Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם אתה תטפל במורשה יחליפו לך את החלקים בלי לשאול אותך. ההמלצה היא כל 40 אלף להחליף פלאגים. לדעתי מיותר היות ואלו פלאגים ארידיום ואין סיבה להחליף כל 40 אלף.

שמן כל 20k . השמן יקר בגלל התקן של סיטרואן פיג'ו שנותנים אותו לבעלי החסות טוטאל. אבל בגדול זה c3. 

אם אתה רוצה לשמור על הרכב היטב תחליף שמן גיר כל 40 אלף.

נוזל בלמים מחליפים כל שנתיים - לדעתי מיותר. 

 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם
לפני 6 דקות, netanel1014 כתב:

לדעתי מיותר היות ואלו פלאגים ארידיום ואין סיבה להחליף כל 40 אלף

מאיפה לך שזה מיותר? מה נראה לך, שסתם היצרן מבקש להחליף אותם לפני הזמן? בעידן שבו היצרנים מתחרים אצל מי משטר הטיפולים הוא הכי חסכוני, אף יצרן לא יתנדב להגדיל משטר טיפולים סתם. 

בכל מנועי ההזרקה הישירה המוגדשים, תדירות החלפת המצתים היא גבוהה בהשוואה למנועים אטמוספריים. הסיבה היא שבמנועי הזרקה ישירה מוגדשים, הלחצים והטמפרטורת בתא השריפה גבוהים מאד, מה שמקצר את חיי המצתים. זה לא חריג למנוע הזה.

 

ד״א מרווח החלפת השמן של היצרן עודכן לפעם ב-15K עבור המנוע הזה, ואני ממליץ לבצע החלפת שמנים פעם ב-10k ק״מ.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, menir1 כתב:

מאיפה לך שזה מיותר? מה נראה לך, שסתם היצרן מבקש להחליף אותם לפני הזמן? בעידן שבו היצרנים מתחרים אצל מי משטר הטיפולים הוא הכי חסכוני, אף יצרן לא יתנדב להגדיל משטר טיפולים סתם. 

בכל מנועי ההזרקה הישירה המוגדשים, תדירות החלפת המצתים היא גבוהה בהשוואה למנועים אטמוספריים. הסיבה היא שבמנועי הזרקה ישירה מוגדשים, הלחצים והטמפרטורת בתא השריפה גבוהים מאד, מה שמקצר את חיי המצתים. זה לא חריג למנוע הזה.

 

ד״א מרווח החלפת השמן של היצרן עודכן לפעם ב-15K עבור המנוע הזה, ואני ממליץ לבצע החלפת שמנים פעם ב-10k ק״מ.

אתה מתכוון ל165thp? אם כן 

לפני שבוע בדקתי ועדיין זה על 20k.

ומיותר כי ראיתי כמה פלאגים ארידיום אחרי 40k והם נראים כמעט כמו חדשים (ב165thp). אבל הגיונית אתה צודק כי אין סיבה שהיצרן ירשום סתם להחליף.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
×
×
  • תוכן חדש...