Jump to content

online

  • פרסום הודעות

    88
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות online

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. +1 רק אוסיף שבמחיר הזה המילה אמין תמיד תהיה עם "" כי לכל רכב יש חלקים שהולכים עם הזמן והשחיקה ואתן דוגמא פשוטה מאזדה 3 נחשב רכב אמין אבל למצוא מאזדה 3 בעשר אלף תהיה מוכן להוצאות כמו בולמים,תושבות,אולי מדחס מזגן או דליפה מאיפה שהוא ויש עוד המון המון חלקים, תזכור שיצרן הרכב מייצר את הרכב עבור מי שקונה אותו שזה לא אתה אלא זה הבעלים הראשון שקנה במעל מאה אלף שקל.. אתה רק נקודת הסגירה אתה פחות חשוב מבחינת היצרן. לא אומר שאין רכבים טובים בעשר אלף אבל כן אומר שיש לעשות יותר שיעורי בית מאשר שם של רכב.. טיפולים,היסטוריה,אצל מי היה..
  2. בכיף אחי:) ולגבי החום מנוע תקין אז אישית אני לא מכיר בגטס אז הייתי ממליץ גם לחפש איזה נתון רישמי לפי הדגם מנוע וקצת ללחפור באינטרננט לראות אולי תמצא. לחילופין 2 רכבים אחרים ולהשוות כי רכב נפוץ בארץ
  3. שמע למדוד מים עדיף מאשר למדוד? ברזל? הכי חשוב שהחלפת ראדיאטור עכשיו תעקוב תראה שהכל תקין, כנס ל OBD כמה פעמים ואם הכל תקין אז זהו אין יותר מידי מה לבדקות רק פעם בשבוע להרים מכסה מנוע לראות שאתה לא מאבד מים\שמן אגב כמה עלה לך התיקון? תמיד טוב שמידע כזה כתוב גם לאחרים
  4. ה T6 מגיע עם מגדש וטורבו ביחד. ה T5 מגיע רק עם טורבו וגם אני חששתי כמוך אבל טכנולוגיה.. המנוע הזה אצלהם מ 2014, בשימוש עד היום ללא בעיות מיוחדות למעט אכילת שמן שמעטים התלוננו עליה וגם היא סודרה ויש תיעוד לכך מסדרת מנועים מסויימת.. המידע קיים במועדון וולוו פה בפורום.. בגדול כמו שכבר רשמתי בקבוצות הוואצפ בהן אני חבר אין תלונות על המנוע ואל תשכח שוולוו היא לא היחידה שהוציאה ממנוע 2 ליטר כלכך הרבה כוח ויש עוד הרבה חברות שעשו זאת גם לפניה
  5. תחשוב אחי החיישן מודד את המים ובלי מים אין מה למדד לכן צריך קצת מים לפחות במערכת שימדוד באופן כללי להגיע למצב כזה אתה לא רוצה כי המנוע יקבל חתיכת מכת חום ממליץ לא להזניח נזילות מכל סוג שהוא.. לא נזילות שמן שיכולות להגיע לחלקי גומי ובכללי לסכן את המנוע ולא נזילות מים שיכולות לגרום להתחממות המנוע
  6. כן המנוע שציינת נחשב למנוע של וולוו אמין. והאמת אני די חדש בכל העסק אבל הבנתי שהיבואן רציני ויש גם קהילות של וולוו בארץ אז אם מישהו צריך משהו יכול לפרסם גם שם.. יש למעשה קבוצה גדולה של חלקי חילוף לוולוו בעיקר ישנות אבל עדיין..
  7. יש מידע בפורום וולוו על דגמי המנוע אבל בכללי לפי קבוצות הוואצפ שאני נמצא בהן מדובר במנוע אמין לגבי ביטוח יש לנו קובץ גוגל בו כל אחד רושם כמה הוא משלם וזה נע בערך מ 3 וחצי אלף ל 6 אלף מניח שזה תלוי בגיל וותק ועבר ביטוחי לגבי טיפולים מה שיפה אצל מאיר היבואן שאתה יכול לרשום כמה קמ הרכב שלך עבר ומה הטיפול הבא ועלותו אז קל להשוות, רכב קודם טיפלתי לבד פה אלך למורשה כדי לשמור על היסטורית טיפולים, ניקבע לי טיפול 90 ביקשו עליו 2000 וזה כולל כל מינה דברים כמו שמן ברקסים,פילטר דלק ודברים בסיסים כמו פילטר שמן,מזגן,אוויר. שמן קניתי לבד אחרת עולה 2400 מניח שאפשר להוזיל בעיקר אם מטפלים לבד אבל
  8. ממה שאני מכיר אז מנוע ה 1.6 בעל 165 כס של PSA נחשב לאמין מנוע וולוו 2014+ 2 ליטר נחשב לאמין(יש קבוצת וואצפ של בעלי המנוע הנל וכן ממה שראיתי 0 תלונות על המנוע\מעט מאוד על הרכב) 2 הרכבים הנל גם מגיעים עם גירים אוטומטים אמינים של AISIN אלה מה שעלו לי אבל בדוק יש עוד(בתקציב שלך תוכל למצוא 508 צורה ישנה בקלות ייחסית או וולוו 2014-2015
  9. תעדכן בסוף במה אתה מתמקד ומה הולך
  10. הוא נראלי רוצה יותר להוריד פייח מהצלינדרים והבוכנה ככה לפחות לפי מה שהבנתי..
  11. זה רק במידה ויש פיצוץ בצינור.. פיצוץ בצינור כמו שאמרתי יכול להיגרם מעייפות חומר של הצינור כשכמובן עודף לחץ במערכת יכול רק לתרום לכך.. לא מנזילה איטית.. בגלל זה שווה לבדוק ראדיאטור שאין לו צלעות סתומות כי זה בקלות יכול ליצור לחץ וחום במערכת..אבל בסדר חיישן OBD יתן לך גם אינדיקציה לא רעה לגבי אך הרכב נוסע ויכול גם תמיד להרגיש את הצינור שמוביל מיים חמים לראדיאטור, תבדוק ככה אחרי נסיעה כשהמאוורר על מהירות 2 תגיע בצינור הוא אמור להיות עם לחץ והלחץ אמור לרדת כשהמאוורר חוזר למהירות 1 ועוד יותר לרדת כשמהאורר מכובה(מזגן כבוי כמובן) באופן כללי ככה גם תראה שהמאורר פועל בצורה תקינה ש
  12. היגיון אומר מנורה תדלוק רק בחום לא תקין בתוך טווח התקין היצרן יכניס מצבי קיצון שבהן הוא מניח שהרכב לא יעבוד באופן קבוע, תראה שאתה לא מגיע לערכים אלו באופן קבוע לדוגמא אני מכיר בסיטרואן C4 מנוע NFU שטווח תקין הוא בין 89-107 בערך כשמעל 100 זה כבר קיצון ובמצב "תקין"\"נורמלי" הרכב לא אמור לעבור את ה 98 מעלות אבל המד חום לא יעלה לפני 107.. מניח שככה זה גם אצלך עם המנורה שהיא לא תדלוק לפני הערך העליון שהוא לא בהכרח ערך תקין לפעילות קבועה של המנוע אם נגמר המים לא בהכרח שהמנורה תדלק לפני שיגרם נזק תמידי למנוע, בהרבה רכבים החיישן טמפ ישב בטרמוסטט ואם אין מים חמים שמגיעים אליו אז הוא ל
  13. 1. אוקיי שמח שניסית זה תמיד יותר כיף לגלות ולפתור לבד:) מקווה שבאמת הבעיה הייתה מהמיכל וזה אכן יפתר, תעקוב אחרי המים לפחות פעם באיזה שלושה ימים תרים מכסה מנוע תראה מה המצב אפילו לפני כל נסיעה גדולה תראה שאכן לא איבדת מים ככה לאט לאט עד שתבנה ביטחון עצמי בתקינות המערכת זו המלצה שלי, באופן כללי אני דוגל בכך שפעם בשבוע רכב תקין או לא אני מרים מכסה מנוע ובודק דברים. 2. האמת לא כל מקום עושה ניקוי ויש מקומות שממש בעלי ידע בראדיאטורים והם כן עדיין פותחים ומנקים אם צריך או ממליצים להחליף כי תראה רכב עם ראדיאטור סתום בחלק מהצלעות זה לא תקין, ממליץ לך להזמין מאייבי איזה חיישן OBD פשוט כזה עם אפליקצ
  14. כמו שאמרת אכן מדובר בשיתוף פעולה ממש שידוע לי המנוע הוא מכיוון GM יותר, בכללי אני יותר מכיר את המנוע של השברולט אביאו הישנה וממה שאני זוכר מדובר באותו מנוע אולי עד אז כבר עבר שדרוגים אבל בכללי באבאו הוא היה נחשב מנוע פשוט בלי יותר מיידי מחלות ותקלות אלא באמת מנוע פשוט ובעל זריזות מסויימת.. 2018 באמת מעניין לדעת מה הם שינו ומקווה שלא טעיתי, אם יצא לך לבדוק מעבר לגבולות הפורום אז נשמח שתחלוק את המידע. אני נכון לעכשיו עוזר במציאת אופל קורסה 2010-2012 שבאמת אמור להיות רכב ייחסית פשוט עם שוק לא להיט מה שמציב אותו עם מחירים נמוכים ייחסית ^אם מישהו שקורא שורה זאת יש לו תובנה לגב
  15. לא אסתור בכלל את מה שאמרת רק אוסיף שאני לפעמים בלי קשר פותח ובכללי משתדל לשמור על תא מנוע נקי וזה לטוב ולרע אבל צודק לגמרי. גם לראות יצא לי לראות השבוע מישהו עם שמן בבגאז וזה ישר גרם לי לשים יותר עין בחיפוש נזילות בתא מנוע וכמובן היה קל לזהות, המוכר להגנתו אמר שזה לא נזילה אלא הזעה. הרכב לא עבורי ובכללי היו לו עוד כמה פאקים אז אמרנו תודה רבה על הזמן וחתכנו. אכילת שמן זה נושא מפחיד שלא תמיד קל לראות כמו שכתבו במצבים מסויימים אפשר לראות גם לפי הפלאגים אבל לצערנו בבדיקה לא שולפים אותם ואפילו את הבדיקת לחץ בצילינדר הם עושים ממוחשב מה שמוריד אמון בבדיקה וגם זה לא להוציא פלאגים וממש
×
×
  • תוכן חדש...