Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התחושה, גם באירופה שנפגעה לא מעט, היא שנגמרה הקורונה. הליגות באיטליה ואנגליה חוזרות, בפולין הולכים להכניס 25% מהצופים לאצטדיון, בגרמניה הפגנות ענק לשחרור הסגר. 

 

זהו, לאנשים לא אכפת יותר. הם מבחינתם הפסיקו להיות כבשים.

פורסם (נערך)

ועד כמה הם מקפידים על כללי הריחוק?

 

גם לפני חודשיים צעירים גרמנים ערכו "מסיבות הדבקה בקורונה". זה עדיין לא הופך את ההתכנסויות האלה לדבר נכון.

 

אבל, מה שיותר מעניין אותי, הוא האם במקרה התפרצות הרשויות יעצרו ואפילו יעשו צעדים לאחור. זה כולל גם את סיפור התיירות, ובכללה הסכמי המדינות הירוקות עם ישראל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, garicho כתב:

התחושה, גם באירופה שנפגעה לא מעט, היא שנגמרה הקורונה. הליגות באיטליה ואנגליה חוזרות, בפולין הולכים להכניס 25% מהצופים לאצטדיון, בגרמניה הפגנות ענק לשחרור הסגר. 

 

זהו, לאנשים לא אכפת יותר. הם מבחינתם הפסיקו להיות כבשים.


כל אחד יקח אחריות לגורלו ויהיה מה שיהיה.

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

 

תרוקן לו את החשבון,תקטע לו את המשכורת ושים לו חובות של אלפים כל חודש ותראה אותו מדבר אחרת.

צודק.

לפני 48 דקות, ChemGuy85 כתב:

אנחנו הולכים סחור סחור 500 עמודים. ברגע שאתה רואה שאדם לא מסוגל לעבד מידע חדש צריך לשחרר. חבל על המאמץ.  

גם אתה.

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

ההפך אתה זה שלא מעבד מידע חדש ולא מוכן להבין שלמרות כל מה שכתבת כאן בהתחלה 

וגם אתה.

לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

גם על שלי הפסקתי להסתכל בגיל 6.5

אולי צריך לחזור לזה

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

התחושה, גם באירופה שנפגעה לא מעט, היא שנגמרה הקורונה. הליגות באיטליה ואנגליה חוזרות, בפולין הולכים להכניס 25% מהצופים לאצטדיון, בגרמניה הפגנות ענק לשחרור הסגר. 

 

זהו, לאנשים לא אכפת יותר. הם מבחינתם הפסיקו להיות כבשים.

אנשים הפנימו המחיר שהם משלמים ומוכנים לחיות איתו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

גם אתה.

 

ההפך

אני הבנתי מי הם האנשים שיכולים למות מהמחלה

ולכן אני לא רואה סיבה שאנשים בגילי במצב הבריאותי שלי יכנסו לבידוד

 

לפני 1 שעה, David32 כתב:

רוב הנפטרים הם קשישים. לא רוב החולים.

 

בדיוק

בגלל זה רוב החולים עוברים את המחלה בבית בצורת שפעת

ואין שום סיבה לסגור את המשק בגללם

יושבים בבית עם קצת חום ותסמינים (או בכלל בלי!) ועוברים את זה

בדיוק כמו חלק גדול מ 14,000 שהחלימו

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

ולעסקים לא יעזור כלום. מי שאינו חיוני ולא ישמור על הכללים ימות עם או בלי סגר פורמלי. 

 

לא אם הוא לא בסיכון ויעבור את המחלה בקלות כמו כמעט 15,000 איש מתוך 16800

באמת שמרגע לרגע התגובות שלך מצליחות להצחיק אותי

אתה כאילו מתעלם מהעובדה ש87% מהחולים הבריאו והיד עוד נטויה

אתה תמשיך לכתוב כאן שכל מי שלא ישמור על הכללים ימות

 

מצטער לבשר לך שמתוך 17,000 נדבקים שלא שמרו על הכללים, הרוב המוחלט חי

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מבלבלים פה את המח על ביה"ס וכדומה...אבל בואו נגיד את האמת.

למה לפתוח אירועים גדולים?אם עד עכשיו יש הכפלה בהדבקה,עם הבית ***** אשר רון חולדאי אירגן בת"א והמחאה[מסיבה?] של האמנים +פתיחת הפאבים צפויה לנו פה חתיכת מכה עוד שבועיים.

אז מדוע ולמה לנו להקריב את הכלכלה על מנת שאיזה מנהל אולם אירועים יוכל לקבל הכנסה?

למה לנו להקריב את הכלכה בשביל איזה 100K אנשים שמתעסקים בזה...עכשיו יש לנו מיליון מובטלים,אחרי גל שני נניח יה פה 2מיליון.

ה100K האלו יכולים לעבוד בבניין,שטיפת כלים וכדומה...

אז השאלה שלי היא,האם עדיף להקריב את הכלכלה+האוכלוסיה המובגרת למען כמה עובדי במה,אולמות אירועים וזמרים שגם ככה חיים על רווח של 600% ?

פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

 

ההפך

אני הבנתי מי הם האנשים שיכולים למות מהמחלה

ולכן אני לא רואה סיבה שאנשים בגילי במצב הבריאותי שלי יכנסו לבידוד

 

אז זהו, שלא הבנת. מתברר שאם אתה בודק מקורות שונים אתה מקבל תוצאות שונות. זה מתחיל בין 0.3% מתים לפי סטטיסטיקה איטלקית, 1% (שים לב אחד ממאה בני גילך) בסטטיסטיקה בריטית ועד 5% בסטטיסטיקה של מאושפזים בבתי חולים מניו יורק. וזה כולל רק מתים, לא כל מיני אנשים שסובלים מסיבוכים קשים מו ארועים מוחיים ונזקים לריאות. 

 

ולמה זה חשוב - כיוון שבני 20-65 מהווים חוב מוחלט של החולים בקורונה. אז גם אם אחוז התמותה נמוך המספרים גדולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, arturkopit כתב:

מבלבלים פה את המח על ביה"ס וכדומה...אבל בואו נגיד את האמת.

למה לפתוח אירועים גדולים?אם עד עכשיו יש הכפלה בהדבקה,עם הבית ***** אשר רון חולדאי אירגן בת"א והמחאה[מסיבה?] של האמנים +פתיחת הפאבים צפויה לנו פה חתיכת מכה עוד שבועיים.

אז מדוע ולמה לנו להקריב את הכלכלה על מנת שאיזה מנהל אולם אירועים יוכל לקבל הכנסה?

למה לנו להקריב את הכלכה בשביל איזה 100K אנשים שמתעסקים בזה...עכשיו יש לנו מיליון מובטלים,אחרי גל שני נניח יה פה 2מיליון.

ה100K האלו יכולים לעבוד בבניין,שטיפת כלים וכדומה...

אז השאלה שלי היא,האם עדיף להקריב את הכלכלה+האוכלוסיה המובגרת למען כמה עובדי במה,אולמות אירועים וזמרים שגם ככה חיים על רווח של 600% ?

 

כי אין מנהיגות. מנהיג היה סוגר מקומות לא חיוניים בעלי פוטנציאל הדבקה גדול עד שיהיה חיסון/יתברר האופי של הוירוס בוודאות, יעניק מענקים לבעלי עסקים בתחום, יעניק דמי אבטלה לעצמאיים בתחום, יעניק דמי אבטלה ארוכים יותר לעובדים בתחום. בישראל נבהלו ממספר המובטלים, פתחו את הכל, נכנעו לכל הלחצים ועכשיו חוטפים את הגל השני בפרצוף. 

 

העניין הוא שיותר לא יצליחו לעשות סגר חלקי כי הציבור ובעלי עסקים פשוט לא יצייתו. עכשיו כל מה שנותר זה לקחת אחריות מלאה על גורלנו ולקוות שהוירוס הוא באמת סוג של שפעת עם יחסי ציבור. 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, sperial כתב:

אז זהו, שלא הבנת. מתברר שאם אתה בודק מקורות שונים אתה מקבל תוצאות שונות. זה מתחיל בין 0.3% מתים לפי סטטיסטיקה איטלקית, 1% (שים לב אחד ממאה בני גילך) בסטטיסטיקה בריטית ועד 5% בסטטיסטיקה של מאושפזים בבתי חולים מניו יורק. וזה כולל רק מתים, לא כל מיני אנשים שסובלים מסיבוכים קשים מו ארועים מוחיים ונזקים לריאות. 

 

ולמה זה חשוב - כיוון שבני 20-65 מהווים חוב מוחלט של החולים בקורונה. אז גם אם אחוז התמותה נמוך המספרים גדולים.

 

עוד פעם

אני לא צריך לבדוק את איטליה כשיש כאן 17,000 חולים 

זה מספר מספיק גדול בשביל לראות כמה צעירים מתו מתוכם

אתה בוחר להסתכל על איטליה - זכותך

לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

כי אין מנהיגות. מנהיג היה סוגר מקומות לא חיוניים בעלי פוטנציאל הדבקה גדול עד שיהיה חיסון/יתברר האופי של הוירוס בוודאות, יעניק מענקים לבעלי עסקים בתחום, יעניק דמי אבטלה לעצמאיים בתחום, יעניק דמי אבטלה ארוכים יותר לעובדים בתחום. בישראל נבהלו ממספר המובטלים, פתחו את הכל, נכנעו לכל הלחצים ועכשיו חוטפים את הגל השני בפרצוף. 

 

העניין הוא שיותר לא יצליחו לעשות סגר חלקי כי הציבור ובעלי עסקים פשוט לא יצייתו. עכשיו כל מה שנותר זה לקחת אחריות מלאה על גורלנו ולקוות שהוירוס הוא באמת סוג של שפעת עם יחסי ציבור. 

 

קודם כל לא נתנו שום מענק

אם בנאדם שמרוויח 100,000-150,000 בחודש קיבל בכל ה 3 חודשים האלה 25,000 זה בדיחה

ועל מאי בכלל לא שילמו חס וחלילה כי אין כסף למדינה

 

איזה סגר יעשו פה ואיזה דמי אבטלה יתנו פה ?

דאגו לתת כסף לעסקים שמחזירים מחלת במקום לאלה שלא הוציאו

במשבר הבא כולם ידעו קודם כל להוציא לחלת

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אני בוחר להסתכל על העולם. הבאתי דוגמאות  מאיטליה, בריטניה וניו יורק. אם תרה אפשר למצוא עוד. 

 

חוץ מזה, בארץ לא פרסמו שום מידע עלפרופיל הנדבקים המאובחנים ולא על תוצאי מחלה שאינם מוות והתוצאים האלה לא פחות חשובים מהתמותה. כיוון שאם תצא חי אבל בכסא גלגלים זה לא בדיוק מה שאתה רוצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

קודם כל לא נתנו שום מענק

אם בנאדם שמרוויח 100,000-150,000 בחודש קיבל בכל ה 3 חודשים האלה 25,000 זה בדיחה

ועל מאי בכלל לא שילמו חס וחלילה כי אין כסף למדינה

 

למה לא נתנו? נתנו. בהחלט יש מקום לטעון שלא נתנו מספיק. 

 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

איזה סגר יעשו פה ואיזה דמי אבטלה יתנו פה ?

דאגו לתת כסף לעסקים שמחזירים מחלת במקום לאלה שלא הוציאו

במשבר הבא כולם ידעו קודם כל להוציא לחלת

 

נכון. ביזיון. בסגר הבא כולם יעיפו לחל"ת בלי סנטימנטים בכלל. 

 

תוצאה של חוסר מנהיגות. באו כל הגדולים, התחילו לאיים שלא יחזירו עובדים מחל"ת, באוצר נבהלו ופתחו את הארנק. 

×
×
  • תוכן חדש...