Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדל ב'סוג הרכב' בתקינה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מקווה שעל גבי הפורום יהיה מישהו שידע להסביר לי.

רכב שיובא אישית לארץ, מפרט זהה לרכב שנמכר כאן ביבוא סדיר:

דיזל

4X4

5 מקומות.

 

ביבוא סדיר קיבל תקינה M 

וביבוא האישי קיבל תקינה N1

 

מה המשמעויות של ההבדלים ומאיפה זה נובע?

 

האם ישנה אפשרות לשנות את התקן הקיים ברשיון לתקן הנכון?

פורסם

התשובה שלילית.

 

אני יכול לתתלך עשרות דוגמאות של דגמים בייבוא סדיר שקודי דגם מסויימים קיבלו תקינה M1 וקודי דגם אחריןם קיבלו תקינה N1.

 

תכל'ס בד"כ אין לזה משמעות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

ביבוא סדיר קיבל תקינה M 

וביבוא האישי קיבל תקינה N1

זו תקינה אירופאית

https://protocol.co.il/vehicle-types/

 

האם מדובר ברכב עם תקינה אמריקאית?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

סיווג שבפועל חסר משמעות לחלוטין עבורך (גם ברלינגו מוגדר N1 לדוגמה) למעט, אם אני לא טועה, חובה להימצאות מטף ברכב מסוג N1 (ואני חושב שהמדקדקים מחייבים גם ערכת עזרה ראשונה, אבל מעולם לא ביקשו את זה ממני בטסט כך שאני לא בטוח, פשוט מטף וערכת עזרה ראשונה זה עקרונית חובה ברכב שמסווג כמסחרי, גם אם זו ברלינגו נוסעים). 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
פורסם

M1 רכב נוסעים עד 3500 קילו. 

N1 רכב מסחרי עד 3500 קילו. 

 

N1 צריך מטף ופסים זוהרים. 

 

חלק מהברלינגו והקנגו רשומות N1, חלק M1. רנו לוגאן MCV חלקן רשומות M1, חלקן N1. 

 

לא חושב שיש לזה משמעות.

 

אם זה רכב חדש, N1 לא מקבל פטור מטסט לשנתיים או לשלוש, גם אם רשום על שם בן אדם פרטי. 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...