online
-
הודעות
216 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של online
נהג צעיר (3/14)
65
מוניטין
-
היי חברים תודה על המענה, אשמח לדעת לאיזה יועץ עלי לפנות ובאיזה שלב לדעתכם.. במידה ואני בוחר ללכת במסלול של קניית מגרש מיד 2 ואחריו בנייה *אנו עדיין בהמתנה של כמה ימים לאישור עקרוני עבור משכנתא
-
אז ככה שרשור אוף טופיק כי ברוב המקומות גוגל בעיקר מציע אנשים שמוכרים מידע ולא באמת מנדבים ומה שיפה בפורום הנ"ל זה הרכב האנשים שבו שנמצאים מכל התחומים האפשריים. מאוד אשמח שאנשים ישפכו קצת מידע כדי לעשות סדר בפרוצדורה הזו של קניית מגרש לבניית בית פרטי. אני ובת זוגתי כיום נמצאים בצומת הזו של דירה בהנחה,בית קרקע בפריפריה(יד שניה), קניית מגרש ביישוב קטן(מיד שניה ואשמח להסבר בעיקר על הנושא הזה), קניית קרקע לבניה דרך רשות מקרקעי ישראל. אתחיל מהבסיס רכישת קרקע מרשות מקרקעי ישראל(רמ"י) לצורך בניה פרטית מורכבת ממספר עלויות כגון עלות קרקע ועלות פיתוח (לאחר מכן יש להוסיף עלויות היתרים שזה כבר קשור לבית ולא לקרקע) אשמח לדעת נגיד ואני מציע הצעה דרך האתר(כמובן כולל הערבות בנקאית אותה מבקשים) מה סדר הדברים שקורים לאחר מכן במידה וזכיתי? למי אני צריך לשלם את עלויות הפיתוח ומול מי אני מתנהל, האם עלויות פיתוח כוללות פתח ביוב בתוך הקרקע וארון חשמל לייד הקרקע? מול מי אני מתנהל במידה ולא, ומה לגבי נושא חישמול הבית העתידי/חיבורו לביוב? אני ובת הזוג חושבים על קניית קרקע מוסדרת לבניה דרך מכרז או דרך יד שניה ולשים עלייה בהתחלה מבנה יביל שכמובן מצריך היתרים כמו מבנה רגיל, שמעתי שהחוק היום אומר שבנייה חדשה היום מחייבת התייחסות גם לממ"ד? באיזה מצב הקרקע נשארת לאחר תקופת הפיתוח בכל הקשור לתשתיות ביוב וחשמל? האם אחרי שהמבנה קיים עלי לקרוא לחברת חשמל כדי שהם(יבחנו) ויעשו את החיבור ובנושא הביוב פשוט אינסטלטור שייחבר מהקופסא לבית? אני בטוח שהפוסט נראה מאוד מבולגן אך מקווה שאנשים שעברו כבר את השלב הזה יוכלו לשפוך לנו מידע על מנת שנוכל לסדר את הפוסט והמחשבות בסיום
-
היי לא קראתי את כל התגובות אבל מאוד חשוב שלא יתפספס זה לשקול ביטוח רפואי לכלב בעיקר על דברים לא צפויים(את הביטוח שכולל את מכירי החיסונים אישית מצאתי כפחות משתלם) אבל כן אם הוצאה של כמה אלפי שקלים בנקודות אקראיות בחיים של הכלב נראלך פחות מתאימות אז תבטח את עצמך... הכלבה שלך רשמת בת 6 אז יש לשים לב כי ממה שזוכר יש חברות שמבטחות עד גיל מסויים וזה נראלי 7..
-
ממליץ לבדוק סיטרואן אליזה או פיגו 301 עם מנוע 1.6 , תקבל זמינות כוח דומה לסקודה, שנתון מתקדם וייחסית אמינה *תוודא שהרכב שאתה קונה איננו מוזנח מבחינת טיפולים ואיכות נוזלים(לא מי בירז) ואתה תהיה בסדר.. אגב בידוד רעשים כמעט ואין לטעמי אבל אינני יודע בייחס לסקודה.. מאמין בסקודה יהיה טוב יותר, ממליץ לבדוק
-
מחנה את הרכב בשכונה מפוקפקת עם פתק.. אינני יודע כמה זמן אתה ממלא ככה כבר שמן אבל אני בטוח שזה לא תרם לתפקודו העתידי של הממיר שלך.. נסה להשוות מחירים בעוד מקומות לגבי תיקון/החלפה של המנוע כי למכור במצב הזה בטוח יהיה פחות משתלם כלכלית.. מה שכן ממליץ להגיע להחלטה בזמן הקרוב ולא לזרום עם זה כדי לא להעמיק את הבור..
-
שמע מדובר ברכב יוקרה בן 12 כשגם בזמנו לא היה נחשב לשיא האמינות.. הגיר של פורד נחשב לגיר רובוטי דו מצמדי בעייתי.. אני כיום נוסע(שנתיים) על וולוו שנת 16 עם גיר של אייסין וברוך השם בנתיים החזקה שקטה.. אבל עוד 5-6 שנים מהיום.. יש המון חלקים שיכולים להתקלקל ברכב כזה שתיקון שלהם עלול לעלות לא מעט.. נגיד לפני כמה חודשים התקלקל המושב החשמלי בשברולט קפטיבה 2013, תיקון במוסך יעלה לא מעט על דבר כזה.. רכב בסוף זה יותר ממנוע וגיר וזה מבלי להמעיט מהבעיות המיוחדות של רכב זה עם גיר שנחשב בעייתי.. אם אתה כן רוצה ללכת על רכב מאובזר ובטיחותי מהשנים האלה אז הייתי מנסה למצוא את גרסאת ה T6 עם מנוע 3 ליטר, צוייד בגיר אמין יותר של אייסין אבל שוב תזכור שרכב זה יותר מגיר ומנוע
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
ממליץ לדבר עם היבואן.. במקרים שכן שמעתי עליהם אז היבואן כן הציעה הנחה גדולה ושמע אם אתה מדבר על מישהו שהוציא את הרכב מהחברה וטיפל רק אצלהם.. הייתי פונה למרכזי בראשון.. כי כן מדובר בכשל בייצור, מגיע לו שהם כן יקחו אחריות על זה..
-
בהנחה שאלטרנטור איננו תקין לא הייתי מנסה פעולה שכזו כי להטעין מצבר ישן שאינך יודע על מצבו ממצבר חדש ללא מקור מתח כשאינך יודע כמה הוא עצמו טעון וכמה באמת עבר למצבר הישן.. במצבך בהנחה שאני לא רוצה לגרור את הרכב למוסך אלא רוצה לקחת אותו בעצמי, יש לי מצבר חדש אבל אין לי יכולת להטעין אותו באופן וודאי 100% לפני שאני מבצע את הפעולה הזו.. אז בהנחת כל זה פשוט הייתי מפרק את הפלסטיקה כמו בסרטון ששלחת, לרוב שמים גם איזה בורג עיגון בחלק התחתון של המצבר אז מחפש אותו ומחליף את המצבר לבדי.. רוצעת טיימינג קיימת במנוע ואיננה גלויה לעין לרוב.. רצועת אביזרים זו רצועה גלויה לעין שאמורה לקשר מספר חלקים(אלטרנטור,מזגן...). אבל אני באמת חושב שאתה ניגש לכל העניין לא נכון, בעיקר אם הרכב כרגע חונה לא בביתך ולא אצל המוסכניק.. אבל נגיד שאין לך בעיה של זמן ויש רצון לגשת לזה לבד בלי קניה של אביזרים נוספים(מד זרם,מטען למצבר..) אז כן המינימום של המינימום זה פירוק של המצבר הישן וחיבור של החדש.. ולא להטעין את הישן מהחדש..לא הייתי עושה כזה דבר.. *בורג העיגון הייתי מהמר על בוקסה 10 או אולי 13 עם מאריך..
-
תראה במהלך נסיעה מה שאמור לספק לרכב חשמל(ובמצב תקין גם להטעין את המצבר) זה האלטרנטור.. הרצועת אביזרים עוד נמצאת מסביב לאלטרנטור בכלל? אם אתה לא יכול להחליף את המצבר לבד ואז להתפלל נורא חזק שהוא יתן לך מספיק חשמל עד שתגיע למוסך אז הייתי מפעיל את הביטוח גרירה במידה ויש.. שייקחו למוסך ויסתכלו לכיוון האלטרנטור:) כמעט כולנו מוציאים אקסטרה של כמה מאות שקלים על ביטוח גרירה/מראות ולא משתמשים בו .. במידה וזה מצב בעייתי אז יוטיוב וסרטון להחלפת מצבר או צלם לנו מכמה זוויות את תא המנוע ואיזור המצבר אולי מכאן נוכל לסמן לך איפה הם שמים את הברגים שמחזיקים אותו במקום
-
ds5 סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014
online פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
שמע... אם תקנה וולוו נכונה ותוסיף לה מהאינטרנט קופסאת אנדרואיד עבור אנרואיד אוטו/אפל קאר פליי אז תקבל אמינות לא רעה עם אחלה של נוחות נסיעה:) *לגבי הקופסת אנדרואיד אצלי היא עוד חדשה ולא באמת יכול להעיד על אמינותה אבל היא מתיישבת עם המערכת המקורית של הרכב בצורה מאוד נחמדה בגלגל הגה יש כפתור כדי לגשת להפעלה קולית של המערכת המקורית של הרכב והקופסאת אנדרואיד פשוט מפעילה את סירי/גוגל בלחיצה על הכפתור, ניווט בין שירים מעולם לא היה נוח יותר -
חברת ניהול כאשר אתה בתור וועד אחראי לעקוב אחריה בעיקרלבדוק ניקיון ותיקון תקלות לקדם קופה קטנה עבור שדרוגים לבניין *נסה לסגור חברת ניהול אחת לכל השלושה בניינים
-
הגשת להם בקשה דרך האתר? אצלי אולי סתם במקרה אבל מרגע הבקשה תוך כמה שעות/למחרת(לא הכי זוכר אבל ממש מהר) כבר קיבלתי מייל שאושר ותוך שלוש שבועות עם דואר ישראל כבר הגיע אלי..
-
פרצו לוואטסאפ ומחקו צ'אטים. יש מלדאוג מעבר לזה? ומה לעשות?
online פרסם הודעה בנושא של davemustaine87 בתוך אוף-טופיק
פלאפון נגוע.. גיבוי תמונות בגוגל דרייב(גם מה צריך לשמור על הפלא כשיש הכל בענן) שינוי סיסמאות להכל דרך המחשב+פירמוט של הפלא , במידה ורוצים להשתמש באותו דפדפן אז יש לראות שלא התווסף לו איזה תוסף לא רצוי ולא מוכר.. שתקנה לילד שלה פלאפון או טאבלט בכמה מאות שקלים יהיה הכי בטוח(לא נכנס פה לדעות אישיות בנוגע לשימוש ושעדיף ללמד ולהסביר על סכנות שברשת) שהמכשיר שלהם לא יהיה מחובר לשום איימיל שלה,שום וואצפ וכרטיס אשראי.. וככה שיעשו בו מה שרוצים גם תכלס בתור הורה היא תוכל לעקוב אחריהם כשיגדלו :0 תפתח להם משתמש גוגל שלהם וככה אם הם יצלמו את עצמם בתור קטנים זה יגובה בגוגל דרייב ויש סיכוי שהילד פשוט ימשיך עם המשתמש גוגל הזה עם השנים ואז תהיה לה דלת אחורית כדי לבלוש אחריו מואהאהאה תהיה פורצת בעצמה:O בעתיד כשהילד שלה ירצה לבזבז מלא כסף על משהו טיפשי היא תסחט אותו שמישהו פרץ למשתמש שלו ואם הוא לא מעביר מיד את הכסף אז ימחק יפורסמו דברים שלו:O השיא בחיי היה ביום הראשון שמילצרתי אז המנהל בא אלי שאמא שלי מאחור, חיפשה אותי ודאגה כי לא עניתי לפלא.. לפני כמה שנים למדתי שבצעירותי כשיצאתי עם חברים ביום העצמאות וכאלה אז היא וחברה שלה היו עוקבות אחרינו כדי לראות שאנחנו בסדר(לא היה לי מושג שאמא שלי הייתה ממש מרגלת) קיצר לקנות להם מכשיר משלהם מגיל צעיר זו השקעה לעתיד😎 גישה למיקום, שכח את הפלא שלו על שקט את מפעילה לו צלצול ממרחק- 7 תגובות
-
- 1
-
-
סיכמת את זה די טוב אבל כן מידי פעם ניתן למצוא VFM ייחסית עדיף ברכבים ספציפים אבל ללא ספק לא ברכבים שפותח האשכול ציין.. במקום פותח האשכול הייתי אולי מסתכל על פיזו 508 עם 165 כס או וולוו משנתון 2015+ אשר מצויידת במנוע וולוו יש במשפחה גם שברולט קפטיבה עם נראלי מנוע 3 ליטר, אין לי הרבה ידע על הרכב אבל מי שרכש אותו בזמנו עשה את המחקר שלו ואמר שהמנוע אמין, הרכב נוסע כבר שנתיים אצל המשפחה ללא בעיות מיוחדות.. וייחסית לשנתון מדובר בגיפון זול
-
מפתיע שה C5 ו 3008 נכנסים בתקציב. אומנם גבולי מאוד אבל נכנסים.. ממליץ לקרוא על הדגמים כי הבנתי שיש בעיה מוכרת במיכל אוריאה אבל בכללי כל רכב מומלץ לקרוא לפני כדי לדעת מול מה אתה עומד ומה צפוי
