הרפידות אשר נוגעות בדיסקית (תקין לחלוטין - כבר שאלו אותי פעם אם זה בסדר, כי חשבו שמשהו שם תקוע :shock: ).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

תרימו אופנוע על ג'ק אמצע כאשר אחד הגלגלים באוויר, סובבו ותשמעו רעש של חיכוך

לא יודע :? , בעל האופנוע עשוי להתעצבן... :-D

פורסם
לא יודע :? , בעל האופנוע עשוי להתעצבן... :-D
הכוונה הייתה כמובן לא ל"הרמה" כגניבה, אלא תעשו לאופנוען טובה ותעזרו לו להעמיד את האופנוע.

 

הצעה שלי, תנסו לעשות זה לאחד שהיה בפורום אופנועים עד לא מזמן, קוראים אותו טיגר (tygger), ותראו מה קורה לכם אחרי זה.:lol::wink::-)

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

בקרוס נהיגה שעברתי בצבא לימדו אותי את זה (ניגיעות ברקס לייבוש) לגבי האמר ,אני לא יודע אם זה באמת עוזר אבל תמיד הקפדתי על זה .

 

השאלה היא מתי בדיוק אם רכב רגיל טבלת ת'ברקסים במים,בשטח עושים את זה רק אחרי צליחות וחציות נחלים ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מי שרוצה לדעת את הסיפור... נסעתי לאילת ובחצי שעה האחרונה לפני שהגעתי לאילת נהג התחיל להבהב לי עם האורות... במשך כל הדרך..

אני חשבתי שזה איזה ערבי שרוצה שאני יעצור בצד או משהו כזה אבל לא הייתי בטוח...

בכל מקרה הוא נסע אחרי עד שהגענו לאילת...

ואז בתוך אילת רציתי לראות אם הוא עוקב אחרי ולקחתי פנייה ימינה במקום לא קשור.

והייתה שם שלולית עמוקה וארוכה... המשכתי בכביש עם השלולית ואז ראיתי שזה רחוב ללא מוצא ולא היה לי איפה להסתובב אז הייתי צריך לחזור את כל השלולית ברברס וככה כנראה נרטבו הבלמים...

אז נתתי לאוטו איזה 4 שעות לישון וכשחזרתי לאוטו הבלמים עדיין לא תיפקדו כמו שצריך אבל תוך שעה זה הסתדר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...