Jump to content

online

  • פרסום הודעות

    43
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות online

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ממליץ לך לבדוק על סוכן פרטי יותר קטן, אגיד לך את האמת אני אישית משתמש בסוכן פרטי כבר שנים ואם תרצה אתן לך את המספר שלו בפרטי, ממה שאני ראיתי הוא תמיד נתן לי מחיר הוגן(אני כל שנה בערך אורך השוואה בין כמה חברות כולל וובי) עד היום הסוכן נתן לי את המחיר הכי זול בתור הצעה ראשונה וכשחברות מסחריות ניסו לשפר את הצעתם זה היה הבדל שמבחינתי זניח לעומת סוכן ביטוח אישי שמכיר אותי, מרוויח עלי ואינטרס שלו שאשאר אצלו אבל שוב זה אני והעדפה שלי לגבי הרכב תישמע הכי ברור להגיד שבנסיעה רגועה ושקולה ללא הסחות דעת כלום לא היה קורה אבל אנחנו אנושיים ולא סתם המציאו את החידושים שיש כיום בשוק, לצערי אינני מ
  2. תשמע במצבך הייתי עושה כמה דברים 1. בודק בעצמי בין חברות הביטוח באמת ולא מסתמך על זה שאמרו לך 2. יוצר קשר עם סוכן ביטוח פרטי(לרוב הם מקושרים ויכולים להביא הצעות טובות מחברות הביטוח 3.במקרה הכי גרוע רושם את הרכב על שם מישהו אחר\ביטוח אבל בלי קשר לכל אלה קודם כל וזה הכי חשוב הייתי דואג להגנה אקטיבית יותר כי ממה שאתה מתאר רוב התאונות שלך נגרמות במהירות איטית בהיסח דעת של שניה, אפילו צפצפה כמו של מוביילי יכולה לעשות הבדל או במידה ואפשר לרכוש רכב עם מיגון אקטיבי יותר אז בכלל. בהצלחה חבר
  3. הכותרת די אמרה את הכל, מאמין שמי שיראה פה את ההודעה זה יהיה בטח רכב מטופל ועדיפות כמובן לק"מ נמוך.
  4. בסיס גלגלים קצר יותר, צמיגים ברוחב קטן יותר, משקל קל יותר(למרות שזה לא בהרבה לכן מרווח בסיס הגלגלים ועובי הצמיגים יותר רלוונטים לחוסר היציבות לעומת רכבים גדולים יותר) עובי צמיגים=רוחב הכוונה התבלבלתי בין עובי לרוחב וזו הייתה טעות קריטית כי תכלס פחות עובי ויותר רוחב שווה יותר יציבות לעומת פחות רוחב ויותר עובי חח מקווה שברור למי שפחות הבין אותי הסכם במידת צמיג קטנה יותר שמזכירה יותר צמיג אופניים מאשר צמיג של כלי תחבורה שאמור לנסוע במהירות 110 קמש עם רוחות צד,(רכב עם צמיג דק בזמן תאונה\בכל זמן נתון יהיה פחות יציב מצמיג רחב יותר)
  5. כמו שחלק כתבו פה גם אני נמנה אם אלה שלא ימליצו לאף אדם(אלא אם הוא לא מתכוון לנסוע כמעט בכלל נסיעות בין עירוניות) רכב מיני, מי שיש לו מצוקת חניה אדירה אז כן שיעשה את החושבים שלו ויקח אוללי סופר מיני משום שרכב מיני בכביש בין עירוני, בקצב נסיעה גבוהה יהיה פחות בטוח ויציב מרכב גדול יותר. ועלויות החזקה, על מה אנחנו מדברים פה? עוד ליטר שמן בטיפול? עוד חצי ליטר שמן?, בנזין אולי אבל כשהרבה אנשים מדברים על רכבים ישנים שהצריכה שלהם בכל מקרה תהיה מאוד דומה ומציעה הבדל קטן בעיקר אצל מי שנוסע גם בכבישים בין עירוניים ברכבים ישנים כמעט ולא יהיה הבדל, אולי בחדשים כן יהיה הבדל מורגש יותר אבל מ
  6. 5 אחוז אכן נחשב בגדר התקין ומשנה את מהות ההודעה שלי ממוקדם, אישית את המנוע הספציפי הזה אני לא מכיר אותו אבל אולי אנשים אחרים שמכירים את המנוע יוכלו להעיד יותר על טיבו(למרות שבטח אטמוסספרי ולא הזרקה ישירה, בטח מנוע פשוט ואמין) אם רוצה אולי תעלה תמונה של התוצאה ויכול להגיד אך הוא ביצע את הבדיקה?(מאמין חשמלית ואז 5 אחוז זה בכלל סבבה כי זה יכול להיגרם בכלל בגלל מערכת ההצתה וזה בלאי סביר שמסתכם לרוב בהחלפת פלאגים\קויילים כנדרש\כשנדרש) רוב המכונים לצערינו מבצעים בדיקה חשמלית ייחסית ואז כן 5 אחוז זה משהו שבהחלט אפשר להתעלם ממנו ופשוט לטפל ברכב כנדרש ובלי הרבה דאגות חשוב ת
  7. הבדלי קומפרסיה היא אחת הסיבות שאנשים לוקחים את הרכב לבדיקה, הדבר מעיד על בעיה במנוע שתיקון שלה כנראה יכלול הרמת ראש במקרה הטוב. אם אתה לא עושה דברים כאלה בעצמך ולא מחפש להכניס ראש בריא למיטה חולה אז הייתי ממליץ להתרחק מכוני בדיקה לא אומרים בריחת קומפרסיה(סימן בריחה) מתוך כסת"ח לצורך כסתח הם יגידו לך דברים כמו רעשים,נזילות.. אגב אך המכון ביצע את בידקת הקומפרסיה ובאיזה מכון עשית? אני מכיר שמכונים עושים דרך הבדלי מתח וזה נחשב לקצת פחות אמין אז מעניין אותי איפה עשית ואך כך או כך הייתי מתרחק מהרכב אלא אם המחיר ממש שווה את זה ושווה אולי גם לתקן(לא פירטת על הרכב ועל
  8. קודם כל זה שלא כל רכב מתאים להסבה לגז, מומלץ לדבר עם מתקין מוכר שיגיד לך אם מתאים או לא(בזמני מי שעשה מערכת קיבל בין היתר מין סיפרון כזה קטן עם רשימת כל כלי הרכב שניתן להמיר לגז, אולי ספרון זו לא המילה המתאימה אלא יותר חוברת) רכב על גז מאבד קצת כוח אבל לא משהו מוגזם ולא כזה מורגש, צריך איש רכבים כדי להרגיש ולא סתם אדם מן השורה לדעתי תחזוקה מאוד פשוטה למערכת רק לוודא שהמתקין שבחרת הוא איכותי כי בכל זאת הם מבצעים קידוחים לכיוון המנוע וצריכים לבצע עוד מספר התאמות אז לסיכום נושא האמינות אגיד לך שהמערכת מאוד אמינה והבעיה היא במתקינים לא איכותיים. כמה חסכוני? הרכב צורך ב
  9. שתדע תצתרך רואה חשבון בעיקר עכשיו עם הקורונה כשכלכך הרבה משרדים ממשלתיים סגורים ואתה רוצה לפתוח עוסק פטור, קח בחשבון תצתרך כנראה גם רואה חשבון בהמשך כי ממה שאני יודע עוסק פטור מחשיב גם את ההכנסה שלך בתור שכיר וצריך כל שנה להגיש דוח של כל ההכנסות וזה רק על עוסק פטור.. עוסק פטור לא נועד כדי לתחזק תחביב כי יש לזה הוצאות זה לא כמו שזה נשמע(הוצאה של זמן וידע או של כסף) בקשר לחוקיות של הדבר אישית אני גם פסימי כי זה להיות נהג של מישהו ולא משנה אך תסובב את זה פה בארץ כשמוכרים לך רישיון של נהג ציבורי לא יתנו לכל אחד להסיע אנשים. ובקשר לסי קלאס גם פה.. זוג שמתחתן לרוב יעדיף
  10. אחי מנורה שאומרת לך מתי להחליף שמן\לעשות טיפול לרכב לרוב מתבססות על פי ק"מ וצורת נסיעה ועל פי זה עושות הערכה ולא על ידי בדיקת השמן וסתם אני אתן לך את ההבדל נגיד יש רכב שהייצרן שלו הכניס למחשב שצריך להחליף שמן כל 30 אלף ק"מ -המחשב ידע לחשב מתי עבר ה 30 אלף ק"מ האלה(מבחינת המחשב אם נסעת בצורה מסויימת הוא יוכל להוריד לך את זה אפילו ל 26 אלף ק"מ) וכשיגיע הרגע אז לא משנה מה המצב של השמן הוא יגיד לך להחליף(נניח שמת חרא שמן שכבר ב 10 אלף נהיה שחור משחור המחשב לא ידע את זה) ליצרני הרכב אין אינטרס להראות כמה המוצרים שלהם עלולים להיות לא אמינים ועם בלאי גבוהה.. חוץ מזה בו נגיד שמת חי
  11. אחי יצרנים עם כל המהנדסים החכמים שלהם לפעמים לא מצליחים להתגבר על בעיות מסויימות שיצרנים אחרים כן לדוגמא למה שהקונצרן הגרמני ירצה שידעו כמה הגיר DSG עלול להיות רגיש למה שכל יצרן רכבים ירצה להאיר את העובדה שמנועי טורבו צוברים יותר פייח למה שסיטרואן פיגו יציגו את זה שהרצועה שלהם מתפרקת כמו כל דברים בחיים המוכר מסתמך על זה שהצרכן ידע כמה שפחות וזה לא הולך להשתנות אך יוצרן לא הולך לשים חיישן שידע כמה חיים נשאר בכל חלק וחלק מהסיבה לכך שזה בכלל לא בטוח שזה אפשרי כי הנה הראתי לך דוגמאות של טעויות הנדסיות שיצרנים עשו(במכוון או לא במכוון) והם לא הולכים להאיר ע
  12. טוב הרבה אנשים כאן כתבו לך כאן למה לצפות שבגלל שילוב המנוע גיר אל תצפה ליותר מידי חסכונית אבל גם הוסיפו שאם אתה לא נוסע הרבה אז ההבדל בין רכב "חסכוני יותר" לעומת "חסכוני פחות" יהיה ייחסית זנייח(שמתי "" כי ההבדל בניהם לא יהיה גדול) אני ארצה להביא לך נקודת מבט נוספת אם רוב הנסיעה שלך היא בעיקר בין עירונית הייתי ממליץ לך לשקול רכב עם מנוע 2000\1800 עם נצילות כוח גבוהה יותר מאשר מנוע 1600 משום שמנוע כזה בבין עירוני יתאמץ פחות בשמירה על נסיעה מהירה אם הנסועה שלך אכן קרובה מאוד ל 20 אלף קמ אז הייתי גם ממליץ לך לשקול להוסיף מערכת גפ"מ (יש רכבים שיושבים ממש טוב עם מ
  13. 2 צינורות כסופים בתןך המכסה מנוע, תניע רכב, צפעיל מזגן על קירור וצא לצינורות הם אמורים להתקרר די מהר ולהגיע למצב של קפוא שממש כוויה לגעת בו.. הרכב שלך בן 8 ויש מצב מדחס כבר קצת עייף אז אם לוקח קצת יותר זמן להגיע למצב זה תקין.. בכללי זה מדחס תקין, מדחס פחות תקין זה כזה שלא יקרר אלא אם תיתן לו טורים קבועים ואז אתה יודע שכבר המדחס כבר בדרך לעולם טוב יותר בו הוא יתאמץ פחות.. אפשר להגיד הרבה על הרכבים הצרפתים(לא כולל רנו) אבל בחלקי מזגן ובולמים הם מאוד טובים ומייצרים דברים חזקים
  14. לפי זה שאמרו בעיות בגיר לא הייתי רץ לקבל את הדעה ה 5008 כבר ממזמן משתמש בתיבת הילוכים אוטומטית של חברת אייסין(טויוטה) ואם פיגו סיטרואן בעלות סטיגמה לא הכי נכונה תמיד לחוסר אמינות אז טויוטה היא ההפך והגירים של אייסין נחשבים לאמינים מאוד
  15. משע לרוב אין כזה דבר ייצרן רע וייצרן טוב בעייני כי לכל יצרן יש מגוון רחב של מוצרים וחלק טובים יותר מאחרים וכמובן מתומחרים בהתאם אני קצת סוטה מהנושא פשוט חשוב שתבין שאני לא מדבר מתוך סטיגמה אלא נטו מתוך קריאה על הרכב הספציפי שאתה מתכוון לרכוש אשר יש לו מנוע THP שזה מנוע שפותח על ידי BMW ו PSA זה נחשב למנוע חולה. לא מנוע בעל בלאי סביר אלא מנוע פגום שלא תוכנן בצורה טובה, BMW העיפו אותו מהר ייחסית ואילו הצרפתים ב 2015 שינו אותו (הבנתי שממש שינו את כל תכנון הראש וכמובן בדרך החליפו הרבה חלקים חולים שלא תוכננו טוב) זה לא שאלה של האם המנוע שלך ייצור פייח או
×
×
  • תוכן חדש...