Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד מים בשברולט קרוז 1800 שנת 2013


קרוז
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

במנוע הזה המשאבת מים נוטה לנזול, לפעמים קשה לראות סימנים בגלל הצפיפות שם. אותו דבר התרמוסטט, באופן כלל מערכת הקירור לא אמינה במיוחד ברכב הזה. יש רק פקק למיכל עיבוי, גם הוא נוטה להיסדק או בחי

אם לא מוצאים נזילה אז יש לבדוק לחץ הפוך במנוע, כי החשד הוא למעבר דחיסה קל מאוד למערכת הקירור. אפשרות אחרת היא באמת בדיקה עם קיט מבחנה לגילוי CO2 במערכת הקירור, יש מוסכים שיש להם את הבודק הזה וזה

דווקא פקק רדיאטור זה לא נעים ולא נורא ויכול להיות שהקפיץ שם נדפק -פקק כזה כזה יכול לעלות כמה עשרות ש"ח (כל סכום מ 50 עד 100 הגיוני) ואם אין נזילה חיצונית ואין איבוד לחץ מהמנוע הייתי מתחיל דווקא מזה.

לפני 23 שעות, קרוז כתב:

לקחתי את הרכב לפיקס מוטורס באשדוד, 

נעשה בדיקת לחץ ולא נמצא נזילה (לא היה ירידה בלחץ, בדקו עם מנוע קר ובטמפרטורת עבודה).

מחיר סביר, אבל כבר עשית את הבדיקה הזו במקום אחר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אמר שהוא לא מסתמך ובודק לבד ,

ולא חשבתי שזה עולה כסף,

המוסך שעשה לי שלשום את הבדיקה לא לקח לכסף

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה אם מיכל עיבוי זו הבעיה אז לשים עליו קצת טלק היה מגלה לך את זה לבד.

תעדכן אותנו שהכל טוב ואל תשכח מה שרשמתי לגבי הראדיאטור שאחרי תיקון התקלה מומלץ לפתוח ראדיאטור לראות מה הנזק כי אתה לא יודע כמה זמן היה שם מים רגילים.

אל תזניח כי הימור שלי תהיה קיימת שם סתימה מסויימת ועדיף מאוד לטפל לפני שיגרם לנזקים של עודף לחץ:)

 

בהצלחה אחי ותעדכן:)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. בבוקר שמתי טלק מסביב לפקק ולא ראיתי כלום (סביר גם שבגלל שלא נסעתי הרבה לא ראיתי).

2. בקשר לניקוי רדיאטור שאלתי את בעל המוסך והוא טוען שאין צורך (היום כבר לא עושים ניקוי, שיטות מיושנות וכו'),

    בכל זאת אמר שהוא ניקה את את הצינור.

3. שאלתי אם ניקז אוויר אז הוא ענה שזה מתנקז לבד .

4. המליץ לבוא לביקורת ביום שלישי ולהמשיך לעקוב אחרי מפלס המים (וואו!! סוף סוף רואים ברור גם מיכל חדש וגם מים עם צבע).

תודה רבה לכולם❤️

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, קרוז כתב:

1. בבוקר שמתי טלק מסביב לפקק ולא ראיתי כלום (סביר גם שבגלל שלא נסעתי הרבה לא ראיתי).

2. בקשר לניקוי רדיאטור שאלתי את בעל המוסך והוא טוען שאין צורך (היום כבר לא עושים ניקוי, שיטות מיושנות וכו'),

    בכל זאת אמר שהוא ניקה את את הצינור.

3. שאלתי אם ניקז אוויר אז הוא ענה שזה מתנקז לבד .

4. המליץ לבוא לביקורת ביום שלישי ולהמשיך לעקוב אחרי מפלס המים (וואו!! סוף סוף רואים ברור גם מיכל חדש וגם מים עם צבע).

תודה רבה לכולם❤️

1. אוקיי שמח שניסית זה תמיד יותר כיף לגלות ולפתור לבד:) מקווה שבאמת הבעיה הייתה מהמיכל וזה אכן יפתר, תעקוב אחרי המים לפחות פעם באיזה שלושה ימים תרים מכסה מנוע תראה מה המצב אפילו לפני כל נסיעה גדולה תראה שאכן לא איבדת מים ככה לאט לאט עד שתבנה ביטחון עצמי בתקינות המערכת זו המלצה שלי, באופן כללי אני דוגל בכך שפעם בשבוע רכב תקין או לא אני מרים מכסה מנוע ובודק דברים.

2. האמת לא כל מקום עושה ניקוי ויש מקומות שממש בעלי ידע בראדיאטורים והם כן עדיין פותחים ומנקים אם צריך או ממליצים להחליף כי תראה רכב עם ראדיאטור סתום בחלק מהצלעות זה לא תקין, ממליץ לך להזמין מאייבי איזה חיישן OBD פשוט כזה עם אפליקציה פשוטה לפלא ולעקוב אחרי חום מנוע לראות שלא רק שאתה על הצד התקין אלא על הרף הנמוך של התקין(יש רכבים שהמד טמפ שלהם לא ישתנה עד שלא עובר רמת מעלות מסויימת כי טמפ של מנוע תמיד משתנה במהלך נסיעה היא לא יציבה אלא פועלת לפי "מחזורים" ככה לפי הנסיעה ותקינות המערכת יש ערכים תקינים ויש לא תקינים אבל גם בתקין היצרן לוקח ריזיקה של פעם ב.. שימוש מאוד אגרסיבי ותגיע למעלה קצת מעל הנורמה אז הוא מאמין פעם ב.. זה לא נורא וזה יציג לך תקין, אתה רוצה לראות שאתה לא נמצא בערך הזה באופן קבוע עקב ראדיאטור תקול בגלל שימוש ממושך במיים רגילים, 40 שקל סגרת עניין למרות שאני עדיין דוגל בלפתוח אבל זו התעסקות..).

אקווה עוד אנשים יקראו את 2 ויתנו את דעתם בנושא כי אולי אני באמת קצת מגזים אבל אני באמת לא חושב ככה, OBD באמת בעייני יהיה המינימום אם אתה לא פותח לראות ולעקוב למשך תקופה לראות.

3. וואלה לא מכיר את המערכת קירור ברכב הזה ורק מקווה שאין אוויר כלוא, אנשים עם ניסיון יוכלו להגיד יותר באופן ספציפי יותר.

4. פגז וממליץ לך כמו שרשמתי ב 1 שזה לבדוק גם לבד את מפלס המים, בהצלחה תהנה מהרכב.

שמור עליו ישמור עלייך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...