Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

44K - רוצה לנקות את המערכת דלק


PopDatTrunk
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מוסיפים למיכל הדלק בתחנה, לפני מילוי שלם שלו, ואז נוסעים כרגיל ומתדלקים כאשר המיכל מתקרב להתרוקנות (נניח, נותר רבע מיכל).

 

ברכב ישן הייתי מתייעץ עם בעל מקצוע לפני ההוספה, כי החומר עלול לשחרר זיהומים ולגרום סתימות במערכת הדלק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, sperial כתב:

מוסיפים למיכל הדלק בתחנה, לפני מילוי שלם שלו, ואז נוסעים כרגיל ומתדלקים כאשר המיכל מתקרב להתרוקנות (נניח, נותר רבע מיכל).

 

ברכב ישן הייתי מתייעץ עם בעל מקצוע לפני ההוספה, כי החומר עלול לשחרר זיהומים ולגרום סתימות במערכת הדלק.

זאת אומרת אם אני בחצי מיכל כרגע, לשים את כל הפחית? חצי פחית?
בכל מקרה אחרי שפיכת התוסף למיכל לא לתדלק אלא רק שהמיכל מתקרב לסוף שלו - אמת?

אני אתייעץ מקווה לקבל תשובות עקביות ורלוונטיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחית שלמה, בתחנת הדלק, לפני שאתה מתחיל למלא. כך הוא מתערבב היטב. ואז לנסוע עד שהמיכל מתקרב לסופו (לא להגיע לאור הצהוב. נניח, 3/4 מיכל). כך החומר לא ידולל על ידי התדלוק הבא.

 

מוזר לי שאין הוראות על הפחית, אבל כך אני נוהג כבר כמה עשורים.

 

והערה - אין צורך לצטט את ההודעה שאליה אתה מגיב, אם היא האחרונה. מובן שאתה מגיב אליה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אותך, חוזר על זה שוב כדי לדייק:
לפני תדלוק - פחית מלאה, לאחר שפיכת הפחית לתדלק פול (?), ולהגיע לרבע הראשון של המיכל בלי לתדלק באמצע שהחומר לא ידולל 
עדיין לא רכשתי, חיפשתי קצת מידע על התוסף והגעתי לכמה עמודים של חנויות שלא רשום לא על התמונה של הפחית ולא בעמוד עצמו

הפעולה שאני רוצה לעשות בעצם זה לנקות את המזרקים בסופו של דבר, אני חווה בעיות בביצועי מנוע שמאוד נדמה שקשורים למערכת הדלק (פסלתי חיישן קמשאפ, מצערת)
מה שקורה בעצם שבטורים הגבוהים במנוע האוטו לא בונה כוח, במישור הוא נוסע סבבה אבל האצות כבדות - בעלייה אין על מה לדבר ולהגיד תודה שהוא מגיע ל60 קמ"ש

אופטרה 2005, מנוע שהורכב לפני כמה חודשים מפירוק, יש מנורת קמשאפט תקולה אבל הוחלפה לחלק חדש לפני כמה ימים והמחשב אופס, מאז חזרה המנורה, לפי מה שקראתי מנורת קאמשאפט יכולה להעיד גם על בעיה במערכת הדלק 

לדעתך הכיוון שלי נכון? מה אני עוד יכול לנסות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת בדיוק: אתה שופך את מיכל חומר הניקוי למיכל הדלק ממש לפני התדלוק (המיכל מגיע עם פיה ארוכה, אתה מרכיב אותה, שופך את החומר לפיית התדלוק ומנער כדי להוצא כמה שיותר חומר). מתדלק מיכל מלא, ואז נוסע עד שנשאר רבע מיכל (כלומר צרכת 3/4), ואז חוזר לתדלק כרגיל. 

 

כאשר תקנה את חומר הניקוי (יש מבחר גדול) תמצא הוראות על הבקבוק. 

 

חוזר ומזהיר אותך - הוועץ במכונאי לפני שאתה מבצע את הפעולה. אם המערכת לא נוקתה באופן סדיר עד כה לא בטוח שהחומר הזה הוא הדרך הנכונה לטפל ברכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, sperial כתב:

מוסיפים למיכל הדלק בתחנה, לפני מילוי שלם שלו, ואז נוסעים כרגיל ומתדלקים כאשר המיכל מתקרב להתרוקנות (נניח, נותר רבע מיכל).

 

איך זה עובד שיש רכבים עם מיכל גדול פי 2 מרכבים אחרים?

לא צריך שזה יהיה באחוז מסויים?

אם יש לי 70 ליטר במיכל הריכוז יהיה חצי ממה שיהיה במיכל של 35 ליטר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל נושא תוספי הדלק שנוי במחלוקת, לפחות כאן.

גם הכמות בבקבוקים שונה מאוד בין מוצרים שונים.

אני לא בטוח כמה התוספים מועילים ועד כמה ההקפדה על הוראות השימוש קריטית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהרבה מוסכים מורשי יבואן "דוחפים" תוסף דלק במסגרת הטיפול השנתי. מעניין אם מעבר לתשלום עבורו, הם גם חושבים שזה יעיל.

במשך שנים, אני הייתי שם תוסף בתדלוק כחודש לפני הטיפול, כדי שהחלפת השמן תתבצע לאחר פעולת התוסף (מישהו אמר לי שהלכלוך מצטרף אל השמן).

מאחר והם שמים בזמן הטיפול, ללא קשר להחלפת השמן, אין לי מושג מתי התזמון הנכון.

קראתי גם ברשת, שאם רוצים לנקות את המערכת באופן אגרסיבי יותר, שמים את החומר על חצי מיכל דלק, ויוצאים לנסיעה מאומצת, על טורים גבוהים, מה שאמור לנקות באופן יעיל יותר.

כל מה שכתבתי לעיל, לא אמור לשמש כהנחיות לאופן השימוש, אלא אני רק משתף מהמידע שצברתי לאורך השנים.

בשני הרכבים שבבעלותי כרגע, לא הוספתי אף פעם.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי המלצות על הוספה לחצי מיכל, רבע מיכל או מיכל מלא (נדמה לי שזה מה שכתוב על האריזה). המלצה נוספת ששמעתי היא לא לשים בכלל כי אין לזה ערך. לדעתי המוסכים מוסיפים בטיפול כי רק אז הם יכולים. הרכב אצלם והם יכולים למכור מוצר נוסף. אף אחד לא יכניס את הרכב למוסך כדי להוסיף תוסף.

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך של סוזוקי נותן לי את המכל כדי שאשתמש בו כאשר אני מתדלק. המוסך של סיאט פשוט מוזג את הנוזל למיכל הדלק, בלי לשאול אותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית נגד תוספים על כל סוגיהים. אם מוסך שם מבלי לשאול אותי זה מאד מעצבן אותי.

אם הרכב מתוחזק כראוי אין שום סיבה להשתמש בתוספים האלה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על התוסף שאני משתמש בו לעיתים כתוב עבור כמה ליטר בקבוקון אחד נועד, אני משער שעל רוב אלה שמעריכים את עצמם יהיה את הנתון הזה, כך שייתכן ומיכלי דלק גדולים יותר יזדקקו ליותר מבקבוק/פחית אחת.

 

אם אינני טועה, התוספים הללו מכילים תוספים/או מקבילהם שכל יצרן דלק מחויב ע"י תקן ממשלתי להוסיף לדלק שהוא מייצר, אבל, היצרן מחוייב למינימום מסויים וזה אינטרס כלכלי שלו לא לשים יותר, אלא אם הוא מפרסם את זה כדלק פרימיום.

 

מה שאתה צריך לעשות זה "לערבב" אותו כמה שיותר טוב בדלק, לפיזור מקסימאלי, לכן המליצו לך להגיע לתחנת הדלק עם מיכל כמעט ריק, לשים את התוסף ואז לתדלק.

 

לפני שעה, roy007 כתב:

אם הרכב מתוחזק כראוי אין שום סיבה להשתמש בתוספים האלה.

אני מבין את הגישה שלך,

אבל חשבת על הדלק שאתה מתדלק? שם אין לך יותר מדי נגיעה, הרי לא תשלח לבדיקת מעבדה דוגמית לפני מילוי כל מיכל, אתה נתון לחסדי בעלי התחנה, שמתפעל את העסק כפי שצריך.

 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...