Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי קונה לרכב שרוצה לבצע העברת בעלות מחר ואת התשלום הוא רוצה לעשות בהעברה בנקאית רגילה.

כל המשא ומתן + בדיקה התנהלה מול גיסו של הקונה ולא הקונה עצמו. הגיס גר בישוב שלי.

אני מעונין לבצע העברת זהב בשביל השקט הנפשי וביום שישי הסניף שלו סגור. משמע אי אפשר.

הוא טוען שיוכל להגיע למקום מגורי (הוא גר בבת ים ואני בשומרון) רק מחר.

החשש שלי מביצוע העברה בנקאית רגילה ביום שישי היא שפעולה תתבצע רק ביום ראשון ולא ברור לי אם בזמן הזה אפשר לבטל אותה וזה סיכון שלא בא לי לקחת.

קצת בעייתי לי לוודא את זה עם הבנק בשעה כזאת אז האם מישהו יודע אם באמת קיים סיכון כזה?

האם מישהו פה מכר רכב בהעברה רגילה ולא זהב?

פורסם

כיום ניתן לעשות העברת זהב דרך אתר האינטרנט 

 

תתעקש על זה.

הוא לא אומר לסרב. 

ואם כן. למה לו לסרב,

העמלה (6 שח) זניחה לגמרי

 

.

פורסם

רק זהב. 

אם הוא מתעקש על העברה רגילה אז העברת בעלות 24 שעות אחרי שתראה את הכסף בחשבון. (לא כולל שבת)

 

  • רעיון טוב! 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אוקי, טוב לדעת שזה לא מחייב הגעה פיזית לסניף. מרגיש כאילו יצאתי מישהו בן 90 על שלא ידעתי את זה.

ראיתי באפליקציה שהבקשות יטופלו בשעות הפעילות או ביום העסקים הבא.

האם מבחינתי זה משהו שצריך לקחת בחשבון או שברגע שהועברה הבקשה (ביום שישי) אני יכול להיות בטוח שהכסף יגיע אלי ביום ראשון?

 

פורסם

לא. אתה לא יכול להיות בטוח. 

בגלל זה רשמתי 'העברת בעלות 24 שעות אחרי שתראה את הכסף בחשבון'.

הכוונה היא שהפעולה תעבור עיבוד לילי, ולכן תהיה סופית.

זה שאם אתה רואה את הכסף בחשבון אסור לאף אחד לבטל את הפעולה, זה יעזור כדי לתבוע את הבנק, ולקבל את הכסף אחרי חודשים ארוכים במקרה הטוב.

מי שלא רוצה לעשות העברת זה"ב, שיסביר ממש ממש טוב למה הוא לא רוצה. לא יודע/ לא מבין בזה / לא מכיר את זה / לא יודע מה זה מספר IBAN ושאר תירוצים, כנראה שסבא שלו היה ספק התירוצים של המלך.

העברת זהב, ובו במקום העברת בעלות באינטרנט. יושבים יחד, שותים קפה, אתה רואה את הכסף בזמן אמת בחשבון שלך, ומבצעים העברת בעלות.

אגב, זה שהוא מדבר עם מישהו ומוסר לו את כל הפרטים להעברת זה"ב, לא אומר שהוא מדבר עם הבנק שלו...אתה צריך לראות את הכסף בחשבון שלך, וזה יכול לקחת חצי שעה ואפילו יותר. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מה שאמרו מעל

בלי העברת זהב - שיעביר את הכסף רגיל ויבוא לקחת את האוטו אחרי שהכסף מופיע בחשבון שלך.

לא הייתי מוסר אוטו לפני

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 7.1.2022 בשעה 00:38, discoTD5 כתב:

לא. אתה לא יכול להיות בטוח. 

בגלל זה רשמתי 'העברת בעלות 24 שעות אחרי שתראה את הכסף בחשבון'.

הכוונה היא שהפעולה תעבור עיבוד לילי, ולכן תהיה סופית.

זה שאם אתה רואה את הכסף בחשבון אסור לאף אחד לבטל את הפעולה, זה יעזור כדי לתבוע את הבנק, ולקבל את הכסף אחרי חודשים ארוכים במקרה הטוב.

מי שלא רוצה לעשות העברת זה"ב, שיסביר ממש ממש טוב למה הוא לא רוצה. לא יודע/ לא מבין בזה / לא מכיר את זה / לא יודע מה זה מספר IBAN ושאר תירוצים, כנראה שסבא שלו היה ספק התירוצים של המלך.

העברת זהב, ובו במקום העברת בעלות באינטרנט. יושבים יחד, שותים קפה, אתה רואה את הכסף בזמן אמת בחשבון שלך, ומבצעים העברת בעלות.

אגב, זה שהוא מדבר עם מישהו ומוסר לו את כל הפרטים להעברת זה"ב, לא אומר שהוא מדבר עם הבנק שלו...אתה צריך לראות את הכסף בחשבון שלך, וזה יכול לקחת חצי שעה ואפילו יותר. 

זה נכון גם להעברה באותו הבנק שרואים את הכסף בחשבון ברגע הביצוע?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
בתאריך 6.1.2022 בשעה 20:55, shachar187 כתב:

האם מישהו פה מכר רכב בהעברה רגילה ולא זהב?

 

סתם בשביל הידע הכללי - העברת זהב ניתן לבצע באמצעות האפליקציה של הבנק (אם לחשבון יש הרשאה לכך) או באמצעות המוקד הטלפוני של הבנק (אם הסניף סגור). נראה שנבחרה זהב אז כל שנותר הוא לאחל לך בהצלחה 🙏

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

זה נכון גם להעברה באותו הבנק שרואים את הכסף בחשבון ברגע הביצוע?

כל עוד ניתן לבטל את הפעולה בהליך פשוט יחסית - אז כן, גם אם זה אסור.  

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

@discoTD5

כשרכשתי את הרכב שלי, לפני שנתיים, גם אני וגם המוכר היינו באותו הבנק (לאומי).

רציתי לבצע העברת זהב אבל הנציגה של הבנק, בטלפון, אמרה לי שאי אפשר לבצע העברת זהב בין חשבונות באותו הבנק.

ביצעתי העברה רגילה. חיכינו בסניף הדואר חצי שעה, עד שהוא ראה את הכסף בחשבון שלו ואז העברנו בעלות.

האם המוכר לקח סיכון במקרה כזה? היתה לי אפשרות תיאורטית לרמות אותו?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
בתאריך 9.1.2022 בשעה 10:02, פינדר כתב:

@discoTD5

כשרכשתי את הרכב שלי, לפני שנתיים, גם אני וגם המוכר היינו באותו הבנק (לאומי).

רציתי לבצע העברת זהב אבל הנציגה של הבנק, בטלפון, אמרה לי שאי אפשר לבצע העברת זהב בין חשבונות באותו הבנק.

ביצעתי העברה רגילה. חיכינו בסניף הדואר חצי שעה, עד שהוא ראה את הכסף בחשבון שלו ואז העברנו בעלות.

האם המוכר לקח סיכון במקרה כזה? היתה לי אפשרות תיאורטית לרמות אותו?

היום בדיסקונט לפחות רואים את הכסף דיי מיידי, עניין של דקות בודדות.

 

לגבי ביטול העברה, העברתי בטעות כסף מחשבון x במקום מחשבון y ולמרות ש'מכירים' אותי בבנק - דיי היה קשה לבטל את ההעברה ורצו אפילו ליצור קשר עם הצד המקבל ובסוף ביטלו בלי זה כאשר ראו שאכן ביצעתי גם העברה מהחשבון השני הנכון.

אז לבטל העברה על רכב לא חושב שזה ממש קל או אפשרי בימינו סתם ככה כי הקונה ניסה לעקוץ אבל אולי אני נאיבי מידי

  • אהבתי 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המכירה התבצעה שלשום.

אצלי בפלאפון ראיתי שהתקבל הכסף וכשלידו כתוב "העברת זהב" אבל זה הופיע תחת קטגוריה של "ממתין לביצוע".

חיובי האשראי שלי גם הופיעו תחת קטגוריה זו.

ביצענו העברת בעלות ושלחתי את הקונה לשלום.

×
×
  • תוכן חדש...