Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם באמת לא שמים לב שאתם לא סותרים אחד את השני?

ללכת עם מסיכה != לעצור את החיים.

על מה אתם מתווכחים בעצם?

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

לא כמגיא. הוירוס הזה הרבה יותר מסובך והרבה יותר קטלני משפעת. ואם אנשים לא יקפידו על התנהגות נכונה הם ימותו מהנגיף. זה מה שאנשים מתקשים להבין" גם אם אחוזי התמותה נמוכים הרי הם מתוך מספר החולים, ואם מספר החולים גדול גם באחוז תמותה קטן מספר המתים יהיה גדול, ומספר הנכים, לפחות זמנית (הרי אין לנו מידע של יותר מכמה חודשים) גם יהיה משמעותי.

 

אז ימותו. מה אתה רוצה שיעשו יכלאו את כולם בבית שנתיים והממשלה תעשה לכולם העברות בנקאיות עד שהמשבר יסתיים? תשאר כאן אדמה חרוכה במקרה הטוב. 

פורסם

אם אנשים יקפידו על אמצעי הריחוק סיכוי טוב לצמצם את הנזקים הבריאותיים והכלכליים (זה הולך יחד). מי שמזלזל בצד הבריאותי ישאר בלי פרנסה, וכמו שעטיית מסיכה נועדה להגן על הסביבה מפני מחלה, היא מגה עליה גם מפני קריסה כלכלית..

כמגיא, אתה מוכן להיות הקורבן של ההתנהלות הזו? כי אני לא, וגם בני משפחתי לא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא כי אני שומר על עצמי, אבל אי אפשר לעשות בייביסיטר ל-9 מיליון בני אדם. אנשים צריכים לקחת אחריות אישית על הבריאות שלהם. מי שלא אכפת לו אז לא אכפת לו ולא אתה ולא אף אחד לא יחנך אותו. לדוגמא אני יודע שאנשים חסרי אחריות אז אני לא הולך להשתמש בתחבורה ציבורית בשנתיים הקרובות. אני אקום ב-5 בבוקר בשביל להיכנס לתל אביב בלי פקקים ואבזבז 1,200 שקל בחודש על דלק. חדר כושר גם לא בתמונה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אתה מבין שאתה לא יכול לשמור על עצמך בלי שיתוף פעולה של הסביבה - וכאשר הסביבה מזלזלת בהוראות אתה מועמד להדבק?

 

כל הבעייתיות במגיפות מסוג זה היא שאתה לא יכול להגן על עצמך, אתה לגמרי תלוי באחרים. הבעיה שלנו היא שאין אכיפה. אם בעל עסק ידע שפקח יכוללהכנס לעסק שלו בבגדים אזרחיים, לצלם שני עובדים בלי מסיכות וכפפות ולסגור לו את העסק לשבוע הוא ידאג שכולם יתנהגו כמו ילדים טובים, ויהיה לו פקח שיסתובב בחנות ויעיר לכל הלקוחות. אבל בברדק הישראלי סגר קשה הוא רק עניין של זמן. אלא אם מישהו יתעשת הלילה ויתחיל לעשות משהו כדי למנוע את הקריסה. הסגר הזה יכול להיות גם שהקהל יתחיל להדיר את רגליו מהעסקים, אלא שזה יקרה רק לאחר שיהיו הרבה קורבנות.

 

דרך אגב, הסיפור של הצמיחה החיובית בשודיה רבעון הראשון לא אומר הרבה, כי למעשה הוא כולל רק חודש אחד של התפרצות המגיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ישראל זו לא מדינה שמצטיינת באכיפה. אני גם לא יודע אם זה ריאלי מבחינה מספרית לשלוח שוטר לכל בית ספר ולכל בית עסק ולהכריח את כולם להסתובב עם מסכות.

אבל זו גם לא בהכרח צריכה להיות הדרך. 

אכיפה לא יכולה לעזור אם קרוב ל-100% הם עבריינים. בכל תחום.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 58 דקות, khalil כתב:

אבל אל תצפה ממני לעמוד בדרישות חסרות הפרופורציה וחסרות הרציונליות שלך לנורמה חברתית בזמן הקורונה.

לשמור מרחק מאנשים ולשמור על היגיינה זה חסר פרופורציה?

אני מבין שאתה מתנגד לסגר - את הטענה הזאת אני מבין ב 1000%.

אבל למה אתה מתנגד על שמירה על כללים פשוטים לעיכוב ההידבקות?

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

לא צריך לשלוח שוטר לכל בית ספר (בעצם כנראה שלשם המשטרה לא תגיע). אבל חייבים ליצור הרתעה. שתי חנויות שייסגרו יגרמו לכל הרחוב להקפיד. כמה אנשים שיחטפו קנס אבל עם פרסום טוב בכלי התקשורת וברשתות החברתיות יעשו פלאים.

 

דרך אגב, על מדידת החום הייתי מוותר, קרוב לודאי שיעילותה אפסית. גם כיוון שהחום מופיע מאוחר יחסית במהלך המחלה, וגם כיוון שמכשירי המדידה הזולים לא שוים את הפלסטיק בהם הם נתונים.

 

והדבר החשוב ביותר - צריך להפסיק את האס"ק. אני מניח שזו כוונתו של נתניהו הערב, אם וחשוב שכל צמרת המדינה תדבר בקול אחד, בלי החלטות פופוליסטיות. בינתיים יש החלטה לא לסגור את בתי הספר, אנ מקווה שהיא תתמך באיזה אמצעים לבקרה על פעילותם ובעיקר בהחלטה על בדיקה חזורת בעוד 3 ימים או שבוע עם קריטריונים לקביעת מדיניות בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע, לא בטוח.

אתה יודע מה העלויות להחזיק חנות או בית קפה פתוחים?

אני לא.

יכול להיות שהסיכון שווה להם יותר מהקנס.

הודיעו עכשיו שלא יסגרו את בתי הספר, למעט כאלו שבהם באמת מתגלים חולים. 

המציאות הולכת לכיוון די ברור: תפקוד בערך מלא, כשברקע כל אחד יכול להיות חולה ברגע נתון. ציני עד כמה שזה ישמע, לא שונה מהמציאות הבטחונית שחלקנו מכירים או זוכרים.

גם אם לך מאוד קשה לקבל את זה, כלכלית כנראה שאין דרך אחרת (ההנחה שלך כאילו אם לא יהיה עכשיו שינוי אז יהיה נזק יותר גרוע לכלכלה דורשת הוכחה). בגלל זה, כנראה, מתחילים לחזור לחיים במדינות אחרות.

ומקווים שיהיה חיסון בעתיד הנראה לעין.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כל רואי ומנבאי השחורות שמתם לב היכן רוב ההדבקות? במוסדות חינוך!
יצאנו מהסגר לפני כחודש וחצי ולפחות לפי המומחים תוך כשבועיים רואים תוצאות של התנהגות האזרחים. לבינתיים (עם כל הביקורת), ההדבקות הן לא בציבור הרחב.

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, sperial כתב:

אתה מבין שאתה לא יכול לשמור על עצמך בלי שיתוף פעולה של הסביבה - וכאשר הסביבה מזלזלת בהוראות אתה מועמד להדבק?

 

כל הבעייתיות במגיפות מסוג זה היא שאתה לא יכול להגן על עצמך, אתה לגמרי תלוי באחרים. הבעיה שלנו היא שאין אכיפה. אם בעל עסק ידע שפקח יכוללהכנס לעסק שלו בבגדים אזרחיים, לצלם שני עובדים בלי מסיכות וכפפות ולסגור לו את העסק לשבוע הוא ידאג שכולם יתנהגו כמו ילדים טובים, ויהיה לו פקח שיסתובב בחנות ויעיר לכל הלקוחות. אבל בברדק הישראלי סגר קשה הוא רק עניין של זמן. אלא אם מישהו יתעשת הלילה ויתחיל לעשות משהו כדי למנוע את הקריסה. הסגר הזה יכול להיות גם שהקהל יתחיל להדיר את רגליו מהעסקים, אלא שזה יקרה רק לאחר שיהיו הרבה קורבנות.

 

דרך אגב, הסיפור של הצמיחה החיובית בשודיה רבעון הראשון לא אומר הרבה, כי למעשה הוא כולל רק חודש אחד של התפרצות המגיפה.

 

אני יכול למזער משמעותית את החשיפה. וכן גם אכיפה קשה לא תזיק, אבל בסופו של דבר כל אחד מאיתנו אחראי לבריאותו.

 

עכשיו פורסם שלא יסגרו בתי ספר למעט בתי ספר שהתגלו בהם מקרים. כאמור לא יעשו סגר נוסף הכלכלה ניצחה.

 

לפני 21 דקות, asafasraf כתב:

כל רואי ומנבאי השחורות שמתם לב היכן רוב ההדבקות? במוסדות חינוך!
יצאנו מהסגר לפני כחודש וחצי ולפחות לפי המומחים תוך כשבועיים רואים תוצאות של התנהגות האזרחים. לבינתיים (עם כל הביקורת), ההדבקות הן לא בציבור הרחב.

 

מאיפה הילדים קיבלו את זה? מהירח? ילדים נחשפו לוירוס במרחב הציבורי ועלו על הראדר כי כאשר כיתות שלמות בבית ספר חולות אי אפשר להתעלם אז בודקים ועולים על זה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 44 דקות, David32 כתב:

לשמור מרחק מאנשים ולשמור על היגיינה זה חסר פרופורציה?

אני מבין שאתה מתנגד לסגר - את הטענה הזאת אני מבין ב 1000%.

אבל למה אתה מתנגד על שמירה על כללים פשוטים לעיכוב ההידבקות?

 

אני לא מתנגד לכללי ההיגיינה והריחוק, נהפוכו, אני בעד, אבל אני לא מאמין שהציפיה שנהגו בהן היא אשליה, במיוחד על חוף ים או נערים בבית ספר, לכן תוכנית פעולה שמססתמכת עליהן, עתידה ליפול.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, malcishua כתב:

כולכם מפספסים את הנקודה. ילדים לא מתחתנים, לא מזמינים הגברה או תאורה לאירועים. לכן באמת שאין שום בעיה לסגור אותם בבית.

 

 

השאלה לכמה זמן.
לשבת כל היום לשחק במחשב ולראות סרטים לא הכי בריא לילד ואם זה ילד קטן אז גם אחד ההורים צריך להעדר מהעבודה, משהו שבמצב הנוכחי יכול לגרום לו לאבד את מקום העבודה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ויש גם ניצנים ראשונים לאכיפה

 

השאלה היא האם יהיה המשך, או, שכמו מבצעי התנועה, זה יהיה חד פעמי בשביל העיתונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, כמה פרופסורים מכובדים שהתראיינו היום בערוץ 12 נשמעו פחות נחרצים ממך. טוענים שכרגע יש בעיות נקודתיות.

נראה מה ביבה יגיד.

בכל מקרה, אני כמובן בעד אכיפה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...