Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 36 דקות, Potato כתב:

הדעה שלי מבוססת על דעה המומחים.

אשמח לשמוע על איזה מומחים.

 

לפני 36 דקות, Potato כתב:

גם לי אין.

אבל אני לעומתך מוכן לקבל את העובדה שיש שהחליטו שהחיסון בטוח

אז אני לא מקבל באופן אוטומטי שהחיסון בטוח. החיסון בטוח כאשר יקבל אישור סופי מה FDA. עד אז הוא בשלבי מחקר.

 

לפני 37 דקות, Potato כתב:

זה כמו לשאול אם אני אחגור את הילד שלי במושב בטיחות או אזרוק אותו מאחורה בתא מטען לשחק (רכב סטיישן).

אתה עונה בקיצוניות השניה ובאמצע יש הרבה תחום אפור.

 

לפני 38 דקות, Potato כתב:

אבל סבבה תהיה בטוח שאתה יודע הכל,מקסימום יהיו לילד קצת קשיי נשימה והוא יתנשף במדרגות בגיל 15

איך אתה בטוח שזה יהיה רק זה? 

פורסם
לפני 1 דקה, asix כתב:

אשמח לשמוע על איזה מומחים.

שבדקו את החיסון ומצאו אותו בטוח לשימוש ולחיסון ילדים.

לפני 1 דקה, asix כתב:

אז אני לא מקבל באופן אוטומטי שהחיסון בטוח. החיסון בטוח כאשר יקבל אישור סופי מה FDA. עד אז הוא בשלבי מחקר.

אין לך את הידע להעריך אם הוא בטוח או לא.

ו2 תגובות למעלה הראו לך מה ההבדל בין אישור מהיר לאישור רגיל.

לפני 1 דקה, asix כתב:

איך אתה בטוח שזה יהיה רק זה? 

יכול להיות גם מוות.

תופעות פוסט קורונה ידועות וקיימות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, Potato כתב:

יכול להעריך

להעריך כן. לקבוע עובדה בוודאות מוחלטת- לא.

 

ואם אתה ממשיך להתווכח זה סתם כי משעמם לך, אני בטוח שכבר הבנת. אני לא ממשיך.

 

אין לך חברים? שבת בערב, כל המדינה הפגנות. כתוב "לך" על החולצה, לך להפגנה הקרובה, ומתצא שם מישהי לפרק איתה את השעמום.

פורסם (נערך)

 

ציטוט

 

אין לך חברים? שבת בערב, כל המדינה הפגנות. כתוב "לך" על החולצה, לך להפגנה הקרובה, ומתצא שם מישהי לפרק איתה את השעמום.

אני בוגד בעקרונות שלי רק בשביל כסף.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • מצחיק 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 14 דקות, Potato כתב:

שבדקו את החיסון ומצאו אותו בטוח לשימוש ולחיסון ילדים.

בקיצור, אין לך שמות. מומחים. 

 

לפני 15 דקות, Potato כתב:

אין לך את הידע להעריך אם הוא בטוח או לא.

ו2 תגובות למעלה הראו לך מה ההבדל בין אישור מהיר לאישור רגיל.

גם לך אין. ואישור מהיר הוא לא אישור סופי לאחר מחקר ארוך שמצמצם את האפשרות לתופעות לוואי לאחר טווח ארוך.

 

בקיצור, אתה מקשקש ללא סימוכין. זכותך לחסן את משפחתך אך לזלזל באחרים ולפסול דעות של אחרים שלא חושבים כמוך, ללא סימוכין (ולא הבאת סימוכין אחד אפילו) אז מבחינתי את כל הדעה שלך אפשר לפסול ולבטל כי אין בה שום דבר אמפירי חוץ מרצון לומר שאתה צודק ללא כל ביסוס.

 

פורסם
לפני 1 דקה, asix כתב:

בקיצור, אין לך שמות. מומחים. 

 

גם לך אין. ואישור מהיר הוא לא אישור סופי לאחר מחקר ארוך שמצמצם את האפשרות לתופעות לוואי לאחר טווח ארוך.

 

בקיצור, אתה מקשקש ללא סימוכין. זכותך לחסן את משפחתך אך לזלזל באחרים ולפסול דעות של אחרים שלא חושבים כמוך, ללא סימוכין (ולא הבאת סימוכין אחד אפילו) אז מבחינתי את כל הדעה שלך אפשר לפסול ולבטל כי אין בה שום דבר אמפירי חוץ מרצון לומר שאתה צודק ללא כל ביסוס.

 

הדרך הכי טובה להגיב לזה היא להתעלם,

אבל אני לא מצליח לשמור על איפוק,אז: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 14 דקות, asix כתב:

גם לך אין. ואישור מהיר הוא לא אישור סופי לאחר מחקר ארוך שמצמצם את האפשרות לתופעות לוואי לאחר טווח ארוך.

יש מצב פספסת את התגובה שלי? קישרתי גם מקור שמסביר בדיוק מה הוא האישור חירום שקיבלו החיסונים השונים ומה ההבדל בתהליך "הרגיל" לעומת זה שבוצע בפועל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
וזה מה שאני מנסה להסביר. תסיימו את המחקר בצורה נכונה, מדוייקת, ללא קיצורי דרך וקבלו את אישור ה FDA. לאחר מכן זה יהיה לגיטימי לקבל את החיסון לילדים. אל תעשו קיצורי דרך על חשבון הילדים.

העסק שלי צריך להשאר סגור עד שאתה תחליט שהמחקר מספיק טוב בשבילך?
ומה עם אנשים שלא מאמינים לתמונות ולנתונים מבתי חולים? הם יאמינו למחקר?

מי שלא רוצה להתחסן שלא יתחסן אבל יחיה חיים כמו אזרח סוג ב
ולא יגרום לאנשים שכן מקשיבים למדע לחיות ככה

ד"א כל אלה ש"מחכים לראות"
מי אמר לכם שהחיסון לא גורם נזק אחרי 3 שנים? או 10 שנים?
עד מתי תחכו?
אולי מי שמקבל אותו בגיל 30 הנזק יגיע לו בגיל 65?

Sent from my SM-G975F using Tapatal


פורסם

העסק שלך יהיה סגור בגלל המדינה ולא בגללי. תפסיק לקפוץ כמו חמור.

מקסימום תעשה הסבת מקצוע כמו שהצעת לשכירים שיצאו לחל"ת.

ואת הילדים שלי אחסן כשארגיש בטוח לחסן אותם והעסק שלך לא יהיה חלק מהשיקול. את האמת - לא מזיז לי שהעסק שלך יהיה סגור. אני גם מציע שתכפיל את עצמך ל 2 כדי שתספיק לעשות מספיק כסף כי בקרוב ( קצת אחרי פסח) תתחיל לחמם וואגיו במיקרוגל. 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, asix כתב:

העסק שלך יהיה סגור בגלל המדינה ולא בגללי. תפסיק לקפוץ כמו חמור.

מקסימום תעשה הסבת מקצוע כמו שהצעת לשכירים שיצאו לחל"ת.

ואת הילדים שלי אחסן כשארגיש בטוח לחסן אותם והעסק שלך לא יהיה חלק מהשיקול. את האמת - לא מזיז לי שהעסק שלך יהיה סגור. אני גם מציע שתכפיל את עצמך ל 2 כדי שתספיק לעשות מספיק כסף כי בקרוב ( קצת אחרי פסח) תתחיל לחמם וואגיו במיקרוגל. 

 

אני לא הצעתי לאף אחד לעשות הסבת מקצוע

מי שיצא לחלת ולא חוזר צריך להשאר מובטל כל החיים זה אני הצעתי ועדיין מציע

אל תחסן את הילדים שלך אף פעם מצידי, פשוט שבו בבית ואל תהיו חלק מהמדינה, ושהילדים שלך יראו את הבית ספר רק מהזום

 

אל תדאג המדינה לא תסגר בקרוב ועד שזה יקרה נספיק לעשות מספיק כסף עם הביקוש שיש כרגע בחוץ

אם כבר יש יותר סיכוי שאחרי הבחירות יהיו מגבלות אמיתיות על אנשים לא שפויים שחושבים שהחיסון זה סכנת חיים

 

אני מוכן להוריד 5 ספרות מהמחזור שלי כל חודש בשביל שהמדינה תשים איקס על כל אזרח שמתנגד להתחסן

והגיע הזמן שבדיקת קורונה תעלה 500 שקל אני לא צריך לממן לך בדיקות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אל תדאג - כשהילדים שלי יראו את הלימודים מהזום העסק שלך יהיה סגור.

יהיו מספיק הורים כמוני.

כמו יוהרה ושחצנות. העיקר יודע לדבר על מילים מפוצצות על ערבות הדדית. יותר כמו ערבות עצמית. ככה מדינת ישראל נראית ב 2021. 

וביום שאתה תתרום משהו למדינה ולא במטרה לעשות כסף המשיח יגיע. עוד אחד שיודע לדבר על חיסון לילדים ללא ילדים.

 

פורסם

הילדים שלך יכולים לשבת בבית בלי לסגור את המדינה

אין שום סיבה לסגור את המדינה כשאין סכנת חיים

זה שהילדים שלך בבית לא גורם לבתי חולים לקרוס

ואם לא שמת לב הבתי ספר זה הדבר האחרון שנפתח מאז שנגמר הסגר

אז כנראה כבר לא אכפת מהם כמו שאתה חושב. אתה וכל ההורים שחושבים כמוך מוזמנים לעשות בייביסטר על הילדים שלכם או לשלם מהמשכורת שלכם

ד"א ערבות הדדית זה ללכת ולהתחסן במקום לקשקש כאן שטויות על "מחכה לראות מה קורה עם החיסון" שזה משפט שאפשר להגיד גם עוד 5 שנים

 

ואל תדאג אני תורם למדינה הרבה יותר ממך. המיסים שאני משלם בשנה זה אולי מה שאתה משלם בעשור שאתה חי

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מרוב שהראש שלך היה תקוע בווגיו לא קראת שאני מחוסן.

אני נגד חיסון לילדים בשלב הזה. ולא, לא מזיז לי אם מי שנמצא לידי הוא מחוסן או לא.

לשלם מיסים זה לא נקרא לתרום. גם אני משלם מיסים. תפסיק לעשות את עצמך רובין הוד. מה שמעניין אותך זה עצמך ועוד מעצמך ועוד מעצמך. ממש לא הסובבים אותך.

מזל שיש יותר הורים במדינה מאנשים שחושבים רק על עצמם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אך תדאג, המיסים שאתה משלם כרגע למדינה משמש אותה לתשלום פיצויים על חיסון צהבת B שיוצר בארץ SciVac, עבר אישור בהליך מזורז, אבל גרם לשיתוק ילדים , הפרעות קוגניטיביות וכו בשנים 2011-2015.
נתון נוסף : במדינה צעירה : השבתת מערכת חינוך היא כמעט תמיד השבתת משק (הורים בבית).

×
×
  • תוכן חדש...