Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

אופציה שלישית ש-10 מיליון תושבים יצאו לרחוב עם מסכה, ישמרו מרחק, לא יתקהלו, יתנהגו לפי הכללים ואז כולנו נוכל לשרוד את זה איכשהו עד שיהיה חיסון. ובוא, בפעם ה-30 הסיכון הוא לא רק לבני 70+ אלא גם לאנשים צעירים יותר וכנראה גם לילדים על סמך מחקרים חדשים שמתפרסמים. 

 

נכדים ילכו לעשות להם קניות בסופר?

מה לגבי ביקורים בקופת חולים?

מה לגבי הזמנה של אנשי מקצוע?

מה לגבי התאווררות? 

 

עזוב על מה אתה מדבר בכלל אתה לא הצלחת לשרוד חודשיים בבית ותראה באיזה קלות אתה תומך בכליאה של מיליון בני אדם בבתים שלהם.

 

בוא נעשה את זה הפוך נאסור עליך לעבוד עד שיהיה חיסון, נשלם לך על הציוד ונשחרר את הקשישים? הנה אתה רואה זה יכול ללכת גם בכיון הפוך. 

 

אם רוצים לאכוף את ההנחיות שידאגו שהפקחים יתעסקו באכיפת הנחיות במקום לתת לי דוח מפגר על פנגו שלקח לי חצי שעה לבטל

 

הנכדים יכולים לעשות להם קניות, והם יכולים פשוט לעשות משלוח

קופת חולים זה חובה אין מה לעשות

לגבי זמנים למבוגרים בלבד בפארקים כבר הייתה יוזמה כזאת, פשוט עצרו אותה (שוב מחדל)

 

אני תמכתי בזה שהם ישבו בבית עד שהכל יעבור גם בסוף מרץ. תרוץ אחורה תראה...

אין שום סיבה שאני אשב בבית כי אני לא נמצא בסיכון

אותם מבוגרים כן בסיכון

ובגלל שצריכים להראות שאכפת למדינה אם הם ימותו או לא (למרות שאין שום סיבה שהמדינה תקח אחריות על מי שלא דואג לעצמו), אז אומרים להם שבו בבית

כמו ששוטר אומר לי רד מהכביש אם שתית אתה מסכן אנשים

וכמו ששוטר יעצור אותך אם תנסה לקפוץ מהגג, למרות שלדעתי מי שרוצה להתאבד שיעשה את זה, זאת בעיה שלו בלבד

 

פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

לא יודע אם כבר עלה פה (הפעם מדביק את הטקסט):

 

https://www.themarker.com/coronavirus/.premium-1.8815113

 

 

"שהילדים יידבקו מיד, ושידביקו גם את האחים ואת ההורים": לנצל את הקיץ לחסינות עדר

מתגבשת אופוזיציה מדעית מובהקת למשרד הבריאותמודל הסגר הכללי נדחק לעמדת מיעוטמרבית מומחי המגיפות סבורים כי הסגר החמיר את מצבה של ישראל, ואם לא נדאג לחסינות של צעירים במהלך הקיץ, נקבל בחורף הבא אפקט משולב של שפעת וקורונה גם יחד

 

בסוף נגלה שהנוגדנים בכלל לא מחזיקים עד החורף וחזרנו לנקודה אפס. 

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

בסוף נגלה שהנוגדנים בכלל לא מחזיקים עד החורף וחזרנו לנקודה אפס. 

 

אבל עד אז נגלה שמתוך כל המתים אפס לספור את מספר הצעירים מתחת לגיל 70  על יד אחת 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

הנכדים יכולים לעשות להם קניות, והם יכולים פשוט לעשות משלוח

קופת חולים זה חובה אין מה לעשות

לגבי זמנים למבוגרים בלבד בפארקים כבר הייתה יוזמה כזאת, פשוט עצרו אותה (שוב מחדל)

 

ראשית, אתה כן נמצא בסיכון. באסה. שנית, אתה מסכן אנשים אחרים. שוב פעם אני מזמין אותך לשבת שנה בבית. מה הבעיה אחי? יש משלוחים, יש מרפסת, יש מגדל, יש וואגיו יש הכל. בוא, שב. נראה אותך. מה, לא מסוגל? קשה מידי? העיקר אין לך בעיה לכלוא מיליון איש בבתים שלהם, לנתק אותם לחלוטין מהסביבה והחברה ולקצר את תוחלת החיים שלהם במספר שנים טובות. איך אומרים נאה דורש נאה מקיים. אם אתה לא מסוגל לעמוד במשהו אל תכפה את זה על אחרים. זה ה-ABC של להיות בן אדם. 

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אבל עד אז נגלה שמתוך כל המתים אפס לספור את מספר הצעירים מתחת לגיל 70  על יד אחת 

 

אבל אז נגלה שהם ירקו דם שלושה שבועות בבית עם חום, שיעול, שלשולים והקאות, לא עבדו ולא יצא להם מזה שום דבר. אבל הם לא מתו. YAY!

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בסוף נגלה שהנוגדנים בכלל לא מחזיקים עד החורף וחזרנו לנקודה אפס. 

 

גם אם הם לא מחזיקים מעמד לאורך זמן, לפי מחקרים הם בוודאות מחזיקים 3-6 חודשים, מה שאומר שה-R0 של המחלה יהיה נמוך יותר ולכן העומס ממנה יהיה נמוך יותר בהתפרצויות הבאות.

פורסם (נערך)

טרנספורטר - בפעם הבאה תזמין את הנתחים שלך מאיתן - הרי הוא עושה משלוחים. 

 

הסבירו לך כבר 250 פעם למה מדיניות של בידוד המבוגרים לא פועלת, אפילו אם הם נשארים סגורים בביתם. אבל אתה בשלך. האחריות כאן היא קולקטיבית - מנשיא המדינה ועד אחרון האזרחים. לכן ההקפדה על אמצעי המניעה כל כך קריטית, בין אם בדובר בזלמן בן ה-100 ובין אם מדובר בשחר בן ה-30.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, garicho כתב:

 

גם אם הם לא מחזיקים מעמד לאורך זמן, לפי מחקרים הם בוודאות מחזיקים 3-6 חודשים, מה שאומר שה-R0 של המחלה יהיה נמוך יותר ולכן העומס ממנה יהיה נמוך יותר בהתפרצויות הבאות.

 

6 חודשים מביא אותך בדיוק לתחילת החורף בישראל. רשמית החורף בארץ מתחיל רק באמצע דצמבר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ראשית, אתה כן נמצא בסיכון. באסה. שנית, אתה מסכן אנשים אחרים. שוב פעם אני מזמין אותך לשבת שנה בבית. מה הבעיה אחי? יש משלוחים, יש מרפסת, יש מגדל, יש וואגיו יש הכל. בוא, שב. נראה אותך. מה, לא מסוגל? קשה מידי? העיקר אין לך בעיה לכלוא מיליון איש בבתים שלהם, לנתק אותם לחלוטין מהסביבה והחברה ולקצר את תוחלת החיים שלהם במספר שנים טובות. איך אומרים נאה דורש נאה מקיים. אם אתה לא מסוגל לעמוד במשהו אל תכפה את זה על אחרים. זה ה-ABC של להיות בן אדם. 

 

 

אני חוזר ואומר

אם האנשים שבאמת בסיכון ישבו בבית, אז אתה לא תסכן אותם.

אני לא יושב בבית כי אני לא אהרוס את העסקים שלי בגלל שיש מבוגרים שיכולים למות. 

את ה80 מיליארד שנתנו לנו ולא עזרו בכלום יכלו לתת כדי להגן על אותם מבוגרים ולשדרג את רמת החיים שלהם בזמן הקורונה

זה בטוח לא היה עולה 80 מיליארד.

 

אתה לא יכול להשוות אותי לקשיש בן 90 עם מחלות רקע , כי הוא בסיכון ואני לא.

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

אבל אז נגלה שהם ירקו דם שלושה שבועות בבית עם חום, שיעול, שלשולים והקאות, לא עבדו ולא יצא להם מזה שום דבר. אבל הם לא מתו. YAY!

 

ממש לא.

הרבה אנשים סיפרו שהם  ישבו בבית כמה ימים והכל עבר בשלום

וגם אם חלק מהם יצטרכו לשבת בבית שבועיים שלוש, זה עדיין רק הם ולא כל המשק

זה בדיוק ההבדל.

אתה לא מושיב את כל המשק בבית לחודשיים אלא רק את מי שנדבק \ חולה וכו'

 

פורסם

יש הרבה אופטימיות לגבי יצירת נוגדנים יעילים בתגוב לחיסונים הנבדקים. אבל, כמובן, מדובר בתוצאות ראשוניות - ולאלה יש תמיד נטיה להיות אופטימיות. 

 

לבדיקת רמות נוגדנים יש מגבלות - יכולים להיות נוגדנים לא יעילים, ויש מצב שהחיסון קיים, אבל רמת הנוגדנים בדם היא מתחת לסף הגילוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - בפעם הבאה תזמין את הנתחים שלך מאיתן - הרי הוא עושה משלוחים. 

 

הסבירו לך כבר 250 פעם למה מדיניות של בידוד המבוגרים לא פועלת, אפילו אם הם נשארים סגורים בביתם. אבל אתה בשלך. האחריות כאן היא קולקטיבית - מנשיא המדינה ועד אחרון האזרחים. לכן ההקפדה על אמצעי המניעה כל כך קריטית, בין אם בדובר בזלמן בן ה-100 ובין אם מדובר בשחר בן ה-30.

 

לא נתנו פה שום טיעון הגיוני \ אמיתי

סגר זה לא אמצעי מניעה ואני לא מאמין שיהיה פה שוב סגר

ואם יצטרכו לספוג 3000 5000 מתים, אז יספגו

זה לא נעים ואף אחד לא מייחל לזה, אבל לא נהרוס מדינה בגלל זה

פורסם (נערך)

 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אני לא יושב בבית כי אני לא אהרוס את העסקים שלי בגלל שיש מבוגרים שיכולים למות. 

 

אין בעיה נקנה את ההוצאות הקבועות של העסק שלך, ניתן לך דמי אבטלה ל-6-12 חודשים ונשלח אותך לדרכך. הנה סגרנו את הפינה. 

 

ציטוט

אני חוזר ואומר

אם האנשים שבאמת בסיכון ישבו בבית, אז אתה לא תסכן אותם.

 

איפה הם ישבו? בדירת 1-2-3 חדרים שלהם ללא מרפסת? בדיור מוגן? בבית אבות? בלי חברים, בלי נכדים, בלי משפחה, בלי מסגרות, בלי עיסוקים, בלי שום יכולת להיעזר במישהו חיצוני. אתה בקושי הצלחת לשבת חודשיים בבית במגדל עם מרפסת, חדר כושר, מנגל וואגיו. אתה אגואיסט ללא תקנה וכנראה גם פחדן. אמרתי לך תדרוש מאחרים רק מה שאתה יכול לעמוד בו.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אני חוזר ואומר

אם האנשים שבאמת בסיכון ישבו בבית, אז אתה לא תסכן אותם.

 

 

אני חוזר ואומר - זה לא נכון. כמגיא ציין זאת ואני חוזר: אין לך אפשרות אמיתית לבודד את האנשים. הם צריכים לצאת לקניות, הם צריכים להגיע לרופא, הטכנאי צריך לבוא לתקן להם את מכונת הכביסה, אין לך שום דרך להשאיר אותם בבועה. לכן האחריות על חייהם היא בידיים שלך ושלי. עם ריחוק חברתי, עם מסיכות, עם הקפדה על ניקיון. אתה מדבר על אחוז משמעותי מהאוכלוסיה ולא יכול לזרוק אותם החוצה.

 

ודרך אגב, האחריות היא שלי כלפיך, למרות שאני מבוגר ממך ב-30 או 20 שנה. אם תבוא לקבל שירות אצלי אני אהיה עם מסיכה (וקרוב לודאי גם מגן פנים, אבל זה כדי להגן על עצמי), ואני מצפה שאם אבוא להזמין אצלך שירות גם אתה תגן עלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

6 חודשים מביא אותך בדיוק לתחילת החורף בישראל. רשמית החורף בארץ מתחיל רק באמצע דצמבר. 

 

עונת השפעת מתחילה בישראל בגאון בסוף נובמבר תחילת דצמבר. מה שאומר שכל מי שנדבק ביוני והלאה - בוודאות יש חסינות, ורוב הסיכויים גם למי שנדבק לפני...

 

image.png.7278d928fafe8834df911ec083e444f9.png

פורסם
Just now, sperial כתב:

אני חוזר ואומר - זה לא נכון. כמגיא ציין זאת ואני חוזר: אין לך אפשרות אמיתית לבודד את האנשים. הם צריכים לצאת לקניות, הם צריכים להגיע לרופא, הטכנאי צריך לבוא לתקן להם את מכונת הכביסה, אין לך שום דרך להשאיר אותם בבועה. לכן האחריות על חייהם היא בידיים שלך ושלי. עם ריחוק חברתי, עם מסיכות, עם הקפדה על ניקיון. אתה מדבר על אחוז משמעותי מהאוכלוסיה ולא יכול לזרוק אותם החוצה.

 

אבל האחריות על החיים שלהם היא קודם כל שלהם.

שזה אומר שהם צריכים ללכת לסופר ב7-8 בבוקר ביום שני כשהכל שם מת ולא בחמישי ב6-7 בערב.

קופות חולים יכולות להקצות אקסטרה שעות לחולים מבוגרים שבהם יהיו פחות אנשים.

ואחריות על הקפדה יתרה על ריחוק חברתי היא בסופו של דבר עליהם.

 

כן,אתה צודק שכולם צריכים להקפיד ולהסתובב ובכך למזער את הסיכון,אבל בסופו של דבר הסיכון שלי למות מקורונה מזה שהסתובבתי בלי מסיכה במסעדה נמוך פי כמה וכמה מהסיכוי שלו,אז שיגלה אחריות אישית.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, garicho כתב:

 

עונת השפעת מתחילה בישראל בגאון בסוף נובמבר תחילת דצמבר. מה שאומר שכל מי שנדבק ביוני והלאה - בוודאות יש חסינות, ורוב הסיכויים גם למי שנדבק לפני...

 

 

הדבר היחיד שוודאי זה מוות ומיסים. קורונה מטפלת במוות. אני מטפל במיסים. 

  • אהבתי 3
  • מצחיק 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...