Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול איכשהו התגלגלתי בערב לשוק מחנה יהודה. כמות האנשים שם הייתה לא הגיונית.

מצד אחד עשה לי טוב על הלב לראות אנשים מבלים ומחייכים לאחר שנה, מצד שני כמות האנשים במקום הצפוף הזה גרמה לי להתגעגע קצת לריחוק חברתי 😅

WhatsApp Image 2021-03-18 at 23.16.18.jpeg

פורסם
לפני 35 דקות, sagibd95 כתב:

אתמול איכשהו התגלגלתי בערב לשוק מחנה יהודה. כמות האנשים שם הייתה לא הגיונית.

מצד אחד עשה לי טוב על הלב לראות אנשים מבלים ומחייכים לאחר שנה, מצד שני כמות האנשים במקום הצפוף הזה גרמה לי להתגעגע קצת לריחוק חברתי 😅

WhatsApp Image 2021-03-18 at 23.16.18.jpeg

 

רק מוכיח כמה החיסונים אכן עובדים, שאנחנו לא רואים עלייה בתחלואה עם כל ההתקהלות הזו.

  • אהבתי 1

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 27 דקות, TsachiE כתב:

 

רק מוכיח כמה החיסונים אכן עובדים, שאנחנו לא רואים עלייה בתחלואה עם כל ההתקהלות הזו.

איך קורולה תמיד אומר, "חכו שבועיים".

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני שעה, יובל .מ. כתב:

אי אפשר להגיד שהחרדים לא דואגים לעצמם.

 

בתכלס - המפלגות שלהם הן המפלגות שבאמת דואגות לבוחרים שלהן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעתיים, Potato כתב:

איך קורולה תמיד אומר, "חכו שבועיים".

 

תיקון 

"איך קורולה היה אמור לפני החיסונים"

עכשיו אני אומר.. חכו למוטציה העמידה בפני החיסון.

וזה יקח יותר משבועיים, למען האמת הסיכויים עולים ככל שיש יותר מדינות בכיוסי של 30%-40$ חסינות , אבל הסיכויים ירדו ככל שיותר מדינות יעברו את ה-70% חסינות.

כלומר התנאים האידאלים להתפתחות ושיגשוג של מוטציה , זאת מדינה עם התפרצות קורונה ו30% מהמדינה מחוסנת.

כמובן שאם מגיעים ל 70% חיסוניות אז התפרצות הקורונה נבלמת והסיכויים של שיגשוג מוטציה עמידה יורדים.

 

לכן הגישה האירופאית של חלוקת החיסונים באופן שווה לכולם קצת דפוקה מבחינת הסיכויים להתפתחות מוטציה.

היה עדיף ללכת בגישה של מדינה מדינה , להשלים חיסון של מדינה אחת ואז לעבור למדינה הבאה. 

 

ימים יגידו 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

לכן הגישה האירופאית של חלוקת החיסונים באופן שווה לכולם קצת דפוקה מבחינת הסיכויים להתפתחות מוטציה.

היה עדיף ללכת בגישה של מדינה מדינה , להשלים חיסון של מדינה אחת ואז לעבור למדינה הבאה. 

מה זה משנה אם אין שם גבולות?

 

ואם כבר לחסן,אז קודם בערים הגדולות איפה שצפוף ויש התפרצויות.

גם בארץ יש יותר הגיון אפידמיולוגי לחסן בתל אביב ובירושלים מאשר במעלות ומצפה רמון.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

 

בתכלס - המפלגות שלהם הן המפלגות שבאמת דואגות לבוחרים שלהן.

 

נניח אני עצמאי (אני באמת עצמאי לפי ההגדרות של ביטוח לאומי ... יודע לאכול לבד, להקליד לבד ולהתלבש לבד).

ונניח הייתה מפלגה של עצמאיים ..שהייתה דואגת ל 600,000 העצמאים במדינה... אז ברור שהייתי מצביע לה.

אבל עכשיו .. שהאביר על הסוס הלבן נכנס תחת הכנפיים של בנט.. 

מה האינטרס שלי?  איך בדיוק הם חשבו שכניסה של נציג עצמאים תחת מפלגה קיימת יגרום ל600,000 עצמאים ובני משפחותיהם להצביע להם? 

פשוט הזוי.... 

ורק שתבינו 600,000 עצמאיים ובני הזוג שלהם .. ואולי גם הילדים .. בקלות היה אפשר להגיע למפלגה כמו החרדים.

לפחות בסבב הראשון , 6-7 מנדטים .. ואם באמת הם היו מתאבדים על ציבור העצמאיים ...אז בסבבים הבאים אפשר היה להגיע גם ל13 מנדטים. 

 

פורסם

כורולה,היה שם אחד שחיפש להכנס לפוליטיקה-מצא את ה"פלטפורמה" שמאפשרת לו.

אם היו נותנים לו מקום ריאלי בליכוד היה הולך עם הליכוד.

 

ימינה+הבית היהודי נמצאים על איזור ה17 מנדטים,זה לא מעט בכלל.

אבל לא ברור לי מה חלקם של העצמאים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

מה זה משנה אם אין שם גבולות?

 

ואם כבר לחסן,אז קודם בערים הגדולות איפה שצפוף ויש התפרצויות.

גם בארץ יש יותר הגיון אפידמיולוגי לחסן בתל אביב ובירושלים מאשר במעלות ומצפה רמון.

 

נכון ונכון ... 

אין גבולות , אבל בדיוק כמו זיכרון מטמון במחשב (בטח למדת אצל פרופ' צחי בירק) .

לא אמרתי שזה מושלם , אבל זה יותר הגיוני להתחיל לנקות את המחלה ביסודיות ממקום למקום.

אם הם היו נותנים לכל מדינה לנהל משא ומתן לבד, אז המדינות החזקות עם הכלכלה החזקה היו משלמות יותר ומקבלות אספקה בכמויות גדולות יותר.

וזה היה נוצר לבד...  שוק משוכלל עם תחרות כמעט תמיד מייצר את חלוקת המשאבים האידאלית 

והתערבות ממשלתית מייצרת כשלי שוק  

 

לפני 2 דקות, Potato כתב:

כורולה,היה שם אחד שחיפש להכנס לפוליטיקה-מצא את ה"פלטפורמה" שמאפשרת לו.

אם היו נותנים לו מקום ריאלי בליכוד היה הולך עם הליכוד.

 

ימינה+הבית היהודי נמצאים על איזור ה17 מנדטים,זה לא מעט בכלל.

אבל לא ברור לי מה חלקם של העצמאים.

 

איזה סיבה יש לעצמאי להצביע לימינה ?  

כאילו עצמאי שהיה מצביע בכל מקרה ימינה מצביע ימינה, אבל עצמאי הומו ... יצביע מרץ או העבודה.

עצמאי מצפון תל אביב או הרצליה יצביע כחול לבן או יש עתיד.

עצמאי שישן במשאית וגר במגדלים יצביע שוב ליכוד 

ברגע שהשולמנים נכנסו תחת ימינה הם איבדו את הכוח להשפיע.

ודווקא עכשיו , היה צריך מפלגה שתעודד מובטלים לפתוח עסק. 

 

במקום שמובטל ישב בשקט כי לא שווה לו לעבוד.. היה יכול להתחיל להיות עצמאי, לעבוד עם קבלות חלקי או לא חלקי 

למצוא איזה נוסחא שיקבל גם דמי אבטלה וגם את ההכנסה שלו כעצמאי. 

והמשק היה מתחיל להתאושש.... 

למה מלצר לא נותן שירותים כעצמאי למסעדה? 

 

כי היום כל הבירוקרטיה של עצמאי יותר מידי מסובכת ..ובסוף זורקים לך עצם ומבקשים אותה בחזרה 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

זהו, עכשיו זה כבר הגיע לN12 

כנראה הרימו ידיים והחליטו שלא ניתן למנוע כניסה של ווריאנט עמיד לחיסון 

image.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

רפובליקת בננות. זה מה שקורה שכל מה שמעניין את היושב על כס המלכות זה השרידות הפוליטית שלו.

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
  • מעניין 1

What worries you, masters you. - John Locke

×
×
  • תוכן חדש...