Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע רכבי סטיישן לא "תפסו" בארץ ?


חולגי

פוסטים מומלצים

לפני 12 שעות, Buki כתב:

יש לזה עוד היבט:

 

באירופה גם רוב הטנדרונים סטייל קנגו הם בתצורת וואן סגור רק עם שני מושבים ובלי חלונות כי לאנשים ולעסקים יש אפשרות להחזיק רכב אחד לעבודה ולעסק ורכב נוסף למשפחה. 

 

בארץ זה פחות אפשרי אז צריך שרכב אחד יעשה הכל, מהסיבה הזו אין היתכנות למכור כאן סופר מיני בגרסת וואן. מי שיקנה כזה, חייב שיהיה לו רכב נוסף וזה כבד כלכלית. 

רכב עם 2 מושבים נחשב שם מסחרית ונהנה מהטבת מס

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, לירון .ה. כתב:

 

גם יש להם בנורווגיה מספר בצבע שונה, ירוק.

בשנות ה-60-70 גם בישראל היו להם סדרות מספרים נפרדות, בלוחיות בנות 6 ספרות הקידומת היתה 10, 60, 70 (אולי גם 90).

לפני 18 שעות, motior כתב:

פעם גם בארץ היו רכבי סטיישן עם רק שני כיסאות וגם בלי חלונות מאחורה והם נחשבו למסחריות ונהנו מהטבות מס

נכון לגבי חלונות אטומים, לא בטוח לגבי הספסל האחורי. אבל, בכלל, היו כל מיני שיקוצים כמו טנדרים עם ספסלים בארגז ואפילו ה"טיולית" שהיתה משאית עם מרכב בתצורת אוטובוס, שאליו עלית בסולם, ועל גגו "סבל" למזוודות וקיטבגים.

לפני 8 שעות, itsik170 כתב:

בארץ פעם לסטיישן מסחרית כמו שהראו פה היו הקלות מס.

אבל ישראלים כמו ישראלים, היו קונים סטיישן כזאת עם הקלת מס ומוסיפים לה מושבים ופותחים חלון.

תנסה לפתוח חלון אחורי בסוסיתא "מסחרית".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, baer כתב:

כשעבדתי בקפריסין היתה לי כזאת סיאט איביזה 2 מקומות מסחרית זה מדהים כמה מקום מתפנה כשאין מושב אחורי.

מאוד נכון לתת לכאלה הקלות מס כי הן יחליפו רכבים יותר גדולים ויותר בזבניים ויותר מזהמים.

עוד יתרון שבגלל שזה זה רכב עבודה אז הוא פחות משמש לנסיעות פרטיות.

 

DSC01051.thumb.JPG.c1d9f676761485632f3c6b121180580c.JPGDSC01050.thumb.JPG.dadf6a39184e09eb9f35a5a503fd2658.JPG

לפחות ציפרו אותך בחלונות צד אחוריים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, baer כתב:

כשעבדתי בקפריסין היתה לי כזאת סיאט איביזה 2 מקומות מסחרית זה מדהים כמה מקום מתפנה כשאין מושב אחורי.

מאוד נכון לתת לכאלה הקלות מס כי הן יחליפו רכבים יותר גדולים ויותר בזבניים ויותר מזהמים.

עוד יתרון שבגלל שזה זה רכב עבודה אז הוא פחות משמש לנסיעות פרטיות.

 

DSC01051.thumb.JPG.c1d9f676761485632f3c6b121180580c.JPGDSC01050.thumb.JPG.dadf6a39184e09eb9f35a5a503fd2658.JPG

בישראל לא מוכנים לתת הכרה במס לטנדרים 2 מקומות של חקלאים...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, sperial כתב:

אבל, בכלל, היו כל מיני שיקוצים כמו טנדרים עם ספסלים בארגז ואפילו ה"טיולית" שהיתה משאית עם מרכב בתצורת אוטובוס, שאליו עלית בסולם, ועל גגו "סבל" למזוודות וקיטבגים.

מפעם לפעם אני עדיין רואה "טיוליות" בכבישים... חלקן נראות חדשות

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שכיום, טיולית (טלטולית בעגה הצבאית) משמשת רק את הצבא, להסעת חיילים לתוך השטח, למקומות שנדרש מרווח גחון גבוה יותר משל אוטובוס.

גם בסדיר וגם במילואים זכורות לי נסיעות בטיולית.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, baer כתב:

כשעבדתי בקפריסין היתה לי כזאת סיאט איביזה 2 מקומות מסחרית זה מדהים כמה מקום מתפנה כשאין מושב אחורי.

מאוד נכון לתת לכאלה הקלות מס כי הן יחליפו רכבים יותר גדולים ויותר בזבניים ויותר מזהמים.

עוד יתרון שבגלל שזה זה רכב עבודה אז הוא פחות משמש לנסיעות פרטיות.

 

DSC01051.thumb.JPG.c1d9f676761485632f3c6b121180580c.JPGDSC01050.thumb.JPG.dadf6a39184e09eb9f35a5a503fd2658.JPG

 

בארץ יביאו איביזה מפירוק וירכיבו את המושבים שלה, והופ קיבלת סופר מיני שהגיעה בהקלות מס.

לא סתם הפסיקו בארץ את ההקלות האלה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

קפץ לי באחד האתרים על הסטיישן של סקודה,
יותר נכון Skoda Superb Estate 

שעברה תחת הידיים של הסדנה הבריטית Re performance, שדי מתמחה ברכבים של אותו הקונצרן.

470 כ"ס ומומנט של 67 קג"מ.

 

לא הייתי מתנגד כלל לסטיישן הזאת.

Fastest Skoda ever! The car we all want, but few would buy (drive.com.au)
 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...