Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קטנוע 125 שקניתי וזו נסיעה ראשונה שלי איתו, בערך 20 דק רצופות במהירות 100-120, באיזה שלב היו כמה דקות רצופות שסחטתי את הדוושת גז עד הסוף והוא פתאום שיחרר לשניה כזה את הגז למרות שזה עדיין היה סחוט, ואז שוב ושוב אז שיחררתי קצת את הידית וזה הסתדר.

 

יש למישהו מושג מה זה והאם זה אמור לקרות?

פורסם
לפני כשעה, BoazB11 כתב:

אולי מנתק הצתה...

איזה קטנוע?

זה נשמע ואם אני זוכר נכון גם הרגיש כמו זריקות קלות של ניתוקים (האופנוע נשאר דלוק)

Jet x 125.

אני אשמח לדעת גם ממה זה נובע, יש לי עדיין אחריות מנוע גיר שלדה, זה קטנוע שקניתי ממטרו ששימש לנסיעות מבחן ועשה 1400 קילומטר בלבד. חוץ מכמה שפשופים עושה רושם שהוא די חדש

פורסם

התיאור שלך מתאים לניתוק הצתה,

אבל בד"כ זה דבר שלא מגיעים אליו בקטנועים בגלל כיול התמסורת (וריאטור)

שלא מאפשרת למנוע להגיע לקו האדום שלו.

אפשר לבדוק את זה כשמורידים רצועה, או עם גלגל אחורי באוויר (לא מומלץ).

בגלל האחריות הייתי מדווח למוסך המרכזי, לפחות שיהיה מתועד אצלם למקרה שזו תקלה ולא מנתק.

הם גם ידעו להגיד אם בכלל קיים מנתק הצתה בקטנוע הזה.

יכול להיות שיש אצלך וריאטור משופר או רולים קלים?

 

ו... תתחדש! הג'ט לדורותיו הוא אחד הקטנועים המוצלחים לטעמי בקטגוריה שלו.

פורסם
לפני כשעה, BoazB11 כתב:

התיאור שלך מתאים לניתוק הצתה,

אבל בד"כ זה דבר שלא מגיעים אליו בקטנועים בגלל כיול התמסורת (וריאטור)

שלא מאפשרת למנוע להגיע לקו האדום שלו.

אפשר לבדוק את זה כשמורידים רצועה, או עם גלגל אחורי באוויר (לא מומלץ).

בגלל האחריות הייתי מדווח למוסך המרכזי, לפחות שיהיה מתועד אצלם למקרה שזו תקלה ולא מנתק.

הם גם ידעו להגיד אם בכלל קיים מנתק הצתה בקטנוע הזה.

יכול להיות שיש אצלך וריאטור משופר או רולים קלים?

 

ו... תתחדש! הג'ט לדורותיו הוא אחד הקטנועים המוצלחים לטעמי בקטגוריה שלו.

אני מבין. אנסה לבדוק את זה באמת מול המוסך שלי ולהבין, הייתי קצת בפאניקה

 

ותודה רבה אלוף!!!

פורסם
בתאריך 23.4.2024 בשעה 12:37, BoazB11 כתב:

התיאור שלך מתאים לניתוק הצתה,

אבל בד"כ זה דבר שלא מגיעים אליו בקטנועים בגלל כיול התמסורת (וריאטור)

שלא מאפשרת למנוע להגיע לקו האדום שלו.

אפשר לבדוק את זה כשמורידים רצועה, או עם גלגל אחורי באוויר (לא מומלץ).

בגלל האחריות הייתי מדווח למוסך המרכזי, לפחות שיהיה מתועד אצלם למקרה שזו תקלה ולא מנתק.

הם גם ידעו להגיד אם בכלל קיים מנתק הצתה בקטנוע הזה.

יכול להיות שיש אצלך וריאטור משופר או רולים קלים?

 

ו... תתחדש! הג'ט לדורותיו הוא אחד הקטנועים המוצלחים לטעמי בקטגוריה שלו.

עוד שאלה לי אליך בועז, אחרי לילה שאני לא מניע את הקטנוע יש לו התאמצות של איזה שתיים שלוש שניות עד שהוא מניע במשך היום זה כמעט ולא קרה למעט פעם אחת, וגם יוצא מצב שכשאני נוסע על 30 מהירות קבועה, פלוס מינוס, יש רעידות קלות ממש לא משהו דרמטי אבל השאלה אם זה לא קשור גם לעניין של ההנאה וגם שבמהירות נמוכה יש כמו הרגשה שהכלי קצת רוטט ולא דופק בצורה 100%, המנוע כאילו לא חלק עד הסוף, מה זה יכול להיות? ויש לי אחריות עדיין לעוד שנה אלו דברים שאמורים להיות מטופלים?

פורסם

למנוע קר לוקח עוד שנייה או שתיים של סטרטר בכדי להתניע, לעומת מנוע חם שמספיקה נגיעה. נשמע תקין.

לגבי רעידות/רטיטות - קשה לאבחן דרך המסך... אבל בגדול כל מנוע בעירה פנימית רוטט מעצם טבעו.

יש גם רעידות שמגיעות מהתמסורת, וגם זה תקין ברמה מסויימת,

ולפעמים צריך רק ללטש מעט את סנדלי הסחיבה (קלאץ' יבש) בכדי לפתור את הבעייה, אם אכן יש כזו בכלל.

בעבר היו לי שני מכונאים מומלצים שחיו ונשמו קטנועים, וידעו לאבחן כל רעידה חריגה או תקלה,

אבל אחד מהם כבר לא איתנו (גילי ושדי) והשני פרש מהמקצוע.

היום אני כבר לא כ"כ בעניינים ואין לי מישהו מומלץ. אולי למישהו אחר שגולש כאן יש?

 

בגדול אני משער שהכל תקין, ואתה פשוט רגיש לפרטים שרוכבים אחרים בכלל לא מתייחסים אליהם.

פורסם
לפני 22 שעות, BoazB11 כתב:

למנוע קר לוקח עוד שנייה או שתיים של סטרטר בכדי להתניע, לעומת מנוע חם שמספיקה נגיעה. נשמע תקין.

לגבי רעידות/רטיטות - קשה לאבחן דרך המסך... אבל בגדול כל מנוע בעירה פנימית רוטט מעצם טבעו.

יש גם רעידות שמגיעות מהתמסורת, וגם זה תקין ברמה מסויימת,

ולפעמים צריך רק ללטש מעט את סנדלי הסחיבה (קלאץ' יבש) בכדי לפתור את הבעייה, אם אכן יש כזו בכלל.

בעבר היו לי שני מכונאים מומלצים שחיו ונשמו קטנועים, וידעו לאבחן כל רעידה חריגה או תקלה,

אבל אחד מהם כבר לא איתנו (גילי ושדי) והשני פרש מהמקצוע.

היום אני כבר לא כ"כ בעניינים ואין לי מישהו מומלץ. אולי למישהו אחר שגולש כאן יש?

 

בגדול אני משער שהכל תקין, ואתה פשוט רגיש לפרטים שרוכבים אחרים בכלל לא מתייחסים אליהם.

לגבי ההתנעה זה הרגיש לי קצת שונה נגיד מרכב.. ששם זה בחיים לא קרה לי

 

לגבי הרעידות זה אכן לא משהו קיצוני במיוחד אך מין תחושה פחות חלקה מנסיעה על 60 למשל, זה ספציפית במהירויות נמוכות

אני חושב שאפנה אליהם ואבדוק, ברמת העיקרון אלו דברים שאמורים לטפל בהם במסגרת אחריות? מדגיש שזה אופנוע יד שניה ולא חדש שנקנה מהם (הוא שימש כקטנוע נסיעות מבחן)

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...