Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חודשיים אחרי החיסון גם אני נדבקתי בקורונה, ועוד כשאני בחו"ל.

 

מקווה שמדובר ב-5% חוסר היעילות של החיסון ולא באיזה ערבוב של הזן הבריטי והדרום-אפריקני שמשתוללים פה כרגע.

 

בכל מקרה זה מדגיש את החשיבות של ביצוע בדיקות לפני טיסה חזרה לארץ, כמו גם את הצורך לנקוט במשנה זהירות (מסיכה וריחוק חברתי, ביטוח נסיעות הכולל כיסוי נגד קורונה וכדומה) גם אם מחוסנים.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • מעניין 1

פורסם

תרגיש טוב!
אפשר לשאול? האם היו לך תופעות לוואי אחרי החיסונים ( חום/ חולשה / צמרמורת)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תגידו, מה הקנס על הפרת בידוד לשבים מחול? כי לא מצאתי כלום חוץ מ "עד שבע שנות מאסר" וזה ממש אמין...

קיצר סך הכול בן אדם רוצה לצאת לרוץ לבד בשדות, במה אני מסתכן?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בד"כ מסתפקים בקנס של 5 אלף, בטח אם אתה מתכנן לרוץ לבד בשדות.

 

במקרים יותר נדירים מגישים כתבי אישום (כשאתה מאומת, או יוצא למקומות המוניים וכו').

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, gadik6 כתב:

חודשיים אחרי החיסון גם אני נדבקתי בקורונה, ועוד כשאני בחו"ל.

 

מקווה שמדובר ב-5% חוסר היעילות של החיסון ולא באיזה ערבוב של הזן הבריטי והדרום-אפריקני שמשתוללים פה כרגע.

 

בכל מקרה זה מדגיש את החשיבות של ביצוע בדיקות לפני טיסה חזרה לארץ, כמו גם את הצורך לנקוט במשנה זהירות (מסיכה וריחוק חברתי, ביטוח נסיעות הכולל כיסוי נגד קורונה וכדומה) גם אם מחוסנים.

 

 

תרגיש טוב, זה הכי חשוב. 

בסה"כ להידבק אחרי חיסון זה אמור להיות קל -  חו"ל או בארץ זה לא משנה, מתחסן יכול להידבק גם פה וגם שם.

בארץ התחלואה נמוכה יחסית לרוב אירופה ולכן מחוסן בחו"ל חשוף יותר מאשר מחוסן בארץ

 

האם אתה כבר בארץ?  או שרק בבדיקה לפני החזרה לארץ גילת אתה מאומת?

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, vladclar כתב:

תרגיש טוב!
אפשר לשאול? האם היו לך תופעות לוואי אחרי החיסונים ( חום/ חולשה / צמרמורת)?

 

כן, תופעות לוואי "רגילות" יחסית - כאב בכתף אחרי 2 החיסונים, והרגשה של צינון קל יום לאחר החיסון השני.

 

לפני 35 דקות, korola כתב:

 

תרגיש טוב, זה הכי חשוב. 

בסה"כ להידבק אחרי חיסון זה אמור להיות קל -  חו"ל או בארץ זה לא משנה, מתחסן יכול להידבק גם פה וגם שם.

בארץ התחלואה נמוכה יחסית לרוב אירופה ולכן מחוסן בחו"ל חשוף יותר מאשר מחוסן בארץ

 

האם אתה כבר בארץ?  או שרק בבדיקה לפני החזרה לארץ גילת אתה מאומת?

 

 

התסמינים כרגע אכן קלים יחסית, אבל נראה שאיבדתי את חוש הריח ברובו. מקווה שיחזור.

 

גיליתי את זה בבדיקה שלפני הטיסה, אז כרגע אני בחו"ל עד שאחלים.

עשיתי עוד בדיקה למקרה והייתה טעות בראשונה, אבל גם היא יצאה חיובית.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 4 שעות, gadik6 כתב:

התסמינים כרגע אכן קלים יחסית, אבל נראה שאיבדתי את חוש הריח ברובו. מקווה שיחזור.

 

גיליתי את זה בבדיקה שלפני הטיסה, אז כרגע אני בחו"ל עד שאחלים.

עשיתי עוד בדיקה למקרה והייתה טעות בראשונה, אבל גם היא יצאה חיובית.

החלמה מהירה. אשמח אם תשתף במידה ויהיו תופעות שאחרי החלמה מהקורונה. כי אין הרבה מידע על כאלה שחלו אחרי חיסון.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

מדהים, יום שבת האחרון רק 12077 איש הלכו להיבדק (נתון יפה כי אומר שאנשים כבר לא סופרים את המחלה)

ומתוכם רק 124 מאומתים. 

כן, אני יודע שזה היה שבת של חג, אבל גם לשבת זה נתון מדהים. 

 

ועכשיו נחזור למציאות, השבוע היינו ביער מספר משפחות,  המדגם היה די מייצג ולכן היו גם לא מחוסנים.

אחד מהם טען, אבל אתם התחסנתם... אז מה אכפת לך שאני לא מחוסן..  

מזל שהוא לא ממש מכיר אותי , ומה לו עם מי להתווכח. 

מייד הוא (וכולם שם) קיבלו הרצאה על חיסונים, סטיסטיקה והסתברות.  והתפתח דיון מעניין.

הנקודות שעלו:

1) הוא היה צודק אם החיסון היה מגן 100%, אבל החיסון מגן רק 95%.

2) 95% , זה שקול לפי 20..  כלומר אם אני מחוסן , אז אני סטיסטית מוגן פי 20 מלא מחוסן .. אבל לא מוגן באופן מושלם.

3) לכן , תיאורטית .. הסיכוי של לא מחוסן להיות חולה בכל רגע נתון הוא פי 20 יותר מאשר מחוסן.

4) לכן  לא מחוסן מסכן אותי פי 20 מאשר מחוסן,  אבל אני מוגן פי 20  יותר.. לכן באופן מפתיע.

5) שמחוסן נפגש עם לא מחוסן .. הסיכויים להידבק מהשני זהים לשניהם ..  

6) שמחוסן נפגש עם מחוסן , אז הסיכויים שלהם להידבק אחד מהשני קטנים פי 400 מאשר שלא מחוסן נפגש עם לא מחוסן. 

 

לכן , עלתה הצעה..  

להגביל את הכניסה למקומות לפי מדד מחוסנים, כלומר נניח להופעה או חתונה מותר להכניס 500 איש.

אז כל לא מחוסן שנכנס נחשב כ-20 איש. 

כלומר כל תמהיל שמגיע אפקטיבית ל-500 מותר.. הכל בין 500 מחוסנים ל 25 לא מחוסנים .. כולל 256 מחוסנים ו 12 לא מחוסנים.

 

אולם קולנוע שיכול להכניס 100 איש, זכאי לדרוש מלא מחוסנים לשלם על 20 כרטיסים!!! 

מופע תרבות או הצגה באולם.. כנ"ל.

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה שזה מאד פשוט לזייף את התעודה הזו. לצערי אני מכיר אישית אדם שעשה את זה ומטייל חופשי עם כל המשפחה שלו, נכנס למסעדות וקניונים ומה לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האמת, לא יודע מה מטומטם יותר.

לא להתחסן או לזייף תעודה. 

ברור לו שהוא מסתכן בעבירה פלילית,  קניונים לא צריכים תעודת מתחסן,  מסעדות מותר לשבת בחוץ ללא מחוסנים.

אבל אם הוא יכנס למקום שעובד בתו הירוק, ויגיעו פקחים או שוטרים לפעילות אכיפה..  

עלולים לזהות שהוא עם תעודה מזוייפת וזה לא יגמר טוב.

 

אם הוא גבר ולא רוצה להתחסן , אז סבבה ושיהיה גבר עד הסוף. 

אבל אז כמו אחרון העבריינים להסתובב עם מסמך מזוייף 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא נראה לי שהוא עושה חתונות ברהט

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 26 דקות, SlowRide כתב:

לא נראה לי שהוא עושה חתונות ברהט

לך תדע מה קרה באמת בשנת הקורונה

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...