Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, asix כתב:

לא מאמין בניסים. מאמין שיש פוליטיקה ואינטרסים בכל הקשור לקורונה. אם התחלואה עכשיו תעלה משום מקום כאשר חודש לפני הבחירות רק ירדה כאשר הכל פתוח לא בודקים אף אחד זאת הוכחה נוספת שהכל אינטרסים ופוליטיקה.

חודש אני מסתובב ולא ביקשו פעם אחת תו ירוק, אף אחד לא בודק חום, אנשים ללא מסיכות והתחלואה - יורדת. מה זה יורדת? שיא שלילי של כמעט חצי שנה.

עכשיו ימצאו מוטציה. לא סתם מוטציה. מוטציה שהחיסון לא עמיד בפניה. כל המדינה תהיה בפאניקה. ראש הממשלה ינאם ויקרה לבנט וסער להוריד מהאגו.

סלח לי - התזמונים של העליה והירידה מאוד מוזרים ומשום מה תמיד מתוזמנים לטובתו של ראש הממשלה.

פעם ראשונה מקרה, פעם שניה - צירוף מקרים, פעם שלישית - שיטה. 

 

בקיצור - רוצים לנצח את הקורונה? תעשו בחירות. זה החיסון לקורונה.

 

חשבתי בדיוק כמוך(ועדיין יש בי חלק שחושב ככה), ובעוד שאת כמות החולים ומקדם ההדבקה אפשר לשחק עם המספר לכול חרטא שתרצה להציג, אבל את המספר החולים קשה קצת יותר קשה לחרטט, וזה מראה שאנחנו בירידה כבר מאז פורים.

פורסם

מה הבעיה להכניס חולה קורונה לבית חולים ולהגדיר אותו כחולה קשה אך לתת לו טיפול של חולה קל? מי באמת ידע אם הוא חולה קל או קשה? זה משרת את האינטרסים של כולם.

חודש ירדה התחלואה והגיעה לשיאים שליליים והופ, נגמרו הבחירות והקורונה עולה? תנו לי הסבר מדעי לזה. 

פורסם

נכון ובמדינת ישראל החליטו להחמיר את הקריטריונים ולכן היו יותר חולים קשה מבינוניים. ארגון הבריאות העולמי לא בודק כל חולה וחולה ואני מאמין שהיה רבים שהוגדרו קשה כדי שבית החולים יקבל כסף ותעדוף.

 

 

פורסם

ועדיין,הם כפופים להתנהלות רפואית כלשהי.

אף אחד לא יתחיל לחבר לאקמו סתם אנשים כדי להגיד שיש חולים קשה.

בכל זאת,רופאים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כפופים, נכון.

לדעתי יש עיוות של המספרים עקב אינטרסים.

יש כאלה שמאמינים בעיניים עצומות ויש כאלה שלא.

זכו ביושר בחוסר אמון בהם.

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

אף אחד לא יתחיל לחבר לאקמו סתם אנשים כדי להגיד שיש חולים קשה.

 

תתפלא, תראה באיזה מצב אני נמצא.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 42 דקות, מרק10 כתב:

 

תתפלא, תראה באיזה מצב אני נמצא.

היי אני זה שנמצא במצב תפוח אדמה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 שעות, asix כתב:

כפופים, נכון.

לדעתי יש עיוות של המספרים עקב אינטרסים.

יש כאלה שמאמינים בעיניים עצומות ויש כאלה שלא.

זכו ביושר בחוסר אמון בהם.

 

מדהים מה נגישות המידע עושה לאנשים.

 

לפני 20-25 שנה אף אחד לא חשב להתנגד לחיסונים או שאיידס/סרטן/פוליו/אבעבועות שחורות זאת המצאה של ביג פארמה.

 

במקום להיות חכמים יותר, כל אחד שראה סרטון של 10 דקות ביוטיוב, שמישהו צילם בזמן שהוא יושב על האסלה, בטוח שהוא מבין יותר מדוקטורים ופרופסורים שחקרו את הנושא כל החיים שלהם.

 

זה מה שרע במהפכה התעשייתית השלישית. טיפשים מקבלים הזדמנות שווה להביע את עצמם.

 

אני מאוד מקווה שבמהפכה התעשייתית הבאה (שכבר מתרחשת), הAIים יצילו אותנו מעצמנו.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

על איזה נגישות מידע אתה מדבר? בינתיים משרד הבריאות רוצה להמשיך להסתיר את המידע ורוצה להוסיף שהשרים יחתמו על סודיות.

מה הקטע עם החיסיון של המידע? למה הכל סודי? שמסתירים משהו יש סיבה. וכשמסתירים אנשים רוצים לקבל תשובות.

רק בעולם דיקטטורי אסור לאנשים להביע דעה. ואנשים שמביעים דעה ממש לא טיפשים.

טיפשים זה אנשים שהולכים אחרי מישהו או משהו בלי לשאול שאלות. 

וכל הדוקטורים והפרופסורים משנים את הדעה שלהם כמו שהופכים סטייק על המנגל.

וסלח לי,  הוכח שאינטרסים ופוליטיקה היו מעורבבים בקבלת ההחלטות. אם אתה מהקבוצה שאומרת שלא, אז אתה בקבוצה של הטיפשים שלא שואלים שאלות.

עכשיו תן לי הסבר מדעי מפרופסור שלא יושב על האסלה ולמד כל חייו, איך לפני הבחירות התחלואה צוללת וממש אחרי שהתוצאות יודעות מתחילה לעלות? רגישות לסקרים ומדגמים? רגישות לתעמולת בחירות?

פורסם
לפני 55 דקות, vadim6385 כתב:

זה מה שרע במהפכה התעשייתית השלישית. טיפשים מקבלים הזדמנות שווה להביע את עצמם.

 

איך אתה יודע שאתה לא טיפש שקיבל הזדמנות להביע את עצמו?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, David32 כתב:

איך אתה יודע שאתה לא טיפש שקיבל הזדמנות להביע את עצמו?

 

בזמן שאני יושב על האסלה, הקונספירציות שאני ממציא, יוצאות מהצד השני של מערכת העיכול (בדרך כלל)

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חופש המידע זה דבר מבורך שגורם לאנשים לא לקבל כמובן מאליו כל מה שהסמכות אומרת להם אלא להטיל ספק ולפתח חשיבה עצמאית.

אז כן, יש מטומטמים שחושבים שאם 300 מחקרים שאומרים x ועמוד פייסבוק אחד שאומר y אז x זה שקר כי האילומינטי מנסה להשתיק את האמת. רוב אנשים לא כאלה, עובדה - כמה מחוסנים כבר יש?

יש הבדל בין לנסות להבין בעצמך ולחקור לפני שאתה מחליט לסתם להתנגד למשהו מראש ורק לחפש הוכחות שאתה צודק וכולם מטומטמים.

גם בלי חופש מידע אנשים כאלה היו מתנגדים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ובגלל זה מציגים הסכם עם סעיפים מושחרים. בגלל זה סוגרים את הדיונים ל 30 שנה. בגלל זה משרד הבריאות רוצה להחתים את השרים על סודיות.

בגלל זה פרופסורים, דוקטורים ומשרד הבריאות מתהפכים כמו סטייק? פעם אחת אומרים x ואחרי חצי שעה y. אתה מנסה להצדיק את המערכת למרות שהמערכת נותנת את כל הסיבות למה קשה מאוד להאמין בה. יצרה מצג של עשרת אלפים מתים בחודש. אחרי שנה אנו עם 6000. אחרי כל חג יצרה מצג שבגלל החג יהיה המון מתים. עובדה אחת שאי אפשר לערער עליה - אחרי החיסונים חלה עליה גדולה של מתים. תגיד מוטציה. עד שלא היו חיסונים היה סביר מבחינת המתים. מרגע שניתנו החיסונים הגרף זינק? על זה אף אחד לא דיבר בתקשורת. 

×
×
  • תוכן חדש...