Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

 ובשנה האחרונה העסקים שלי רק גדלו והתרחבו

 

 

כן אה, בגלל זה אתה  פה 24/7

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

שנייה אני רוצה להבין,  מהדברים שלך נובע ש...:

 

בשנה האחרונה העסקים של התרחבו כי עבדת בניגוד לנהלים ? 

זה מה שאני מבין מכל מה שאתה כותב... 

 

אז איך למען השם אתה מטיף לאחרים שאתה זה שבמשך שנה שלמה גרם נזק לאחרים ע"י כך שפעלת בניגוד לנהלים ותרמת את תרומתך להתפשטות המגיפה?

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בקיצור דפקת את כולנו ואתה גם מבקש מענקים בנוסף. יופי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

 

אז איך למען השם אתה מטיף לאחרים שאתה זה שבמשך שנה שלמה גרם נזק לאחרים ע"י כך שפעלת בניגוד לנהלים ותרמת את תרומתך להתפשטות המגיפה?

 

 

 

image.png.78fdca2854787c017af34a430928d55c.png

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 12 שעות, asix כתב:

ועדיין קוראים לזה אישור חירום ולא אישור סופי, למה? 

כי הקונטקסט הוא מגיפה עולמית. במצב רגיל, הכל היה מתקדם בעצלתיים.

שים לב, אין כזה מושג "אישור סופי". מהרגע שחיסון אושר, אזי הוא אושר. הוא אושר בצורה מהירה יותר (שוב, החלק המרכזי שאיפשרו למקבל הוא ייצור החיסון, בד"כ בשלב בדיקות הקליניות 2 ו-3). אבל זה שמשהו נעשה בצורה מקבילית לא גורר שחיפפו בחיסון. נהפוכו, החברות נמצאות תחת ביקורת מקסימלית, כולל התחייבות להמשיך לספק נתונים על בטיחות, יעילות, טיפול בחריגים שנתיים (אאל"ט) קדימה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

אז איך למען השם אתה מטיף לאחרים שאתה זה שבמשך שנה שלמה גרם נזק לאחרים ע"י כך שפעלת בניגוד לנהלים ותרמת את תרומתך להתפשטות המגיפה?

זה חדש לך? שאזכיר לך איך עוד בסגר הראשון הוא התרברב שהזמין אנשים שהוא "סומך עליהם" אליו הביתה לאירוח?

 

נבצר מבינתי איך אתם עדיין מנהלים דיונים איתו, כאילו יש איזו תוחלת לזה.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 19 דקות, Transporter כתב:

רק בגלל זה שווה להצביע לביבי, ממילא רוב המתנגדים הם אנשים שלא מצביעים לו ואין לו בעיה לפגוע בהם

תצביע. מה אתה מאיים? אל תדאג, הראשונים שיפגעו אלה העסקים כמוך. מיסים הוא לא יעלה. ממש. יש גרעון של 180 מיליארד והוא לא יעלה מיסים. גם סגרים לא יהיו יותר. בקיצור, כולך מלא שחצנות ויוהרה. כשזה בצד שלך - צודקים, כשזה לא בצד שלך - לא צודקים. מדבר על ערבות הדדית. אתה בכלל יודע מה זאת ערבות הדדית שלא קשורה לכסף?

פורסם
בתאריך 19.3.2021 בשעה 14:04, korola כתב:

לכן הגישה האירופאית של חלוקת החיסונים באופן שווה לכולם קצת דפוקה מבחינת הסיכויים להתפתחות מוטציה.

היה עדיף ללכת בגישה של מדינה מדינה , להשלים חיסון של מדינה אחת ואז לעבור למדינה הבאה. 

 

שוויון סוציאליסטי כמו תמיד - כולם מסכנים ביחד.

 

בתאריך 20.3.2021 בשעה 08:59, asix כתב:

מה שאני בטוח, שכדאי שהעצמאים יעבדו בשיא המרץ במהלך הפסח (אולי כדאי שתשכפלו את עצמכם כדי שתעבדו כפול) כי לקראת סוף הפסח ושהבחירות יהיו חדשות ישנות והיסטוריה אנו נחזור להגבלות בכדי להתחיל להפעיל לחץ נוסף על לא מחוסנים ועל חיסון של הילדים. את המספרים יסדרו בצורה שיציגו שהקורונה חזרה וכל עדר המבוהלים שנבהלים מהמילה קורונה יחזרו לחיות בפאניקה והיסטריה.

 

עם קואליציה זה קל להפעיל לחץ על לא מחוסנים, קבלת קהל, כניסה למקומות ציבוריים סגורים בהצגת בדיקה מ-48 שעות אחרונות וכו'.

עושים תיקוני חקיקה קלים לפקודת בריאות העם וזהו.

לגבי ילדים זה אפילו יותר פשוט מזה - ברגע שיש חיסון, אחרי חודש-חודשיים הכניסה לבתי הספר למחוסנים או מנועי חיסון בלבד. מי שמעדיף לא לחסן את הילדים שלו - ימשיכו ללמוד מהבית.

לזה אגב לא צריך אפילו חקיקה, אפילו מנדלבליט השליט העליון כבר אישר מניעת הכנסת ילדים לא מחוסנים למוסדות חינוך וקבע בכך תקדים, נכון שזו לא הייתה קורונה ולא ילדים של היפים אלא חרדים וחצבת, אבל התקדים קרה.

 

איך כל זה משפיע על העצמאים תשאל? זה לא. לחץ מכוון למקומות הנכונים, בפשטות.

 

לפני 17 שעות, asix כתב:

יש לך ילדים? (לא חייב לענות אם אתה מרגיש שזה לא עינייני).

 

יש לי, ואם היה חיסון שעבר אישור חירום של FDA לגיל שלה (3) היום הייתי מחסן אותה.

 

לפני 16 שעות, asix כתב:

אבל המחקר עדיין לא הסתיים. הוא בתהליך.

 

מחקר לעולם לא מסתיים, אפילו על תרופות גנריות כמו פרצטמול יש עדיין מחקרים.

 

לפני 14 שעות, garicho כתב:

דרך אגב, דוגמא טובה לנגיף שיכול להתפרץ בעוד שנים היה מחלת אבעבות הרוח. ילדים רבים עברו אותה, אבל חלק ממי שעבר אותה אחרי עשרות שנים חטפו שלבקת חוגרת שזאת מחלה מאוד קשה ולא נעימה. מי יודע אם לא מסתתרת איזה שלבקת חוגרת אחרי הקורונה...

 

ודלקת קרום המוח עשרות שנים אחרי הידבקות בחצבת? 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 5 דקות, Gosser1860 כתב:

כי הקונטקסט הוא מגיפה עולמית. במצב רגיל, הכל היה מתקדם בעצלתיים.

שים לב, אין כזה מושג "אישור סופי". מהרגע שחיסון אושר, אזי הוא אושר. הוא אושר בצורה מהירה יותר (שוב, החלק המרכזי שאיפשרו למקבל הוא ייצור החיסון, בד"כ בשלב בדיקות הקליניות 2 ו-3). אבל זה שמשהו נעשה בצורה מקבילית לא גורר שחיפפו בחיסון. נהפוכו, החברות נמצאות תחת ביקורת מקסימלית, כולל התחייבות להמשיך לספק נתונים על בטיחות, יעילות, טיפול בחריגים שנתיים (אאל"ט) קדימה.

גם החיסון לחצבת התקבל באישור מהיר. לגבי מבוגרים שהמחלה מסוכנת להם אני יכול לקבל את הגישה ולכן גם אני התחסנתי. בשלב זה המחלה לא מסוכנת לילדים והם לא מסכנים מחוסנים אז מה הלחץ לחסן אותם? 

פורסם

"רק בגלל זה שווה להצביע לביבי", כותב מלך הואגיו, שבמשך חודשים הסביר כאן איך כל מי שאפילו חושב להצביע לליכוד הוא "שבור ביטוח לאומי מהפריפריה".

...

זה כאילו לקחו את כל הסטראוטיפים מכל הדמויות של אסי כהן מאז 2005, ויצרו מזה בן אדם אמיתי. מדהים.

 

  • אהבתי 3
  • מצחיק 5
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

יש לי, ואם היה חיסון שעבר אישור חירום של FDA לגיל שלה (3) היום הייתי מחסן אותה.

זכותך, אבל אין לך זכות לפסול הורים שחוששים לחסן את ילדיהם.

ולגבי החקיקה, לדעתי לביבי לא יהיה את האומץ לשנות חקיקה.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, asix כתב:

זכותך, אבל אין לך זכות לפסול הורים שחוששים לחסן את ילדיהם.

ולגבי החקיקה, לדעתי לביבי לא יהיה את האומץ לשנות חקיקה.

 

לא פסלתי אותך כהורה, או את דעתך, אבל זה בדיוק השלב שבו אתה צריך להתמודד עם הבחירות שלך.

כשהחיסון יאושר (פייזר על גילאי 12-16, ומיד לאחר מכן 6-12 ומודרנה מגיל חצי שנה עד 6) - הבחירה שלך תכתיב שהילדים שלך יצטרכו להישאר בבית, הם לא יוכלו ללכת לג'ימבורי או לבבילון או לבית הספר או לגנים.

 

לכל החלטה שלך יש מחיר, וזה כנראה יהיה המחיר להחלטה לא לחסן את הילד. כי מנדלבליט לא יוכל לחזור בו מהתקדים שקבע. ולכן הכל מוכן ומחכה לאישור לחיסון ילדים.

 

מה אתה כקצין רכב אומר למי שקיבל דו"ח אצלך בארגון? שזו אחריות שלו נכון? הוא החליט לעבור באדום ולכן הוא קיבל דו"ח וזו השלכה ישירה של ההחלטה שלו.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בכל זאת, מישהו צריך לקבל החלטות במדינה הזו

 

Why not Zoidberg?

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...