Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, save כתב:

אך תדאג, המיסים שאתה משלם כרגע למדינה משמש אותה לתשלום פיצויים על חיסון צהבת B שיוצר בארץ SciVac, עבר אישור בהליך מזורז, אבל גרם לשיתוק ילדים , הפרעות קוגניטיביות וכו בשנים 2011-2015.

 

מקור לידיעה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

ערבות הדדית זה ללכת ולהתחסן במקום לקשקש כאן שטויות על "מחכה לראות מה קורה עם החיסון" שזה משפט שאפשר להגיד גם עוד 5 שנים

כל הדיבורים על ערבות הדדית שווים לנייר טואלט משומש. אתה בוכה פה שלא סגרו את נתב"ג כי זה יכול לפגוע בך שיגיע מישהו עם מוטציה, הנדבקים יעלו ויסגרו שוב כל האירועים. אם היית סוכן נסיעות היית בוכה בדיוק ההפך כי הסגירה פוגעת בך. אין דבר כזה ערבות הדדית. כל אחד פועל לפי מה שטוב לו ולקרובים אליו, הערבות היא כלפיהם ולא כלפי כל מיני אנשים רנדומליים שאתה לא מכיר.

מה הלחץ לחסן ילדים לקורונה עכשיו? רוב מי שהמחלה מסוכנת לו מחוסן וכמות הנדבקים רק בירידה. גם בחיסון למבוגרים יש סיכון מסויים אבל הקורונה דפקה לנו את החיים ברמה שהיה שווה להסתכן. אם המצב משתפר, למה להסתכן סתם בלדפוק לילדים את החיים? גם ככה המחלה לא מסוכנת לרובם. שימשיכו לפתח את החיסון, יתנו לו אישור רגיל ואז נחסן אותם.

אחרי שתחסן את הילדים שלך אתה מוזמן לתת לנו הרצאות על ערבות הדדית.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

@Transporter קח, המבחן הזה בשבילך, תעדכן אותנו אם הצלחת להגיע לשלב 2:

 

image.png.4b71f1e268f189d31f9615c63de41925.png

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
  • אהבתי 2
  • מצחיק 3

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני שעתיים, save כתב:

אך תדאג, המיסים שאתה משלם כרגע למדינה משמש אותה לתשלום פיצויים על חיסון צהבת B שיוצר בארץ SciVac, עבר אישור בהליך מזורז, אבל גרם לשיתוק ילדים , הפרעות קוגניטיביות וכו בשנים 2011-2015.
נתון נוסף : במדינה צעירה : השבתת מערכת חינוך היא כמעט תמיד השבתת משק (הורים בבית).
 

כן, אבל אלה שנפגעו מהחיסון לא הרסו לו את הפרנסה אז הם לא מעניינים.

אבל מה אתה מטריד אותו עם שטויות. כרגע הוא מצדיק את הגישה שלו בזה שהוא "תרם" למדינה במיסים יותר מרוב האזרחים במשך עשור. אל תפריע לו כרגע בחישובים. החלק העצוב בכל הסיפור שיש הרבה כאלה במדינת ישראל.

פורסם

ואל תדאג אני תורם למדינה הרבה יותר ממך. המיסים שאני משלם בשנה זה אולי מה שאתה משלם בעשור שאתה חי

משפט עלוב שמסכם את כל המהות שלך בפורום (שגם היא, בלשון המעטה, עלובה)
  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בזמן שאתם תקועים מול המחשב,  לאף אחד מהשרים אין כח להתעסק עם בג"ץ ונתב"ג.

ולכן כל המחוסנים שעד כה פחדו להיכנס למסעדות או לאירועים עם לא מחוסנים ..

רצים לקנות כרטיסי טיסה על מנת לשבת במסעדות בחו"ל עם לא מחוסנים בחו"ל.

 

ודי כבר לדבר על ילדים , אף אחד לא הולך לחסן ילדים,  יש עוד מיליון מבוגרים שלא התחסנו (בנוסף ל 2 מיליון ילדים) והמחלה דועכת,

אז מה הלחץ עם חיסון הילדים ? 

 

ונסיים בבדיחה? 

מה ההבדל בין משאית עם קש למשאית עם ילדים?

 

 

image.thumb.png.a66771f086b2bd354c1a6297cec17aaa.png

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, asix כתב:

מרוב שהראש שלך היה תקוע בווגיו לא קראת שאני מחוסן.

אני נגד חיסון לילדים בשלב הזה. ולא, לא מזיז לי אם מי שנמצא לידי הוא מחוסן או לא.

לשלם מיסים זה לא נקרא לתרום. גם אני משלם מיסים. תפסיק לעשות את עצמך רובין הוד. מה שמעניין אותך זה עצמך ועוד מעצמך ועוד מעצמך. ממש לא הסובבים אותך.

מזל שיש יותר הורים במדינה מאנשים שחושבים רק על עצמם.

 

קודם כל אתה באמת לא מעניין אותי זה נכון. מה לי ולך

לך לא מפריע מי שלא מחוסן ולי מפריע כי זה פוגע במדינה שלמה

וככה גם מי שלא מחסן את הילדים

ואני מקווה מאוד שאחרי הבחירות לאף אחד לא יהיה אכפת מכם ויהיו הרבה יותר סנקציות עליכם כי כרגע זה לא מספיק מורגש וצריך יותר

 

לפני שעתיים, save כתב:

נתון נוסף : במדינה צעירה : השבתת מערכת חינוך היא כמעט תמיד השבתת משק (הורים בבית).

 

מצוין

ישבו בבית שבועיים ויבינו שזה לא מעניין אף אחד אז יצטרכו לחסן את הילדים

בוא נקווה שעד שזה יקרה יהיו מספיק הדבקות של ילדים או מוטציה מספיק אלימה שתעזור להגיע לחיסון עדר או תמונות שילחיצו את כל ההורים האלה  ולא תהיה להם ברירה

לפני 11 דקות, korola כתב:

 

מה ההבדל בין משאית עם קש למשאית עם ילדים?

 

קש לא בוכה ולא עושה פיפי וקקי ?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

כל הדיבורים על ערבות הדדית שווים לנייר טואלט משומש. אתה בוכה פה שלא סגרו את נתב"ג כי זה יכול לפגוע בך שיגיע מישהו עם מוטציה, הנדבקים יעלו ויסגרו שוב כל האירועים. אם היית סוכן נסיעות היית בוכה בדיוק ההפך כי הסגירה פוגעת בך. אין דבר כזה ערבות הדדית. כל אחד פועל לפי מה שטוב לו ולקרובים אליו, הערבות היא כלפיהם ולא כלפי כל מיני אנשים רנדומליים שאתה לא מכיר.

מה הלחץ לחסן ילדים לקורונה עכשיו? רוב מי שהמחלה מסוכנת לו מחוסן וכמות הנדבקים רק בירידה. גם בחיסון למבוגרים יש סיכון מסויים אבל הקורונה דפקה לנו את החיים ברמה שהיה שווה להסתכן. אם המצב משתפר, למה להסתכן סתם בלדפוק לילדים את החיים? גם ככה המחלה לא מסוכנת לרובם. שימשיכו לפתח את החיסון, יתנו לו אישור רגיל ואז נחסן אותם.

אחרי שתחסן את הילדים שלך אתה מוזמן לתת לנו הרצאות על ערבות הדדית.

 

זה לא מה שאמרתי

קודם כל אם המבצע חיסונים יהרס זה פוגע במדינה שלמה ולא בי

דבר שני אני אמרתי לתת לסוכני נסיעות מענקים יותר גדולים פי 10 ממה שהם קיבלו עד היום

שזה בעצם מענקים שאפשר לחיות מהם

מי שהיה רגיל לקבל 7000 שיקבל 70,000

זה לא בעיה לתת את זה כשכל המשק פתוח

 

תאמין לי שאם היו נותנים לי מענק 200-300 אלף בחודש לא היה מפריע לי שישאירו אותנו סגורים

הבעיה שכשאתה רגיל להרוויח את הסכומים האלה ונותנים לך 10,000 אז בטח שאתה תפתח העסק ובעלי עסקים אמרו את זה במפורש אף אחד לא התחבא

 

ולגבי אישור רגיל וכל השטויות האלה

גם כשיהיה אישור רגיל אתה תבוא ותגיד שאתה רוצה שיעברו כמה שנים כדי לראות שהחיסון בסדר

אז אין לזה סוף

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באיזה סרט אתה חי שיתנו לך מענקים של 300 אש"ח כדי שתשב בבית ותגרבץ? 

מאיפה יביאו את הכסף, ימכרו קוק בשירותים של מקומות עבודה חיוניים?

אם תחום העיסוק שלך נהיה לא רלוונטי צריך למצוא תחום עיסוק אחר ולא למצוץ כסף מהמדינה. המדינה צריכה לשלם מענקים לכל מי שמתעסק בשיפוץ קרבורטורים כי כבר לא מוכרים מכוניות עם קרבורטור והפרנסה נפגעה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

 

לי מפריע כי זה פוגע במדינה שלמה

 

image.png.9ebbb76441e0b8370d3e573268449e8a.png

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

באיזה סרט אתה חי שיתנו לך מענקים של 300 אש"ח כדי שתשב בבית ותגרבץ? 

מאיפה יביאו את הכסף, ימכרו קוק בשירותים של מקומות עבודה חיוניים?

אם תחום העיסוק שלך נהיה לא רלוונטי צריך למצוא תחום עיסוק אחר ולא למצוץ כסף מהמדינה. המדינה צריכה לשלם מענקים לכל מי שמתעסק בשיפוץ קרבורטורים כי כבר לא מוכרים מכוניות עם קרבורטור והפרנסה נפגעה?

 

אז הנה אתה רואה שלא מצאתי עיסוק אחר והיום ובשנה האחרונה העסקים שלי רק גדלו והתרחבו

המדינה פשוט גורמת לבעלי עסקים להפר את ההנחיות ולסכן אנשים בהדבקות במקום לתת להם לעבוד מסודר

אין שום קשר לקרבורטורים..אני לא מוכר מוצר שאין לו ביקוש ההפך אני מוכר את המוצר עם הביקוש הכי גדול שיש היום

הביקוש עולה במאות אחוזים על ההיצע והלקוחות אפילו לא מנסים להתווכח על מחיר כי מבינים שאם הם ילכו יבוא מישהו אחר

פורסם
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

קודם כל אתה באמת לא מעניין אותי זה נכון. מה לי ולך

לך לא מפריע מי שלא מחוסן ולי מפריע כי זה פוגע במדינה שלמה

וככה גם מי שלא מחסן את הילדים

ואני מקווה מאוד שאחרי הבחירות לאף אחד לא יהיה אכפת מכם ויהיו הרבה יותר סנקציות עליכם כי כרגע זה לא מספיק מורגש וצריך יותר

יש לך את זה ביותר מתנשא ויהיר? ככל שאתה מגיב ככה אתה מתגלה כיותר ויותר שחצן. את האמת, לא הזלתי דמעה על אנשים כמוך וגם לא אזיל ( ואני לא מדבר על התחום אלא על האיש). רק חבל שבמדינת ישראל הולכים ומתרבים אנשים שטובתם האישית זה הדבר היחיד שמעניין אותם. ככל שמתרבים כך המדינה הולכת לאבדון. ערבות הדדית מחרטט לי. ערבות הדדית רק אם זה משרת אותך. 

פורסם

מצחיק שמי שפוגע במדינה שלמה מספר לנו שמי שרוצה שהמבצע חיסונים יצליח חושב רק על עצמו

למזלנו אחרי הבחירות אף אחד לא יספור אתכם ויוכל ולעשות סנקציות הזויות כי כבר לא צריכים את הקול שלכם

רק בגלל זה שווה להצביע לביבי, ממילא רוב המתנגדים הם אנשים שלא מצביעים לו ואין לו בעיה לפגוע בהם

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אז הנה אתה רואה שלא מצאתי עיסוק אחר והיום ובשנה האחרונה העסקים שלי רק גדלו והתרחבו

אז למה שיתנו לך או לכל אחד אחר מענקים?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
Just now, SlowRide כתב:

אז למה שיתנו לך או לכל אחד אחר מענקים?

 

 

כי אני לא צריך לעשות אירועים ל 400 איש בסגר בשביל להתפרנס

ובעל מסעדה לא צריך להכניס 100 איש מדלת אחורית בזמן סגר בשביל להתפרנס

אבל המדינה נותנת לך מענק שעושה ממך צחוק ולא משאירה לך ברירה.

 

אל תדאג היו חודשים שכמעט ולא קבלתי מענק רק 20% ממנו בערך

×
×
  • תוכן חדש...