Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

כמובן דמה שמדאיג הוא שמדובר בעליה חדה בקצב גילוי חולים חדשים ב-4 הימים האחרונים, צריך לבדוק לאיזה פונקציה זה מתאים.

 

פעם לפני הרבה שנים למדתי הנדסת מכונות ואחת הנוסחאות הפופלאריות הייתה אוילר.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

לפני הרבה שנים למדתי מתמטיקה יחד עם הסטודנטים להנדסת מכונות. השתמשתי בידע עוד כמה סמסטרים, ומאז הנחתי אותו במדור הידע הלא שימושי שמותר לשכוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 דקות, David32 כתב:

לא לדאוג, אחראי האקסלים יגיב פה.

 

אני דווקא לא ממהר להתייחס ברצינות לעליה הזאת. צריך לחכות כמה ימים לראות אם זה טרנד בכלל או סתם במקרה כך יצא.

 

פונקציה מעריכית עדיין תעשה את העבודה, אבל עדיין אין מספיק נתונים.

תזכרו שהם די חיפפו בשבועיים האחרונים, כך שאם בכל יום הם פספסו 10 חולים, אז כל ה 140 חולים מהשבועיים האחרונים עדיין חיוביים בבדיקה.

לכן הקפיצה הגדולה יכולה לנבוע רק מהעובדה שפתאום החליטו לבדוק את כל הבית ספר וגילו את כל החולים שהצטברו בשבועיים.

הבעיה שגם היומיים הבאים לא מייצגים, לכן נצטרך להמתין בסבלנות עוד כמה ימים.

 

כמובן שאם פתאום גם ביומיים הבאים יהיו 70-100 ביום אז מדובר בהתפרצות, אבל יכול להיות שנחזור לראות 30-40 ביום בימים הקרובים.

בכל מקרה החגיגות של תל אביב מאתמול יופיעו בשבועיים הקרובים.

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

הלפרין - נתחיל בכך שאתה מציע כאן אפליה על רקע גיל.

 

אבל, יותר מכך: אם הסדרנית והקופאית והמפקחת בסופר לא עוטות מסיכות זה לא משנה אם זה ב-7 בבוקר או ב-7 בערב. ואולי במקרה לזוג הצעיר שגר לידם נגמר החלב לתינוק והם צריכים לקנות מיכל באותה שעה? אתה יכול להטיל אחריות על אדם כאשר התוצאה תלויה בו, לא כאשר התוצאה תלויה באחרים, כי אז גם להם אחריות.

 

חברים

בואו נכבד אחד את השני ונפסיק עם הדמגוגיה הזולה הזאת, כל האנשים כאן הם אנשים בוגרים ואינטיליגנטים וזה מעליב שאתה מתייחס לחלקם כאילו הם מטומטמים.

כשילד בן 18 מוציא רישיון הוא משלם ביטוח יותר יקר ויש עליו סנקציות שאין על מישהו שגדול ממנו ב 10 שנים, כי הוא מסוכן לציבור ולא רוצים שהוא יעשה שטות ויקח איתו למעלה 4 אנשים שיושבים ברכב.

 

כשאתה בן 70 ויכול להדבק בוירוס שיכול להרוג אותך, הגיוני שיהיו סנקציות שימנעו ממך לעשות מה שלבן 25 מותר

הגיוני ולגיטימי, אין כאן שום אפליה

והגיוני לגמרי שיסגרו בבית אוכלוסיה בסיכון, ויתנו לשאר האנשים לחיות

בדיוק כמו שהגיוני שיסגרו שכונה שיש בה התפרצות ולא יכריחו מדינה שלמה לשבת בבית

 

אין שום סיבה שאנשים עם סיכוי מאוד קטנים לחלות קשה ולמות ישבו בבית. מצטער

בטח לא "בשביל שלא ידביקו את הקשישים"

אז הקשישים ישבו בבית ואת ה 80 מיליארד ישקיעו בלהגן עליהם. וזה יעלה 10 מיליארד

ועוד חצי שנה כשזה מה שיעשו אל תכתוב לי כאן שלא אמרתי את זה

 

והנה

חזרתי יותר מוקדם  מקיסריה לתל אביב, הכבישים פקוקים בצורה מפחידה

אחר כך תספרו לנו שרק אנשים בת"א נוסעים מעיר לעיר, מסכנים את כולם

אז לא

כל הארץ חוגגת (ובצדק)

צריך לבודד את מי שבסיכון ומי שחולה

לא סוגרים מדינה בגלל זה, ואם יש 60 חולים חדשים ורובם ילדים, הכל בסדר, הם לא ימותו כנראה

 

20200528_233723.thumb.jpg.69ca2c82dc01d35f5dd320bd8b7fc15a.jpg

פורסם

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

אני מת שהכנסת את השעון לתמונה של פקק שבו אתה עומד בנתיב פנוי. 

 

 

  • מצחיק 6

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

 

אין בעיה נקנה את ההוצאות הקבועות של העסק שלך, ניתן לך דמי אבטלה ל-6-12 חודשים ונשלח אותך לדרכך. הנה סגרנו את הפינה. 

 

 

איפה הם ישבו? בדירת 1-2-3 חדרים שלהם ללא מרפסת? בדיור מוגן? בבית אבות? בלי חברים, בלי נכדים, בלי משפחה, בלי מסגרות, בלי עיסוקים, בלי שום יכולת להיעזר במישהו חיצוני. אתה בקושי הצלחת לשבת חודשיים בבית במגדל עם מרפסת, חדר כושר, מנגל וואגיו. אתה אגואיסט ללא תקנה וכנראה גם פחדן. אמרתי לך תדרוש מאחרים רק מה שאתה יכול לעמוד בו.

 

הם ישבו איפה שהם ישבו במרץ אפריל האחרונים

רק במקום לקחת איתם את כל המדינה הם יעשו את זה לבד

מה לעשות. זה המצב

אין שום סיבה שיענישו מדינה שלמה וינסו למצוא עוד 80 מיליארד כדי לזרוק לעסקים 10 אלף שקל בשביל 3 חודשים שהיו סגורים

זאת רק דרך להרוס את המדינה, לא להציל אותה

לפני 2 דקות, David32 כתב:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

אני מת שהכנסת את השעון לתמונה של פקק שבו אתה עומד בנתיב פנוי. 

 

 

 

צילמתי את זה במקור לקבוצה שלנו כי לא האמינו לי שיצאתי...אז עמדתי בצד לצלם...לא מחזיק טלפון כשנוהג

זה נתיב שמאלה שהיה ריק

כל הנתיבים ישאר מלאים ופשוט לא זזים

 

השעון לא רלוונטי, שעון קסיו רגיל עם מחשבון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

וכמו שאמרתי...החולים בת"א הם לא אנשים מצהלה, רמת אביב או פארק צמרת..

העדפתי לא להצביע על חברים שלנו מנווה שאנן אז התקשורת עשתה את זה כבר:

בין הצעדים שנשקלים: בדיקות נרחבות בקרב הזרים בתל אביב כפי שנעשה בירושלים. בחלק מקופות החולים דיווחו בימים האחרונים על מספר אבחונים חריג בקרב אוכלוסיית הזרים בדרום תל אביב

 

טוב זה היה ברור, לא נראה לי שהם שמו מסכה בכלל אי פעם. בבידוד הם בטוח לא היו, לא במרץ ולא באפריל

מאשימים אצבע מאשימה להתנהלות בבתי הספר

אני לא מבין אם יש את כל הקפסולות וכו' איך מגיעים למצב ש 10 מורים נכנסים לבידוד

למה מורה של כיתה ג' נפגשת עם תלמידים של כיתה ה' או עם המורה שלהם?

לא החליטו כבר מזמן שכל כיתה תצא להפסקה בזמן שלה ובשאר הזמן יש ניתוק מוחלט בין כולם?

אם 10 מורים נכנסו לבידוד זה אומר  שלא שומרים על הכללים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

צמרת משרד הבריאות תקיים מחר בבוקר דיון הערכת מצב בעקבות הזינוק בהדבקה בנגיף הקורונה ביומיים האחרונים. בכיר במשרד הבריאות אמר לקראת הדיון: "ברור לנו שלא מקפידים על הכללים בכלל, ובבתי הספר בפרט".

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

צמרת משרד הבריאות תקיים מחר בבוקר דיון הערכת מצב בעקבות הזינוק בהדבקה בנגיף הקורונה ביומיים האחרונים. בכיר במשרד הבריאות אמר לקראת הדיון: "ברור לנו שלא מקפידים על הכללים בכלל, ובבתי הספר בפרט".

 

לא מבין למה מיהרו להחזיר את בתי הספר ועוד עכשיו גם את השכלה הגבוהה. גם ככה עוד שניה שנת הלימודים נגמרת, למה כבר לא עשו גשר ?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 5 שעות, Bob Ross כתב:

 

האמת שיחסית לתמונות מהפאבים והמסעדות המפוצצים, ציפיתי לעלייה חדה יותר

המסעדות נפתחו אתמול, העלייה מזה תגיע עוד שבועיים.

לפני 2 שעות, Bob Ross כתב:

 

לא מבין למה מיהרו להחזיר את בתי הספר ועוד עכשיו גם את השכלה הגבוהה. גם ככה עוד שניה שנת הלימודים נגמרת, למה כבר לא עשו גשר ?

ההשכלה הגבוהה לא רלוונטית, קיבלנו הודעה שממשיכים מקוון עד סוף שנה גם ככה. כנראה שכל המוסדות יעשו את זה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

כשאתה בן 70 ויכול להדבק בוירוס שיכול להרוג אותך, הגיוני שיהיו סנקציות שימנעו ממך לעשות מה שלבן 25 מותר

הגיוני ולגיטימי, אין כאן שום אפליה

והגיוני לגמרי שיסגרו בבית אוכלוסיה בסיכון, ויתנו לשאר האנשים לחיות

בדיוק כמו שהגיוני שיסגרו שכונה שיש בה התפרצות ולא יכריחו מדינה שלמה לשבת בבית

 

ֿלמה נדבקת דווקא לבני 70? גם בני 60 מתים בוא נסגור אותם בבית. גם בני 50 מתים. גם בני 30 עם מחלות רקע מתים.

 

ֿבפועל הרבה יותר פשוט לסגור מקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גדול + להתחיל לאכוף ברצינות את נושא המסכות ושמירה על מרחק.

 

לפני 7 שעות, Blaz00r כתב:

זה 64 מתחילת היום אבל 80 ביממה האחרונה. זה מה, פי 3 מהיממה הקודמת? ותודה לעמך ישראל המטומטם.

 

ֿחכה חכה חג לא עושים בדיקות. בתחילת שבוע הבא נראה זינוק במאות חולים. תודה לקופים של מדינת ישראל שלא הצליחו להתמיד חודש עם הנחיות והביאו אותנו עד הלום. בהצלחה עכשיו להתחיל להכריח את כולם לשמור על הכללים אחרי שהסכר נפרץ. 

 

כפי שכתבתי שבוע שעבר אם עוד מספר ימים יתחיל זינוק בתחלואה בתל אביב חולדאי צריך ללכת לכלא.

לפני 6 שעות, Bob Ross כתב:

 

האמת שיחסית לתמונות מהפאבים והמסעדות המפוצצים, ציפיתי לעלייה חדה יותר

 

הפאבים והמסעדות רק נפתחו. יקח זמן עד שנראה את ההשפעה. העיקר נתנו למטומטמים בני 20 לשתות ולהקיא. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

בפועל הרבה יותר פשוט לסגור מקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גדול + להתחיל לאכוף ברצינות את נושא המסכות ושמירה על מרחק.

זה הצעד הנדרש. אבל הוא לא קל. לא מצליחים לחלק דוחות לרוכבי אופניים, קורקינטים או נהגים. אז בזה יצליחו. איך?

זו אמורה להיות גם אחריות בעלי העסקים. בפעול לאף אחד לא איכפת.

פוחואיזם זו בעיה לאומית. זה לא חדש.

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

הפאבים והמסעדות רק נפתחו. יקח זמן עד שנראה את ההשפעה. העיקר נתנו למטומטמים בני 20 לשתות ולהקיא. 

חסרי עמוד שדרה בתור לויטרינה, פראיירים שקונים חביתה בבתי קפה, מטומטמים בני 20  ששותים ומקיאים - תפסיק לקנא. כל הטוב הזה נגיש גם לך, עם כל הכאילו אנטי בכתיבה שלך.

לפני 9 שעות, sperial כתב:

ולממשלת ישראל שנכנעת לכל משב רוח קל.

 

העיקר שצועקים שאין קורונה, ושצריך לשחרר הכל.

 

חייב לומר שזה קרה יותר מהר משציפיתי.

לאיזה משב רוח נכנעה ממשלת ישראל?

לא נמאס לך מהפרופגנדה של עצמך?

צועקים שצריך לשחרר כי אין דרך אחרת. ואומרים את זה מומחים טיפה יותר רציניים מהפאנל של בכירי השרשור.

ביבי לא יכול ללכת לכל בית עסק ולחלק דוח. בדיוק כמו שהוא לא יכול לעמוד בכל רמזור ולחלק דוח לנהגים שלא נותנים זכות קדימה.

ואין מספיק פקחים או שוטרים לזה.

מאכזב, אבל זו המציאות. 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אבל אותם מביני דבר משלימים את המשפט, שהשחרור צריך להיות בצעדים מתוכננים, עם נקודות בדיקת תוצאות, הרבה בדיקות מעבדה והקפדה על כללי הריחוק. במציאות כל יום מישהו אחר צועק ואז משחררים את הענף שלו, לא עושים בדיקות מעבדה והציבור שם ז על ההנחיות. ומה שמתקבל הוא התפרצות חדשה וחזרה למשבצת אפס. סיכוי גדול שאם כל אותם צעקנים היו מחכים שבועיים והמדינה היתה אוכפת את הכללים היציאה היתה עוברת בשקט. אבל לאף אחד אין סבלנות, והתוצאה תהיה שבמקום המתנה של שבועיים העסקים ישארו סגורים, או פתוחים וריקים, חודשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...