Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע רכבי סטיישן לא "תפסו" בארץ ?


חולגי

פוסטים מומלצים

שאלה טובה (אני חושב...).

מבחינת שימושיות - למה לא בעצם ?

מבחינת יופי (מרכב)  - היפות ביותר הן סטיישן (159, BMW, מרצדסים למיניהם, אפילו פוקוס אוקטביה או סופרב).

אבל פה בארץ - כמעט ולא נשמע קולן.

חיסרון יחידי שניתן להעלות אולי, חוסר בחלקי פח / פלסטיקה (במיוחד לאחורי הרכב). אבל היי - כמה מכם כן מחזיקים רכב שיש לייבא עבורו חלקים מחו"ל.

האם לא הוצעו למכירה בארץ ?

איפה הקאץ' פה ?

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, חולגי כתב:

מבחינת יופי (מרכב)  - היפות ביותר הן סטיישן (159, BMW, מרצדסים למיניהם, אפילו פוקוס אוקטביה או סופרב).

את זה אתה אומר אבל לא ככה חושבים הרבה אנשים.

אתה צודק שלחובבי רכב תמיד הסטיישן, טורר וכו' תמיד יהיו יותר יפות אבל גם זה לגבי רכבים כמו במוו אלפא מרצדס כמו שכתבת. אבל לגבי הפוקוס והאוקטביה אני לא מסכים איתך

לפני 11 דקות, חולגי כתב:

האם לא הוצעו למכירה בארץ ?

לא נראה לי. למה שלא בעצם?

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 "אל תיקח עצות מאנשים זקנים" ביל גייטס 😁

בתאריך 22.4.2024 בשעה 18:25, EliC25 כתב:

איזה מרצדס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחילת העשור הקודם היה סוג של תור הזהב של רכבי הסטיישן בישראל עם מבחר גדול יחסית של דגמי סטיישן שגם זכו לפופולריות, פוקוס סטיישן, i30 cw, קיה סיד סטיישן, אוקטביה סטיישן, אוריס סטיישן ... כאשר הליסינג עבר להיברידיות רבות מאלו נעלמו וכנראה שגם לא הספיק כדי לשנות את התדמית של סטיישן = שיפוצ'ניק. 

 

שוק היבוא האישי פתוח כיום לכל דגם ועדיין, אנחנו לא רואים כאן יותר מידי סטיישן ביבוא אישי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני רואה המון סטיישנים על הכבישים, בתצורת קורולה בעיקר.
אני אמנם נשוי(ללא ילדים עדיין) אבל אין כמו סטיישן לנסיעות ארוכות , יש מקום להכל ...
אולי יום יבוא ואגשים את החלום ואמצא WRX סטיישן , אני יודע שהיא הרבה פחות חסכונית מהקליאו דיזל שלי , אבל יש אוטו ויש אוטו ...

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין של אופנה, וכנראה הגידול הטבעי בממדי הרכבים.

בשנות ה-60-70 נעו בארץ הרבה סטיישנים (פולקסואגן וריאנט, אופל קאדט ועוד רבים וטובים. בשנות ה-80 הסובארו ליאונה סטיישן היתה נפוצה מאוד.

עם השנים הגודל של כל הקטגוריות גדל. רכב שנחשב לפנח 30-40 שנה משפחתי קטן ייכנס היום בקושי לקטגוריית הסופרמיני, כך שהדגמים המשפחתיים יותר מרווחים.

חוץ מזה, בערים הצפופות שלנו, לך תמצא חניה עם רכב ארוך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיישן המבוסס על משפחתית סדאן לא תמיד יותר ארוך ממנה, ואם כן, אז בסנטימטרים בודדים. 

הסיבה העיקרית היא- תדמית. 

לסטיישן יש תדמית של "אוטו של מתנחלים/ שיפוצניקים". סדאן זה "מכובד" והאצ'בק זה "צעיר ושובב". 

 

בפועל זה להנות מהמידות של תא המטען של מכונית סדאן, בנוסף לנפח הטענה גדול יותר וגישה נוחה יותר.

האורך והמשקל דומים מאוד וגם אם האוטו "ארוך יותר" או "כבד יותר" , זה זניח. 

רק יתרונות, בלי מגבלות.

 

עריכה נוספת- זכרתי שהיה בעבר שרשור דומה, והתעצלתי לחפש אותו. התגברתי על העצלנות והרי הוא לפניכם.

 

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון, תוספת המחיר לסטיישן היתה לאורך השנים גבוהה מאוד יחסית למחיר הרכב.

הראשונים ששברו את הקונספט הזה היו יבואני פורד שהציעו את הפוקוס סטיישן באותו המחיר של הסדאן, מה שהפך אותה ללהיט היסטרי בליסינג.

בעקבותיהם גם יונדאי הציעו את הi30sw במחיר סביר וככה הציבור ״התרגל״ לסטיישן.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2008 פורד פוקוז ויונדאי i30 החיו את קטגורית הסטיישנים שהיתה רדומה.

אליהן הצטרפו קיה סיד, רנו איסטייט, טויוטה אוריס, אופל אסטרה  פגו 308 וסקודה אוקטביה.

באמצע העשור הקודם הציעה קיה רת הספורטאז' 1.6 במחיר של משפחתית ובעקבותיה החל תהליך של מעבר לרכבי פנאי שהם די דומים לסטיישן.

כיום רק פורד פוקוס וקיה סיד מציעות רכבי סטיישן, וחבל שכך... אהבתי מאוד את הפוקוס סטיישן שהיתה לי וגם i30 סטיישן שהיתה רכב גישור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וסקודה סקאלה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתייחס אליה כגרסת סטיישן של סופרמיני.

משהו דומה היה קיים גם לסופרמיני'ס בדורות קודמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...