Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Just now, stum כתב:

מי שקונה את הרכבים האלה כמשומשים, קונה בעיקר בגלל המחיר האטרקטיבי. יש תקציב ל40. קונה ב40.

זה לא שהתקציב היה 60, ובמודע הוחלט לרכוש רכב ב40 עם סיכון ל2 החלפות מנוע.

יכול להיות שפה עלית על חלק מהבעיה - קונים רכב עם השנקל האחרון ומתפללים לטוב, במקום לשמור משהו נוסף ליום סגריר.

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 11 דקות, edward כתב:

יכול להיות שפה עלית על חלק מהבעיה - קונים רכב עם השנקל האחרון ומתפללים לטוב, במקום לשמור משהו נוסף ליום סגריר.

ברור, אם אתה לא מוכן נפשית וכלכלית להחליף מנוע בהתראה של דקה, כרכרת האלים הזו לא בשבילך.

 

לך תקנה פחנוע יפני, ותתערבב עם פשוטי עם כמוך, אתה לא ראוי לתואר "חובב רכב".

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 3
  • מצחיק 8

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gavrik כתב:

 

אני יודע שגם בטויוטה הייתה בעיה של בוצה במנוע, ומנוע הטורבו של הונדה בעייתי וגם בהונדה אינסייט הייתה בעיה עם המנועים. אבל זה סוג של יוצא מן הכלל ובמקרים רבים מגלים אחריות (כמו טויוטה שהחליפה לכולם מנועים בחינם באופן גורף).

 

אצל פיג'ו זה ממש מסורת, מאז שנות ה90 הם איכשהו מצליחים לדפוק כל סדרת מנועים שהם מייצרים. 

קודם במנועי ה1.4 שלהם היה נדבק הטרמוסטט מה שגרם למנוע להתחמם בלי התראה בגלל שהחיישן חום נמצא אחרי הטרמוסטט ולאנשים היו הולכים מנועים.

אחרי זה הגיע ה1.6 פרינס הארור שבמשך כמעט עשור סבל מבעיות שונות עד שהצליחו להביא אותו לרמת אמינות סבירה.

אחרי זה ה1.2 פיורטק עם הרצועת טיימינג.

 

המנוע האמין מהמפעל היחיד של psa הוציאו מאז שנות ה90 הוא הNFU.

 

ועוד לא דיברתי על גירים...

 

באמת שפיג'ו הרוויחו את המוניטין שלהם ביושר.

 

אתה לא צודק.

פיגו עושים מנועים לאורך השנים ,מנועי ה1.4 ב205 עשו מאות אלפי קילמטרים בתנאים קשים מאד על מנוע סגור.

1.6 NFU מנוע סופר אמין.

2.0 RFN/2.2 מנוע סופר אמין.

3.0 V6 מנוע אמין.

1.6 טורבו מנוע אמין מאד.

דיזלים של פיגו מאד מוצלחים.

המנוע היחידי שבאמת הייתה בעיה זה הTHP המקורי וקח בחשבון שBMW הם אלו שתיכננו אותו,ראו מיד את ההבדל שפיגו חידשו אותו.

לי היה 308 עם המנוע 1.2 ,המנוע הגיע לקילומטראז אסטרונומי בלי שום בעיה,וגם עכשיו יש לנו 308 1.2 ,רכב בן 7 בלי שום בעיה.

דווקא לטויטה יש רשימה ארוכה יותר של פגמים במנועים ,ה1.6 של הקורולה, ה V6 3500 של הקאמרי הקודמת,ועוד,אתה יכול לקרוא על זה.

אף אחד לא עשה כזה טרראם שלVAG הלכו מנועים אחד אחרי השני, ה 1.4 160 כ"ס, ה 1.8 160 כ"ס והבלאגן עם הרינגים,ה1.2 עם הבעיות בטיימינג,ועוד ועוד.

לכולם זכרון קצר ,כולם חטפו פתאום דימנציה...זה די מגוחך.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יעני אם מחפשים משפחתית צרפתיה אז זה או NFU או לא משפחתית צרפתיה.

כיף סה"כ.

זה ממש מבאס שגם המוסכים המקצועיים לא יודעים לאבחן. להוציא 10K על האוטו בגבע ולצאת עם אוטו לא תקין, בלי שגבע לוקחים איזושהי אחריות על כל ההוצאות האלה? מבאס.

 

בואגיות עם כל הבעיות שלהם, לפחות כשהולכים לרון יודעים שתמיד משלמים על משהו ששווה את זה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש אני נמצא במקום זהה לשלך,

אחרי מה שקרה עם 2 חברים שלי שהמלצתי להם על המנוע ואכזבתי קשות, מכאן כבר הזהרתי ממנוע ה1.2 הזה, אך רוב חברי הפורום נכנסו בי בלי רחמים,

לשניהם הלך מנוע,

אחד עם 308 למזלו היה באחריות חברת הטרייד אין, החליפו לו מנוע באחריות אחרי מלחמת הוכחות איתם, הרכב היום נוסע אך רחוק משקט, עד עכשיו נדלקה לו מנורת מנוע איזה 5 פעמים, כל פעם התקשר לשאול אותי, מה למה איך, עד שבסוף אמרתי לו שכנראה טעיתי ואני מתנצל ובאמת כבר אין לי מה להציע, מדובר במנוע שלא שווה לבצל שמוכרים בסופר, יופי שהוא יעיל, אך מה זה שווה כאשר מתעסקים איתו יותר ממה אוכלים היום,

החבר השני קנה 208, שגם הלך מנוע אחרי שהחליף ממיר קטליטי ורצועת טיימינג, הרכב היום מושבת עם מנוע לא מתפקד, קנה סוזוקי SX4 והטענה היחידה שלו איתה היא למה הקשיב לי ולא קנה אותה מלכתחילה,

לא הייתי אומר סטגימה צרפתית, יש להם דגמים מוצלחים, אך בודדים.

בינתיים מנוע ה1.6 טורבו בנזין לא נראה בעייתי, ברגע שכן יהפוך להיות כזה, אל דאגה אני אעדכן.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא מסוגל להתמודד כלכלית/נפשית עם אחזקת רכב שיסע באוטובוס. 

 

כל רכב יכול להיות נפילה. 

עריכה אחרונה על ידי Hari
  • רעיון גרוע 11
  • מצחיק 4
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתמודד?

למי ריבונו של עולם יש כח לנסוע ולהתעסק כל שבועים ברכב?!

היום עם 2 רכבי קיה אני מרוצה מאוד, מניע ונוסע,

היה משהו בקיה סיד שלנו אך מדובר בבלאי, תוקן ולהתראות, ולא כל פעם תקלה ומנורה אחרת שדורשת מהבעלים להתחיל לאלתר תירוצים לבוס איך יוכל לברוח למוסך ביום עבודה, לי אין כח לזה, ובגלל זה הפסדתי כסף רב פעמיים על 2 רכבים חדשים שקניתי, אחת פיג'ו עם המנוע הזה והשניה פורד פוקוס,

אני מאמין שרוב הנהגים רוצים לנסוע למוסך פעם בשנה לטיפול, ועדיין אם תהיה תקלה אחרי תקופה, לא נורא, אך לא 10 פעמים בשנה לבקר במוסך, זה too much.

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכיר לך תיבות DSG

בוצה במנועים של טויוטה

תיבות רובטיות של טויוטה שהיו כל כך גרועות שסוכנים חייבו לקחת נסיעת מבחן לפני הזמנת הרכב + החתמה על מסמך שאין ללקוח תלונות על איכות הפעולה של הגיר

תיבות רובוטיות של פורד שהברגים היו נופלים אחרי שנה

מנועי TSI שהתפגרו על ימין ועל שמאל

מנועים של קיה שהיו עולים באש 

 

קצת פרופורציות בחיים. 

 

עריכה אחרונה על ידי Hari
  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Hari כתב:

להזכיר לך תיבות DSG

בוצה במנועים של טויוטה

תיבות רובוטיות של פורד

מנועי TSI שהתפגרו על ימין ועל שמאל

מנועים של קיה שהיו עולים באש. 

 

כל אלה לאחר השקעה של 10k במוסך מומחה היו נפתרות. 

 

המצב בשרשור הזה שגם לאחר השקעה של 10k + לא יודע כמה ימי עבודה המנוע מת ושוב נדרשת השקעה לא מבוטלת.  

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל ייצרן יכולות להיות בעיות, השאלה היא כמה דגמים בעייתיים יש ,מה ההסתברות לבעיות בכל דגם ואיך היצרן והיבואן פותרים אותן.

לטויוטה למשל רוב הדגמים חפים מבעיות.

לפולקסווגן יש בעיות בגיר שדורש החלפה אבל אחרי ההחלפה הרכב תקין. אצל חבר שלי בכל פעם שהוא תיקן היתה תקלה חדשה עד שבסוף אמרו שצריך להחליף מנוע.
מה גם שלdsg נתנו אחריות מוארכת ל7 שנים, אחריות דומה למנוע בהחלט היתה מצילה את חבר שלי במצב כזה. 

 

 

  • אהבתי 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לגמרי יוצא מפרופורציה ,לך תראה כמה בעיות יש באוקטביה החדשה ,אנשים אוכלים בעיות במולטימדיה ולא יכולים להפעיל או לכבות את מערכות הרכב כולל מזגן ובעיות עם המזגן עצמו.

שהחלפת חצי סיוויק מישהו אמר לך שזה חרא של רכב?,אני החזקתי 307 בת 17 ולא החלפתי עשירית ממה שהחלפת בהונדה,חבר טוב עם סיויק 2010 מטופלת רק במוסכי יבואן,אוכל צרות עם הרכב ,ABS,הנעילה מרכזית נפתחת ונסגרת בעצמה,הגיר דופק,הדבר היחידי שלא התקלקל זה המנוע.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, vadim6385 כתב:

והטענה של "מי שלא מסוגל להתמודד עם אחזקת רכב" לא מקובלת.

ב200 אק"מ הראשונים אני אמור להיכנס לטיפול שגרתי לפי הוראות יצרן, סה טו. אם הרכב טופל, נעשה בו שימוש סביר, והוא עדיין מפתח בעיות מנוע/גיר קשות, המהנדסים שתכננו אותו צריכים לקבל על הראש.

 

אנחנו ב2021, לא ב1973.

 

מקובל כי חרא קורה. מי שלא מסוגל לספוג הוצאות בלתי צפויות של אחזקת רכב שיסע באוטובוס.

 

מכונית היא מכונה מורכבת שהופכת להיות יותר מורכבת עם כל שנה חולפת בגלל תקנות בטיחות/זיהום אוויר מחמירות. בכל זאת מכוניות היום הרבה יותר אמינות בהשוואה לעבר. 

 

הכשל במנוע 1.2 הוא בעקבות רצועה שמתפוררת מוקדם יותר מהצפוי. ברכבים קיימים החליפו רצועה במסגרת ריקולרכבים חדשים מגיעים עם רצועה איכותית יותר + קיצור פרק זמן החלפה מ-150,000 אלף ל-100,000 אלף בשביל להיות על הצד הבטוח. 

 

בכל אופן כנראה יהיה הסדר משפטי שיאריך את האחריות על המנוע. 

עריכה אחרונה על ידי Hari
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ronrcz דיי כבר עם המנטרה הזאת. זאת נבלה וזאת טרפה. כולם מודעים לבעיות של ואגיות ומדברים על זה.

 

פשוט לאור השנים הראשונות המוצלחות של הפיורטק הייתה תקווה שפיג'ו הצליחו הפעם ושאפשר לרכוש רכב VFM אמין בשל התדמית הרעה והלא מוצדקת.

בדיעבד מסתבר שהיא דווקא דיי מוצדקת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, vadim6385 כתב:

ברצינות, רכב צריך לשרת אותך, ולא אתה אותו. 

 

מנטרה של חאפר ישראלי טיפוסי שמתייחס למכונית שלו כמו לפח זבל על גלגלים.  

 

תגיד תודה שאת המטוס שאתה טס בו לא מתחזקים לפי אותה מנטליות. הרי מטוס צריך לשרת את חברת התעופה ולא הם אמורים לשרת אותו. 

 

כל רכב יכול להיות נפילה. אתה יכול לקנות את היפנית הכי משעממת על פני כדור הארץ ואחרי 4 שנים להזדקק להחלפת גיר ב-10,000 ש"ח. מה לעשות. קורה. מי שלא מסוגל כלכלית לתחזק רכב שיטעין חופשי חודשי ברב-קו בעלות 213 ש"ח ויתפרע. 

 

אם מדובר בפגם סדרתי אז כנראה יהיה הסדר משפטי כלשהו כמו שקרה במקרה של גיר DSG. 

עריכה אחרונה על ידי Hari
  • רעיון גרוע 9
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...