Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצאתי שרשור כזה אחרי חיפוש בפורום, אם ישנו כזה אשמח ללינק + מחיקת הפוסט.
בכל מקרה, אני מחפש המלצה לנוירולוג באזור המרכז שמתמחה בתחום של זרמים ותחושת נרמול בכפות הרגליים. תופעה שכבר מופיעה אצלי שנה ומעלה ולא עוברת לצערי... הייתי כבר בביקור אצל נוירולוג ואני מחפש חוות דעת נוספת + בדיקה מקיפה הרבה יותר ממה שקיבלתי אצלו.  אני בקופת חולים כללית וגר באזור בראשון לציון אם זה משנה. אם יש מישהו ממש ממש מומלץ, אז גם פרטי בא בחשבון.
 

זאת הבעיה שיש לי במדויק:

https://www.youtube.com/watch?v=8bW966jxP-g&t=7s

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

עם רופא המשפחה התיעצת?

 

יתכן מאד שאתה זקוק דווקא לאורתופד (גב או כף רגל). אבל אתה יודע, פורום זה דבר אחד ורופא שבודק אותך זה משהו אחר.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תקשיב!!

יש לי בדיוק מה שאתה מתאר. בול. תחושה של נימול/זרמים בכף רגל שמאל (באמצע הרגל, מלמטה). התחיל לפני איזה 10 שנים ומאז בא והולך לסירוגין, לפני שנה+- חזר שוב ומאז לא נעלם. סה"כ משהו כמו שנתיים במצטבר שזה ממש מורגש (ברוב ה-10 שנים האלה זה לא היה מורגש).

 

עברתי איזה 7-8 נוירולוגים שונים בתקופה הזאת (3 בשנה האחרונה, השאר בפעמים קודמות שזה צץ). לפני שנים שלחו אותי ל-EMG (בדיקת הולכה עצבית) ול-MRI עמוד שדרה (לשלול טרשת נפוצה, שלא נדע) - לא מצאו כלום, לא ידעו מה להגיד.

השנה עשיתי שוב EMG, שוב יצא תקין, אף אחד מהנוירולוגים לא ידע מה להגיד. אחד חשב שאני עובד עליו; אחד אמר לי למרוח tiger balm כשאני מרגיש את זה (כי אין שום בעיה והכל תקין ואני כנראה סתם מדמיין); אחד הביא לי לקחת ויטמין B ותרופה בשם נוירונטין (טען שזה משקם את תאי העצב) - לקחתי במשך 5 חודשים, לא היה שיפור, כשהיה צריך לחדש שוב את המרשם בדקתי בעצמי וגם עם הרופא משפחה והמסקנה היתה שזה חרטא, הויטמין B לא באמת עזר הוכח כעוזר, כנ"ל הנוירונטין שמסתבר שאמור להחליש את הסימפטומים ולא "לרפא את תאי העצב".

הייתי בנושא גם אצל האורתופד שלי, אמר שיכול להיות שבגלל צורת הדריכה יש עצב שנלחץ, אמר לנסות מדרסים, אבל השתמשתי במדרסים עוד לפני - גם לא עזר (גם כשניסיתי להפסיק להשתמש בהם).

ממש בשבועיים האחרונים התחלתי דיקור סיני, לפרקים מרגיש שזה באמת עוזר, צריך עוד זמן בשביל להחליט.

כל הסיפור הזה (ועוד רבים) הוציא לי לגמרי את האמון במערכת הרפואה. מבאס אבל זה מה יש.

 

בקיצור ובשורה התחתונה - מבין אותך לגמרי, אבל אין לי איך לעזור לך. אם אתה מוצא נוירולוג ראוי לשמו - אשמח לשמוע גם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק לי זה נשמע שהסימפטומים שאתם מתארים נובעים מפריצת דיסק בגב תחתון?

 

* הכותב אינו רופא וכ"ו וכ"ו

פורסם

אין לי מושג, כמו שאמרתי הייתי גם אצל אורתופד שבדק אותי, בגדול אין לי כאבים/בעיות עם הגב ואני משחק כדורגל פעם בשבוע (אז אם היו בעיות עם הגב הן היו צצות. ברוך השם אין איבר בגוף שלא פצעתי). גם אף אחד מהנוירולוגים לא אמר "תנסה אצל אורתופד".

"רפואה".

מייאש.

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

עם רופא המשפחה התיעצת?

 

יתכן מאד שאתה זקוק דווקא לאורתופד (גב או כף רגל). אבל אתה יודע, פורום זה דבר אחד ורופא שבודק אותך זה משהו אחר.

דיברתי עם הרופאת משפחה, אבל חוץ מלהפנות אותי לרופא שמומחה בתחום לא היה לה הרבה מה לעשות. הלכתי לאורתופד לפני כמה שבועות והוא המליץ לי על מדרסים אחרי בדיקות מאוד מאוד מינוריות שהוא ביצע. 

לפני 7 שעות, Blaz00r כתב:

תקשיב!!

יש לי בדיוק מה שאתה מתאר. בול. תחושה של נימול/זרמים בכף רגל שמאל (באמצע הרגל, מלמטה). התחיל לפני איזה 10 שנים ומאז בא והולך לסירוגין, לפני שנה+- חזר שוב ומאז לא נעלם. סה"כ משהו כמו שנתיים במצטבר שזה ממש מורגש (ברוב ה-10 שנים האלה זה לא היה מורגש).

 

עברתי איזה 7-8 נוירולוגים שונים בתקופה הזאת (3 בשנה האחרונה, השאר בפעמים קודמות שזה צץ). לפני שנים שלחו אותי ל-EMG (בדיקת הולכה עצבית) ול-MRI עמוד שדרה (לשלול טרשת נפוצה, שלא נדע) - לא מצאו כלום, לא ידעו מה להגיד.

השנה עשיתי שוב EMG, שוב יצא תקין, אף אחד מהנוירולוגים לא ידע מה להגיד. אחד חשב שאני עובד עליו; אחד אמר לי למרוח tiger balm כשאני מרגיש את זה (כי אין שום בעיה והכל תקין ואני כנראה סתם מדמיין); אחד הביא לי לקחת ויטמין B ותרופה בשם נוירונטין (טען שזה משקם את תאי העצב) - לקחתי במשך 5 חודשים, לא היה שיפור, כשהיה צריך לחדש שוב את המרשם בדקתי בעצמי וגם עם הרופא משפחה והמסקנה היתה שזה חרטא, הויטמין B לא באמת עזר הוכח כעוזר, כנ"ל הנוירונטין שמסתבר שאמור להחליש את הסימפטומים ולא "לרפא את תאי העצב".

הייתי בנושא גם אצל האורתופד שלי, אמר שיכול להיות שבגלל צורת הדריכה יש עצב שנלחץ, אמר לנסות מדרסים, אבל השתמשתי במדרסים עוד לפני - גם לא עזר (גם כשניסיתי להפסיק להשתמש בהם).

ממש בשבועיים האחרונים התחלתי דיקור סיני, לפרקים מרגיש שזה באמת עוזר, צריך עוד זמן בשביל להחליט.

כל הסיפור הזה (ועוד רבים) הוציא לי לגמרי את האמון במערכת הרפואה. מבאס אבל זה מה יש.

 

בקיצור ובשורה התחתונה - מבין אותך לגמרי, אבל אין לי איך לעזור לך. אם אתה מוצא נוירולוג ראוי לשמו - אשמח לשמוע גם.


ראשית, תודה על התשובה המפורטת.
יש לך את הבעיה רק ברגל אחת? אצלי היא בשתיהן באותה מידה. עשיתי את בדיקת הEMG וגם אצלי יצא שהכל תקין. בנוסף, עשיתי בדיקות דם ולא היה לי חוסר באף ויטמין - כולל הB. האמת שחקרתי קצת את הנושא והבנתי שהתופעה יכולה להיגרם בעיקר ע"י 3 סיבות שהן:
א. הנעלה לא נכונה.
ב. חוסר בויטמין B.
ג. בעיות כלשהן בגב/עמוד השדרה.

אני די בטוח שאצלי העניין קרה עקב הנעלה לא נכונה. למשך תקופה ארוכה הייתי לובש נעליים שקצת קטנות עלי(כן, אני יודע. סופר טיפשי מצידי) וערב אחד שחזרתי מהעבודה, וחילצתי מעצמי את הנעליים האלה הבעיה התחילה. הייתי בטוח שזה יעבור כשאני אקום בבוקר או אחרי כמה ימים, אבל לצערי כלום.
הבעיה שלי עם הנוירולוג או האורתופד שהלכתי אליהם היא שהרגשתי שמנסים לנפנף אותי, ולא לבדוק בצורה מקיפה ממה באמת נובעת הבעיה. תבין שאפילו לצילום MRI או לכל צילום אחר לא שלחו אותי. בכל מקרה, ניסיתי לשים קרח ברגליים או מסאז' ידני כמו מה שהציע הבחור בסרטון, אבל זה רק הקל במעט. שקלתי לפנות אליו, אבל הבנתי מקריאה ברשת לגביו שהוא לא כ"כ מומלץ. לכן אני מחפש נוירולוג שיעשה בדיקות מקיפות הרבה יותר - גם כפרטי.
לגבי הדיקור - איך אתה קובע את זה? דרך האתר של הקופה? ואם כן, האם ישנה השתתפות של הקופה?

 

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם (נערך)

כן, זו התחושה שקיבלתי מהנוירולוגים שבדקו אותי - "עזוב אותי באמש'ך". האחרון שהייתי אצלו הוא גם זה שדחף לי את הכדורים (וחידש לי מרשם כל חודשיים בלי לבדוק כלום), איבדתי בהם אמון לצערי.

אכן רק ברגל אחת, ומאוד יכול להיות שזה משהו שקשור לנעל או למנח הרגל - הפעם האחרונה שזה קרה לי היתה בצבא (~8 שנים), נעל צבאית וכו', ולפני שנה כשזה התחיל נעלתי הרבה מגפיים שונים. אבל כמובן שהיה מאוד נחמד אם רופא כלשהו היה אשכרה יכול *לאבחן* את הגורם ולא לתת למטופל עצמו לזרוק ניחושים באוויר. לפעמים נדמה לי שהדבר היחיד שרופאים עושים זה לעבוד כמו רובוט, לשלוח לאותן בדיקות, להתבסס על אותו קו מנחה, שאם סוטים ממנו, אין להם מושג מה לעשות.

 

דיקור - אני במכבי (זה דרך "מכבי טבעי", אני זכאי ל-20 טיפולים מוזלים בשנה קלנדרית (51 ש"ח לטיפול אחרי הנחה של 'מכבי שלי', מעבר ל-20 טיפולים אני חושב שזה 150 ש"ח לטיפול). כמובן שיש אפשרות גם ללכת למדקר באופן פרטי (אבל הבנתי שהמחירים לטיפול הם 200 ש"ח ומעלה).

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 1
פורסם

מסכים עם כל מילה לגבי מצב הרפואה בארץ. כמעט כל הרופאים האחרונים שהייתי אצלם לאחרונה, גם לא בנושא הזה, הייתה הרגשה מהרגע הראשון שנכנסתי אליהם שמכאן לא תבוא לה הישועה. סוג של הרגשת תקתוק שאתה מקבל מנציגי שירות בחברת סלולאר. למרות שכולי תקווה, שאיכשהו, יש איזה צדיק או צדיקה בסדום שבאמת ינסו לאבחן בצורה מקיפה ולא לנפנף.
אבדוק את עניין הדיקור אצלנו בכללית. אגב, ניסת את העניין עם הקרח? עלי זה הקל במעט, אבל הבעיה שאולי בגלל המקרה ואולי לא, אני לא יכול לשים את הרגליים ליותר מדקה רצופה בקרח. מרגיש כאבי אימים באותו רגע, למרות שאח"כ ישנה הקלה.

אני חושב בצעד ייאוש אולי לקנות את אחד המכשירים האלה. אם יש למישהו ניסיון עם אחד מהם, לטובה או לשלילה, אשמח לשמוע.
https://www.dr-gav.co.il/massage/foot-massagers
 

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

רופאים בכלל, ונאורולוגים בפרט, מסתמכים מאד על הקליניקה, כלממר על מה שהמטופל מספר ועל מה שהם מוצאים בבדיקה הגופנית ואולי בכמה בדיקות  בסיסיות. כשרופא חושב שבדיקות נוספות לא יתרמו לקידום האבחנה והטיפול, ואפילו עלולות לגרור כל מיני בדיקות נוספות והתעבויותמיותרות יש נטיה לוותר עליהן. מצד אחד המשאבים מוגבלים ויש להשתמש בהם במקומנות הנכונים, מצד שני אתה לא רוצה שיכניסו אותך ללחץ מיותר ויכניסו אותך לאין ספור בדיקות נוספות בגלל איזו חריגה לכאורה בבדיקה. לכן, מי שיודע את המקצוע שלו ישכיל להמנע מבדיקות מיותרות.

 

יש גם עניין של פרופורציות בין הבעיה וההתערבות. בהרבה מקרים הרופא יודע שהתלונה לא משמעותית, או שמדובר בבעיה שאינה מצריכה או אינהניתנת לטיפול, אז חוסך למטופל ולמערכת בדיקות מיותרות.

 

כל זה הוא משהו כללי, וכל אחד מאתנו, כאשר יש לו משש, צריך לפנות לבדיקה. אבל להביא בחשבון שלא לכל בעיה הרפואה מוצאת פתרון, ושיש מי ששוקל היטב מתי כן או לא לבצע בדיקות וטיפולים.

 

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

האם התחושת נמלול הזו קיימת רק ברגליים באיזור העקב או במקומות נוספים (לדוגמה - ידיים)?

 

אספר את הסיפור הנוירולוגי שלי (לא יודע אם יעזור להסיק משהו...)

עוד לפני השירות הצבאי, בגלל ישיבה ממושכת על הכיסא הייתי מרגיש את הנמלול הזה בזרת והקמיצה בשתי הידיים. היה בא והולך מתי שהוא רוצה. מצאתי שכשיש משטח רך יותר מתחת למרפק, התחושות טובות יותר.

הייתי אצל כמה אורטופדים, נאדה.

במהלך הטירונות התחיל משהו חדש וחמור יותר - כל כף הרגל הייתה רדומה. גרם לי גם קצת לצלוע (פגיעה קלה בשריר). הרופא בטירונות פשוט אמר לי - השרירים שלך חלשים, אתה צריך להתאמן יותר.

ככה במהלך 3 חודשים וחצי דידאתי בטירונות (נמ) עד שהגעתי לרופאה (מלאך?) שהחליטה שכל מה שאני מדבר עליו לא סביר, חיפשה היסטרית את התיק הרפואי שלי ומצאה שגם בצו הראשון התלוננתי כל הנמלול בידיים (עם אישורים מרופאים וכו) והחליטה להוציא אותי לסדרת בדיקות.

אז הייתי בכל הבדיקות שציינו כאן (emg, mri, ct וכו), הייתי אצל נוירולוגים שונים.

היחיד שכיוון למטרה היה בודק של ה emg - הוא ציין שמה שיש לי מתאים לתופעה כלשהי שכשיש על העצב לחץ פיזי(נעליים גבוהות שקושרים חזק, מרפק שמונח הרבה זמן על שולחן, נעל קטנה מדיי גורמת לנלמול לכמה ימים בבהן ועוד) - יש פגיעה קלה בעצב.

לאחר הבדיקה שלו (ששום פרופסור לא הלך לשם, לא מאשים אף אחד) שלחו אותי לבדיקת דם ו.... ואללה.

אין לזה כמובן תרופה או כל דבר אחד. הדבר היחיד שהבנתי באותו יום זה שיש דברים שהגוף שלי רגיש אליהם יותר מאחרים ופשוט צריך לשים לב אליהם. רק לאחר חצי שנה +- התחושה ברגל חזרה.

 

לא יודע אם יצא לך לנסות להתעמק (ולא הבנתי גל בדיוק)

האם זה קיים כל הזמן?

האם הצלחת למצוא מכנה משותף למקרים בהם זה קרה? (סתם דוגמה- נעליים פחות מרופדות, נעליים גבוהות, לחץ בעבודה וכו)

שורה תחתונה, הייתי מנסה להבין אם יש מכנה משותף למצבים הם זה קורה. אני חושב שחשוב לנסות להכיר ולהבין יותר את הגוף וככה להקל על הדברים.

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
  • רעיון טוב! 1
פורסם

רשימת נוירולוגים בכירים ומומלצים, ייתכן והרשימה לא מעודכנת, אבל זו התחלה טובה (בהצלחה ותהיה בריא!):

 

נוירולוגיה

1.       פרופ' עודד אברמסקי, מנהל המחלקה הנוירולוגית, הדסה, ירושלים. טל': 02-6777111

2.       ד"ר ענת אחירון, מנהלת המרכז לטרשת נפוצה, שיבא, תל השומר. טל': 03-5303932

3.       ד"ר ריבקה אינזלברג, נוירולוגית בכירה, הלל יפה, חדרה. טל': 04-6304420

4.       פרופ' נתן בורנשטיין, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות כלי דם של המוח, מנהל המחלקה הנוירולוגית, איכילוב, ת"א. טל': 03-6973414

5.       פרופ' נתן גדות, נוירולוגיה של ילדים ומבוגרים, מנהל המחלקה הנוירולוגית, מאיר, כפ"ס. טל': 09-7472568

6.       ד"ר ניר גלעדי, מומחה לנוירולוגיה, מנהל המחלקה להפרעות תנועה, איכילוב, ת"א. טל': 03-6974909

7.        פרופ' אלדד מלמד, מומחה לנוירולוגיה, מנהל המחלקה הנוירולוגית, בילינסון, פ"ת. טל': 03-9376353

8.       ד"ר אריה קוריצקי, מומחה לנוירולוגיה, מנהל היחידה לכאבי ראש במחלקה הנוירולוגית, בילינסון, פ"ת. טל': 03-9376356

9.       פרופ' עמוס קורצ'ין, מומחה לנוירולוגיה, מנהל המרכז למחקר וטיפול במחלות נוירולוגיות, איכילוב, ת"א. טל': 03-6974444

10.    פרופ' אבינועם רכס, מומחה לנוירולוגיה, מנהל היחידה להפרעות תנועה, הדסה, ירושלים. טל': 02-6777111

  • רעיון טוב! 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 23 שעות, yaniv572 כתב:

האם התחושת נמלול הזו קיימת רק ברגליים באיזור העקב או במקומות נוספים (לדוגמה - ידיים)?

 

אספר את הסיפור הנוירולוגי שלי (לא יודע אם יעזור להסיק משהו...)

עוד לפני השירות הצבאי, בגלל ישיבה ממושכת על הכיסא הייתי מרגיש את הנמלול הזה בזרת והקמיצה בשתי הידיים. היה בא והולך מתי שהוא רוצה. מצאתי שכשיש משטח רך יותר מתחת למרפק, התחושות טובות יותר.

הייתי אצל כמה אורטופדים, נאדה.

במהלך הטירונות התחיל משהו חדש וחמור יותר - כל כף הרגל הייתה רדומה. גרם לי גם קצת לצלוע (פגיעה קלה בשריר). הרופא בטירונות פשוט אמר לי - השרירים שלך חלשים, אתה צריך להתאמן יותר.

ככה במהלך 3 חודשים וחצי דידאתי בטירונות (נמ) עד שהגעתי לרופאה (מלאך?) שהחליטה שכל מה שאני מדבר עליו לא סביר, חיפשה היסטרית את התיק הרפואי שלי ומצאה שגם בצו הראשון התלוננתי כל הנמלול בידיים (עם אישורים מרופאים וכו) והחליטה להוציא אותי לסדרת בדיקות.

אז הייתי בכל הבדיקות שציינו כאן (emg, mri, ct וכו), הייתי אצל נוירולוגים שונים.

היחיד שכיוון למטרה היה בודק של ה emg - הוא ציין שמה שיש לי מתאים לתופעה כלשהי שכשיש על העצב לחץ פיזי(נעליים גבוהות שקושרים חזק, מרפק שמונח הרבה זמן על שולחן, נעל קטנה מדיי גורמת לנלמול לכמה ימים בבהן ועוד) - יש פגיעה קלה בעצב.

לאחר הבדיקה שלו (ששום פרופסור לא הלך לשם, לא מאשים אף אחד) שלחו אותי לבדיקת דם ו.... ואללה.

אין לזה כמובן תרופה או כל דבר אחד. הדבר היחיד שהבנתי באותו יום זה שיש דברים שהגוף שלי רגיש אליהם יותר מאחרים ופשוט צריך לשים לב אליהם. רק לאחר חצי שנה +- התחושה ברגל חזרה.

 

לא יודע אם יצא לך לנסות להתעמק (ולא הבנתי גל בדיוק)

האם זה קיים כל הזמן?

האם הצלחת למצוא מכנה משותף למקרים בהם זה קרה? (סתם דוגמה- נעליים פחות מרופדות, נעליים גבוהות, לחץ בעבודה וכו)

שורה תחתונה, הייתי מנסה להבין אם יש מכנה משותף למצבים הם זה קורה. אני חושב שחשוב לנסות להכיר ולהבין יותר את הגוף וככה להקל על הדברים.


הבעיה קיימת אצלי בערך שנתיים. אצלי זה קרה כמעט בוודאות עקב נעליים קטנות שלבשתי ברוב טיפשותי. כרגע, בגלל שאני עובד מהבית, אני כל הזמן עם נעלי בית נוחות וכשאני יוצא אני עם נעליים שכבר נוחות הרבה יותר ממש שלבשתי קודם. אני לא מרגיש את הבעיה הזאת בעוד מקומות בגוף, אבל כן, ברגע שאני יושב הרבה זמן על כיסא מול המחשב מבלי לקום אני מרגיש שזה מחמיר. כמו שרשמתי למעלה, עם הזמן למדתי שישנן דרכים גם להקל על הבעיה כמו קרח או מסאז' קל וידני שאני עושה לעצמי באזור.
 אגב, הבעיה עברה אצלך מבלי שום טיפול מסוים או כדורים שלקחת?
 

לפני 3 שעות, locus כתב:

רשימת נוירולוגים בכירים ומומלצים, ייתכן והרשימה לא מעודכנת, אבל זו התחלה טובה (בהצלחה ותהיה בריא!):

 

נוירולוגיה

1.       פרופ' עודד אברמסקי, מנהל המחלקה הנוירולוגית, הדסה, ירושלים. טל': 02-6777111

2.       ד"ר ענת אחירון, מנהלת המרכז לטרשת נפוצה, שיבא, תל השומר. טל': 03-5303932

3.       ד"ר ריבקה אינזלברג, נוירולוגית בכירה, הלל יפה, חדרה. טל': 04-6304420

4.       פרופ' נתן בורנשטיין, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות כלי דם של המוח, מנהל המחלקה הנוירולוגית, איכילוב, ת"א. טל': 03-6973414

5.       פרופ' נתן גדות, נוירולוגיה של ילדים ומבוגרים, מנהל המחלקה הנוירולוגית, מאיר, כפ"ס. טל': 09-7472568

6.       ד"ר ניר גלעדי, מומחה לנוירולוגיה, מנהל המחלקה להפרעות תנועה, איכילוב, ת"א. טל': 03-6974909

7.        פרופ' אלדד מלמד, מומחה לנוירולוגיה, מנהל המחלקה הנוירולוגית, בילינסון, פ"ת. טל': 03-9376353

8.       ד"ר אריה קוריצקי, מומחה לנוירולוגיה, מנהל היחידה לכאבי ראש במחלקה הנוירולוגית, בילינסון, פ"ת. טל': 03-9376356

9.       פרופ' עמוס קורצ'ין, מומחה לנוירולוגיה, מנהל המרכז למחקר וטיפול במחלות נוירולוגיות, איכילוב, ת"א. טל': 03-6974444

10.    פרופ' אבינועם רכס, מומחה לנוירולוגיה, מנהל היחידה להפרעות תנועה, הדסה, ירושלים. טל': 02-6777111


תודה רבה!
אגב, איך קובעים אליהם/ן תור? פשוט מתקשרים לטלפון שמצורף? הם שייכים לקופה כלשהי(כללית/מכבי/מאוחדת)?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

תתקשר בשעות היום לרופא שמתאים לך.

בדכ אלו מספרי הפון של המזכירה שלהם.

כל אחד שם מומחה בעל שנות נסיון רבות.

אז גם תוכל לשאול לגבי עלויות, הרוב עובדים עם הרפואה המשלימה של הקופות וגם עם הביטוחים הפרטיים,.

ושוב בהצלחה ותרגיש טוב

  • אהבתי 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם (נערך)

חשוב לי להסביר 2 דברים, הם קשורים אחד בשני

1. רפואה זה לא מתמטיקה. לא לכל דבר יש פתרון ולא יודעים הכל. זה נכון בעיקר לתחומים כמו ניורולוגיה.

יש דברים נפוצים או גדולים יותר שמוסברים ויש דברים ש... אי אפשר להסביר אותם. כרגע לפחות.

 

2. ניורולוגיה, כמו כל התמחות ברפואה, היא שדה עצום ואין אף אחד שמכיר את כולו לעומק. 

כולם יודעים את הדברים הכלליים יותר שרשומים בסעיף 1. אבל שמגיעים לבעיות היותר איזוטריות או מסובכות אז אם אתה באמת רוצה שמישהו יידע להתייחס אליהן אתה צריך מישהו, שפרט להיותו ניורולוג (לדוגמא) הוא מתעסק יותר בתחום ההפרעה שלך.

מה זאת אומרת - יש שם רשימה של ניורולוגים, שחלקם ניכר מהם לא רלוונטי לבעיה שלך. 

סתם לדוגמא - מנהל המחלקה להפרעות תנועה, מנהל היחידה לכאבי ראש ומנהלת המרכז לטרשת נפוצה וכו' - התת מומחיות שלהם - לא קשורה לזרמים בכפות רגליים וזה בזבוז זמן וכסף.

 

אני לא יודע מה יש לך. אבל אני ממליץ שלפני שתבחר ניורולוג נוסף להתייעץ איתו - תוודא שהוא אחד שמתעסק בבעיות כמו אלו שאתה מציג.

 

בכללית איזור המרכז הייתי מתחיל מפה:

https://www.clalit.co.il/he/sefersherut/pages/clinicdetails.aspx?ddeptcode=999002746

לדעתי הוא מקבל דרך המושלם בתשלום מופחת. תברר.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...