Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד מים בשברולט קרוז 1800 שנת 2013


קרוז
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

אשמח לקבל ייעוץ

קניתי קרוז ויש לו שני בעיות.

1. איבוד מים (משמעותית בנסיעה לירושלים עם רכב מלא).

2. רעש של מים זורמים (מדי פעם) במהלך הנסיעה.

  מה אני יכול לבדוק ולטפל לבד?

  וכן אשמח להמלצה על מוסך באזור אשדוד.

בנוסף הבעלים הקודמים שמו מים רגילים, איך ניתן להחליף אותן (ולמה מומלץ?)

תודה מראש לכל המגיבים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

במנוע הזה המשאבת מים נוטה לנזול, לפעמים קשה לראות סימנים בגלל הצפיפות שם. אותו דבר התרמוסטט, באופן כלל מערכת הקירור לא אמינה במיוחד ברכב הזה. יש רק פקק למיכל עיבוי, גם הוא נוטה להיסדק או בחי

אם לא מוצאים נזילה אז יש לבדוק לחץ הפוך במנוע, כי החשד הוא למעבר דחיסה קל מאוד למערכת הקירור. אפשרות אחרת היא באמת בדיקה עם קיט מבחנה לגילוי CO2 במערכת הקירור, יש מוסכים שיש להם את הבודק הזה וזה

דווקא פקק רדיאטור זה לא נעים ולא נורא ויכול להיות שהקפיץ שם נדפק -פקק כזה כזה יכול לעלות כמה עשרות ש"ח (כל סכום מ 50 עד 100 הגיוני) ואם אין נזילה חיצונית ואין איבוד לחץ מהמנוע הייתי מתחיל דווקא מזה.

לגשת בדחיפות למוסך/מכון רדיאטורים כאשר הרכב על גרר-כל צעד אחר פירושו שאלה של זמן לגבי מוות למנוע בטרם עת (לאחר התחממות יתר בגלל שאין נוזל קירור).

המוסך/מכון הרדיאטורים יצטרך למצוא את הדליפה ע"י בדיקת לחץ למערכת הקירור ולתקן את הנדרש.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי את הרכב לפיקס מוטורס באשדוד, 

נעשה בדיקת לחץ ולא נמצא נזילה (לא היה ירידה בלחץ, בדקו עם מנוע קר ובטמפרטורת עבודה).

 

שמתי לב, שיש ירידה במפלס המים רק אחרי נסיעה בינעירונית מאומצת (עם אוטו מלא באנשים ומזוודות).

חבר שהיה ברכב  (בנסיעה עם אוטו מלא) אמר שהוא מריח ריח של הרדיאטור (אציין שהחבר לא מבין גדול ברכבים).

 

{נציין שמדובר בשברולט קרוז 1800 שנת 2013 עם 175000 ק"מ}

תודה רבה מראש למגיבים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש רעש של מים זורמים במהלך הנסיעה סיכוי טוב שיש אויר בצינורות קירור. יכול להיות שהירידת מים נובעת מהאויר שמתנקז.

 

תיגש למוסך ותבקש שיחליפו לך לנוזל קירור תיקני Dexcool ועל הדרך שינקזו את האויר מהמערכת.

עריכה אחרונה על ידי Denisius
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שיש כ"כ הרבה אויר במערכת?

יש לי את הרכב כשבועיים והייתי צריך להוסיף כחצי ליטר (והבעלים הקודמים אמר שמוסיף לפעמים).

והאם יש אפשרות להחליף ולנקז אויר לבד?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, חבל שקנית את הרכב.

תבצע בדיקה בלחץ למערכת קירור במוסך, אם מדובר בנזילה חיצונית שאיננה ברדיאטור חימום יצאת בזול.

האופציות הנותרות יכולות לעלות הרבה כסף.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, tribel כתב:

לא, חבל שקנית את הרכב.

תבצע בדיקה בלחץ למערכת קירור במוסך, אם מדובר בנזילה חיצונית שאיננה ברדיאטור חימום יצאת בזול.

האופציות הנותרות יכולות לעלות הרבה כסף.

 

גם רדיאטור חימום יהיה נזק קטן לעומת אפשרויות בעייתיות יותר כמו פריצת אטם ראש חלילה.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, colauti 9 כתב:

גם רדיאטור חימום יהיה נזק קטן לעומת אפשרויות בעייתיות יותר כמו פריצת אטם ראש חלילה.

עלות העבודה היא נזק קטן?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, tribel כתב:

עלות העבודה היא נזק קטן?

יחסית לחלילה פריצת אטם ראש מנוע בהחלט שכן.

הכל יחסי בחיים הללו.

ברור שהחלפת רדיאטור רגיל/חימום עולה כמה מאות או אפילו טיפה יותר מאלפייה אבל,יש כאלו שמוכרים מהיבואן לצרכן את הרדיאטור,אתה חוסך פערי תיווך ומוסך למיזוג אוויר ירכיב לך את החלק -הכל ילך יחסית בקלות בהנחה,שאין צורך לפרק דאשבורד כדי להגיע לשיט הזה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

יחסית לחלילה פריצת אטם ראש מנוע בהחלט שכן.

ויקרה יחסית להחלפת צינור או "פלאנג' "

עריכה אחרונה על ידי tribel
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, tribel כתב:

ויקרה יחסית להחלפת צינור או פלאג'

ברור !

כתבתי שהכל יחסי וצריך להתכונן להכי גרוע שיש- חלילה בעיה בראש המנוע.

מצד שני,זה רכב 2013 ושייך פחות לסדרה הבעייתית הקודמת,פותח הנושא לא התלונן על התחממות מנוע אז אולי השערת הראש היא קצת פרועה מידי.

מצד שני,אם לא רואים נזילה חיצונית זה ממש לא סימן טוב וכדאי אולי כן לבצע בדיקת לחץ הפוך למנוע כדי לראות היכן המצב עומד.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

המוסך עשה בדיקת לחץ (עם צינור שחובר לפתח מילוי של המים) ולא היה ירידה בלחץ.

האם מדובר בבדיקה אחרת?  ומה זה בדיקת לחץ הפוך?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך עשה בדיקה ועדיין לא גילה מהיכן הדליפה ? 

אם יש ריח או סימני רטיבות מתחת לשטיח הנהג הלך רדיאטור חימום פנימי- אחרת יש לראות אם יש סימני דליפה חיצוניים כדי לקבוע מהיכן הבעיה.

כדאי מאוד שימצאו את מקור הנזילה,לפני שהרכב יתחמם ויגרם נזק גדול בהרבה ממה שיש כרגע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...