Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד מים בשברולט קרוז 1800 שנת 2013


קרוז
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

הייתי בודק גם אחרי נסיעה אם יש נזילה כשאתה עוצר והאוטו עומד.

יכול להיות שזה דבר טריוויאלי ברמת הפקק של הרדיאטור גם (שמחובר לצינור עודפים ויש לו לרוב קפיץ שמשחרר מים כשהלחץ גבוהה).

 

בכ״א אם זה נבדק , המערכת נבדקה בלחץ ובוצע ניקוז (חשוב. בדיקה בלחץ בפני עצמה זה נחמד אבל מינימאלי) האופציות מתחילות וניהיות יותר גרועות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

במנוע הזה המשאבת מים נוטה לנזול, לפעמים קשה לראות סימנים בגלל הצפיפות שם. אותו דבר התרמוסטט, באופן כלל מערכת הקירור לא אמינה במיוחד ברכב הזה. יש רק פקק למיכל עיבוי, גם הוא נוטה להיסדק או בחי

אם לא מוצאים נזילה אז יש לבדוק לחץ הפוך במנוע, כי החשד הוא למעבר דחיסה קל מאוד למערכת הקירור. אפשרות אחרת היא באמת בדיקה עם קיט מבחנה לגילוי CO2 במערכת הקירור, יש מוסכים שיש להם את הבודק הזה וזה

דווקא פקק רדיאטור זה לא נעים ולא נורא ויכול להיות שהקפיץ שם נדפק -פקק כזה כזה יכול לעלות כמה עשרות ש"ח (כל סכום מ 50 עד 100 הגיוני) ואם אין נזילה חיצונית ואין איבוד לחץ מהמנוע הייתי מתחיל דווקא מזה.

דווקא פקק רדיאטור זה לא נעים ולא נורא ויכול להיות שהקפיץ שם נדפק -פקק כזה כזה יכול לעלות כמה עשרות ש"ח (כל סכום מ 50 עד 100 הגיוני) ואם אין נזילה חיצונית ואין איבוד לחץ מהמנוע הייתי מתחיל דווקא מזה.

 

  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 47 דקות, קרוז כתב:

פקק של מכל המים נראה טוב.

אמור להיות עוד פקק של הרדיאטור?  כי אני לא מוצא אותו.

תגדיר נראה טוב? 

ממליץ לך לקחת טלק(קצת) לשים על המיכל בחלק החיצוני ואז אחרי נסיעה לראות מה המצב..

בכל אופן לא יודע כמה אתה מודע אבל אסור לפתוח מיכלי מים ברכב כשהמנוע חם וקח בחשבון שזו אמורה להיות מערכת ייחסית סגורה אז המים נעלמים לאנשהו ואתה צריך לקוות שהם נעלמים החוצא ולא נעלמים לתוך המנוע.

 

הכי בסיסי לפתוח מכסה שמן לראות אם השמן נראה תקין או יש שם כמו טחינה(אם עדיין אין טחינה זה לא אומר שלא נפרץ אטם אבל זו אינדיקציה נוספת)

באמת לחפש נזילות אולי אפילו נזילה מהמשאבת מים ובכל אופן לפני שאתה מחליף למים תיקניים הייתי מתמקד בלמצוא את הנזילה אבל כמובן עד אז עדיף שלא לנסוע כמעט ברכב ולבצע את הבדיקות בחניה הבייתית או במוסך.

 

תראה קנית רכב שמאבד מים זה להכניס את עצמך למיטה מסויימת אני רק מקווה שתצליח לצאת מזה מהר עם מינימום נזקים לארנק אבל קח בחשבון שאת המיטה הזו סידרת לעצמך וללממוד מזה להבא.

 

יש קיטים כאלה עם חומר כימי שיכול לבדוק אם יש לך פריצה מכיוון הראש מנוע הייתי בודק את הכיוון הזה ובכללי אחרי שתמצא את התקלה ואני מקווה שזו תהיה נזילה חיצונית אז אמליץ לך לקחת את הראדיאטור לפירוק וניקוי כי מים רגילים בוודאות עשו שם אבנית ונקווה שזה נעצר בו.

חשוב שלא תזניח את זה כי אתה לא יודע כמה זמן הרכב נסע ככה עם מים רגילים וכמה הראדיאטור סתום ואם הוא אפילו רבע סתום זה עלול להוביל להתחממות של הרכב ויצירת לחץ פנימי שבקלות מוביל להתפוצצות צינור מים באמצע נסיעה אז אל תזניח בדיקה של הראדיאטור בסיום הכל(אם הראדיאטור עצמו יהיה גורם הנזילה אז זרוק לפח תביא חדש וסגור עניין)

עריכה אחרונה על ידי online
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, קרוז כתב:

פקק של מכל המים נראה טוב.

אמור להיות עוד פקק של הרדיאטור?  כי אני לא מוצא אותו.

מחיפוש קצר נראה שהפקק המדובר ברכב שלך שולט גם בשחרור מהמיכל עודפים.

אם כן - אמור להיות לו קפיץ מתחתיו

ויזואלית אתה לא יכול לראות אם הקפיץ תקין או לא - אז פשוט מחליפים ומנסים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האיבוד מים, רק אחרי נסיעה בעומס? בנסיעה רגילה יומיומית אין איבוד נוזל קירור?

בכמה חוסר מדובר? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה פעם אחת(בערב פסח) שנסעתי עם רכב עמוס לירושלים ונסעתי די מהר בעליות ואז הייתי צריך להוסיף בערך 5 סנטימטר במיכל (הכנסתי מבקבוק ולא בדקתי כמה)

לאחר מכן הוספתי כשתיים שלוש סנטימטר.

 

בדקתי מכסה שמן מנוע כעצת online ואין טחינה.

עריכה אחרונה על ידי קרוז
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב מ- 22 למרץ ומאז הוספתי שלוש פעמים.

1. אחרי נסיעה מאומצת לירושלים, הוספתי הרבה.

2 ו- 3  הוספתי קצת לא יודע מתי בדיוק זה ירד . 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא מוצאים נזילה אז יש לבדוק לחץ הפוך במנוע, כי החשד הוא למעבר דחיסה קל מאוד למערכת הקירור.

אפשרות אחרת היא באמת בדיקה עם קיט מבחנה לגילוי CO2 במערכת הקירור, יש מוסכים שיש להם את הבודק הזה וזה עניין של דקה לקבל תוצאה.. 

 

פקק רדיאטור זה כוון נכון וגם זול, מציע בהחלט להתחיל עם בדיקה במוסך של הפקק או החלפה יזומה שלו והמשך מעקב אחר המפלס נוזל קירור. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע הזה המשאבת מים נוטה לנזול, לפעמים קשה לראות סימנים בגלל הצפיפות שם.

אותו דבר התרמוסטט, באופן כלל מערכת הקירור לא אמינה במיוחד ברכב הזה.

יש רק פקק למיכל עיבוי, גם הוא נוטה להיסדק או בחיבור לצינור עודפים שיוצא ממנו.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי את הרכב למוסך אחר הוא אומר שצריך להחליף למיכל עיבוי.

המחיר הוא 560 ש"ח  (המיכל 200+- ש"ח)

האם המחיר סביר?

אשמח אם משהו יוכל לענות כי הרכב על הליפט והוא מחכה לתשובה.

תודה מראש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להרים את הרכב על ליפט בשביל להחליף מיכל עיבוי.

תלוי במורכבות של העבודה, על פניו זה נשמע הרבה כי העבודה פשוטה ויחסית קצרה.

 

 

ואם אין נזילה ממיכל העיבוי, זה לא ישנה דבר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

המוסכניק אומר שצריך לשלם 150 על הבדיקה,

האם עדיין שווה לנסות אצל משהו אחר?

שאלתי מישהו (שמגיע ומתקן לי ליד הבית) והוא לוקח בערך 200 על העבודה.  האם שווה?

 

תודה רבה על התגובה המהירה!!!

עריכה אחרונה על ידי קרוז
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...