Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא מעניין אף אחד.

ואף מקום שהוא לא מוסד גדול לא ישקיע זמן בזה.

 

אם התחלואה תעלה,אז יסגרו הכל ואם לא אז לא.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תראו ממתי הסרטון הזה.

אז חשבו שהיא משוגעת, שימו לב למשפט בסוף.

 

בטח כל הdoomsday preppers חגגו כל השנה הזאת.

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 13 שעות, Transporter כתב:

 

 

 

יש זמרים שידועים במופע מושקע ויש זמרים שפחות.

בוא נודה על האמת

השירים שלו לא כאלה שירים שדורשים ביצועי תאורה ברמה של אירוויזיון

אף זמר לא חייב תאורה ברמת אירוויזיון, כמו שאף זמר לא באמת צריך להקה של 36 נגנים.

פורסם

נהפוך הוא : זמר טוב באמת לא צריך תאורה ותזמורת. יסתפק בכסא , פסנתר וזרקור. זהו.

זמר רע: חייב את הכל ( ע"ע מדונה באירויזיון)

בכלל , מאז שהאירויזיון עבר ליוטיוב זה עשה טוב לכולם.





  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, Transporter כתב:

עצוב שנותנים למסעדות שוב להפר את ההנחיות ולסכן את כולם

עם כל הפרת ההנחיות - המספרים יורדים.....אז אולי....סתם מפחידים את כולם? או בעצם, הפתרון לקורונה זה בחירות? ת'כלס - מסתובב וזה נראה כאילו לא הייתה פה קורונה מעולם. 

מזל שלעם ישראל יש זיכרון של ג'וק וזוכרים עד שבועיים אחורה. אנשים לא זוכרים את הניהול הכושל, הזיגזג בקבלת החלטות, העדפת מגזר אחד על השני, ניהול החינוך, ניהול הכלכלה, זכויות הפרט, האכיפה הבררנית והכי גרוע - האי דוגמא אישית של המנהיגים מכל הקשת הפוליטית. את כל זה עם ישראל לא זוכר. 

 

מה שאני בטוח, שכדאי שהעצמאים יעבדו בשיא המרץ במהלך הפסח (אולי כדאי שתשכפלו את עצמכם כדי שתעבדו כפול) כי לקראת סוף הפסח ושהבחירות יהיו חדשות ישנות והיסטוריה אנו נחזור להגבלות בכדי להתחיל להפעיל לחץ נוסף על לא מחוסנים ועל חיסון של הילדים. את המספרים יסדרו בצורה שיציגו שהקורונה חזרה וכל עדר המבוהלים שנבהלים מהמילה קורונה יחזרו לחיות בפאניקה והיסטריה.

 

 

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 54 דקות, vadim6385 כתב:

תראו ממתי הסרטון הזה.

אז חשבו שהיא משוגעת, שימו לב למשפט בסוף.

 

בטח כל הdoomsday preppers חגגו כל השנה הזאת.

 

 

על זה בדיוק נאמר "גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום".

רוב האנשים לא התכוננו כל החיים למשבר כזה אבל רובם עדיין בחיים וסוף העולם לא נראה באופק 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, SlowRide כתב:

"גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום".

 

השעון הזה ספציפית אפילו לא מדייק, היא אומרת בתחילת הסרטון "כשתבוא המגיפה, מי שיהיה מוכן מראש ימות, כל השאר ימותו".

משפט קצת, טיפה, מרחיק לכת. 

הרוב המוחלט של מי ששרד (עד כה) לא התכונן במשך שנים, לא אגר מסיכות וקופסאות שימורים, ולא הרס לילדים שלו את החיים כי בטוח שכולם צחקו עליהם שהם "הילדים של המשוגעת ההיא"...

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, יובל .מ. כתב:

אף זמר לא חייב תאורה ברמת אירוויזיון, כמו שאף זמר לא באמת צריך להקה של 36 נגנים.

 

כמה שטויות במשפט אחד

אם זה היה נכון לא הייתה לי פרנסה.

 

תאורה זה חלק בלתי נפרד ממופע מושלם

זה לא משנה אם זה זמר או דיג'יי 

בדיוק כמו שהגברה טובה חשובה כדי להנות ממופע מושלם, ככה גם תאורה

 

ובטח שנגנים זה דבר חשוב

בגלל זה הרבה פעמים במופע שומעים עיבודים מדהימים שלא שומעים בדיסק, שם השתמשו בפחות כלים חיים ופחות נגנים.

אני לא מצפה ממך להבין את זה כי אתה לא מהתחום

אבל מי שמגיע למופע נהנה גם אם הוא לא יודע להסביר שבמופע היו יותר כלים ממה שהוא רגיל לשמוע בשיר המקורי וגם אם הוא לא יודע להסביר את התאורה

 

לדוגמא:

זה קרוב למושלם

תראה 20-30 שניות מהסרטון ותבין

לא תמיד הקהל חייב לדעת להסביר שמופע היה מושלם כי התאורה הייתה מושלמת. אלא הכל ביחד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

על זה בדיוק נאמר "גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום".

רוב האנשים לא התכוננו כל החיים למשבר כזה אבל רובם עדיין בחיים וסוף העולם לא נראה באופק 

 

אז בוא נעשה סרטון ונכתוב שאנחנו מתכוננים לרעידת אדמה

ויום אחד כשתהיה רעידת אדמה נכתוב שחזינו את זה

לפני 3 שעות, save כתב:

נהפוך הוא : זמר טוב באמת לא צריך תאורה ותזמורת. יסתפק בכסא , פסנתר וזרקור. זהו.

זמר רע: חייב את הכל ( ע"ע מדונה באירויזיון)

בכלל , מאז שהאירויזיון עבר ליוטיוב זה עשה טוב לכולם.




 

 

האירוויזיון היה מושקע בצורה מטורפת לא בגלל מדונה

זה שהיא זלזלה במעמד לא אומר שלא צריך את כל ההפקה הזאת

 

גם ב THE VOICE יש תאורה יפה. זה לא קשור לזמר.

 

נכון שזמר ששר שיר שקט עם פסנתר לא צריך תאורה כי אין בשירים שקטים זה פחות בא לידי ביטוי.

בגלל זה אמרי דדון וכו' פחות רלוונטים במופעים האלה

כל הוואו בתאורה זה במוזיקה יותר קיצבית עם יותר שינויים ומעברים בין שקט לקיצבי.

לפני שעתיים, asix כתב:

עם כל הפרת ההנחיות - המספרים יורדים.....אז אולי....סתם מפחידים את כולם? או בעצם, הפתרון לקורונה זה בחירות? ת'כלס - מסתובב וזה נראה כאילו לא הייתה פה קורונה מעולם. 

מזל שלעם ישראל יש זיכרון של ג'וק וזוכרים עד שבועיים אחורה. אנשים לא זוכרים את הניהול הכושל, הזיגזג בקבלת החלטות, העדפת מגזר אחד על השני, ניהול החינוך, ניהול הכלכלה, זכויות הפרט, האכיפה הבררנית והכי גרוע - האי דוגמא אישית של המנהיגים מכל הקשת הפוליטית. את כל זה עם ישראל לא זוכר. 

 

מה שאני בטוח, שכדאי שהעצמאים יעבדו בשיא המרץ במהלך הפסח (אולי כדאי שתשכפלו את עצמכם כדי שתעבדו כפול) כי לקראת סוף הפסח ושהבחירות יהיו חדשות ישנות והיסטוריה אנו נחזור להגבלות בכדי להתחיל להפעיל לחץ נוסף על לא מחוסנים ועל חיסון של הילדים. את המספרים יסדרו בצורה שיציגו שהקורונה חזרה וכל עדר המבוהלים שנבהלים מהמילה קורונה יחזרו לחיות בפאניקה והיסטריה.

 

 

 

אף אחד לא יחזור להגבלות כשאין סיבה

אף אחד לא יגיד "לפני חודש היינו על 1000 חולים קשים ופתחנו ועכשיו אנחנו על 500 וחייבים דחוף לסגור

 

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

אף אחד לא יחזור להגבלות כשאין סיבה

אף אחד לא יגיד "לפני חודש היינו על 1000 חולים קשים ופתחנו ועכשיו אנחנו על 500 וחייבים דחוף לסגור

חכה ותראה. אין מה לנהל על זה דיון כרגע. בעוד שבועיים תראה שזה יהיה הכיוון.

כשהכל מנוהל פוליטי וכשקורונה עולה - מנדטים יורדים , כשקורונה יורדת - מנדטים עולים, אל תתפלא כשהוא יקבל את הקול שלך ויגמרו הבחירות אז הוא ישכח את מה שהבטיח ( ולא בפעם הראשונה).

  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
פורסם
Just now, asix כתב:

חכה ותראה. אין מה לנהל על זה דיון כרגע. בעוד שבועיים תראה שזה יהיה הכיוון.

כשהכל מנוהל פוליטי וכשקורונה עולה - מנדטים יורדים , כשקורונה יורדת - מנדטים עולים, אל תתפלא כשהוא יקבל את הקול שלך ויגמרו הבחירות אז הוא ישכח את מה שהבטיח ( ולא בפעם הראשונה).

למה להגביל אם הכל בירידה?

סתם כי כיף לראות עסקים סגורים וקורסים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...