Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

הכל התפוצץ לכולם בפנים. חוץ מכמה ענפים שאין קיום בלעדיהם (מזון) או אפילו היה צורך בהגברת ייצור (ציוד רפואי) כל העולם עצר מלכת. והופעות נמצאות בתחתית סדר העדיפות של אנשים, אז הזמרים האלה, שרגילים לרמת חיים גבוהה מאד שממומנת על ידי מוצר שחשיבותו יחסית נמוכה, חשים זאת על בשרם. 

 

אייל ברקוביץ אמר משהו שאני מאוד מסכים איתו

כשהיינו בשיא הסגר ואופירה שאלה אותו מה שלומו הוא אמר חרא.

"אין לי למה לקום בבוקר. הכל סגור. אתה קם בבוקר לשמוע חדשות, לשמוע כמה רע ולחזור לישון"

 

אנשים זקוקים לתרבות, לסיבוב בקניון לברים וכו'

הוכחה לזה - מה שהלך אתמול בברים ובמסעדות. יצא לי לבקר מאחר"צ בקצת פחות מ 10 מקומות והכל היה מלא עד אפס מקום כולל מועדונים

אנשים צריכים את זה

אי אפשר לשבת בבית כל היום.

בהתחלה זה היה כיף, כי אני רגיל לעבוד 18-20 שעות ביום, אז כיף לדעת שאין דאגות ואפשר לחיות כמה ימים בלי לחץ

אבל מתישהו אתה חייב לצאת להתווארר, לשבת לשתות קפה ברביבה וסיליה, לראות אנשים, להתעצבן

 

אתה מתייחס רק לזמרים כי הכי קל להגיד שזמר שמרוויח 100 מליון בשנה יכול להרשות לעצמו לשבת בבית

אבל אתה מתעלם מבעלי המסעדות, בעלי החנויות בקניון ועוד עשרות עצמאים שנפגעים

ברור שאף אחד לא חושב שאייל גולן יושב בבית מודאג מהמצב.

פורסם

תגידו יש מצב שהנגיף מתאם התקפה מעל גלי ה 5G ?

 

דרום קוריאה , היום יש 79 נדבקים חדשים, אתמול היו 40 ,וזה אחרי חודשים של מספרים נמוכים מאוד.

תקופה ארוכה הם היו על בודדים ביום, ואולי עלו ל 20. 

 

אוסטריה , איטליה - יש סימנים עדינים, עדיין מוקדם מידי לראות משהו, אבל דרום קוריאה זה הכי בולט. 

 

 

פורסם

אני לא מתעלם מהם. נעזוב את אלה שלא הקורונה מוטטה אותם אלא עסק לא מוצלח או שמנוהל לא נכון. באוירה של מגיפה פעילה לא יהיו להם אורחים. כרגע האוירה היא של סוף קורונה, וכולם חוגגים. אבל אם תתחיל התפרצות הם ימצאו עסקים ריקים, גם אם הממשלה לא תכריז על סגר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 דקות, sperial כתב:

הלפרין - התחזיות שלי אפוקליפטיות כיוון שאני רואה את התנהלות הממשלה והתנהגות הציבור. אם הממשלה היתה מתנהלת בצורה מסודרת ולא פרטצ'ית הציבור היה מפנים את הצרכים וכנראה שהאופק היה יותר ורוד. יש ענפים שיתאוששו, במקרה הטוב, ב-2025 ואולי מעבר לכך (תיירות), יש שיתאוששו יותר מהר, בתנאי שנצליח למתן את קצב ההדבקה בחודשים הקרובים.

 

עריכה - לתרבות ולפנאי חשיבות רבה. אבל לכל אחד יש סדר עדיפות, ומי שחש שהתקהלות פוגעת בו כלכלית כי הכנסותיו הצטמצמו לא יקנה כרטיס להופעה ב-500 ש"ח, ומי שחש שהתקהלות מאיימת על בריאותו ובריאות משפחתו לא יצא להופעה בפארק. כרגע האוירה היא של "עוד שפעת" ו"וירוס סיני" אז אנשים יוצאים להתפרק. אם מספר הנדבקים היומי יתחיל לעלות ונתחיל לראות יותר מתים, במיוחד צעירים, אנשים יתחילו שוב להתכנס.

 

התחזיות שלך היו כאלה גם אחרי התפילות בבני ברק ושום דבר לא קרה

זה לא חוכמה כל החיים להגיד"בקרוב יקרה משהו רע"

ואז כש 100\1 פוגע לבוא ולהגיד "אתם רואים שהייתם צריכים להקשיב לי"

 

בגלל שאנשים נפגעו כלכלית והבינו שזה היה לחינם,  הם לא יסכימו לסגור שוב את העסקים שלהם

בני 70+ ישבו בבית בגל הבא

ומי שמרגיש שהוא מספיק צעיר וחזק לצאת  להסתובב ברחוב יעשה את זה ויקח אחריות על החיים שלו

וזהו

פורסם (נערך)

סליחה - למה היו סגרים בבני ברק? למה היא הפכה למוקד התפרצות? ההנהגה המקומית קראה להפר את הוראות הממשלה ואז היתה התפרצות. וכאשר היתה התפרצות הם נזכרו לשתף פעולה.

 

ו"לקחת אחריות על החיים שלו" - במקרה של מחלה מדבקת זו גם אחריות על החיים של אחרים. בדיוק כמו המנעות מקבלת חיסונים. אותו אחד עם ביטחון עצמי יידבק, כן או לא יגיע לטיפול רפואי, אבל בהחלט עלול להפוך למפי של המחלה, בין אם למשפחתו, לחבריו, לעמיתים במקום העבודה או בכל מסגרת אחרת.

 

ושוב, אנשים לא יסגרו את העסקים, הם ייסגרו מעצמם, מחוסר לקוחות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 דקות, korola כתב:

 

נכון, יש חשיבות חברתית גדולה לתרבות, וזה בדיוק מה שזה , תרבות.

יש קהילות שהתרבות שלהם זה לשחק ברידג' במועדון השכונתי,

יש כאלה שמנוי להופעות בהיכל התרבות המקומי .

יש כאלה שבלי מנוי להבימה ולאופרה הם לא יכולים להתקיים , אבל זה שייך לתרבות ולמקום שלך.

 

ברמות הנמוכות, מורידים סרטי קולנוע וצופים בהם בסלון בבית , מעמד הביניים הולך לצפות בהם בקולנוע.

והמעמד הגבוה ושוב מוריד את הסרטים וצופה בהם בקולנוע הביתי שלו במרתף.

 

הבעיה מתחילת שקהילה מסויימת מבקשת שכל המדינה תממן את התרבות שלה. 

 

אפשר לעבור לראות סרטים בסלון

זה מה שאני עשיתי. מכרתי את המסך שלי לחבר שנכנס לדירה, פינקתי את עצמי במסך חדש וראיתי סרטים בבית

אבל

מהר מאוד אתה משתעמם לשבת לבד או עם בחורה לראות סרט

זה לא כמו היציאה לקולנוע

היציאה עצמה היא חוויה.

כשלקוח שלי רוצה להפגש אצלו בבית או אצלי בדירה אני מסביר לו שזאת לא אותה חוויה

אפילו שאין לי בעיה לארח בדירה שלי, זה יכול רק למנף את מה שהלקוח חושב עליי

אני חושב שאם המשרד שלך בנוי בצורה נכונה ומייצר את החוויה שאתה רוצה, זה הרבה יותר טוב מלהפגש בבית, לא משנה איזה נוף יש לך מהחלון

 

אני לאורך כל התקופה עד היום בישלתי הכל בבית, אבל זה לא שווה ערך ליציאה למסעדה, ישיבה במסעדה, בילוי. זה משהו אחר

ומה שהלך אתמול ברחובות העיר הוכיח לכולם כמה זה נכון

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

ויקח אחריות על החיים שלו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סליחה.

אחריות וישראלים זה לא משהו שעובד.

כל מדינה שהתעלמה מהנגיף - בסוף לא הגיע למצב שבו לא יכלה יותר להתעלם.

מעניין איך זה יראה כאן.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, sperial כתב:

אני לא מתעלם מהם. נעזוב את אלה שלא הקורונה מוטטה אותם אלא עסק לא מוצלח או שמנוהל לא נכון. באוירה של מגיפה פעילה לא יהיו להם אורחים. כרגע האוירה היא של סוף קורונה, וכולם חוגגים. אבל אם תתחיל התפרצות הם ימצאו עסקים ריקים, גם אם הממשלה לא תכריז על סגר.

 

שוב

המשפטים האלה היו נכונים לתחילת מרץ, כשאף אחד לא ידע מה קורה ומה זה קורונה

כשאנשים באמת האמינו שאם הם יצאו מהבית הם ימותו. זה גם מה שראש הממשלה היקר שלנו ניסה לרמוז לנו 

 

כשאני התחלתי לתלות ציוד של 500-1000 ק"ג בגובה, הייתי רואה מישהו שמתקרב לבסיס והייתי קופץ עליו, לפעמים גם דוחף אותו ומתנהג בצורה שאני קצת מתבייש בה היום

למה? כי תמיד חשבתי שאם הכל יתמוטט יכול להגרם נזק שיהרוג אנשים ואני אצטרך לשבת בכלא

לאט לאט הבנתי שאני עובד בצורה סופר בטוחה,  יודע בדיוק מה אני עושה, ואין סיכוי שכל הפדיחות שאני רואה מכל מיני מקומות בעולם יקרו לי כל עוד אני יודע מה אני עושה

אז היום אני מרשה לעצמי אפילו לא להיות נוכח באירוע, רק בהקמות

 

אותו דבר כאן

היום כולנו יודעים שהסבירות שאם אני בן פחות מ 70, ללא מחלות רקע, המחלה הזאת תתקוף אותי בצורה קשה - היא נמוכה ביותר

לא ידענו את זה ב 15.3

לכן ההתנהגות בגל הבא תהיה שונה מההתנהגות בגל הקודם

לפני 5 דקות, snoop90 כתב:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סליחה.

אחריות וישראלים זה לא משהו שעובד.

כל מדינה שהתעלמה מהנגיף - בסוף לא הגיע למצב שבו לא יכלה יותר להתעלם.

מעניין איך זה יראה כאן.

 

סבבה..

מי שרגיל לנסוע ביום יום אחרי ששתה כמה כוסות טובות, להחזיק את הטלפון כל הדרך ביד לא יכול לבוא בטענות שהוא מת בסוף

אותו דבר במקרה הזה

 

החיים ימשיכו כרגיל, עם מסכות וריחוק, מי שידבק ידבק. כולנו יודעים שרוב הצעירים שידבקו לא ימותו

אם אתה תחליט ללכת לבקר את סבא שלך כשיגידו לך להתרחק ממנו זאת בעיה שלך ושלו

 

המדינה לא צריכה להיות בסגר בגלל שאנשים מוכנים לסכן את המבוגרים במשפחה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 דקות, snoop90 כתב:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סליחה.

אחריות וישראלים זה לא משהו שעובד.

כל מדינה שהתעלמה מהנגיף - בסוף לא הגיע למצב שבו לא יכלה יותר להתעלם.

מעניין איך זה יראה כאן.

כל תושבי מדינת ישראל יצאו מאותה הרחם,חונכו באותו בית,נמצאים באותו איזור גאוגרפי,גיל,וקבוצת סיכון.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לצערי @snoop90 צודק. זה נכתב היום כבר עשרות פעמים, ואין לי בעיה לכתוב את זה שוב: רמת זריקת ה-* בימים האחרונים מעידה על כך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

לצערי @snoop90 צודק. זה נכתב היום כבר עשרות פעמים, ואין לי בעיה לכתוב את זה שוב: רמת זריקת ה-* בימים האחרונים מעידה על כך.

 

מעידה רק על דבר אחד:

אנשים הבינו שזה פוגע רק באוכלוסיה מסויימת

ורוב  הסיכויים שלא יפגע בצעירים

זה הכל.

 

כשאני מסתכל על המספרים אני אומר שאם הייתי בן 80 הייתי נוהג אחרת

בגלל שאני צעיר, מתאמן וברוך השם יחסית בריא

אין לי מה לפחד להכנס  לקניון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

מעידה רק על דבר אחד:

אנשים הבינו שזה פוגע רק באוכלוסיה מסויימת

ורוב  הסיכויים שלא יפגע בצעירים

זה הכל.

 

כשאני מסתכל על המספרים אני אומר שאם הייתי בן 80 הייתי נוהג אחרת

בגלל שאני צעיר, מתאמן וברוך השם יחסית בריא

אין לי מה לפחד להכנס  לקניון

 

אני אצטט אותך וארשום שאתה צודק בין היתר כדי לעצבן אנשים אחרים קצת.

  • מעניין 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

בן אדם, אתה מתאר את אותם התסריטים על ארה"ב והעולם בכלל כבר חודשים.

רק הבוקר בשרשור שכן צפית ש:

מה נסגר?

 


מתרגש מהזכות לחיות בזמנים כל כך מעניינים

 

1. 40 מיליון מובטלים בארה"ב

2. סין מספחת את הונג קונג

3. קורונה

4. משבר כלכלי בישראל

5. משבר כלכלי באירופה

6. riots בארה"ב 

 

וחלפו רק 5 חודשים מתחילת השנה. 

 

שנת 2020 מסתמנת כאחת השנים הכי חשובות בהיסטוריה של העולם אחרי מלחמות העולם. 

 

בונוס טראמפ נמצא בשנת בחירות מה שיהפוך אותו להרבה יותר אגרסיבי וקיצוני. 

 

לפני 3 שעות, garicho כתב:

אם נקח את שוודיה בתור תשובה, אז 80-100 גופות ליום מורידות את כמות האנשים במסעדות אבל לא מרוקנות אותם, במיוחד אם מדובר על איזורים צעירים.

לא חושב שבתל אביב המצב יהיה שונה. 

 

תשמע הכבישים בארץ עמוסים מידי, התורים ארוכים, אין מקום ברכבת. אני בעד גל 2 צריך לדלל קצת את העדר. מספיק להחזיק את המחלה הזאת תנו לוירוס לשרוף. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

בונוס טראמפ נמצא בשנת בחירות מה שיהפוך אותו להרבה יותר אגרסיבי וקיצוני. 

לפחות ביבי שוב ראש ממשלה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...