Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טרנספורטר הצליח לגרום תגובות קשות כאשר הוא לא הפסיק לספר על הואגיו שלו (והגדיל לעשות אתמול עם ההודעה על בשר ב-900 ש"ח לק"ג) אבל התלונן על המצב הכלכלי.

 

שוב, אין לי ספק שהמשק צריך להפתח. אבל הצורה שבה הדבר נעשה היא שערוריה שתעלה לנו ביוקר רב. גם בריאותית וגם כלכלית. אפילו הפרופסור לכלכלה שצוטט אתמול אמר את זה בפירוש.

 

דרך אגב, קורולה, אני קצת חולק עליך לגבי מה שקרה בישראל. במרס הציבור הפנים את הצורך בסגר וקיים אותו. אבל הסדק התחיל עם ליל הסדר אצל נשיא המדינה וראש הממשלה, ואחר כך כאשר אנשים הבינו שאיש הישר בעיניו יעשה ושלא תהיה אכיפה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מצד שני כל ענף תיירות הפנים והפנאי(מסעדות,אירועים,הופעות וכו') פועל בעיקר בחודשי האביב והקיץ.

להוריד אותו עכשו עד החורף הבא זה גזר דין מוות לכל אותם עסקים.

 

הפתיחה בסדר גמור,גם קיימות הנחיות לאיך לפתוח,פשוט אף אחד לא אוכף והמשטרה גם לא טורחת לנסות.

 

אם היו שמים לך הגבלת מהירות אומרים לך שאף אחד לא יאכוף,אבל זה מאוד מאוד מסוכן,עדיין היית נוסע מהר.זה אותו סיפור.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

זה נקרא "רגרסיה לממוצע"  - שאתה מנסה לאלץ משהו שהוא מעבר לממוצע, הוא יחזיק פרק זמן מסויים , אבל כוחות השוק ישאפו לאיזון .

לכן במקומות שלא הנהיגו סגר - הציבור משך לכיוון הסגר ונמנע מלהגיע למסעדות וכדומה.

במקומות כמו בארץ שהסגר היה חונק מידי ומוגזם מידי , הציבור משך לכיוון פריצת הסגר . 

 

אוקי

אז ברור לכולנו שעוד הרבה לפני ה 1.5 אנשים התכנסו

ברור גם לראש הממשלה כמה אנשים הסתובבו בחוץ וכמה דוחות חילקו

לכן את הניסוי הראשון עשו כבר ב 17.4 עד ה 1.5 מתחת לרדאר

בלי לפרסם בעיתון "אין סגר"

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

מצד שני כל ענף תיירות הפנים והפנאי(מסעדות,אירועים,הופעות וכו') פועל בעיקר בחודשי האביב והקיץ.

להוריד אותו עכשו עד החורף הבא זה גזר דין מוות לכל אותם עסקים.

 

וכל מי שחושב שהחל מה 14.6 כל הענפים האלה יחזרו להרוויח בדיוק את אותם סכומים שהרוויחו בקיץ הקודם, חי בסרט

מנסיון

פורסם (נערך)

ענף התיירות פחות או יותר מת בכל העולם, ולמרות המאמצים יקח חודשים עד שנים עד שיתחיל להשתקם. זה תלוי בגל השני והשלישי - מתי ובאיזה חומרה יתפרצו.

 

חברות התעופה משביתות ציים שלמים, עוצרות קליטת מטוסים חדשים ומתארגנות לפעילות נמוכה בעשרות אחוזים ממה שהכירו. כמה שדות תעופה פרסמו תנועת נוסעים באפריל - סדר גודל של 3% בהשוואה לאפריל 2019, תנועה של יום ב-2019 פרושה על פני חודש ב-2020. מטוסים טסים עם נוסעים בודדים, רק כדי לשמר את הזכיונות על הקוים ואת הכשירות של הצוותים. כמובן שזה מקרין על כל מי שמספק להן שירותים - מיצרניות המטוסים ועד שירותי הקייטרינג ושדות התעופה.

 

מה קורה במלונות? לא יודע, אבל קרוב לודאי שאם אין תנועת נוסעים גם אין אורחים במלונות. אנ יודע שבתחום שלי כל הכנסים המקצועיים התבטלו, כולל אלה המתוכננים לחודשים הקרובים. ואם משהו מתקיים זה דרך המרשתת, לא פיזית. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@Transporter ברור שהרווחיות שלהם תרד.

השאלה היא בכמה.

אם  יאלץ להוריד רמת חיים והכנסה אבל העסק יצליח להתגלגל למשך התקופה או שימצא את עצמו סוגר/הליך פשיטת רגל.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר הצליח לגרום תגובות קשות כאשר הוא לא הפסיק לספר על הואגיו שלו (והגדיל לעשות אתמול עם ההודעה על בשר ב-900 ש"ח לק"ג) אבל התלונן על המצב הכלכלי.

 

שוב, אין לי ספק שהמשק צריך להפתח. אבל הצורה שבה הדבר נעשה היא שערוריה שתעלה לנו ביוקר רב. גם בריאותית וגם כלכלית. אפילו הפרופסור לכלכלה שצוטט אתמול אמר את זה בפירוש.

 

דרך אגב, קורולה, אני קצת חולק עליך לגבי מה שקרה בישראל. במרס הציבור הפנים את הצורך בסגר וקיים אותו. אבל הסדק התחיל עם ליל הסדר אצל נשיא המדינה וראש הממשלה, ואחר כך כאשר אנשים הבינו שאיש הישר בעיניו יעשה ושלא תהיה אכיפה.

 

המצב הכלכלי לא נמדד לפי הדירה שלי או הרכבים שאני מחזיק והבשר שאני קונה

אני אמרתי מהיום הראשון שאני יכול להרשות לעצמי לעבור את התקופה הזאת גם אם נצטרך לשבת בבית עד 2021

אבל

אני זה לא כל הציבור

ובסופו של דבר אם לאנשים לא יהיה כסף, לא יהיה מי שיבוא לשלם לי

בדיוק כמו שרולקס לקחו צעד אחורה. תהיה בטוח שלמותג הזה יש כסף, אבל הבינו שהכסף של הלקוחות שלהם מתמעט,

אז כבר לא יוכלו לקנות בכמויות שקנו.

 

יש הרבה עסקים, חברות הגברה של זמרים מהשורה הראשונה שישבו אצלי בדירה בחודש הזה ואמרו לי שהם  לא הצליחו לקבל הלוואה מהבנק

והאמן פשוט עזר להם מהכיס שלו.

אז מה אם הם נוסעים על מרצדס או X6

כרגע נוצר להם בור, אנשים לקחו על עצמם התחייבויות של קרוב למליון שח לקראת עצמאות ופתאום הכל התפוצץ להם

 

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

@Transporter ברור שהרווחיות שלהם תרד.

השאלה היא בכמה.

אם  יאלץ להוריד רמת חיים והכנסה אבל העסק יצליח להתגלגל למשך התקופה או שימצא את עצמו סוגר/הליך פשיטת רגל.

 

 

בוא נתחיל בזה שכבר אתמול לא כל המסעדות פתחו

אפילו קוואטרו של אביב משה, שהוא מסעדן שמבין דבר אחד או שניים, הודיעה על פתיחה בשבועות הקרובים ולא מיד 

חכה..אתמול כולם יצאו החוצה כי היו חייבים לבלות קצת

בוא נחכה שבועיים, אנשים יבינו שאין להם את הכסף לצאת כל יום למסעדה כמו פעם

ואז נראה עוד גל של סגירות

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

 

דרך אגב, קורולה, אני קצת חולק עליך לגבי מה שקרה בישראל. במרס הציבור הפנים את הצורך בסגר וקיים אותו. אבל הסדק התחיל עם ליל הסדר אצל נשיא המדינה וראש הממשלה, ואחר כך כאשר אנשים הבינו שאיש הישר בעיניו יעשה ושלא תהיה אכיפה.

 

נכון, בגלל זה כתבתי שמנסים לאלץ משהו מוגזם אז הוא מחזיק פרק זמן מסויים ואז שואפים לחזור לנקודת איזון.

 

אפשר לדבר במספר מתים ליום, אפשר לתבל ולהוסיף פילוח מתים לקבוצת גיל.

אם יהיו 10 מתים ליום וכולם קשישים בני 80 פלוס, אז נקודת האיזון תהיה דומה למצב עכשיו.

אם יהיו 150 מתים ליום, מתוכם , 1 בגיל 20-30 שחגג במסיבה, 3 בגילאים 30-40, ו 10 בני 40-60, והשאר קשישים.

ובחדשות סוף השבוע, יביאו את הסיפור של הזוג בני ה 45 ששניהם נפטרו בהבדל של 5 שעות, אחד ליד השנייה, והשאירו 4 יתומים. 

ואז נקודת האיזון תהיה כזאת שבני 45 עם ילדים לא יצאו למסעדות.

 

לפני 4 דקות, korola כתב:

 

זה נקרא "רגרסיה לממוצע"  - שאתה מנסה לאלץ משהו שהוא מעבר לממוצע, הוא יחזיק פרק זמן מסויים , אבל כוחות השוק ישאפו לאיזון .

לכן במקומות שלא הנהיגו סגר - הציבור משך לכיוון הסגר ונמנע מלהגיע למסעדות וכדומה.

במקומות כמו בארץ שהסגר היה חונק מידי ומוגזם מידי , הציבור משך לכיוון פריצת הסגר . 

 

 

פורסם (נערך)

הכל התפוצץ לכולם בפנים. חוץ מכמה ענפים שאין קיום בלעדיהם (מזון) או אפילו היה צורך בהגברת ייצור (ציוד רפואי) כל העולם עצר מלכת. והופעות נמצאות בתחתית סדר העדיפות של אנשים, אז הזמרים האלה, שרגילים לרמת חיים גבוהה מאד שממומנת על ידי מוצר שחשיבותו יחסית נמוכה, חשים זאת על בשרם. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פעם ראשונה שאתה כותב משהו שאני מסכים איתו ולא מפציץ בתחזיות אםוקליפטיות.

לפני 1 דקה, sperial כתב:

הכל התפוצף לכולם בפנים. חוץ מכמה ענפים שאין קיום בלעדיהם (מזון) או אפילו היה צורך בהגברת ייצור (ציוד רפואי) כל העולם עצר מלכת. והופעות נמצאות בתחתית סדר העדיפות של אנשים, אז הזמרים האלה, שרגילים לרמת חיים גבוהה מאד שממומנת על ידי מוצר שחשיבותו יחסית נמוכה, חשים זאת על בשרם. 

 

לתרבות ותרבות פנאי יש חשיבות חברתית גדולה מאוד.

בתור גוף אדם אתה תשרוד גם בלעדיה,אבל הפגיעה באיכות החיים היא משמעותית.

אנשים רוצים לחיות ולא להתקיים מיום ליום,זה שלך זה לא חסר לא אומר שזה מיותר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הלפרין - התחזיות שלי אפוקליפטיות כיוון שאני רואה את התנהלות הממשלה והתנהגות הציבור. אם הממשלה היתה מתנהלת בצורה מסודרת ולא פרטצ'ית הציבור היה מפנים את הצרכים וכנראה שהאופק היה יותר ורוד. יש ענפים שיתאוששו, במקרה הטוב, ב-2025 ואולי מעבר לכך (תיירות), יש שיתאוששו יותר מהר, בתנאי שנצליח למתן את קצב ההדבקה בחודשים הקרובים.

 

עריכה - לתרבות ולפנאי חשיבות רבה. אבל לכל אחד יש סדר עדיפות, ומי שחש שהתקהלות פוגעת בו כלכלית כי הכנסותיו הצטמצמו לא יקנה כרטיס להופעה ב-500 ש"ח, ומי שחש שהתקהלות מאיימת על בריאותו ובריאות משפחתו לא יצא להופעה בפארק. כרגע האוירה היא של "עוד שפעת" ו"וירוס סיני" אז אנשים יוצאים להתפרק. אם מספר הנדבקים היומי יתחיל לעלות ונתחיל לראות יותר מתים, במיוחד צעירים, אנשים יתחילו שוב להתכנס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

 אם מספר הנדבקים היומי יתחיל לעלות ונתחיל לראות יותר מתים, במיוחד צעירים, אנשים יתחילו שוב להתכנס.

הדגשתי לך את המילה שאתה ממעיט מאוד בחשיבותה.

בינתיים אין סגר כבר חודש וחצי ואנשים מתקהלים בבתים/ברחובות/במקומות עבודה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

  

לפני 25 דקות, יבגניפ כתב:

וההקצנות שלך ושל דומיך פה, זו אחת הסיבות, אם לא ה-סיבה, שבגללה אנשים מתנהגים בחוץ כמו שהם מתנהגים.

בוא, אתה הרי לא באמת מאמין שישראלים זורקים זין כי איזה יקה בן 60 צועק זאב זאב נכון?

גם בלי ספריאל היו זורקים זין.

 

לפני 15 דקות, Transporter כתב:

בדיוק כמו שרולקס לקחו צעד אחורה. תהיה בטוח שלמותג הזה יש כסף

זה מה שניסיתי להסביר לך עם מושיק רוט, שמח שהבנת ושאנחנו על אותו הקו.

כול חברה עם הנהגה טובה או עצרה לחשוב או מתכננת פיבוט, גם אנשים פרטיים חכמים צריכים לעשות את אותו הדבר.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

 

לתרבות ותרבות פנאי יש חשיבות חברתית גדולה מאוד.

בתור גוף אדם אתה תשרוד גם בלעדיה,אבל הפגיעה באיכות החיים היא משמעותית.

אנשים רוצים לחיות ולא להתקיים מיום ליום,זה שלך זה לא חסר לא אומר שזה מיותר.

 

 

נכון, יש חשיבות חברתית גדולה לתרבות, וזה בדיוק מה שזה , תרבות.

יש קהילות שהתרבות שלהם זה לשחק ברידג' במועדון השכונתי,

יש כאלה שמנוי להופעות בהיכל התרבות המקומי .

יש כאלה שבלי מנוי להבימה ולאופרה הם לא יכולים להתקיים , אבל זה שייך לתרבות ולמקום שלך.

 

ברמות הנמוכות, מורידים סרטי קולנוע וצופים בהם בסלון בבית , מעמד הביניים הולך לצפות בהם בקולנוע.

והמעמד הגבוה ושוב מוריד את הסרטים וצופה בהם בקולנוע הביתי שלו במרתף.

 

הבעיה מתחילת שקהילה מסויימת מבקשת שכל המדינה תממן את התרבות שלה. 

  • אהבתי 1
פורסם

כתבה על הערכה רטרופרספיקטיבית בנורבגיה לגי הסגר.

https://www.spectator.co.uk/article/norway-health-chief-lockdown-was-not-needed-to-tame-covid

 

ציטוט

 

Norway’s statistics agency was also the first in the world to calculate the permanent damage inflicted by school closures: every week of classroom education denied to students, it found, stymies life chances and permanently lowers earnings potential. So a country should only enforce this draconian measure if it is sure that the academic foundation for lockdown was sound. And in Stoltenberg’s opinion, ‘the academic foundation was not good enough’ for lockdown this time.


 

 

פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

נכון, יש חשיבות חברתית גדולה לתרבות, וזה בדיוק מה שזה , תרבות.

יש קהילות שהתרבות שלהם זה לשחק ברידג' במועדון השכונתי,

יש כאלה שמנוי להופעות בהיכל התרבות המקומי .

יש כאלה שבלי מנוי להבימה ולאופרה הם לא יכולים להתקיים , אבל זה שייך לתרבות ולמקום שלך.

 

ברמות הנמוכות, מורידים סרטי קולנוע וצופים בהם בסלון בבית , מעמד הביניים הולך לצפות בהם בקולנוע.

והמעמד הגבוה ושוב מוריד את הסרטים וצופה בהם בקולנוע הביתי שלו במרתף.

 

הבעיה מתחילת שקהילה מסויימת מבקשת שכל המדינה תממן את התרבות שלה. 

לא הבנתי מה אתה רוצה.

נכון,אנשים שונים צורכים תרבות בצורה שונה ו....?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...