Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, Gavrik כתב:

כן יש בעיה כזאת.

אם ככה צריך לבדוק אם היא בכלל כשירה לנהוג.

 

כשאני עושה 1+1 נראה לי שהבעיה שלה זה חוסר ביטחון שנובע מחוסר התמצאות במרחב. אין לי מושג אם זה ברהטיפול או לא

 

אוטו שפוגע בעגלת תינוק על המדרכה זה לא אישה שנתקלת בעציץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הייתה כבר אצל אופטומטריסט לפני חודש, לובשת משקפיים עדכניות בהתאם לראיה

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם (נערך)

אז אולי היא פשוט צריכה להשלים עם העובדה שהיא לא צריכה לנהוג.

לא כולם צריכים להיות על הכביש, וזה בסדר גמור, לא מוריד מערכה כבן אדם.

 

אחרת במקרה הטוב היא תהיה מטרד בכביש, במקרה הגרוע תגרום לתאונה עם נפגעים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אז אולי היא פשוט צריכה להשלים עם העובדה שהיא לא צריכה לנהוג.

לא כולם צריכים להיות על הכביש, וזה בסדר גמור, לא מוריד מערכה כבן אדם.

 

אחרת במקרה הטוב היא תהיה מטרד בכביש, במקרה הגרוע תגרום לתאונה עם נפגעים.

 

אני גם באתי לרשום שיכול להיות שפשוט "אין לה את זה" וצריך להשלים עם המצב

לא לכולם יש את הכישורים המתאימים לתפעל רכב

 

לא שאני בא לקבוע שזה המצב שלה, כן?

אבל צריך לשקול גם את האפשרות הזאת.

 

 

הייתי מנסה קורס נהיגה מתקדמת כמו שהציעו פה כבר

פורסם

אני תמיד חשבתי נהיגה מתקדמת זה לאנשים שכבר מרגישים בנוח על הכביש, ורוצים ללמוד משהו אקסטרה (כמו יציאה ממצבי קיצון).

 

זה מה שזה, לא?

אני פשוט בחיים לא עשיתי קורס כזה.

 

מי שיש לו בעיית קואורדינציה, ומתקשה בלשלוט ברכב בצורה בסיסית, אני בספק אם קורס נהיגה מתקדמת תעזור לו, רק תגרום לו לרגשי נחיתות ועוגמת נפש.

 

כמו שפות"ש רשם, לבת הזוג יש בעיית קואורדינציה בלי קשר לנהיגה. לא יודע אם זה בר טיפול (אולי לפנות לניירולוג?), אבל אם כן, אולי כדאי לטפל בזה לפני שהיא עולה להגה.

 

אחרת זה כמו להגיד "השתכרתי עד כדי שאני לא מסוגל ללכת, אז אני כבר אנהג הביתה".

 

במצב הנוכחי, אם היא עולה להגה, היא מסוכנת לעצמה ולסביבה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
Just now, vadim6385 כתב:

אני תמיד חשבתי נהיגה מתקדמת זה לאנשים שכבר מרגישים בנוח על הכביש, ורוצים ללמוד משהו אקסטרה (כמו יציאה ממצבי קיצון).

 

זה מה שזה, לא?

אני פשוט בחיים לא עשיתי קורס כזה.

 

לא בטוח.. אני עשיתי קורסים כאלה רק בצבא (מגרש החלקה וכאלה)

 

יכול להיות ש"קורס נהיגה מתקדמת" זה לא השם הנכון, התכוונתי לאלה שבאים ללמד מה שמורה נהיגה אמור ללמד בתכלס

פורסם

זה קורה בגלל שלא מסתכלת לכיוון הנכון, נהג חדש מחפש גבולות של כביש - שוליים, מסתקלים על שוליים, ההגה נמשך לכיוון זה.

גם לי הייתה בעיה כזו כאשר למדתי נהיגה, מורה לקח אותי לכביש ישר וארוך וריק. שדה ראייה עד האופק, מאוד עזר לי לא להתרכז בשוליים, ולהסתכל קדימה ורחוק.

 

פורסם

יכולה לנהוג.

כשהייתי מורה נהיגה, היה לי פעם תלמיד אחד כזה. היה האתגר הגדול ביותר שלי והרגשתי סיפוק כשהשתפר (ועבר טסט).

היום אני לא בעניינים אבל יש מורים מומחים וסובלניים. לזה במיוחד. ברר אצל מורים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

המלצה שלי? תן לה לנהוג, אל תהיה ברכב. "ללמוד" לנהוג זה רק לתרגל. כמה שיותר כך יותר טוב.

 

אתה לא ברכב זה פחות כאב ראש לך - וגם לה. נראה לי שיש לך השפעה שלילית עליה.

 

שיעברו כמה שנים, ואז פתאום היא תהיה נהגת סבירה.

פורסם
לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

אני תמיד חשבתי נהיגה מתקדמת זה לאנשים שכבר מרגישים בנוח על הכביש, ורוצים ללמוד משהו אקסטרה (כמו יציאה ממצבי קיצון).

 

זה מה שזה, לא?

אני פשוט בחיים לא עשיתי קורס כזה.

 

מי שיש לו בעיית קואורדינציה, ומתקשה בלשלוט ברכב בצורה בסיסית, אני בספק אם קורס נהיגה מתקדמת תעזור לו, רק תגרום לו לרגשי נחיתות ועוגמת נפש.

 

כמו שפות"ש רשם, לבת הזוג יש בעיית קואורדינציה בלי קשר לנהיגה. לא יודע אם זה בר טיפול (אולי לפנות לניירולוג?), אבל אם כן, אולי כדאי לטפל בזה לפני שהיא עולה להגה.

 

אחרת זה כמו להגיד "השתכרתי עד כדי שאני לא מסוגל ללכת, אז אני כבר אנהג הביתה".

 

במצב הנוכחי, אם היא עולה להגה, היא מסוכנת לעצמה ולסביבה.

 

נהיגה מתקדמת זה משהו שאמור להיות היסוד לנהיגה הנכונה. ישיבה, אחיזה וטכניקת סיבוב הגה, מבט נכון, תגובות הרכב, יציאה ממצבי קיצון - כל זה אמור להניח את היסוד לצבירת ניסיון והימנעות מהטמעת הרגלים לא נכונים. כמה שהנהג יעשה קורס כזה יותר מוקדם, כל הוא יגדל להיות נהג טוב יותר ובטוח יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 19 דקות, RK כתב:

 

נהיגה מתקדמת זה משהו שאמור להיות היסוד לנהיגה הנכונה.

הבעיה בהגדרה השיווקית של הקורס כנהיגה מתקדמת.

 

בפועל זה בדיוקכמו שאמרת, קורס לנהיגה נכונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 16.6.2022 בשעה 08:24, Gavrik כתב:

רק אם זה לא ברכב שלי.

לשכור רכב דומה זו אופציה?

וכצעד ראשון, נתנו לך פה כמה טיפים רלבנטיים:

אני ממליץ שתזכיר לה שהיא בשליש השמאלי של הנתיב, שתקח אותה למגרש עם קונוסים (אפשר לקנות בחנויות ספורט בגרושים), ושבעיקר תעבוד איתה על המבט - כמה שיותר רחוק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין סיכוי שבגלל חוסר קואורדינציה היא ללא כשירה לנהוג. 

הייתי מתחיל ברכב קטן אם יש לחברים או למישהו שמוכן לתת (בן משפחה). 

פשוט להתאמן בסביבה סגורה. 

אין שום דבר שאימון לא יפתור. באמת. 

לדעתי לא אתה זה שאמור לאמן אם יש חיכוכים בזמן כאימון. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, ניקו פ. כתב:

אין סיכוי שבגלל חוסר קואורדינציה היא ללא כשירה לנהוג

 

למה אין סיכוי?

למה לא יתכן שלאדם מסויים יש לקות מוטורית שמונעת ממנו לבצע פעולה מסוימת שמצריכה את אותה מיומנות שחסרה לו?

זה נכון שהרף הדרוש לנהיגה קיים אצל רוב האוכלוסיה, ויש אנשים שעושים התאמות כדי להקל על עצמם (נוסעים לאט יותר, לא נוסעים במקומות חדשים, לא נוסעים בחושך...) אבל אין שום סיבה לטעון שהוא קיים אצל כולם.

 

אם אדם נתקל בדברים בהליכה, אז יש לקות כזו שאפילו במהירות איטית, ובלי קופסת פח מסביב, הוא לא יודע להעריך את המרחק בינו לבין העמוד ולזוז בזמן הצידה. אז במהירות של עשרות קמ״ש בתוך רכב?

 

כנראה שזו לא בעית ראיה. אולי בעית אומדן מרחקים, או יכולת עיבוד או תגובה. מה שזה לא יהיה, לפי התיאור אני אהמר שהיא תמשיך לדפוק את האוטו. היא אולי תצליח להשתפר מעט עם הזמן, בעיקר בדברים שחוזרים על עצמם (הצמדות לימין וכו׳), אבל בכל סיטואציה שהיא מעט שונה (תמרון במקום צר, מכשול על הכביש), סיכוי גדול שהיא תוסיף עוד פגיעה לרכב. כנראה שתאונה חמורה לא תצא לה מזה בגלל המהירות האיטית, אבל אולי הצטברות תביעות או העובדה שכל ארוע כזה מלחיץ אותה, יביאו אותה להקפיא את הרשיון לעוד כמה שנים.

 

מה שלא ברור זה איך היא הצליחה לעבור טסט (אני אנחש שלא ראשון ואחרי לא מעט שיעורים), כי מה שפות״ש מתאר לא קרוב לזה. אולי עם הרבה שיעורים נוספים היא תגיע לרמה מספיקה, אם היא מוכנה להכיר בבעיה.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...