זה נראה דומה:
https://www.aliexpress.com/item/1005008190012540.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.cb855ee3lPRNI6&algo_pvid=77c4fafa-1157-48a0-ae5a-b69e56446ea8&algo_exp_id=77c4fafa-1157-48a0-ae5a-b69e56446ea8-0&pdp_ext_f={"order"%3A"6"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!38.35!24.93!!!80.21!52.14!%402101062a17531196064681460ed83d!12000044176908313!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=DMTqlsQn8ImE&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
תוודא מקט עם המוכר לפני קנייה...
אני תמיד מזמין עם SIXT וכל בעיה טופלה בצורה טובה.
תבקש לקבל שדרוג בגלל השינוי שקרה. כשתהיה בסניף שם תראה להם מה הזמנת (ומה היו האופציות) ומה קיבלת עם האופציות החדשות ותסביר להם שזה לא מתאים, ואז תבקש רכב אחר שהוא קרוב לאותה קטגוריה (בדרך כלל אחת מעל) שתתאים לך.
בדרך כלל הם מטפלים בנושאים אלה, אפילו בחינם או בתוספת תשלום (נותנים כ- 50% אחוז הנחה על התוספת)
אתה לא מדבר עם המכס. ולא מאיים על המכס. רק על UPS. UPS הוא עמיל המכס, שדופק אותך עם עמלות ומיסים לא לפי חוק.
טעיות ב-INVOICE קיימים, ו-UPS אמורה לתקן את החיובים לפי חוק.
אני לא הייתי מוותר.
לא פעם ראשונה שאני נתקל בבעיות מכס בגלל INVOICE לא תקין.
איום בתלונה דרך מועצה להגנת הצרכן(ואז לשלוח אם יש צורך) ואיום שליחת מכתב התראה לפני תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. ואז פתיחת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות אם יש צורך (תהליך פשוט ללא צורך בעורך דין)
התהליך תמיד נעצר איפשהו לפני ומטופל כמו שצריך.
תהיה אסרטיבי ואל תוותר. ותעדיף תקשורת WHATSAPP במקום שיחה הכל יהיה רשום ושמור וקביל בבית המשפט כראיות.
קשקוש של UPS.
תקח קבלה מהמוכר שמראה את החלוקה הנכונה (INVOICE) ותשלח ל-UPS ותגיד להם שתתלונן עליהם אם לא יטפלו כמו שצריך.
הם יחזרו למכס כמו גדולים ויטפלו בעניין.
אל תקשיב להם.
וכל אחד שאמר 'הלך הכסף' אינו צודק.
יש לי כמה שאלות אשמח מאלה שדיברו עם יונדאי אם יש תשובות
לא רשום איזה סוג דלק מתודלק הרכב עם 276 כ"ס? 95 ? 98 ?
האם רכב הזה יהיה בתצוגה גם כן ? ואם כן מתי יהיה באולמות התצוגה? ואיזה סניפים?
מתי יש נסיעות מבחן (על הידנית) אמרו יולי לא רשמו מתי ? ואיזה סניפים יהיה ?
תודה
מישהו ראה את הפיג'ו 408 על הכביש? לא? גם אני לא ראיתי.
אותו גורל יהיה לרכב הזה עם המנוע הזה במחיר של יותר מ-200 אלף שקל.
באמת חבל, כי יש לפיג'ו מנועים טובים יותר שהיבואן לא טורח להביא.
בדיוק זה! יכול להיות שיש שלא הבינו. אז אני אסביר.
אם אתה נכנס לפקק בצורה מהירה וחושש שמי שיבוא אחריך לא ישים לב שעצרת.. אז כן, לשים 4 וינקרים עד שאתה מוודא שמי אחריך ישים לב וכן יעצור.
זה בשימום יומיומי בכבישים פקוקים ומפותלים, גם בכביש 6 זה יעזור.