Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח מקיף למאזדה 3 2014


123Shmuel

פוסטים מומלצים

אני לא מצדיק את עליית המחירים של חברות הביטוח שכמו שvladclar שחייבים לבטח כמו שחייבים לאכול ועל זה רוכבים כל החברות

 

אבל ההפסד של פות"ש אם הוא לא יבטח במקיף יהיה בעיקר אם הרכב ייגנב (אם הוא לא מגלח רכבים על בסיס יומי)

ולכן להבנתי אם הוא לא גר באזור עם אחוזי גניבה גבוהים אין צורך לבטח במקיף כשפירמה כ"כ גבוהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה זה איזורים עם אחוזי גניבה נמוכים?

ספורטאז' של השכן נגנבה מחנייה פרטית בסמתא קטנה ברמת גן ביום שיש בשעה 12:00, כאשר הוא היה בבית.

יונדאי I25 של חבר טוב נגנבה מרחוב קטן ושקט בפ"ת.

 

לפני חצי שנה הייתי צריך לחדש ביטוח, נוספה נהגת בת 17 ( לפני כן הנהג הכי צעיר היה בן 22), החברה הקודמת העלתה את המחירים, גם של חובה וגם של מקיף. פניתי לסוכנות ביטוח בה אני מבטח גם רכב וגם דירה, מצאו חברה אחרת, עם תנאי קצת יותר טובים ובמחיר זול יותר משנה שעברה.

אז לפחות את הפעולה הבסיסית של השוואת מחירים כדאי מאוד לעשות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אם בוחרים לוותר על מקיף, שימוש במנעול (הגה/הילוכים/דוושות) עשוי לצמצם את סיכויי הגניבה. זה לא נוח, אבל אם כבר מוותרים על מקיף, לדעתי זה חובה.

Mazda 3 2.0L, 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לאחד את השרשור הזה עם השרשור של @CX25GTI על יבואני הרכב - שרשור של קיטורים בלי שום מידע שתומך בהם.

 

אנחנו לא מיודעים דבר על הנוסחאות האקטואריות שלפיהן נקבעת בפרמיה.לא מה הרכיבים ולא מה המקדמים לכל דגם. אבל אם, כאשר אתה רוכש ביטוח רכב, שואלים אותך לא רק מה כתובתך אלא גם באיזה קומה אתה גר והאם יש סורגים על החלונות, אתה יכול להבין לאיזה רזולוציות יורדים.

 

חוץֶמזה, בשרשור הנוכחי משום מה נדבקים לעניין גניבות. האם יש למישהו כאן מושג האם יש דגמים שנוטים להיות מעורבים יותר בתאונות? האם יש למישהו מושג מה עלויות תיקונים? האם יש למישהו מושג על מעורבות בפגיעה בצד ג׳? זה יכול להיות קשור הן למאפיינים טכניים של הרכב, אבל גם למאפייני האוכלוסיה הנוהגת בו. כמה אנחנו רואים כאן אנשים שמחפשים ״רכב עם אופי צעיר?״ מן הסתם רכבים שמושכים נהגים צעירים יהיו יקרים לחברות הביטוח.

 

עוד דבר שאין לנו מושג בו הוא מה ההוצאות הנלוות של חברות הביטוח. מדובר באופרציה לא פשוטה, והמבוטחים משלמים על הכל, מחיבור האינטרנט של הנציג העובד מהבית ועד הבונוס השמן של המנכ״ל.

 

אז אי אפשר להצדיק או לפסול את מדיניות חברות הביטוח בלי לדעת כלום ושום דבר על תהליכי התמחור. רק לקטר.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב, לא צריך לנסות הוציא מים מהסלע בפילפולים וקושיות, זה באמת לא כזה מסובך. 

 

לכולם מחירי הביטוח עלו, גם לאלו שמבטחים בביטוח צד ג' ולא היו להם תאונות כבר 10 שנים. 

 

כשיש עליה גורפת לכולם, בלי קשר לדגם הרכב, ולסוג הביטוח, אין הרבה אופציות :

 

1. כי אפשר לעלות מחירים, אנשים ממילא ימישכו לעשות ביטוחים כי אין להם ברירה. 

2. לממן עלויות תגמולי ביטוח ששולמו על רכבים יקרים ועתירי חיישנים וחלפים יקרים, כי אחרת אף אחד לא יבטח את הרכבים הללו, ופשוט לא יקנו את הרכבים הללו בעתיד. 

3. שילוב של 1+2. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, davemustaine87 כתב:

 

2. לממן עלויות תגמולי ביטוח ששולמו על רכבים יקרים ועתירי חיישנים וחלפים יקרים, כי אחרת אף אחד לא יבטח את הרכבים הללו, ופשוט לא יקנו את הרכבים הללו בעתיד. 

 

שוב, אני לא מכיר את התחשיבים. אבל כולנו רוצים רכבים עם מערכות מודרניות. וכשמכ״מ של בלימה אוטונומית עולה סכום 5 ספרתי כל תאונת פרצוף תחת שגרתית עולה לחברת הביטוח סכום של 20-30 אש״ח לדגמים עממיים, ואם הרכב לא חדש הוא כבר יהיה אובדן להלכה. מישהו צריך לממן את זה. והמישהו יהיה הצרכן. זה אפילו לא סבסוד צולב. זה הסופרמיני הבסיסי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, sperial כתב:

אבל כולנו רוצים רכבים עם מערכות מודרניות.

 

אני לא כול כך בטוח בזה. כניראה שמי שנוהג ברכבים משומשים בני 7-8 שנים ומעלה, זה פחות מעניין אותו. ובטח שפחות מעניין אותו לסבסד עלויות ביטוח של אנשים שיכולים להרשות לעצמם רכבים שנושקים ל-200 אלף שקל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלב הראשון כפי שציינו פה כבר מס׳ פעמים היא לעשות השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות ביטוח.

מניסיון של חידוש כל שנה-הפערים כל פעם מגיעים לאלפי שקלים.

 

בשלב הזה תקבל את הדלתא האמיתית בין מקיף וחובה ותוכל לקבל החלטה מושכלת.

כל הסטטיסטיקות של סיכויי הגניבה מול סיכוי לחסכון בביטוח הם אכן נחמדים, אבל במקרה ובפועל אתה קם בבוקר ואין לך רכב בחניה-זאת מכה קלה בכנף או אסון כלכלי להון העצמי שלך?

כל עוד הפער הוא לא במכפלות, השאלה האחרונה היא החשובה ביותר בעיניי.

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי adir10
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

 

אני לא כול כך בטוח בזה. כניראה שמי שנוהג ברכבים משומשים בני 7-8 שנים ומעלה, זה פחות מעניין אותו. ובטח שפחות מעניין אותו לסבסד עלויות ביטוח של אנשים שיכולים להרשות לעצמם רכבים שנושקים ל-200 אלף שקל. 

למה אתה חושב שיש סבסוד צולב? ההודעות שלך מתחילות לדמות לאלה של @CX25GTI, הרבה האשמות אבל בלי שום בסיס. לפחות בדגמים שבהם אני נתקל ההפרשים במחירי הביטוח מספיק גדולים כדי שלא אחשוד בסבסוד צולב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תביא הסבר הגיוני למה יכולה להיות הסיבה ש: 

 

לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

לכולם מחירי הביטוח עלו, גם לאלו שמבטחים בביטוח צד ג' ולא היו להם תאונות כבר 10 שנים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי יש יותר תאונות?

כי התיקונים התייקרו? 

אתה יודע, גם התיקון של רכב שאינו שלך התייקר. זה בדיוק מה שכתבתי אתמול: בשרשור הזה נדבקים לגניבות, אבל הביטוח מכסה עוד הרבה סיכונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי לתאונה אותו סיכוי 

הכיסוי הביטוחי לתשלומים לצד ג' הוא אותו כיסוי 

אין תשלומים בגין גניבה כי זה צד ג' 

 

אבל עדיין הביטוח התייקר בסביב ה-30 אחוז(אם זה מקיף אז ההתייקרות היא "רק" 20 אחוז) 

 

מצטער, אין לי שום מנוס מלחשוב שאני מממן נהגים אחרים. 

 

אבל זכותך לחשוב שזה לא נכון, כי אין לי את המידע המלא והמקיף לגבי סטטיסטיקה וחישוב הערכת סיכון שיש לחברות הביטוח, שיש אולי ל-50 אנשים בכול הארץ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שלא מעורב בתאונה במהלך תקופת ביטוח, מממן תיקוני רכבים של אלה שכן היו מעורבים ( וגם משכורות של עובדי חברת הביטוח, רווח של בעלי חברת הביטוח ועוד). 

במסגרת האפשרויות שלך :

לבצע סקירת השוק,

להחליט לא לבטח במקיף .

במקרה של מאזדה 3 שעדיין שווה כ 40 אלף₪ לא לבטח  במקיף , לדעתי, החלטה לא נבונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@davemustaine87 הכיסוי הביטוחי הכולל לא כל כך מעניין, כי נדיר להגיע אליו. מה שחשוב הוא עלויות תיקון או פסילה של 1-2 רכבי צד ג' ולאור עליית מחירי הרכב והחלפים אלה עלו מאוד.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...