Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

ASIX

טוב, זה כלל לא עומד על הפרק כרגע, החיסונים לא נוסו (ניסוי מתבצע ממש עכשיו) ולא אושרו לילדים ואף אחד לא חושב או חולם לחסן אותם כרגע.

 

לאחר שיאושרו (אם וכאשר), אני כן אראה חובה לחסן ילדים ולא מסכים עם הרציונל שהעלת כי קבוצות של אנשים לא מחוסנים עם אחוזי מחלה והדבקה גבוהים בקרבם ובדכ גם אה-סימפטומטים (החל מילדים ועד חברה בני 25) הם הקבוצות שהן מחוללות מוטציות.

 

 

  • אהבתי 1

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפני 4 דקות, Giant_TA כתב:

כימגיא לא התגלגל להיות ה-potato של הפורום? 

לא, שני אנשים שונים לגמרי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אין דבר כזה אוכלוסייה שמחוללת מוטציות, כל אחד שחולה יכול לחולל מוטציה כלשהי,

מוטציה עלולה להתגלות כ- אלימה יותר או פחות, מדבקת יותר או פחות, עמידה לחיסון יותר או פחות.

 

אם כל יום יוצאים מהארץ 10,000 מחוסנים, אז במשך 3 חודשים זה אומר שאנחנו שולחים מיליון איש מחוסנים לדוג מוטציות מהעולם,

הם יכולים לדוג רק מוטציות עמידות לחיסון.

אבל מיליון ילדים פה בארץ- לא כולם יהיו חולים , לא כולם יפתחו מוטציות .. ואלו שיפתחו מוטציות הסיכוי שיפתחו מוטציה עמידה לחיסון הוא נמוך מאוד מאוד.

 

לכן פתיחת נתב"ג  ל 10,000 מחוסנים ביום , הרבה יותר חמורה מכך ש-2 מיליון ילדים לא התחסנו 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Giant_TA כתב:


כימגיא לא התגלגל להיות ה-potato של הפורום? 

 

זה schnitzellovah לדעתי.

שגם הוא נחסם, אין לי מושג על מה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

לכן פתיחת נתב"ג  ל 10,000 מחוסנים ביום , הרבה יותר חמורה מכך ש-2 מיליון ילדים לא התחסנו

ואנחנו עדיין עושים את זה. איזה יופי...

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, vadim6385 כתב:

 

זה schnitzellovah לדעתי.

שגם הוא נחסם, אין לי מושג על מה.

לא נראה שהוא חסום. אולי הוא הגשים את האיום שלו והלך להיות אמן פתוי בבר אילן.

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 28 דקות, Giant_TA כתב:

כימגיא לא התגלגל להיות ה-potato של הפורום? 

 

לא, זה צפוני וזה דרומי, זה מהנדס וההוא רואה חשבון.

 

לפני 23 דקות, asix כתב:

איך אתה מוכיח שהם מוחללי מוטציות ולא אלה שטסים לדובאי ולשאר המקומות בעולם?   

 

596x397.3333333333333-789086803473.jpg

 

לפני 12 דקות, SlowRide כתב:

ואנחנו עדיין עושים את זה. איזה יופי...

 

אנחנו עושים את זה?

מי הנבחר ציבור שעושה את זה בדיוק?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

לא נראה שהוא חסום. אולי הוא הגשים את האיום שלו והלך להיות אמן פתוי בבר אילן.

 

 

על מה צ׳מגאי נחסם?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, פבל כתב:

 

והציטוטים ספציפית כרגע לא רלוונטיים כי אותו משתמש כבר נוהל לפני שהשיחה הזו התחילה על משהו אחר. 

 

לא הבנתי..

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 3 שעות, TsachiE כתב:

 

אני תורם לאתר בכיף ובאהבה. אבל, אם יום אחד, אני יפסיק לתרום לאתר הזה, זה רק בגלל שהמנהלים פה נותנים לאנשים כמוך להמשיך לכתוב פה. לא ייתכן ששנה שלמה  לא חסמו אותך שאת כימגיא חסמו על הרבה פחות. 

 

הוא רשם את דעתו.

היא אולי קיצונית אבל לא משהו שחורג מידי מהמיינסטרים הפוליטי.

יש קבוצות שקוראות לחרדים סרטן ויש קבוצות שמכנות ככה אנשים שהולכים נגד הדת(רפורמים וכו').

 

למה זה כל כך מפריע לך?

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

מצחיק שאתה לא מסתכל על כל האנשים שמתו בגלל ששיכנעו אותם לא להתחסן

אתה צודק החיים שלהם לא שווים 

מי שמת מקורונה כי סירב לקחת את החיסון בחר לקחת סיכון מודע ושילם עליו.

היחיד שלא שווה הוא אותו בן אדם בפני עצמו שהחליט לשלם בחיו לא ברור על מה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...