Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע רכבי סטיישן לא "תפסו" בארץ ?


חולגי

פוסטים מומלצים

את הסוזוקי מכרו רק למוניות וזה היה ייבואן מקביל.

באופן כללי, בשנתיים האחרונות הייתי בכמה ערים אירופאיות (מילאנו, רומא, בודפשט, פורטו, ויגו) ובכל הערים האלה היתה כמות די מכובדת של מוניות מסוג אוריס סטיישן או קורולה סטיישן.

ככה שהדגם לא תפס רק בארץ למוניות.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.4.2024 בשעה 00:06, פריג'י כתב:

 

אני לא מבין מי יקנה קורולה סטיישן בכזה מחיר כשהוא יכול לקבל אוקטביה (לא סטיישן) במשמעותית פחות. 

 

לא נראה לי שקורולה סטיישן ואוקטביה לא סטיישן פונות לאותו קהל יעד בארץ

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.4.2024 בשעה 21:29, green כתב:

וכאן אנחנו מגיעים גם לסיבה שהסטיישנים פחות הולכים בארץ וגם באירופה סובלים מירידה בנתח השוק אני חושב, הג'יפונים הם מעין סטיישנים מוגבהים ואנשים מעדיפים אותם יותר

אין תחליף לסטיישן!

עברתי לפני כמה חודשים מאוקטביה דור 3 (האצבק, לא סטיישן - אבל עם דלת חמישית ענקית היא כמעט סטיישן) לסיאט אטקה.

לאטקה תא מטען בנפח 510 ליטר מכובדים בהחלט, אבל עדיין שטח תא המטען של האטקה קטן מזה שבסקודה.

ציוד שהייתי "זורק" באוקטביה דורש תכנון קל באטקה.

עדיין לא יצא לי לנסוע עם 3 מזוודןת כמו באוקטביה ואני מאמין שאוכל להסיר את המדף האחורי באטקה (וחבל שלא עשו מסילות בגב המושב האחורי לאחסון מדף תא המטען כמו באוקטביה) ולהעמיד 3 מזוודות... אבל זה עדיין לא אוקטביה ובטוח לא סטיישן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען באטקה עמוק ( או גבוה, מה שתבחר )  מזה שבאוקטביה, שטח הריצפה מאידך קטן יותר, לאוקטביה גם יתרון מספרי בכל הנוגע לנפח תא המטען. לכן העמסת תא המטען באוקטביה נוחה יותר ועדיין ובשני המקרים מדובר בתא מטען נוח ומרווח.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מעדיף סטיישן, הכי נוח לטיולים, אפשר גם לישון מאחורה. בארץ אני פחות מטייל למרחקים, אז זנחתי את זה.

כשגרתי בנורווגיה, סטיישן זה היה המרכב הפופולרי כמעט לכל משפחה, והיה לכל יצרן שם דגמי סטיישן.

גם יש להם בנורווגיה מספר בצבע שונה, ירוק.

שזה אומר רכב סטיישן שמגיע ישירות מהיצרן רק עם 2 כיסאות קידמיים. והרכב עולה פחות, פחות מס.

אז מי שצריך להעמיס הרבה, ואין לו צורך ב 5 מקומות זה מעולה 

היה לנו כמה b4 כאלו, נכנס ים ציוד, הכי נוח שיש.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם גם בארץ היו רכבי סטיישן עם רק שני כיסאות וגם בלי חלונות מאחורה והם נחשבו למסחריות ונהנו מהטבות מס

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באירופה יש את זה גם בסופר מיניז, גם בניינטיז וצפונה.

כל מיני פיאסטות, פג'ו 205, איביזות וכולי, עם חלונות אחוריים אטומים ורשת הפרדה מאחורי המושבים הקדמיים.

לכל מיני עצמאיים קטנים שלא צריכים אפילו טנדר או סטיישן.

 

 

ford-fiesta-15-tdci-trend-comercial-segunda-mano-1024-yVmLWzPEBW1z3pY5rM6D.jpg

sorgente_424798.d1521651222.jpg

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, שביט כתב:

לכל מיני עצמאיים קטנים שלא צריכים אפילו טנדר או סטיישן.

יש לזה עוד היבט:

 

באירופה גם רוב הטנדרונים סטייל קנגו הם בתצורת וואן סגור רק עם שני מושבים ובלי חלונות כי לאנשים ולעסקים יש אפשרות להחזיק רכב אחד לעבודה ולעסק ורכב נוסף למשפחה. 

 

בארץ זה פחות אפשרי אז צריך שרכב אחד יעשה הכל, מהסיבה הזו אין היתכנות למכור כאן סופר מיני בגרסת וואן. מי שיקנה כזה, חייב שיהיה לו רכב נוסף וזה כבד כלכלית. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכשהו נראה לי שלהרבה משפחות בארץ יש שתי מכוניות (או יותר) שביום יום נוסע בכל אחת מהן רק אדם אחד ובסוף השבוע יותר מאחד, כך שאולי יש היתכנות למכונויות כאלה אם המס עליהן יוזל משמעותית

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד ויש במשפחה 2 מכוניות. 

מי יסכים להחליף אחת מהן במכונית 2 מושבים שלא מאפשרת להקפיץ ילדים, תמיד יהיה צורך להחליף עם הרכב השני וזה מאוד מגביל.

 

והמס לא יהיה קטן יותר. איזה סיבה יש להפחית את המס? שיקנו 5 מושבים במס רגיל וזה. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות האלה קיימות רק במקומות שהרגולציה מקלה על המיסים שלהן, בין אם מיסי רכישה או רישוי. 

אם אין תקנות מתאימות - לא יימכר. אין לזה שום קשר לתרבות.

אם רכב כזה היה עולה 20000 פחות, היו מכניסים את הילדים לארגז פעם בשבוע ונוסעים.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ פעם לסטיישן מסחרית כמו שהראו פה היו הקלות מס.

אבל ישראלים כמו ישראלים, היו קונים סטיישן כזאת עם הקלת מס ומוסיפים לה מושבים ופותחים חלון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשעבדתי בקפריסין היתה לי כזאת סיאט איביזה 2 מקומות מסחרית זה מדהים כמה מקום מתפנה כשאין מושב אחורי.

מאוד נכון לתת לכאלה הקלות מס כי הן יחליפו רכבים יותר גדולים ויותר בזבניים ויותר מזהמים.

עוד יתרון שבגלל שזה זה רכב עבודה אז הוא פחות משמש לנסיעות פרטיות.

 

DSC01051.thumb.JPG.c1d9f676761485632f3c6b121180580c.JPGDSC01050.thumb.JPG.dadf6a39184e09eb9f35a5a503fd2658.JPG

עריכה אחרונה על ידי baer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...