Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי שמספרים לנו על ההוא בן 26 שנפטר מסיבוכים של קורונה

אמא שלו מספרת גרסא שונה

בטוח שהיא משקרת לנו כי היא דואגת לתחום האירועים ומוכנה להשתמש במוות של הבן שלה כדי להכחיש קורונה

הייתה העברה מפנימית ג' ישנה. אמרו שסוגרים אותה, שאלתי אותם איך מעבירים את אושרי? אמרו ש'מעבירים אותו כמו את כל החולים, אולי רבע שעה העברה'".

 

לדבריה, "שמו אותו בחדר רבע שעה בלי לחבר, בלי כלום, רק הטכנאים שהעבירו אותו היו שם ואני צעקתי לרופאים 'תקשיבו, כל המדדים יורדים. בבקשה תבואו מהר לחבר את השקעים', הוא עבר שלוש-ארבע החייאות, יצאנו משם ואמרו לנו שהוא חי והוא עבר את ההחייאות".

 

"אתמול בצהריים ניסו שוב לעשות לו החייאה ולא הצליחו להציל אותו, פה לא הייתה קורונה. טיפלתי בו ונישקתי אותו. אין קורונה, זה כשל בטיפול הרפואי חד-משמעית"

פורסם (נערך)

בנוסף

 "ביום רביעי האבא התקשר אליי שיש לו חום מאוד מאוד גבוה והוא פשוט פחד ללכת לבית החולים. אמרתי לו 'אושרי, לך לבית החולים', אבא שלו לקח אותו עם אמבולנס. מיום רביעי הוא עשה בדיקות קורונה שיצאו שליליות. הוא אמר לי 'אמא, אין לי קורונה ובכל זאת אשפזו אותו על דלקת במעיים"

אבל למה להלאות את הצופים בפרטים שוליים כאלה...

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5748449,00.html#autoplay

- את אומרת שהוא היה עם מוות מוחי. שמענו אתמול על תסמונת קווסאקי, זה לא מה שהיה שם?

"ממש לא, הם אמרו בכל התקופה הזו שהם לא יודעים עדיין מה הפגיעה המוחית מההחייאות, וסיפרנו על ההעברה. מה שקרה בפנימית זה שעשו לו החייאות, אבל הרופאים כנראה לא יודעים את זה, הם לא שמעו על זה".

 

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

לאט לאט גם בתקשורת מתחילים לראות שיש משהו מוזר בהתנהגות מקבלים ההחלטות.

לא מצהירים שקיבלו החלטה לתת לוירוס להתפשט, אבל גם לא מקבלים שום החלטה לבודד אותו.

 

במל"ל ממליצים לבדוק תלמידים כמה שיותר מהר על מנת לשבור שרשרות הדבקה, משרד הבריאות מעקב בדיקות 

ובנתים ממשיכים להדביק בבתי הספר אחד את השני. 

מחליטים על קריטריונים לסגר , אבל אף אחד לא מבצע צעדים ממשיים בשטח לעצירת ההתפשטות. 

 

 

שלא תטעה, אני בעד סגר על אלה ועל אלה

אבל אתה לא יכול יום אחד לטעון שהתקשורת משקרת לנו ונותנת מספרים לא נכונים כדי שיפסיקו עם ההגבלות

ואחר כך להגיד שהתקשורת מבינה עניין ומבקרת את הממשלה

לא נראה לי שאלה שיושבים באתרי החדשות משנים את הפוזיציה שלהם כל בוקר 

אם אתה איתם אז תקבל גם את החדשות הטובות ולא רק מה שנוח לך

 

סגר חייבים לעשות. למה לא עושים? שאלה טובה

לפני 5 דקות, khalil כתב:

בנוסף

 "ביום רביעי האבא התקשר אליי שיש לו חום מאוד מאוד גבוה והוא פשוט פחד ללכת לבית החולים. אמרתי לו 'אושרי, לך לבית החולים', אבא שלו לקח אותו עם אמבולנס. מיום רביעי הוא עשה בדיקות קורונה שיצאו שליליות. הוא אמר לי 'אמא, אין לי קורונה ובכל זאת אשפזו אותו על דלקת במעיים"

אבל למה להלאות את הצופים בפרטים שוליים כאלה...

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5748449,00.html#autoplay

- את אומרת שהוא היה עם מוות מוחי. שמענו אתמול על תסמונת קווסאקי, זה לא מה שהיה שם?

"ממש לא, הם אמרו בכל התקופה הזו שהם לא יודעים עדיין מה הפגיעה המוחית מההחייאות, וסיפרנו על ההעברה. מה שקרה בפנימית זה שעשו לו החייאות, אבל הרופאים כנראה לא יודעים את זה, הם לא שמעו על זה".

 

 

כי עכשיו גם כשאין קורונה  מנסים להגיד שבעצם היה קורונה וזה תסביך של אחרי קורונה

כלומר

וגם אם אף פעם לא היו  לך תסמיני קורונה

אז כנראה שכן היו לך תסמינים קטנים ואם קבלת דום לבד זה דום  לב של אחרי קורונה 

עזוב שבכלל תסמונת קווסאקי זאת מחלה שפוגעת בילדים !!!! לא בבני 26

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 28 דקות, Transporter כתב:

 

שלא תטעה, אני בעד סגר על אלה ועל אלה

אבל אתה לא יכול יום אחד לטעון שהתקשורת משקרת לנו ונותנת מספרים לא נכונים כדי שיפסיקו עם ההגבלות

ואחר כך להגיד שהתקשורת מבינה עניין ומבקרת את הממשלה

לא נראה לי שאלה שיושבים באתרי החדשות משנים את הפוזיציה שלהם כל בוקר 

אם אתה איתם אז תקבל גם את החדשות הטובות ולא רק מה שנוח לך

 

סגר חייבים לעשות. למה לא עושים? שאלה טובה

 

כי עכשיו גם כשאין קורונה  מנסים להגיד שבעצם היה קורונה וזה תסביך של אחרי קורונה

כלומר

וגם אם אף פעם לא היו  לך תסמיני קורונה

אז כנראה שכן היו לך תסמינים קטנים ואם קבלת דום לבד זה דום  לב של אחרי קורונה 

עזוב שבכלל תסמונת קווסאקי זאת מחלה שפוגעת בילדים !!!! לא בבני 26

 

 

 

מנגד, הפרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא, הסבירה בראיון שהעניקה אף היא הבוקר לגלי צה"ל כי מדובר ב"מקרה מאוד נדיר".

"הוא סבל מכאבי בטן, בדיקת הקורונה הרגילה שעשינו הייתה שלילית מספר פעמים. התסמינים יכולים להיות לא טיפוסיים - היום כל דבר יכול להיות קורונה".

 

גם ציפורן חודרנית? מים בברך? 

 

ממתי הקורונה נהייתה הבוגימן?

פורסם
 
 
מנגד, הפרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא, הסבירה בראיון שהעניקה אף היא הבוקר לגלי צה"ל כי מדובר ב"מקרה מאוד נדיר".
"הוא סבל מכאבי בטן, בדיקת הקורונה הרגילה שעשינו הייתה שלילית מספר פעמים. התסמינים יכולים להיות לא טיפוסיים - היום כל דבר יכול להיות קורונה".
 
גם ציפורן חודרנית? מים בברך? 
 
ממתי הקורונה נהייתה הבוגימן?
כרגיל
כשבנאדם חיובי לקורונה אז זה קורונה
כשהוא לא חיובי אז זה גם קורונה

וכשזה לא דומה לשום דבר אז זה זה קורונה מזן מיוחד
בעצם אפשר למתג כל דבר תחת קורוננ


בכל מקרה שים לב שכרגע רק 19% מהמאומתים מראים סימפטומים !
מה שאומר שאותם אנשים לא היו זכאים לבדיקה עד ה 1.6
ורק מאז ששינו את הקריטריונים לזכאות אותם אנשים יכלו להבדק ולהתגלות
מכאן העליה במספרים

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

מה? זהו החזירו את האירועים אז לא נראה אותך פה?  

איזה מזל שזה רק לשבוע, אולי עד שבוע הבא יהיו נתונים אחרים.

 בנתיים יש איזה בית אבות בתל אביב כחשוד להתפרצות. 

פורסם

היום המלך סוף סוף הסכים לקבוע עם אנשי התרבות

לצערי המחאה לא נכונה

במקום להביא מערכות מפלצתיות ולצעוק "שילמנו כל החיים מיסים"

צריך לבנות מסך 5 על 12, להקרין עליו תמונות ממועדונים מסעדות וברים

שהם מבלים מאות ואלפי אנשים בערב בלי מסכה ובלי ריחוק

ולשאול למה זה כן ואנחנו לא.

 

הדבר היחיד שבאמת מאכזב

שזמרים מהשורה הראשונה לא הגיעו

אחרי שתמכנו בכל אחד מהם כשהיה בצרה מתוקשרת

 

רק תזכרו שבמוצש אמרתי לכם שאני מנבא ב 21.6 עוד הקלות

בסוף אני אעשה הסבה לקורא בקפה

 

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 בנתיים יש איזה בית אבות בתל אביב כחשוד להתפרצות. 

 

במקום להתעסק בשטויות שידאגו להם...

נקווה שלא יקפיצו את החולים קשה

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

יש התפרצות מחודשת של קורונה בניו-זילנד. 

 

למה אתה מקלקל את החגיגה? 

מצאו 2 חתולים/נשאים/בריאים... ואיך פרופ לס אומר.

הם בכלל לא חולים.. סתם מצאו 2 בריאים.

 

2 נשים בריאות , הגיעו מאנגליה - ופרופ' גרוטו נתן להם אישור להגיע להלוויה של אחד ההורים (בלי בידוד) 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...