Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, BloodFist כתב:

חחחח רוצה טיסות אבל מפחד להתעסק עם פתיחת הרכבת.

מביך.

 

עזוב טיסות תסתכל מה הולך באוטובוסים ובתחנות. זה פשוט טמטום מוחלט אין מילה אחרת. 

 

 

========================

 

סוף כל סוף קצת חדשות טובות

 

image.png.d64560ef816e50c9cb17f228734bf80e.png

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

על סמך מה התחזיות האלה? הולכות על המקרה הגרוע שאין חיסון ויגיעו עוד גלים או על המקרה שיש חיסון תוך שנה ומתחילים טיפול תרופתי?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

על סמך מה התחזיות האלה? הולכות על המקרה הגרוע שאין חיסון ויגיעו עוד גלים או על המקרה שיש חיסון תוך שנה ומתחילים טיפול תרופתי?

 

 

איזה תחזיות טובות יש לך בקנה?

תרופה יעילה ?  גם אם תהיה תרופה יעילה , והקורונה הזאת מתנהגת כמו שפעת , אז כל שנה יהיו לך אלפים שמעמיסים את בתי החולים, זה עולם שאתה לא מכיר ולא יודע את המשמעות הכלכלית שלו.  

וכל החגיגות על התרופה היעילה שמצאו - קראת את האותיות הקטנות  - תופעות לוואי חמורות - מצילות אולי חמישית מהמתים . כמה זה? מוריד מ 3% ל 2.5 % ? 

 

 

פורסם

נראה שבאמת יש אסטרטגייה אחרת לגבי ההנשמות, מספר המונשמים גם אחרי שעלה אתמול ירד היום עם מת אחד מתוך שלושה מונשמים שירדו (ללא עליה נוספת במספר).
גם מספר המתים לא עולה באופן ישיר עם העלייה במספר החולים , וכן עברו כבר שבועיים מאז ההתפרצות החדשה. אבל נמתין עוד.
אני לא סותר את הטענות הנכונות ברובן של קורולה, רק אומר שיש פה אסטרטגייה אחרת שיתכן ומצילה לא מעט חיים.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם

השאלה בכמה משפרים?  אנחנו נתכנס בסוף לסף המתים היומי שהציבור מסוגל לספוג.  

אם סף המתים שאנחנו מסוגלים לספוג הוא 100 ליום, אז בגל הראשון היינו על 2% תמותה - 

זה אומר סף הדבקה של 5,000 ליום. 

אם תרופות או פרוטוקולים מורידים את אחוז התמותה ל 1% , אז צריך להתייצב על 10,000 חולים ליום ונגיע ל 100 מתים ביום.

 

אבל אם תהיה פריצת דרך מדהימה ונצליח להוריד את התמותה מ 2% ל 0.2%  - אז צריך נתייצב על 50,000 חולים חדשים ליום.

זה כבר מתקרב לחיים רגילים , כי בקצב כזה ניתן להגיע לחיסון עדר תוך 100 ימים.

 

הבעיה הבאה בתור, היא טיפול בכל החולים האלה. כי גם אם נניח שמדללי דם והרבה חמצן מוריד את התמותה ב 90%.

אז איך תטפל ב 20,000 חולים שצריכים דילול דם וחמצן?

אין לנו מספיק מיטות, מפעלי החמצן לא מסוגלים לייצר כמות כזאת של חמצן. 

 

בקיץ הזה אנחנו נעשה כל מיני ניסויים חברתיים , בסוף הסגר יחזור.

ואז אסטרטגית היציאה תהיה אחרת לגמרי ... יחזרו באמת רק פעילויות חיוניות. 

 

 

פורסם
לפני 43 דקות, korola כתב:

 

 

איזה תחזיות טובות יש לך בקנה?

תרופה יעילה ?  גם אם תהיה תרופה יעילה , והקורונה הזאת מתנהגת כמו שפעת , אז כל שנה יהיו לך אלפים שמעמיסים את בתי החולים, זה עולם שאתה לא מכיר ולא יודע את המשמעות הכלכלית שלו.  

וכל החגיגות על התרופה היעילה שמצאו - קראת את האותיות הקטנות  - תופעות לוואי חמורות - מצילות אולי חמישית מהמתים . כמה זה? מוריד מ 3% ל 2.5 % ? 

 

 

לי אין כלום ואין לי מושג מה אתה רוצה ממני.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 45 דקות, korola כתב:

השאלה בכמה משפרים?  אנחנו נתכנס בסוף לסף המתים היומי שהציבור מסוגל לספוג.  

אם סף המתים שאנחנו מסוגלים לספוג הוא 100 ליום, אז בגל הראשון היינו על 2% תמותה - 

זה אומר סף הדבקה של 5,000 ליום. 

אם תרופות או פרוטוקולים מורידים את אחוז התמותה ל 1% , אז צריך להתייצב על 10,000 חולים ליום ונגיע ל 100 מתים ביום.

 

אבל אם תהיה פריצת דרך מדהימה ונצליח להוריד את התמותה מ 2% ל 0.2%  - אז צריך נתייצב על 50,000 חולים חדשים ליום.

זה כבר מתקרב לחיים רגילים , כי בקצב כזה ניתן להגיע לחיסון עדר תוך 100 ימים.

 

הבעיה הבאה בתור, היא טיפול בכל החולים האלה. כי גם אם נניח שמדללי דם והרבה חמצן מוריד את התמותה ב 90%.

אז איך תטפל ב 20,000 חולים שצריכים דילול דם וחמצן?

אין לנו מספיק מיטות, מפעלי החמצן לא מסוגלים לייצר כמות כזאת של חמצן. 

 

בקיץ הזה אנחנו נעשה כל מיני ניסויים חברתיים , בסוף הסגר יחזור.

ואז אסטרטגית היציאה תהיה אחרת לגמרי ... יחזרו באמת רק פעילויות חיוניות. 

 

 

 

לא נמאס לך לספר לנו סיפורים על 5000 נדבקים ביום ?

דיי חלאס לא נגיע לשם

ואף אחד עדיין לא הוכיח ש 5000 נדבקים זה 5000 חולים או 2000 חולים או 50 חולים חדשים

בינתיים זורקים לנו כאן כל שבוע "מעל 1000 נדבקים בשבוע"

אבל אני רואה 130 מאושפזים

שלהזכירך לפני חודש עמדנו על 115

אז בוא נפסיק לזרוק מספרים שאף אחד לא עומד אחריהם

מספיק לנו שנותנים במה לסניטרית מטומטמת שזורקת מספרים ונתונים לא מבוססים ואף אחד לא רואה לנכון להעמיד אותה לדין

פורסם

@korola בתחזיות שלך שכחת דבר אחד - 5000 חולים ביום זה לפחות 50000 איש שנכנסים לבידוד עצמי. המשך יכול לעמוד בכך? הרי חלק גדול מאותם מתבודדים יהיהו עובדים חיוניים. סגר מסודר יצמצם את מספר העובדים החיוניים שיצאו ממעגל מתן השירותים לציבור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, hans כתב:

2. דרכי הטיפול השתכללו - יותר דילול דם, פחות הנשמה, כל מיני כיוונונים משעממים ויעילים שמצילים חיים יותר מכל הצהרה מפוצצת.

 

אכן בשקט בשקט משכללים מסלול טיפולי 👍

בעוד חודש-חודשיים נוכל לדעת כמה המסלול הזה יותר טוב מהמסלול ההנשמתי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 24 דקות, sperial כתב:

@korola בתחזיות שלך שכחת דבר אחד - 5000 חולים ביום זה לפחות 50000 איש שנכנסים לבידוד עצמי. המשך יכול לעמוד בכך? הרי חלק גדול מאותם מתבודדים יהיהו עובדים חיוניים. סגר מסודר יצמצם את מספר העובדים החיוניים שיצאו ממעגל מתן השירותים לציבור.

 

אתם ממש חרמנים על המשך הסגר וההגבלות.

 

כמה בדיקות ביום אתה צריך לעשות כדי להגיע ל-5000 "חולים"?

במקרה הטוב זה 50 אלף. לא יקרה.

 

 

פורסם
לפני 14 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אכן בשקט בשקט משכללים מסלול טיפולי 👍

בעוד חודש-חודשיים נוכל לדעת כמה המסלול הזה יותר טוב מהמסלול ההנשמתי

 

לא בטוח שממהרים לספר לנו איך מטפלים כי לפני שיוצאים בהצהרות רוצים לבדוק שזה בכלל שווה משהו

אבל בוודאות אתה רואה שקצב התמותה נהיה יותר איטי

גם המונשמים לא מטפסים אפילו שכבר חודשיים אין סגר

אז זה שילוב של טיפול יותר יעיל, אולי גם אלה שנדבקים הם כבר לא אלה שבאמת יכולים להגיע למצב קשה

 

פורסם (נערך)

@gadik6מספרים כאלה הם המספרים שהיו באיטליה בשיא המגיפה, ולא לשכוח שמדובר במדינה עם פי 6-7 אזרחים בהשואה לישראל. המערכת הרפואית תקרוס הרבה קודם, יחד עם שאר המערכות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כבר ראינו שפה זה לא איטליה.

 

כל התחזיות על יום הדין וקריסת המערכות בארץ לא מבוססות על כלום ולא מגובות בנתונים.

באותה המידה אפשר גם "לנבא" על ידי קריאה בקפה.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

×
×
  • תוכן חדש...