Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, race driver כתב:

בטוח שהתו תקן לא מחייב איזו רמה בסיסית של איכות ?

לא שאני ממליץ בדברים כאלו להשתמש ברמה בסיסית,

אבל חשוב לדייק.

לצמיגים? איזה מדד אתה מחפש בתקן? תנאי סף בלבד כמו שכתבתי בדומה למינימום אולימפי :  ובעיקר חובת סימון

image.thumb.png.48c6c0e6a848252d753b240f2af1f2e2.png

image.png.9cef40863c796ec636e5c239ec904718.png

ובכלל, עדיף זה  על העצות של נמרי 

https://www.gov.il/he/departments/general/tires_safety

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

@SlowRideאז זו בדיוק הנקודה: הצמיגאי מחרטט, ומהנדס הרכב הנכבד אפילו לא מזכיר שלצמיגים שונים תכונות שונות, שלא לדבר על פירוט שלהן. העיקר שזה עגול ושחור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, dotSYS כתב:

באחד הפרקים בעונות הקודמות יצרו תקלה במחשב: שינו הגדרות ACPI ב-BIOS ו-Windows מעתה והלאה מקבל blue screen בעליה.

 

הציגו את זה כתקלה כ״כ פשוטה: בסך הכל להיכנס ל-BIOS ולשנות את ההגדרה! רוב המעבדות פירמטו / החליפו הארדיסקים ומתפלאים שם במערכת שהתיקון שאמור היה להיות כ״כ פשוט הפך למעל 500₪. 

 

בחיאת, זאת לא נוכלות של התוכנית? זה שהתיקון פשוט לא אומר שהאבחנה פשוטה. צריך להתקיל עם תקלות טבעיות ולא מומצאות. 

זו באמת תקלה חריגה והם טעו בשיקול הדעת שייצרו תקלה כזו, יכול להיות שמי שיצר את זה נתקל בזה לא פעם ובאמת חשב שזה קלי קלות - אני יכול להבין מאיפה נולד הרעיון הזה ושמישהו יכול היה לחשוב שזו תקלה ממש פשוטה.

 

אני חושב שבאינספור שנות שידור של התכנית זו התקלה הבודדה שייצרו אותה ויש עליה קונצנזוס מצד בעלי מקצוע בתחום ובמי שקצת מבין בתקלות טכניות של מחשבים שהיא אמנם קלה מאוד לתיקון אבל כזו שקשה מאוד מאוד לעלות עליה ויכולה להטעות כל בעל מקצוע וזה לא אומר שהוא נוכל. מאידך 99.9% מהתקלות שהם מייצרים הם תקלות סבירות שכל בעל מקצוע רציני אמור לעלות עליהם בטח פה במקרה של הצמיגים שהקשר בין קצת אוויר שירד עד להחלפת צמיג הוא פשוט לא קיים. אפילו תעשה כאילו אתה מתקן פנצר וקח 50 שקל, אבל לדחוף גלגל חדש? וחלק עוד 4 חדשים? לכל דבר יש גבול

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, zaf כתב:

איזה מדד אתה מחפש בתקן?

שלא יתפוצץ בבור הראשון שהוא יפגוש ?

שיאחז את הכביש קצת יותר מגלגלי הרולר בליידס שלי ?

שלא יתפורר כמו טוסט שרוף ?

עוד דוגמאות ?

אם אני מביא להם צמיג שלא עובר אף אחד מאלה,

אבל מסמן את כל הדירוגים שלהם,

סימון g או סימון z'

לדעתך אני מקבל תקן ?

פורסם
בתאריך 19.12.2021 בשעה 21:53, dotSYS כתב:

זאת לא הפעם הראשונה שיצאת צדיק מתקילים בעלי מקצוע בתקלות מלאכותיות ואח״כ מתפלאים שמתקבלת דיאגנוזה שגויה שדורשת תשלום יקר. 

 

כל הנוכלים לא הסתפקו בהחלפת הצמיג ה"בעייתי" לכאורה, והחליפו זוג/4 צמיגים. (ולא בטענה ש"שני צמיגים על אותו ציר צריכים להיות זהים" אלא סתם כי יבשים, ולפעמים בכלל לא על אותו ציר) אז אי אפשר לטעון לחפות בגלל תקלה "פשוטה" מדי.

פורסם
לפני 8 שעות, dotSYS כתב:

Load defaults איפה? הלמה שתחשוב ללכת לכיוון ה-BIOS? מערכת הפעלה עולה וקורסת. זה יכול להיות מיליון דברים ויותר סביר שמישהו התקין איזה דרייבר לא תואם או אחד עם באגים.

 

ולא רק בפרק של המחשבים, גם בפרקים על הדודי שמש הם מייצרים פייק תקלות. בקיצור אני מציע להמשיך לעקוב ולראות שזאת תוכנית מטופשת שמייצאת המון שנאה כדי לקטוף רייטינג. 

 

(שוב, לא אומר שכולם צדיקים)

 

בתקלה בביוס אני עוד איכשהו מבין את התלונה שלך כי באמת קשה לנחש שדווקא שם מישהו נגע בהגדרות. אבל בדודי שמש טכנאי שלא עולה על בעיה כזו פעוטה של פורק לחץ תקול באמת חאפר עם דיפלומה. יש מינימום של ידע שטכנאי אמור להתהדר בו.

 

בפרק הנוכחי דווקא אין הרבה מקום לפרשנות. רואים שמי שמרמה עודה זאת במודע. אף אחד לא טעה באבחנה.

פורסם (נערך)

אתה מבין שזה לא הגיוני? אם אתה לא ממלא אוויר בצמיגים שלך - אז בכולם יהיה לחץ נמוך. 

אם אתה ממלא בכולם ובאחד חסר - אז הוא תקול. 

אם הוצאת לאחד את האוויר בכוונה והגעת לפנצ׳ריה אז יצרת תקלה מלאכותית. 

עריכה אחרונה על ידי dotSYS

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

כשאתה מגיע למוסך ומספר שהרכב מתנהג ככה וככה ונורה הזאת נדלקת פה ושם, עושים איתך סיבוב ולא מבינים על מה אתה מדבר, כמעט תמיד ישחררו אותך הביתה ויגידו שתחזור כשתיהיה תקלה סולידית.

 

למה בפנצ'ריה בבדיקה באמבטיה אין בועות מתחילים לחפש סיבות בשביל להחליף צמיג?

מבחן האמבטיה הוא או "0" או "1" אין מקום לפרשנות.

 

בעל הפנצ'ריה שמספר סיפורים לטובתו יכול גם להגיד שלאיזה ילד היה משעמם בערב ולשלוח את האדם לדרכו לאחר ניפוח וחיוב של כמה עשרות שקלים על הבדיקה.

  • אהבתי 1

פורסם
לפני 13 שעות, race driver כתב:

שלא יתפוצץ בבור הראשון שהוא יפגוש ?

שיאחז את הכביש קצת יותר מגלגלי הרולר בליידס שלי ?

שלא יתפורר כמו טוסט שרוף ?

עוד דוגמאות ?

אם אני מביא להם צמיג שלא עובר אף אחד מאלה,

אבל מסמן את כל הדירוגים שלהם,

סימון g או סימון z'

לדעתך אני מקבל תקן ?

לצערנו, כן. אף אחד לא בודק אותך אם אתה מצהיר ומביא תו תקן אירופי או אמריקאי.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 21.12.2021 בשעה 15:25, Electron כתב:

מה היה לא בסדר בפרק על הדודים?

שפתחו שסתום לחץ. אני לא מומחה לדודים אבל אני מבין גם מבין ששסתום לחץ פרוק זה סימפטום לבעיה ולא הבעיה עצמה בדיוק כמו שלחץ אוויר נמוך הוא סימפטום של בעיה (שוב, אם לא היו ממלאים - בכולם היה חסר). 

 

יכול להיות שמניסיון של דודאי, סיטואציה כשאת קורית כשהדוד מלא באבנית. את הבעל המקצוע הראשון הביאו לדוד בן 6, וזה אכן סביר שזה המצב. 

 

תאני מסכים שהם רמאים ושהם נוכלים (כמעט כולם שם חוץ מהצדיק שרק החליף שסתום) כי הם לא פתחו את הדוד ודחפו גם קולט אבל אני נגד לייצר תקלה מלאכותית. 

 

מה הבעיה להצתוות לטכנאי דודים ולבקש ממנו לאתר דוד בן שנה / שנתיים עם גוף חימום שרוף? עכשיו, כשבאמת אין שום סיבה להחליף דוד או קולט ושזה לא סימפטום לשום דבר אחר, נראה מי מחליף דוד קומפלט ומי מחליף גוף חימום. אבל התלות המלאכותיות האלה רק יוצרות פרצות שקוראות לגנבים.

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם (נערך)

בוא נלך עם הראש שלך...

לתוכנית הזו יש גם ערך שאינו ענישתי כלפי אלו שאכזבו והוא העיקרי בעיני.

היא משדרת לשאר בעלי המקצוע שאמנם יש קיצורי דרך לעשות כסף על חשבון הלקוח. מין התממות כפי שהצגת - שהסימפטום כפי שמופיע הוא על פי רוב מלמד על בעיה ולכן רוב הסיכוי שלא דופקים את הלקוח.

התוכנית אומרת - קחו בחשבון שהמחיר על קיצורי הדרך האלו עלול להיו מאוד גבוה - יצביעו עליכם ברחוב.

עכשיו תעשו את החשבון שלכם...

 

(קיצור דרך = לא לעבוד לפי הספר)

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

ואני שואל משהו אחר בהקשר לנוכלים המתגלים בתוכנית- ברגע שברור שיש ארכי נוכל - למשל החלפת גאנטים וצמיגים עבור פנצ'ר או מערכת דוד וקולט במקום שסתום וכו',

למה בכלל לאפשר להמשיך עם הנוכלות ולתקן ולשלם לו?

למה לא לעצור שכבר הכל ברור ולמנוע תיקון מיותר ובזבוז כספי ההפקה?

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה תכנית בידור, המטרה שלהם לא לחשוף נוכלים אלא לעצבן את הצופים. התקציב שלהם מיועד לשטויות האלה.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, coavi כתב:

ואני שואל משהו אחר בהקשר לנוכלים המתגלים בתוכנית- ברגע שברור שיש ארכי נוכל - למשל החלפת גאנטים וצמיגים עבור פנצ'ר או מערכת דוד וקולט במקום שסתום וכו',

למה בכלל לאפשר להמשיך עם הנוכלות ולתקן ולשלם לו?

למה לא לעצור שכבר הכל ברור ולמנוע תיקון מיותר ובזבוז כספי ההפקה?

 

 

אני חושב בנוסף למה שסלו רייד כתב, שיש בעיה תכלס כשאתה אומר למישהו שהוא נוכל, טרם הוא השלים את נוכלותו.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...