Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Load defaults איפה? הלמה שתחשוב ללכת לכיוון ה-BIOS? מערכת הפעלה עולה וקורסת. זה יכול להיות מיליון דברים ויותר סביר שמישהו התקין איזה דרייבר לא תואם או אחד עם באגים.

 

ולא רק בפרק של המחשבים, גם בפרקים על הדודי שמש הם מייצרים פייק תקלות. בקיצור אני מציע להמשיך לעקוב ולראות שזאת תוכנית מטופשת שמייצאת המון שנאה כדי לקטוף רייטינג. 

 

(שוב, לא אומר שכולם צדיקים)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם
לפני 20 שעות, student כתב:

 

 

 

נראה שפתוח לחלוטין וגם עדיין פותח הצורה ללקוחות, לכאורה כמובן!, כולל לחבר פורום וותיק למדי :

 

 

 

אישתי לא חברה בפורום בכלל!

 

נראה לך שהייתי מסכים לשלם כזה סכום (או לוקח על עיוור) זוג סיניים?

היא מיהרה לעבודה וכנראה שעוד אז הנבלה קרע לה את הצמיג כדי שאפילו פנצ'ר אי אפשר יהיה לתקן

אוזון עזרא פנצ'ריה ראשון - שיקפוץ לאנשים בגוגל. להתרחק מרמאי!

  • מצחיק 1

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
בתאריך 20.12.2021 בשעה 09:57, מיץ פטל כתב:

אבל גם ממומחה האולפן הייתי מצפה שלא יסתפק במה שהחוק דורש - 10 שנים חיי צמיג. הוא אפילו הוצג ואישר שככה הוא נוהג להחזיק צמיגים.

לא חסרים אנשים שהצמדות לכללים יבשים היא המגננה שלהם ובדרך זו מנתקים עצמם מאחריות כלשהי.

להערכתי שיעור הצמיגים התקינים על הכביש שהם בני 10 שואפת לאפס!  ולא יתכן שתוכנית שכבר נוגעת בנושא בטיחותי פותרת עצמה מאמירה יותר ברורה ואחראית.

 

ברור שהנ"ל נכון גם לענין יצרן ודגם הצמיגים. הרמת הגבה שהייתה שם כשהוצע צמיג יקר יותר הייתה תגובה מטעה! היה אפשר לציין שאין מקום בתוכנית להכנס לנושא זה אבל...

קשה להאמין שצמיג ממוצע יזכה להגיע לגיל 10 במבחן המציאות. בשביל שזה יקרה צריך לנהוג בזהירות בלי להיכנס לבורות ולכבישים מקורצפים ומשובשים, למרוח אותו כל יום בווזלין, לכסות אותו מהשמש כשהאוטו עומד ולהקפיד על כיוון פרונט שיהיה מדוייק על המילימטר כדי למנוע שחיקה לא אחידה. גם אחרי כל זה לא בטוח שהצמיג יחזיק 10 שנים במצב שמכון טסטים יעביר אותו בלי קומבינה. 

בנוגע לעלויות הצמיגים, אם הוא אומר שעדיף לקנות צמיג יקר יותר ממותג איכותי הוא עושה פרסומת למוצרים מסויימים. אם הוא אומר שלא כדאי לקנות צמיג סיני, הוא פוגע במי שמוכר את התוצרת הזאת. מישהו משלם על הפקת התכנית וכנראה יש לו עניין להשפיע על התוכן, אז כדי לא לפגוע באף בעל עניין יפגעו בצרכן שלא מבין שום דבר ורק רוצה לשלם פחות.

בגלל זה לא צריך לקחת את התכניות האלה ברצינות ולזכור שמדובר בבידור.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 דקות, SlowRide כתב:

קשה להאמין שצמיג ממוצע יזכה להגיע לגיל 10 במבחן המציאות. בשביל שזה יקרה צריך לנהוג בזהירות בלי להיכנס לבורות ולכבישים מקורצפים ומשובשים, למרוח אותו כל יום בווזלין, לכסות אותו מהשמש כשהאוטו עומד ולהקפיד על כיוון פרונט שיהיה מדוייק על המילימטר כדי למנוע שחיקה לא אחידה. גם אחרי כל זה לא בטוח שהצמיג יחזיק 10 שנים במצב שמכון טסטים יעביר אותו בלי קומבינה. 

בנוגע לעלויות הצמיגים, אם הוא אומר שעדיף לקנות צמיג יקר יותר ממותג איכותי הוא עושה פרסומת למוצרים מסויימים. אם הוא אומר שלא כדאי לקנות צמיג סיני, הוא פוגע במי שמוכר את התוצרת הזאת. מישהו משלם על הפקת התכנית וכנראה יש לו עניין להשפיע על התוכן, אז כדי לא לפגוע באף חוץ מצרכן שמקשיב לו ונוסע על צמיגים-לא-צמיגים כי "היה בחדשות" בעל עניין יפגעו בצרכן שלא מבין שום דבר ורק רוצה לשלם פחות.

בגלל זה לא צריך לקחת את התכניות האלה ברצינות ולזכור שמדובר בבידור.

 

באדום^

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם היית קורא עד הסוף, היית מגלה שהתוספת שלך מיותרת :)

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אחת הטענות היא שלצמיגים הסיניים יש תו תקן בדיוק כמו לאחרים ולכן זה אותו הדבר. זה הדבר הבעייתי ביותר מבחינת ההדיוטות שלא מבינים.

תו תקן בסך הכל מעיד שהצמיג מסומן כראוי , מידות, תאריכי יצור, אצווה וכל השאר. גם על זבל מתערובת פלסטיק ממוחזר אפשר יהיה לקבל תו תקן במידה וכל הכללים נשמרים. תו התקו לא מבטיח איכות או כל תכונה אחרת של הצמיג. ולכן אמירה שהצמיגים הזולים והיקרים הם אותו הדבר זו הטעייה בלשון המעטה.

 

תו תקן, כמו מינימום אולימפי, קו הבסיס וזהו ולא כל המשתתפים יגיעו לגמר או אפילו יסיימו מקצה מוקדמות ראשון, 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 54 דקות, dotSYS כתב:

ולא רק בפרק של המחשבים, גם בפרקים על הדודי שמש הם מייצרים פייק תקלות. בקיצור אני מציע להמשיך לעקוב ולראות שזאת תוכנית מטופשת שמייצאת המון שנאה כדי לקטוף רייטינג. 

זאת תוכנית בידור, ברור שהם רוצים רייטינג! 

אני מסכים איתך שהתקלה שהם סימלצו לא הכי מוצלחת וגם המומחה שלהם אמר שטויות ועם כל זה אני לא מבין אך אתה יכול להצדיק את הבעל מקצוע שתארת בתחילת השירשור, ישר הוא לא!

מה היה לא בסדר בפרק על הדודים?

 

לפני 51 דקות, I.G כתב:

אישתי לא חברה בפורום בכלל!

 

נראה לך שהייתי מסכים לשלם כזה סכום (או לוקח על עיוור) זוג סיניים?

היא מיהרה לעבודה וכנראה שעוד אז הנבלה קרע לה את הצמיג כדי שאפילו פנצ'ר אי אפשר יהיה לתקן

אוזון עזרא פנצ'ריה ראשון - שיקפוץ לאנשים בגוגל. להתרחק מרמאי!

מה שמעניין זה אך הוא קורע את הצמיג (כמו שרואים בתוכנית) כך שיראה כאילו באמת נקרע הרי אם היה חותך ישר רואים את זה,

מה שעוד יותר מעניין, אך יש לו 5 כוכבים בביקורות של גוגול?!!

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 28 דקות, zaf כתב:

תו תקן בסך הכל מעיד שהצמיג מסומן כראוי , מידות, תאריכי יצור, אצווה וכל השאר. גם על זבל מתערובת פלסטיק ממוחזר אפשר יהיה לקבל תו תקן במידה וכל הכללים נשמרים. תו התקו לא מבטיח איכות או כל תכונה אחרת של הצמיג.

בטוח שהתו תקן לא מחייב איזו רמה בסיסית של איכות ?

לא שאני ממליץ בדברים כאלו להשתמש ברמה בסיסית,

אבל חשוב לדייק.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, Electron כתב:

אך יש לו 5 כוכבים בביקורות של גוגול

 

לכולםםםם יש חברים ומשפחה, לכאורה כמובן!

 

אישית אני תמיד מסתכל באמזון, בגוגל ובפייסבוק בעיקר על הביקורות הרעות ורואה מה היה רע שם, כמה רע וכמה זה חוזר. גם כמה ביקורות יש. מעט ביקורות - לא אמין.

 

עריכה: יש סך הכל ביקורת אחת בגוגל. נו באמת.

 

עריכה: מסכנות כל הפנצריות האחרות עם אותו שם....

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ביקורת בגוגל זה טוב לדברים כמו מסעדות ששם צריך להיות ממש אלוף בנוכלות כדי לגרום לך לאכול חרא ולתת ביקורת חיובית.

בצמיגיה, אתה לא מבין כלום והם משחקים אותה כאילו מצילים לך את החיים, דוחפים לך צמיגים סיניים שאתה לא צריך במחיר מנופח ואתה מבסוט עד השמיים. נותן להם ביקורת טובה ושוכח מזה.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 שעות, rev-Match כתב:

פנצ'רמכרים זה לא תמיד אנשי מקצוע, לפעמים הפועל ללא שום הסמכה עושה את העבודה,

 

 

מותר בכלל שהפועל יהיה ללא שום הסמכה? באמת?! 🤦‍♂️

 

יכול להסביר הרבה....

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

@SlowRideכבר סיפרתי כאן - צמיגאי שניסה לדחוף לי סיניים, וכשלא הסכמתי קיבלתי "מה אתה חושב שאתה מבין" או משהו כזה. כמובן שזה היה הביקור האחרון שלי באותה צמיגיה.

 

אז אני לא מומחה לצמיגים, אבל לגגל ולקרוא ביקורת באתר עממי אני עדיין יכול. וגם להכיר מותגים, שהסיכוי ליפול אתם יותר נמוך. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה שידעת שיש צמיג סיני ויש צמיג איכותי זה כבר משהו, תחשוב על מישהו שאין לו מושג, נכנס לשם בגלל פנצ'ר והמוכר שם מתחיל להפחיד אותו "אחי צריך להחליף צמיגים בכל הרכב, הצמיגים שלך במצב קטסטרופלי ואם תמשיך לנסוע ככה אתה תעשה תאונה! בדיוק יש לנו מבצע על רביעיית צמיג shit-chong זו חברת בת של מישלן, 1500 שקל כולל התקנה ועץ ריח".

לא כל אחד היה אומר לו להירגע, נכנס לאינטרנט ומתחיל לברר על ההבדלים בין צמיגים. ככה אנשים כאלה מתפרנסים, על תמימות של אחרים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...