Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק,  אבל אתה לא מסתכל על כל הנתונים.

בגדול התחסנו כ 50% מכלל האוכלוסייה, אבל יש עוד 10% מחלימים.

לכן זה כבר 60% מהאוכלוסייה. 

 

אבל אתה לא מפריד את הילדים,  יש 20-30% ילדים שלא יכולים להתחסן,  בטבלה למעלה , יש רק 16 מאושפזים מתוך ה 20-30% האלה.

מבחינת המבוגרים , יש כ-6.5 מיליוון איש  ברי חיסון.

5 מיליון התחסנו , חצי מיליון מחלימים.. לכן זה בערך   5.5/6.5   זה 84% מחוסנים ורק 16% לא מחוסנים.

במצב שהחיסון לא עובד ככל הייתה מצפה לראות 16% במצב קשה מאלו שלא התחסנו ו 84% מאלו שהתחסנו בחיסון לא יעיל.

16 ל 84 זה פי 5, בפועל אתה מקבל 1/4 .. זה אומר פקטור 20 לעומת מה שהיה צריך להיות היקף הלא מחוסנים.

וזה בדיוק 95%.  

כלומר על כל 20 מחוסנים שהיו צריכים להגיע למצב קשה , רק 1 מגיע.

 

 

image.png.67ad823876e624f78fbdb9c58e4e2213.png

 

image.thumb.png.60bfa908cd33b34a2c5f32733096e350.png

לפני שעה, vladclar כתב:

אם יעילות החיסון 95%, זה אומר שהחיסון מנע אשפוז של 2375 חולים במצב קשה.
יש בארץ פי 4 יותר חולים מאושפזים שלא חוסנו, כאשר מספר הלא מחוסנים באוכלוסיה הכללית ( דרך החיסון או דרך טבע ) בגילאים עם פוטנציאל לאשפוז, כעשירית ממספר בעלי התו הירוק באותם הגילאים.
בקיצור, הסיכוי להגיע לאשפוז במצב קשה אצל הלא מחוסנים בוגרים גדול יותר משהו כמו פי 40 מאשר אצל מחוסנים.
 

 

לי יצא 2260 , אבל כן.. החיסון מנע שעכשיו ברגע זה יהיו עוד 2260 חולים קשה מאושפזים.

מצד אחד.. זה לא היה קורה.. כי לא היינו מגיעים למעל 2000 חולים קשה מאושפזים ברגע נתון, היו סוגרים אותנו קודם. 

החיסון מנע הרבה יותר חולים קשה, כי ה-2260 זה רק מצב רגעי . צריך לסכום את כל החולים קשה החדשים של החודשיים האחרונים

ומהם לחשב כמה חולים קשה ניצלו בזכות החיסון

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, korola כתב:

ולמרות המצב הפוליטי , ולמרות שרמזו פה שאולי יש יד מכוונת שרוצה התחלואה תעלה.. בכל זאת המספרים ממשיכים לרדת

סבלנות, אמרתי שבועיים מהבחירות. כרגע לוחצים לרכוש חיסונים ב 3.5 מיליארד ולהחתים את השרים בסודיות. גנץ מתנגד. איך יגרמו לו להפסיק להתנגד? יעלו את התחלואה ויראו לו שהמצב מחמיר ואז הלחץ יהיה עליו.

  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קצת קונספירטיבי לא?

לא יעלו את התחלואה כי אי אפשר, ולא מאמין שיחרטטו בנתונים כי אנחנו עדיין לא בסין. מקסימום יצאו בהצהרות מפגרות בתקשורת כדי להשמיץ אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 דקות, asix כתב:

סבלנות, אמרתי שבועיים מהבחירות. כרגע לוחצים לרכוש חיסונים ב 3.5 מיליארד ולהחתים את השרים בסודיות. גנץ מתנגד. איך יגרמו לו להפסיק להתנגד? יעלו את התחלואה ויראו לו שהמצב מחמיר ואז הלחץ יהיה עליו.

ניפגש בעוד חודש?

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 15 דקות, DareDevil כתב:

ניפגש בעוד חודש?

סגור.

 

לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

לא יעלו את התחלואה כי אי אפשר, ולא מאמין שיחרטטו בנתונים כי אנחנו עדיין לא בסין.

פעם חשבתי כמוך. אני בהחלט חושב שיש סבירות גבוהה שיחרטטו עם הנתונים. לא מעט פעמים היו סתירות בנתונים.

  • לא הבנתי... 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכולות להיות סתירות בגלל טעויות.
הדבר היחיד שיכול לקרות שיעלה את התחלואה זה שתגיע מוטציה חדשה ואז יוכלו להאשים בזה אחד את השני.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אפשר גם לומר שהגיע מוטציה ולכן התחלואה עולה. לא בהכרח שזה נכון. לאף אחד אין דרך להוכיח שזה אמת או שקר.

נשאר לנו לקבל את זה או לא.

פורסם
לפני 16 דקות, asix כתב:

לאף אחד אין דרך להוכיח שזה אמת או שקר.

נשאר לנו לקבל את זה או לא.

אפשר להוכיח, פשוט זה לא נגיש לאדם מהרחוב לבדוק את השוני בין המוטציות.

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, asix כתב:

אפשר גם לומר שהגיע מוטציה ולכן התחלואה עולה. לא בהכרח שזה נכון. לאף אחד אין דרך להוכיח שזה אמת או שקר.

נשאר לנו לקבל את זה או לא.

 

למה ככה? משרד הבריאות עובד על זה ברגעים אלה ממש, וכל זה בגיבוי ובבקרה של פייזר. 

 

יש 2 דרכים לזהות מוטציות עמידות לחיסון.

 

הדרך הקשה:  לבדוק כל מוטציה ומוטציה על דם המכיל נוגדנים שזוקקו מאנשים שקיבלו חיסון או חלו כבר,  זה קשה כי צריך לבדוק את כל המוטציות,

ולא אמין כי החיסון כולל הרבה יותר מאשר רק הנוגדנים .

 

הדרך הישראלית :  לפתוח את המשק.. לקחת 200 דגימות אקראיות מאנשים שחולים, כאשר 100 מאנשים שחוסנו ו100 מאנשים שלא חוסנו.

במצב שכל המוטציות שנמצאות בארצנו לא עמידות לחיסון, כלומר התחלואה של המחוסנים היא רק כתוצאה מכשל בחיסון או באדם עצמו ,

אז מגלים שכיחות זהה של כל המוטציות אצל כל קבוצה.  כלומר בכל 100 יש לך את אותה שכיחות : 40 מוטציה בריטית, 2 אפריקאית  , 5 ניו יורקית וכדומה.

 

אם בטעות תיכנס לארץ מוטציה עמידה לחיסונים, אז אתה תראה את זה יופי יופי ב-100 דגימות של המחוסנים שחלו .. פתאום אותה מוטציה שעמידה לחיסונים תקבל אחוזים גבוהים יותר בקבוצת המחוסנים לעומת קבוצת הלא מחוסנים. 

 

מבחינת פייזר , מדינת ישראל צריכה לפתוח את נתב"ג , כך שהישראלים יצאו לכל העולם ויביאו את כל המוטציות העולמיות לישראל,

כך שמדינת ישראל תהיה צלחת הפטרי של כל העולם.

פייזר בתמורה להקרבה , מבטיחים שברגע שנגלה פה מוטציה עמידה לחיסונים .. אנחנו נהיה הראשונים שיקבלו 5 מיליון מנות של החיסון המעודכן, 

אבל זה גם האינטרס של פייזר מיד לחסן פה את צלחת הפטרי בחיסון המעודכן , כי אז הם יוכלו שוב לבדוק ולהוכיח שהחיסון שלהם עמיד לכל המוטציות הקיימות. 

 

אבל תעשו לי טובה, אל תשמרו על זה בסוד כל השרים צריכים לחתום על הסכם סודיות ולא לספר על הדיל הזה. 

פורסם

כל מה שרשמת קורה בפועל. נתב"ג פתוח, קונים חיסונים ב 3.5 מליארד,  מחתימים על סודיות.

ואני טוען שבשיטת הישראבלוף הישראלית, לא יחכה לתוצאה הרצויה אלא עוד לפני שהתחלואה תעלה יצהירו שיש מוטציה והתחלואה ממריאה.

מה לעשות - לא מאמין למשרד הבריאות ולממשלה. משרד הבריאות לא דואג לבריאות והממשלה לא דואגת לאזרחים ששמם לא ביבי או נתניהו.

פורסם

אתה יכול להאמין או לא.

מה זה משנה?

חוץ מתיאוריות שלא לגמרי מתיישבות עם המציאות לא יוצא לך מזה כלום.

  • אהבתי 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

טוב אולי @asix  צודק .. משרד הבריאות מתחיל להוציא מהקבר חדשות מאקטובר ומהדהד אותם.

בכותרת כתוב 181 נדבקים .. אבל זה מאוקטובר .. והיא בכלל לא עמידה לחיסון. 

ובכלל בעולם גילו מוטציות דומות כבר במרץ 20... אז כל הכתבה הזאת לא מובנת לי לפחות .

 

image.thumb.png.bd42936f4815b92e9cf13d9c7e942d57.png

פורסם

הלוואי שרק זה לא היה ברור.

נשאלות כל כך הרבה שאלות ונותנים תשובות לא הגיוניות ואם אתה לא מקבל את התשובות אז אתה מכחיש קורונה או קונספירטור.

הייתי שמח אם היית שקיפות. לא כאילו שקיפות. 

היום מנכ"ל משרד הבריאות , הפרופסור חזי לוי עולה ומצהיר שאין מחסור בחיסונים והוא לא מתעסק בפוליטיקה.

לאחר כשעתיים אומרים בחדשות שמשרד הבריאות מזהיר שיש מחסור ואם לא יספקו את ה 30 מיליון חיסונים אנו בבעיה. מילא הסתירה ( ולא בפעם הראשונה, אלא מספר רב של פעמים) אבל לאור התחזיות שלא מומשו אולי הגיע הזמן להחליף תקליט ולטפל במגיפה בצורה כנה ושקופה יותר. 

נראה לי שמשרד הבריאות התאהב בסיטואציה שהם מפחידים והמדינה נעמדת דום לאחר הרבה שנים שהממשלה לא ספרה את משרד הבריאות והרעיבה אותו בתקציבים. 

או שמנכ"ל משרד הבריאות לא יודע לנהל את משרד הבריאות ולא יודע אם חסר או לא או ש.....נתנו לו הוראה להתיישר עם משרד ראש הממשלה בנושא החיסונים כדי שלא יפריע לקומבינה שמתנהלת שם. לדעתי החלק השני של המשפט יותר הגיוני.

 

פורסם (נערך)

 

 

 

נכון , N12 מנפח דברים , יש לפעמים בלגן וחוסר תיאום בין כל הגורמים.

אבל מפה ולקחת את זה לחוסר שקיפות ותאוריות קונספירציה ?

 

 

לפני 56 דקות, sperial כתב:

N12 ניפח את הידועה.

 

זו ההודעה המקורית של משהב"ר בטלגרם, בלי סנסציות:

 

הודעת משרד הבריאות: המעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות פרסמה מחקר שמסכם את הזנים הקיימים בישראל עד כה מפרוץ הפנדמיה (מרץ 2020) ועד חודש ינואר. בין הממצאים נמצא וריאנט ישראלי, שאינו שכיח ואינו בעל משמעות קלינית או אפידמיולוגית, ואינו קשור או גורם להדבקה נרחבת, תחלואה קשה או השפעה על יעילות החיסון. הוריאנט הישראלי מופיע בדגימות מחודש יולי, אך הולך ונעלם והעדויות אליו מתמעטות. הוריאנט הבריטי הוא הדומיננטי בתחלואה ומופיע מפברואר 2021 במעל 90% מהרצפים בישראל.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

לפעמים? כשמסתכלים במידע ברשתות זה פייק. שמסתכלים במדיה הממוסדת - בלאגן וחוסר תיאום.

מה אמור להבין מזה האזרח הפשוט כשהמידע אינו נגיש אליו ( שקיפות?) והמידע שכן נגיש לו הוא בלגן וחוסר תיאום? 

ואני אומר שהחוסר תיאום שאתה אומר זאת התערבות הפוליטיקה. מעניין ממה הרוויח יותר - מהצוללות או מהחיסונים.

×
×
  • תוכן חדש...