Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 40 דקות, ChemGuy85 כתב:

למה לא נתנו? נתנו. בהחלט יש מקום לטעון שלא נתנו מספיק.

פספסת לגמרי את הסאבטקסט

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

כי אין מנהיגות. מנהיג היה סוגר מקומות לא חיוניים בעלי פוטנציאל הדבקה גדול עד שיהיה חיסון/יתברר האופי של הוירוס בוודאות, יעניק מענקים לבעלי עסקים בתחום, יעניק דמי אבטלה לעצמאיים בתחום, יעניק דמי אבטלה ארוכים יותר לעובדים בתחום. בישראל נבהלו ממספר המובטלים, פתחו את הכל, נכנעו לכל הלחצים ועכשיו חוטפים את הגל השני בפרצוף. 

 

העניין הוא שיותר לא יצליחו לעשות סגר חלקי כי הציבור ובעלי עסקים פשוט לא יצייתו. עכשיו כל מה שנותר זה לקחת אחריות מלאה על גורלנו ולקוות שהוירוס הוא באמת סוג של שפעת עם יחסי ציבור.  

כל מה שכתבת ידוע בהחלט ולא משנה כלום.

אני כתבתי את זה בתור פארודיה לדברים של אנשים מסוימים אשר אכפת להם רק מעצמם .

אבל אם הוירוס ימשיך להכפיל את עצמו,אסור לאשר אירועים ומופעי תרבות,זאת לפני הכל.

פורסם

בינתיים הכותרת היחידה שיצאה ממשרד הבריאות היא לצמצם מגע עם אוכלוסיה מבוגרת.

וגם שסגר לא נמצא על הפרק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

חשבת לרגע שבר סימנטוב יכריז משהו אחר?

 

כאשר יוטל סגר זה יהיה בהתראה קצרה.

 

ולא לשכוח ששוב הזכירו את כללי הריחוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

101 נדבקים חדשים היום שזה בדיוק מה שצריך כדי לבטל חלק מההגבלות.

אני מחכה לירידה נוספת בדלק ושהכבישים יפתחו קצת שוב, היה כיף באפריל.

פורסם

עזוב את המספר המוחלט, זה מגלם אחוז חיוביים של מעל 6%, זה מטורף, לא חושב שהגענו לאחוז כזה גם בשיא הגל הקודם.

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, sperial כתב:

חשבת לרגע שבר סימנטוב יכריז משהו אחר?

 

כאשר יוטל סגר זה יהיה בהתראה קצרה.

 

ולא לשכוח ששוב הזכירו את כללי הריחוק.

אני לא מחפש לקרוא מחשבות.

זה מה שהוא הכריז וזה מה שאני יודע.

 

אבל דבר ראשון שהוא דואג לו זה לנתק מגע עם האוכלוסיה המבוגרת,כי משם יגיעו החולים קשה ומתים.

ולא כי 30 ילדים בני 14 נדבקו בבית הספר,אותם ישלחו לבידוד ועוד 10-15 יום ירדו מהרשימה כמו שהגיעו אליה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
101 נדבקים חדשים היום שזה בדיוק מה שצריך כדי לבטל חלק מההגבלות.
אני מחכה לירידה נוספת בדלק ושהכבישים יפתחו קצת שוב, היה כיף באפריל.
הירידה הנוספת בדלק תהיה עוד 5אג',אז זה לא משמעותי.
תודה לאותם אנשים שגרמו שלא יקחו מס על דת ותרומות לפינגווינים על מנת שהמס על הדלק פה יהיה כה גבוהה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

קודם כל במסיבת העיתונאים סופסוף היתה שקיפות והמידע נמסר.
שנית, אפשר לראות שהפעם גם השרים עומדים על הרגליים האחוריות וסגר לא עומד על הפרק.
כמעט חצי מהנדבקים עד גיל 19.

פורסם
לפני 19 דקות, Blaz00r כתב:

עזוב את המספר המוחלט, זה מגלם אחוז חיוביים של מעל 6%, זה מטורף, לא חושב שהגענו לאחוז כזה גם בשיא הגל הקודם.

זה לא נכון כי המאומתים באים מהבדיקות של אתמול ושלשום. כלומר אתמול עשו בערך 6000, אז זה קצת פחות מ2 אחוז.

ובכל זאת זה אחוז גבוה לתקופה האחרונה..

פורסם
לפני 27 דקות, arturkopit כתב:

הירידה הנוספת בדלק תהיה עוד 5אג',אז זה לא משמעותי.
תודה לאותם אנשים שגרמו שלא יקחו מס על דת ותרומות לפינגווינים על מנת שהמס על הדלק פה יהיה כה גבוהה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

הנושא נטחן עד דק מאות ואלפי פעמים,

ביחס לתקציב המדינה זה גרושים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, Blaz00r כתב:

עזוב את המספר המוחלט, זה מגלם אחוז חיוביים של מעל 6%, זה מטורף, לא חושב שהגענו לאחוז כזה גם בשיא הגל הקודם.

 

רובם בגימנסיה. הבעיה שכל תלמיד כזה יש לו אבא, אמא, סבא וסבתא אז לך תדע כמה מהם חטפו את זה ומה נראה בשבוע - שבועיים הקרובים מבחינת תחלואה. כמו כן סביר להניח שיתגלו עוד עשרות "גימנסיות" בימים הקרובים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אשמח גם לקבל תאריך מוות מדויק שלי אם אפשר עם התחזיות הקודרות שלך.

 

אין באמת סיבה שיהיו,ירושלים היא מוקד תחלואה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

חשבתי שאתה חסין.

 

הארוע הזה מדגיש שני דברים: האחד הוא שאנחנו רחוקים מסיום המגיפה. השני מדגיש את חשיבות ההקפדה על אמצעי המיגון. הדבר הזה מתרחש בדיוק שבוע אחרי שהתלמידים והמורים קיבלו פטור מעטיית מסיכות. הנחה סבירה (כמובן לא ניתנת להוכחה) שאם היו מקפידים על עטיית מסיכות הארוע היה מצטמצם.

 

לאור היקף הארוע סביר מאד שנראה עוד הרבה מאד חולים חדשים במעגל הראשון, השני ואולי השלישי של מורי ותלמידי אותו בית ספר. מזכיכ מאד את פרשת הבליין בסיאול שגרם כניסת 7000 איש לבידוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...