Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע רכבי סטיישן לא "תפסו" בארץ ?


חולגי

פוסטים מומלצים

רשתות עם רצועות ולקרו חזקות ואוחזות ובכל גודל אפשר להשיג באליאקספרס, גרושים. אני אירגנתי כך כיסי רשתות בדפנות תא המטען של האטקה אצלי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yor2 כתב:

מתברר שגם סיאט אביזה. הגיעה בגרסת סטיישן. זעות מודל 2013.

20240411_175119.thumb.jpg.c220299264fcf1ef30e7e707c925cc46.jpg20240411_175129.thumb.jpg.89b943f16ff14c7caeb4f4e3f94f1b05.jpg

כן זהו תמיד היתה לי ליד הבית כזאת ולא הבנתי למה יש אביזה סטיישן (פלואוו) אם הוא כמו לאון

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 "אל תיקח עצות מאנשים זקנים" ביל גייטס 😁

בתאריך 22.4.2024 בשעה 18:25, EliC25 כתב:

איזה מרצדס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yor2 כתב:

מתברר שגם סיאט אביזה. הגיעה בגרסת סטיישן. זעות מודל 2013.

20240411_175119.thumb.jpg.c220299264fcf1ef30e7e707c925cc46.jpg20240411_175129.thumb.jpg.89b943f16ff14c7caeb4f4e3f94f1b05.jpg

 

אפילו לכמה חודשים הוצעה ורסיה ידנית ב-74 אלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ברונקו כתב:

לא הבנתי למה יש אביזה סטיישן (פלואוו) אם הוא כמו לאון

רכב סופר מיני סטיישן הוא אמנם שיקוץ מוזר אבל הוא שונה מרכב קומפקטי במרכב האצ'בק.

בסופרמיני סטיישן תא המטען יותר גדול מבקומפקטית האצ'בק אבל איזור הישיבה והביצועים עדיין יהיו של סופרמיני. 

הייתה איזו תקופה של אופנה כזאת, נראה לי שהיום כבר לא מייצרים כאלה למעט הפאביה.

היו פיג'ו 207SW/206SW, קליאו אסטייט, פולו וריאנט, דאציה לוגאן MCV.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוויה שלי מרכבי סטיישן זה זיכרונות ילדות של לפני 10-15 שנה, אז לכל משפחה בסביבה שלי שעברו את הילד החמישי (עד הרביעי פשוט היו מצטופפים כל הארבע בשלוש כיסאות מאחורה במתקונת של- כסא ימני סלקל כסא שמלאי כסא תינוק/בוסטר ובאמצע 2 ילדים 😀) כדי שכולם יוכלו להיכנס לרכב היו מתקינים ספסל ישיבה בתא מטען בצורה הפוכה -  שיושבים נגד כיוון התנועה אני זוכר שכמעט לכל חבר שני שלי היה למשפחה שלו רכב כזה. הדגמים שהיו פופולריים אז היו הסובארו לאונה והלאגסי אבל היו עוד הרבה רכבים שמרכב של חמש מקומות נהיו של שבע או שמונה. היה הרבה רמות לנוחות של הספסל מאחורה משני מזרונים ועד התקנה שהייתה ממש נוחה אפילו יותר מהכסאות מקדימה. אישתי שהיה להם יונדאי i 30 כזאת כשהיתה ילדה, כל פעם שהיא רואה את הרכב הזה היא נזכרת בסיוט ובחום שהיה לה כל פעם בנסיעה בצורה כזאת.

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@amosbmwלכל משפחת הפולו היו גרסאות סטיישן, כיום הוחלפו על ידי הארונה/קאמיק/טי-קרוס. אבל עדיין קיימת הסקאלה שהיא דגם לא ישן.

ולא רק VAG - למשל, בשנים האחרונות ראינו בארץ לא מעט רנו קליאו סטיישן. אז נכון שכמו בסגמנט C גם סגמנט B נוטה לעלות על עקבים, אבל הגרסאות המוארכות עדיין קיימות.

בשבועות האחרונים שני בנים שלי קנו מכוניות. אז הבכור קנה ארונה וגם השני שקל אותה, אבל בגלל מגבלת גובה במכפיל החניה הוא קנה סקאלה ובינתיים (בערך שבועיים) מאושר.

 

@רק ידניאתה מדבר על סגמנט ספציפי של האוכלוסיה, שכנראה ששיקולי בטיחות הנדסיים לא עמדו בראש שיקוליו. בניגוד לכך, היה לי קולגה שעמד לפני לידת ילד רביעי לפני כ-30-35 שנה ורצה לקנות את הרכב הנפוץ באותם ימים - ליאונה סטיישן. עד שהתברר לו שהרכב אינו מורשה לספסל שלישי, ובסופו של דבר רכש רכב אחר, דומני גרסת סטיישן של משפחתית של פיז'ו כלשהו, שהיה מתוכנן ומורשה ל-3 שורות מושבים. כמובן שכל זה כמה שנים לפני פרוץ ה-NCAP לחזית הבטיחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, רק ידני כתב:

החוויה שלי מרכבי סטיישן זה זיכרונות ילדות של לפני 10-15 שנה, אז לכל משפחה בסביבה שלי שעברו את הילד החמישי (עד הרביעי פשוט היו מצטופפים כל הארבע בשלוש כיסאות מאחורה במתקונת של- כסא ימני סלקל כסא שמלאי כסא תינוק/בוסטר ובאמצע 2 ילדים 😀) כדי שכולם יוכלו להיכנס לרכב היו מתקינים ספסל ישיבה בתא מטען בצורה הפוכה -  שיושבים נגד כיוון התנועה אני זוכר שכמעט לכל חבר שני שלי היה למשפחה שלו רכב כזה. הדגמים שהיו פופולריים אז היו הסובארו לאונה והלאגסי אבל היו עוד הרבה רכבים שמרכב של חמש מקומות נהיו של שבע או שמונה. היה הרבה רמות לנוחות של הספסל מאחורה משני מזרונים ועד התקנה שהייתה ממש נוחה אפילו יותר מהכסאות מקדימה. אישתי שהיה להם יונדאי i 30 כזאת כשהיתה ילדה, כל פעם שהיא רואה את הרכב הזה היא נזכרת בסיוט ובחום שהיה לה כל פעם בנסיעה בצורה כזאת.

זה נמשך עד היום.

לכל ההורים האלה הייתי נותן קנס, הורדה מהכביש של הרכב לחודשיים, ובסיום התקופה הצגת הרכב במכון רישוי ללא הספסלים הלא מקוריים.

 

לפני שעה, sperial כתב:

הוחלפו על ידי הארונה/קאמיק/טי-קרוס

זאת אופנה אחרת של סופר מיני שהגביהו אותן.

הזכרתי את כל הסטיישנים סופר מיני שאני זוכר, כולל הקליאו. לפולו עצמה היה רק בדור שלישי. בדור רביעי השאירו את הפאר הזה לאיביזה/פאביה בלבד.

את הסקאלה אני באמת לא יודע באיזה קטגוריה לסווג, היא על מכלולים של סופר מיני אבל בגודל של קומפקטית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהגבולות בין קבוצות B ו-C  קצת מיטשטשים. למשל מנועי הטורבו 1,000 סמ"ק שבלא מעט חברות משותפים לשני הסגמנטים. וחוץ מזה השינויים במאפייני הסגמנטים, למשלצהרכב הראשון שהיה לי - רנו 14 - שבזמנו נחשב "משפחתית קטנה" ובאורך 4 מ' היה יושב היום איפה שהוא בתחום הסופרמיני (קצר בכמה מילימטר מפולו עדכנית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, sperial כתב:

 רנו 14 - שבזמנו נחשב "משפחתית קטנה" ובאורך 4 מ' היה יושב היום איפה שהוא בתחום הסופרמיני (קצר בכמה מילימטר מפולו עדכנית).

 

לא מטשטשים, כמו שהמכוניות פשוט גדלות עם הזמן.

אלפא 159 מקבילה במימדיה למשפחתית סדאן של היום (אם בכלל נשארו כאלה..)

והדור הראשון של הגולף קצר יותר מהדור הנוכחי של הפולו. 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סתירה. דיברתי על שתי תופעות. אחת היא הגידול במימדים והשניה היא שיתוף מכלולים בין סגמנטים. שניהם יחד, לאורך זמן, מטשטשים גבולות.

 

עוד דבר - צויין פה לפני מספר ימים שהפרש האורך בין סדאנים לסטיישנים קטן. אכן תופעת הסדאן אכן בולטת בישראל, אבל בהרבה מדינות ודגמים ההשוואה הנכונה היא להאצ'בק המקבילה, וכאן ההבדל קצת יותר משמעותי. למשל 308, הפרש האורך בין ההאצ' לסטיישן למעלה מ-25 ס"מ. זה לא מבוטל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 08:06, sperial כתב:

@amosbmwלכל משפחת הפולו היו גרסאות סטיישן, כיום הוחלפו על ידי הארונה/קאמיק/טי-קרוס. אבל עדיין קיימת הסקאלה שהיא דגם לא ישן.

 

 

רוב הקרוסאוברים הקטנים החליפו באופן לא רשמי את המיקרואנים שהיו בעבר.

קאמיק הגיע במקום הרומסטר, רנו קפצור במקום מודוס, קיה סטוניק במקום קיה ונגה, יונדאי באיון במקום ix20, אופל קרוסלנד במקום מריבה...

 

סקודה סקאלה היא בין סופר מיני לקומפקטיות והחליפה או הראפיד ספייסבק.

 

לוגאן mcv הוחלפה ע"י שלושה דגמים - לוגאן mcv שהיתה סטיישן רגילה, לודג'י ודוקר.

בהמשך הדוקר שינה מיתוג לרנו והפך ל"רנו אקספרס" - הייצור ממשיך במרוקו, והלודג'י והלוגאן mcv התאחדו חזרו לדגם אחד - ג'וגר.

 

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 12:35, Markm4 כתב:

כנראה שהאלגוריתם עובד יופי יופי, 

תמונה שקפצה לי באחת הרשתות. img_2_1712865492636.thumb.jpg.db092bff6272a7e4854bbb669e919308.jpg

 

 הבעיה עם הRS אאודי סטיישן שהיא עולה בארץ כמו דירה ממוצעת,ואז כשתיקח משכנתא תהיה בדילמה,לקנות דירה בבנין או אוטו :D :P

מצטרף לבעלי החלומות לסטיישן ספורטיבית קצת יותר זולה,נניח WRX,קופרה,VRS,גולף GTI אם היה...וכו'

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לקנות A6 סטיישן ב 33,000 אירו ולהביא לארץ, לא יקר מידי

Audi A6 40 TDI S tronic advanced Navi/ACC/Kamera/Lan als Kombi in Braunschweig (mobile.de)

967e07bb-d266-4f46-9f78-3c0d79db8c23?rule=mo-1600.jpg

e2338ec8-4529-46fe-9f9d-82ac17175366?rule=mo-1600.jpg

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...