Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אנו מתכוונים לסגור פיג׳ו 5008, דגם פרימיום 1.6 טורבו-בנזין. צפי המסירה: תחילת 2023.

הנסועה שלנו היא כ-12-13 אלף ק״מ בשנה.

 

אשמח לשמוע מכם בנושא האמינות של דגם זה וגם עלויות התחזוקה השוטפות (מחיר הטיפולים).

 

אציין שב-15 השנים האחרונות אנו עם המאזדות.

כעת עם CX5 הצורה החדשה.

 

תודה וערב טוב.

פורסם (נערך)

מנוע 1.6 טורבו מאוד אמין, חזק ויחסית חסכוני.

מבחינת עלויות טיפול שנה ראשונה טיפול קטן שמן, מסנן שמן ופילטר מזגן עלות בין 700-900 תלוי במוסך.

טיפול שני בנוסף למה שיש בראשון גם פילטר אוויר, נוזל בלמים ופלגים עלות כ2000 שקל 

וכך חוזר שלישי קטן רביעי גדול וכן הלאה.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, TZR84 כתב:

מנוע 1.6 טורבו מאוד אמין, חזק ויחסית חסכוני.

מבחינת עלויות טיפול שנה ראשונה טיפול קטן שמן, מסנן שמן ופילטר מזגן עלות בין 700-900 תלוי במוסך.

טיפול שני בנוסף למה שיש בראשון גם פילטר אוויר, נוזל בלמים ופלגים עלות כ2000 שקל 

וכך חוזר שלישי קטן רביעי גדול וכן הלאה.

תודה לך על המענה.

 

לא זול יחסית למאזדה, אבל בטיפולים לא מזלזלים.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, TZR84 כתב:

טיפול שני בנוסף למה שיש בראשון גם פילטר אוויר, נוזל בלמים ופלגים עלות כ2000 שקל 

 

פלגים אירידיום יכולים להחזיק 100K ויותר

יש רכבים שהוראת יצרן להחליף ב60K(סוזוקי)

נשמע מוזר שבטיפול שני  שזה בד"כ 30K או שנתיים כבר צריך להחליף פלגים

לגבי נוזל בלמים כל רכב יש את ההוראות שלו

לי זה נשמע "צפוף" להחליף כל 2 טיפולים

אצלי למשל בפלואנס זה אחת ל 4 טיפולים

לא חושב שיש הבדל גדול אם בכלל  בין סוג הנוזל  ומערכת הבלמים 

 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם

למיטב זיכרוני, במנועים THP156 ו-THP180 שגרת החלפת הפלאגים היא פעם ב-40K ק"מ. במנוע שלי, כל 20K ק"מ. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בתאריך 7.10.2022 בשעה 20:37, Pmo1983 כתב:

עלויות התחזוקה השוטפות (מחיר הטיפולים).

למה אתה שואל פה?

תחליט איפה אתה מטפל (יבואן/מורשה, שאל על המתצות בהתאם למקום המגורים), ותבקש מהמוסך הספציפי מחיר מדויק לכל הטיפולים למשך תקופת האחריות לפחות. תוכל להשוות בין 2-3 מוסכים. אין בזה מסתורין.

עלויות אחזקה מסתבכות כשדברים מתקלקלים אח"כ. 

 

לפני 34 דקות, nit_zan כתב:

פלגים אירידיום יכולים להחזיק 100K ויותר

יש רכבים שהוראת יצרן להחליף ב60K(סוזוקי)

נשמע מוזר שבטיפול שני  שזה בד"כ 30K או שנתיים כבר צריך להחליף פלגים

לגבי נוזל בלמים כל רכב יש את ההוראות שלו

לי זה נשמע "צפוף" להחליף כל 2 טיפולים

אצלי למשל בפלואנס זה אחת ל 4 טיפולים

לא חושב שיש הבדל גדול אם בכלל  בין סוג הנוזל  ומערכת הבלמים 

 

לפות"ש, אני באמת ממליץ שתטפל ברכב החדש שלך שעולה קרוב ל-100 משכורות על פי המלצות של מישהו שאינו מומחה, אינו מכיר את הרכב, "לא חושב שיש הבדל" בין רכבים של יצרנים שונים מסגמנטים ושנים שונות, במקום לפעול לפי הוראות היצרן, כי מה היצרן כבר מבין ברכב שייצר.

 

גם לנו במשפחה יש את ה-CX5 רכב מצוין ומרווח שאני אוהב, אבל ה-5008 (אפילו ה-3008 פרימיום) בעיני היא לא עליית מדרגה אחת אלא שתיים. 

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, menir1 כתב:

למיטב זיכרוני, במנועים THP156 ו-THP180 שגרת החלפת הפלאגים היא פעם ב-40K ק"מ. במנוע שלי, כל 20K ק"מ. 

בארץ נחשב תנאים קשים, היבואן דורש טיפול כל 15 ולא כל 20 כמו בארצות אחרות. זה רשום במפורש גם בספר הרכב ונאמר על ידי נציגי היבואן במסירת הרכב אחרת אין אחריות.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, Jack457 כתב:

למה אתה שואל פה?

תחליט איפה אתה מטפל (יבואן/מורשה, שאל על המתצות בהתאם למקום המגורים), ותבקש מהמוסך הספציפי מחיר מדויק לכל הטיפולים למשך תקופת האחריות לפחות. תוכל להשוות בין 2-3 מוסכים. אין בזה מסתורין.

עלויות אחזקה מסתבכות כשדברים מתקלקלים אח"כ. 

 

 

לפות"ש, אני באמת ממליץ שתטפל ברכב החדש שלך שעולה קרוב ל-100 משכורות על פי המלצות של מישהו שאינו מומחה, אינו מכיר את הרכב, "לא חושב שיש הבדל" בין רכבים של יצרנים שונים מסגמנטים ושנים שונות, במקום לפעול לפי הוראות היצרן, כי מה היצרן כבר מבין ברכב שייצר.

 

גם לנו במשפחה יש את ה-CX5 רכב מצוין ומרווח שאני אוהב, אבל ה-5008 (אפילו ה-3008 פרימיום) בעיני היא לא עליית מדרגה אחת אלא שתיים. 

 

 לא המלצתי לטפל ברכב בניגוד להוראות היצרן\יבואן בתקופת אחריות

התיחסתי לנושא הפלגים ונוזל בלמים

לאחר תום תקופת האחריות אפשר לטפל בצורה הגיונית ולא להכנס סתם להוצאות מיותרות

לא נשמע הגיוני להחליף פלגים אירידיום כל  טיפול שני

אותו כנ"ל נוזל בלמים

המערכות הבסיסיות ברכבי ICE הן דומות ברכבים מהעשור האחרון ואף אחד לא המציא מחדש את הגלגל בלי קשר למותג

 

 כמו כן  גם במועדי טיפולים יש פערים בין המלצות יצרן להמלצות יבואן

ביונדאי לקחו את זה רחוק מדי והתוצאה :בוצה במנועים

לפיז'ו יש כנראה טראומה מהכשלים וחוסר האמינות של רכבים מסוימים(פיורטק) אז אולי לקחו מקדם ביטחון

בכל מקרה אין להתפשר על החלפת שמן בתקן הספציפי אחת לשנה שזו הפעולה הכי חשובה לשמירה על חיי המנוע במיוחד במנועי טורבו

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם
לפני 32 דקות, nit_zan כתב:

לא נשמע הגיוני להחליף פלגים אירידיום כל  טיפול שני

אותו כנ"ל נוזל בלמים

ב-GTi המלצת היצרן היא להחליף פלאגים כל 20k ק״מ. בהרבה מנועי טורבו הזרקה ישירה, תדירות החלפת הפלאגים היא בין 40k ל-60k ק״מ. אני מניח שזה נובע מהעובדה שמנוע הזרקה ישירה מוגדש עובד בטמפרטורות מאד גבוהוה בתא השריפה, כך שהפלאגים עובדים בתנאים קשים יותר מאשר במנוע אטמוספרי.

 

לגבי תדירות החלפת נוזל בלימה, רוב היצרנים ממליצים על החלפה כל שנתיים (גם בטויטה אוונסיס - המכונית של אשתי - ההמלצה היא החלפה כל שנתיים).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 5 שעות, TZR84 כתב:

בארץ נחשב תנאים קשים, היבואן דורש טיפול כל 15 ולא כל 20 כמו בארצות אחרות. זה רשום במפורש גם בספר הרכב ונאמר על ידי נציגי היבואן במסירת הרכב אחרת אין אחריות.

 

היצרן עבר כבר להמליץ על טיפול כל 10,000 ק"מ.

אם תרצה, שלח לי מספר רכב בפרטי, אארגן לך הצצה בשגרת הטיפולים שלך לפי תנאים קשים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 19 שעות, Jack457 כתב:

למה אתה שואל פה?

תחליט איפה אתה מטפל (יבואן/מורשה, שאל על המתצות בהתאם למקום המגורים), ותבקש מהמוסך הספציפי מחיר מדויק לכל הטיפולים למשך תקופת האחריות לפחות. תוכל להשוות בין 2-3 מוסכים. אין בזה מסתורין.

עלויות אחזקה מסתבכות כשדברים מתקלקלים אח"כ. 

 

 

לפות"ש, אני באמת ממליץ שתטפל ברכב החדש שלך שעולה קרוב ל-100 משכורות על פי המלצות של מישהו שאינו מומחה, אינו מכיר את הרכב, "לא חושב שיש הבדל" בין רכבים של יצרנים שונים מסגמנטים ושנים שונות, במקום לפעול לפי הוראות היצרן, כי מה היצרן כבר מבין ברכב שייצר.

 

גם לנו במשפחה יש את ה-CX5 רכב מצוין ומרווח שאני אוהב, אבל ה-5008 (אפילו ה-3008 פרימיום) בעיני היא לא עליית מדרגה אחת אלא שתיים. 

 

 

שלום לך,

שואל פה כדי לקבל מידע מבעלי ניסיון כלקוחות.

 

בנוגע להוראות היצרן - תמיד הקפדתי להצמד אליהן במלואן וגם לבצע את הטיפולים במוסכי היבואן. כך זה גם הCX5 הנוכחי.

 

האמת שלרכב היו כמה בעיות למרות שקניתי חדש ועברתי עד כה כ50000 ק״מ.

ההגה התקלף, מושב עור אחד התקלף בכמה חלקים, המראות הפסיקו להיסגר וגם המולטימדיה הצריכה התערבות.

היבואן לקח אחריות על חלק מהדברים.

 

עם מאזדה 3 הקודמת היה נוח יותר.

 

נקווה שברכב הבא יילך היטב עם הנושא הזה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 9.10.2022 בשעה 19:30, מלטבשי כתב:

 

היצרן עבר כבר להמליץ על טיפול כל 10,000 ק"מ.

אם תרצה, שלח לי מספר רכב בפרטי, אארגן לך הצצה בשגרת הטיפולים שלך לפי תנאים קשים

ראיתי עכשיו שזה שונה.

נראה לי קצת מוגזם במיוחד ההגדרות של לוביסנקי לתנאים קשים. את הנסועה בפקקים או נסיעות קצרות קבועות אני יכול להבין אבל השאר נשמע מוזר.

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, TZR84 כתב:

ראיתי עכשיו שזה שונה.

נראה לי קצת מוגזם במיוחד ההגדרות של לוביסנקי לתנאים קשים. את הנסועה בפקקים או נסיעות קצרות קבועות אני יכול להבין אבל השאר נשמע מוזר.

 

לא מוגזם להחליף שמן כל 10K 

היצרנים מטעמי שיווק וידיעה שלא תהיה השפעה בתוך תקופת האחריות מתחו את תדירות הטיפולים וגרמו לכך שמנועים אל אף שטופלו ע"פ הוראות יצרן  לא ממש מיצו את מלוא  פוטנציאל חייהם

סרטון שמדבר על התופעה אמנם של טויוטה אבל המכניקה הבסיסית זהה

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם
בתאריך 9.10.2022 בשעה 13:44, Jack457 כתב:

אני באמת ממליץ שתטפל ברכב החדש שלך שעולה קרוב ל-100 משכורות על פי המלצות של מישהו שאינו מומחה,

 

משכורת היום זה 1,900 שקל? או שהתכוונת עשר משכורות...

  • רעיון טוב! 1

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 10.10.2022 בשעה 09:36, Pmo1983 כתב:

 

שלום לך,

שואל פה כדי לקבל מידע מבעלי ניסיון כלקוחות.

 

בנוגע להוראות היצרן - תמיד הקפדתי להצמד אליהן במלואן וגם לבצע את הטיפולים במוסכי היבואן. כך זה גם הCX5 הנוכחי.

 

האמת שלרכב היו כמה בעיות למרות שקניתי חדש ועברתי עד כה כ50000 ק״מ.

ההגה התקלף, מושב עור אחד התקלף בכמה חלקים, המראות הפסיקו להיסגר וגם המולטימדיה הצריכה התערבות.

היבואן לקח אחריות על חלק מהדברים.

 

עם מאזדה 3 הקודמת היה נוח יותר.

 

נקווה שברכב הבא יילך היטב עם הנושא הזה.

היי אני לפני קניה של 5008 2020 בנזין באזור 50k קמ,. איזה בעיות מולטימדיה היו לך אם אפשר לשאול. 

×
×
  • תוכן חדש...