Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

בתאריך 25.4.2023 בשעה 14:57, RK כתב:

 

הכי זול - מיקה חוצות

 

כמו כן:

דור אלון גרנד, דור אלון עוקף קריות, דור אלון ליד איקאה, תפוז צ'ק פוסט, פז לב המפרץ, והאמת לא חסר עוד מלא תחנות, זה רק מה שעולה בשלוף

 

אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שראיתי אותך כותב את הרשימה הזו, הייתי משדרג לברז החדשה.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.4.2023 בשעה 12:59, rotem1322 כתב:

מישהו יודע איפה כדאי למלא 98 באזור חיפה?

 

הייתי ממלא בתחנת דלק דור אלון, מול הגרנד קניון.

 

בעבר הייתי ממלא גם במיקה חוצות המפרץ אבל לא תמיד היה שם דלק כשהייתי מגיע...

 

מיקה זול יותר קצת.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Liviur כתב:

דרך אגב דלק - אחד הדיונים המעניינים בקבוצת פייסבוק היה שCobb עשו קצת דיינו וניתוח לרכבים שלהם והגיעו לכמה מסקנות מעניינות:

1. יש הבדל משמעותי בכח ברכב בין כשהשמן קר וחם (10כ״ס)

2. התוכנה המקורית דיי מוציאה את כל מה שאפשר מהמנוע אם לא משנים חלקים משמעותיים (הכוונה headers והלאה. אל תבזבזו כסף / זמן על קיטי יניקה שהוכחו כלא ממש יעילים עוד בדור הקודם)

3. דלק טוב זה הכרחי! התוכנה המקורית אחרת מאחרת הצתה כדי למנוע נקישות כבר במצב סטוק כדי להוציא את המקסימום האפשרי. אפילו עם המקביל האמריקאי ל98. אז כן - צריך 98 וכן זה יעשה בהחלט הבדל.

 

חוץ מכוח, כמה זה "לא בריא" למנועים האלו (FA20,FA24) לעבוד על 95?

לא מדבר על תדלוק אחד, אלא כדרך קבע.

לא זכור לי שראיתי ניסוי כזה.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, HybridBoy כתב:

חוץ מכוח, כמה זה "לא בריא" למנועים האלו (FA20,FA24) לעבוד על 95?

אתה תיהיה במצב קבוע של איחור הצתה בכל פעם שתלחץ. למעשה הם מצאו שאפילו עם 93 (סטנדרט אמריקאי - שווה ערך ל97.5 בישראל) - יש מצב של איחור הצתה.

 

עד גבול מסוים - אין נזק רק איבוד כח ובעירה לא יעילה (פיח ושאר שאריות מזה שהדלק לא נשרף כראוי + צריכת דלק מוגברת)

מעבר לזה - אתה נוסע עם נקישות - מאוד לא בריא למנוע.

 

הייתי נמנע מלנסות בעצמי את הכיף הזה לאורך זמן.

 

זה הלינק לדיון אגב בקבוצה של הדור השני בפייסבוק:

https://www.facebook.com/groups/390899655484745/permalink/915851446322894/

(קבוצה סגורה לזכרוני , רמת דיונים משתנה בין אשפה לממש טובה)

זה הסרטון המדובר:

הדיון התחיל מזה שהרכב מוציא בהפרש גדול - באותו יום הרצה אחרי הרצה הפרשי כ״ס משמעותיים וזה שוחזר על כמה רכבים (חלק משיחות שלי עם חברים אחרים שגם נתקלו באותו מצב)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Liviur כתב:

עד גבול מסוים - אין נזק רק איבוד כח ובעירה לא יעילה (פיח ושאר שאריות מזה שהדלק לא נשרף כראוי + צריכת דלק מוגברת)

מעבר לזה - אתה נוסע עם נקישות - מאוד לא בריא למנוע.

 

את זה אנחנו שומעים כל הזמן :)

השאלה מה הוא הגבול באמת.

 

כמובן שממלא 98, אבל עדיין מעניין.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שמישהו ממש יכול לענות על זה, זה תלוי ביותר מידי פרמטרים. מנועים מודרניים מסתדרים מצוין עם סוגי דלק שונים וגם מבצעים אדפטציה עם הזמן, אבל בשורה התחתונה זו מערכת מערכת מכנית שקובעת את התוצאה הסופית ואותה לא ניתן לעדכן באותה מהירות של אות אלקטורני.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, קרמבו כתב:

מבחן מקומי ראשון לסובארו BRZ

תודה על המבחן, כתוב מצוין. 

 

הערה: אין הבדל ברמות הגימור בין הידנית לאוטומאטית, שתיהן מיובאות בגרסה הבכירה. רק האוטומאטית מצויידת במערכת ה-eyesite, כי היצרן החליט שאין טעם להשקיע בלהתאים אותה לגרסה ידנית... לכן, רק האוטומאטית מוצעת עם מערכות בטיחות אקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית. 

 

ד"א, באיזה כביש צולמו הצילומים? 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, רמת אבזור זהה מבחינת אביזרי נוחות.

כללתי ב"אבזור" את אבזור הבטיחות שכולל גם אספקט של נוחות בדמות בקרת שיוט אדפטיבית. 

 

הכביש בו צילמתי הוא לא ממש שמיש עדיין (מה שאפשר להעמיד אותה בצורה הזו על הפס הלבן) ובכל אופן לא מומלץ עדיין להגיע אליו סתם כך.
אבל אוטוטו אפשר יהיה לשלוח מיקום

 

 

יורד מהאזנה, שבת שלום 

  • אהבתי 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

טסט וולוג ארוווך של בועז וכפיר

רמה מביכה של תוכן, איזה בזבוז זמן (חוץ מההתייחסות של פיליפ). 

 

  • מצחיק 2

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, menir1 כתב:

רמה מביכה של תוכן, איזה בזבוז זמן (חוץ מההתייחסות של פיליפ). 

 

הם מעייפים כל כך וחופרים כל כך...טוב שיש לנו את קינן לקרוא מבחני דרכים באמת איכותיים שכתובים לעילא ומאפשרים לקורא לפנטז על הנהיגה ברכב הזה (שלא כמו המתחרה שלו מ- ynet שמתקמצן על מילים ולגמרי לא מעביר את החוויה באותה צורה).  

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת באתי בטוב.. אמרתי אשתדל להחזיק מעמד עד הסוף..

נשברתי כבר בדקה 2:13 כשאמרו שהתיבה האוטומטית עם מצמד כפול..

הערתי על כך והרצתי את הסרטון במהירות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמים קצרים מנסיעת מבחן קצרצרה ולא ממצה בעליל (ובלי ניתוק בקרות), בעיקר בהשוואה לדור הראשון פייסליפט שיש לי:

 

מושב נהג רע, אחרי חצי שעה יצאתי עם כאב גב תחתון, ואין לי בעיות גב. הוא גם אוחז פחות. תנוחת נהיגה פחות מוצלחת מהדור הראשון, המושב גבוה מדי. פחות מרווח פנים, בעקבות מושבים גדולים יותר ופלסטיקה בולטת יותר.

יותר זויות גלגול (לא בהרבה). יותר נוחה (לא בהרבה). הגה פחות טוב (לא בהרבה) - פחות משקל ופחות פידבק. בגדול, מבחינת תחושות, התנהגות ובלימה - דומה עד זהה לדור שלי.

מנוע משמעותית יותר טוב (צליל זוועה דרך הרמקולים וקצת ליניארי מדי בקצה, אבל אין מספיק מילים לתאר עד כמה הוא עדיף על זה שלי). בידוד רעשים משמעותית יותר טוב. קשיחות שלדה עדיפה (במיוחד מורגש בתת שלדה האחורית, כשאצלי התקנתי תותבים לשם כך, ובחדשה המצב מגיע ככה מהיצרן, וטוב יותר).

 

סיכום קצר (שבוודאי יחכה לסיכום מורחב כשאנהג בה כמו שצריך) - כמו שהיה די ברור מלכתחילה, זה לא דגם חדש מלא על מלא, אלא מתיחת פנים (מאד) מקיפה. למי שאין ברז, חד משמעית לרוץ לקנות. זה הדיל הכי טוב למכונית ספורט אמיתית שיש היום. למי שיש, שיעשה את החשבון שלו עד כמה שווה לו התמורה השולית לתוספת שהוא משלם, במיוחד שחלק ניכר מבעלי הברזים דור ראשון דאגו לשדרג במנוע או התנהגות או שניהם.

  • אהבתי 5
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...