Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בתור מורה בתיכון בעיר שבה יש 2 חולי קורונה מאומתים בלבד ולא הייתה שום הדבקה בבית הספר, אני יכול להגיד לכם שהקטע הזה שחשבו שתיכוניסטים בוגרים ומבינים יותר מילדי גן ויסודי וישמרו יותר על הכללים וההגיינה זו פשוט הייתה שטות ומי שאמר את זה לא מכיר תיכוניסטים. הם הכי זורקי ז*ן ומחפפים. אני עומד בשער ובודק לכולם הצהרות בריאות ולא נותן לאף אחד להיכנס בלי מסיכה. איך שהם עוברים אותי, הולכים עוד כמה מטרים והמסיכה יורדת. נסו בהפסקות לריב עם כל אחד שישים מסיכה. בהצלחה למי שינסה. סיכויי הצלחה נמוכים עד אפסיים מובטחים לכם.  ובכל מקרה ברגע שהלכתי המסיכה יורדת. המצב עוד היה סביר כשמהתחלה דרשו מסיכות. ברגע שעשו את השטות הזו בשרב שנתנו ללכת בלי מסיכות, הם עשו את זה עוד יותר גרוע. הילדים למדו שאפשר להיות בלי מסיכה והכל בסדר. יש לנו אלכוג'לים ומגבונים מחטאים בכל כיתה וזהו. לכן אני ממש לא מתפלא שההדבקות היו בבתי הספר ולכן אמרתי שלפתוח את בתי הספר התיכוניים חודש וחצי לפני סיום הלימודים הייתה שטות גמורה. בהתחלה עוד היינו בקפסולות, ואז גם את זה ביטלו ובכלל התחילה החגיגה

עריכה אחרונה על ידי mazinya
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

הקטע שהתירו להיות בלי מסיכה שבוע שעבר הוא שיא הטמטום והפופוליזם. שר בריאות חדש שרצה לעשות כותרת מפוצצת איך שנכנס לתפקיד. אז לא רק שבמשך כל השבוע כל התלמידים בבתי ספר היו בלי מסיכות (ואת התוצאה רואים עכשיו), זה גם נתן סופר-לגיטימציה להמשיך ולהיות בלי מסיכות.
כפיים.

פורסם
לפני 34 דקות, mazinya כתב:

בתור מורה בתיכון בעיר שבה יש 2 חולי קורונה מאומתים בלבד ולא הייתה שום הדבקה בבית הספר, אני יכול להגיד לכם שהקטע הזה שחשבו שתיכוניסטים בוגרים ומבינים יותר מילדי גן ויסודי וישמרו יותר על הכללים וההגיינה זו פשוט הייתה שטות ומי שאמר את זה לא מכיר תיכוניסטים. הם הכי זורקי ז*ן ומחפפים. אני עומד בשער ובודק לכולם הצהרות בריאות ולא נותן לאף אחד להיכנס בלי מסיכה. איך שהם עוברים אותי, הולכים עוד כמה מטרים והמסיכה יורדת. נסו בהפסקות לריב עם כל אחד שישים מסיכה. בהצלחה למי שינסה. סיכויי הצלחה נמוכים עד אפסיים מובטחים לכם.  ובכל מקרה ברגע שהלכתי המסיכה יורדת. המצב עוד היה סביר כשמהתחלה דרשו מסיכות. ברגע שעשו את השטות הזו בשרב שנתנו ללכת בלי מסיכות, הם עשו את זה עוד יותר גרוע. הילדים למדו שאפשר להיות בלי מסיכה והכל בסדר. יש לנו אלכוג'לים ומגבונים מחטאים בכל כיתה וזהו. לכן אני ממש לא מתפלא שההדבקות היו בבתי הספר ולכן אמרתי שלפתוח את בתי הספר התיכוניים חודש וחצי לפני סיום הלימודים הייתה שטות גמורה. בהתחלה עוד היינו בקפסולות, ואז גם את זה ביטלו ובכלל התחילה החגיגה

 

אז לא יפתחו את התיכונים עד שיהיה חיסון? כי ב-1 בספטמבר 2020 לא יהיה ואולי גם לא ב-1 בספטמבר 2021. 

פורסם

רק מעלה נקודה

 

Un11titled-1.jpg

לפני 37 דקות, mazinya כתב:

בתור מורה בתיכון בעיר שבה יש 2 חולי קורונה מאומתים בלבד ולא הייתה שום הדבקה בבית הספר, אני יכול להגיד לכם שהקטע הזה שחשבו שתיכוניסטים בוגרים ומבינים יותר מילדי גן ויסודי וישמרו יותר על הכללים וההגיינה זו פשוט הייתה שטות ומי שאמר את זה לא מכיר תיכוניסטים. הם הכי זורקי ז*ן ומחפפים. אני עומד בשער ובודק לכולם הצהרות בריאות ולא נותן לאף אחד להיכנס בלי מסיכה. איך שהם עוברים אותי, הולכים עוד כמה מטרים והמסיכה יורדת. נסו בהפסקות לריב עם כל אחד שישים מסיכה. בהצלחה למי שינסה. סיכויי הצלחה נמוכים עד אפסיים מובטחים לכם.  ובכל מקרה ברגע שהלכתי המסיכה יורדת. המצב עוד היה סביר כשמהתחלה דרשו מסיכות. ברגע שעשו את השטות הזו בשרב שנתנו ללכת בלי מסיכות, הם עשו את זה עוד יותר גרוע. הילדים למדו שאפשר להיות בלי מסיכה והכל בסדר. יש לנו אלכוג'לים ומגבונים מחטאים בכל כיתה וזהו. לכן אני ממש לא מתפלא שההדבקות היו בבתי הספר ולכן אמרתי שלפתוח את בתי הספר התיכוניים חודש וחצי לפני סיום הלימודים הייתה שטות גמורה. בהתחלה עוד היינו בקפסולות, ואז גם את זה ביטלו ובכלל התחילה החגיגה

 

אז בתור מורה בתיכון תבקש מהמנהל שכל תלמיד שנתפס בלי מסכה יעוף הבייתה ל 3 ימים

זה בדיוק המשמעות של אכיפה

כשאני מסתובב בשרונה ומוריד לרגע את המסכה קופץ עליי מאבטח ומבקש לשים אותה - כל הכבוד לו.

זה נקרא אכיפה

 

חסר מורים בבית ספר ? חסר מנהלים ? שרת ? מזכירות ? בלי עין הרע יש מספיק עובדים

שכל אחד יקבל סמכות להעיף הבייתה תלמיד שמסתובב בלי מסכה

דיברו על הפרדה מוחלטת בין תלמידים,

שתלמידים של כיתה ט1 לא יסתובבו בחוץ בשעות של כיתה ט2 

וככה גם המורים

אם יעשו את הדברים ככה אין שום סיבה שיהיו התפרצויות

וכמובן. אכיפה אכיפה אכיפה

העיריה לא תשלח פקחים לבתי ספר לאכוף את זה, בשביל זה אתם שם

 

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

אפילו את ה-60% לא מקיימים. 

 

בהתחלה חשבתי שמדובר באפקט אופטי של עדשה ארוכה אבל אז קלטתי את העדר בהמשך הרחוב. 

 

כפי שאתה רואה אין מסכות, אין שמירת מרחק. מחר אחד המפגרים האלה נכנס לחדר כושר והופ הוא מדביק שם את כולם. 

 

מצד אחד כיף לחזור למכון, אבל מצד שני הסיכון לא שווה את זה. אני אחזור להתאמן בחנייה נטושה בשעות הערב. תחבורה ציבורית מבחינתי זה לא אופציה. מזל שיש לי משרד פרטי. 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5739144,00.html#autoplay

 

image.thumb.png.92340aff2576a5aa686db77875645840.png

 

זה בדיוק מה שחסר לי

שיסגרו לי את יאפה כנאפה בגלל שהייתה שם הדבקה

פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אז לא יפתחו את התיכונים עד שיהיה חיסון? כי ב-1 בספטמבר 2020 לא יהיה ואולי גם לא ב-1 בספטמבר 2021. 

 

זה לא מה שאמרתי. אבל בחייאת, רק התחילו לחזור לשגרה אחרי הגל הראשון. לא היה קורה כלום אם היו סוגרים כבר עד 20 ליוני או לפחות ממשיכים בקפסולות. עד ספטמבר היה מספיק זמן כדי לבחון את המצב בלי להעמיס מיליוני תלמידים שתקועים אחד בתוך השני. רק אצלי בבית הספר כ 2000 תלמידים ורובם מתערבבים עם רובם על בסיסי יומי/שבועי/חודשי. יש לי כיתות עם 35 ילדים. זה לא שאני יכול לאפשר להם 2 מטר מרחק.

פורסם
לפני 1 דקה, mazinya כתב:

 

זה לא מה שאמרתי. אבל בחייאת, רק התחילו לחזור לשגרה אחרי הגל הראשון. לא היה קורה כלום אם היו סוגרים כבר עד 20 ליוני או לפחות ממשיכים בקפסולות. עד ספטמבר היה מספיק זמן כדי לבחון את המצב בלי להעמיס מיליוני תלמידים שתקועים אחד בתוך השני. רק אצלי בבית הספר כ 2000 תלמידים ורובם מתערבבים עם רובם על בסיסי יומי/שבועי/חודשי. יש לי כיתות עם 35 ילדים. זה לא שאני יכול לאפשר להם 2 מטר מרחק.

 

אם מורים לא יודעים לאכוף התנהלות בבתי ספר  נראה לי שאפשר לוותר על הקונספט הזה גם אחרי שיהיה חיסון

פורסם

לדעתי המהלך רק ידחה את הבלתי נמנע ב-3 חודשים. בסופו של דבר יקרה מה ש-Transporter אומר מבוגרים/אנשים בקבוצת סיכון יצטרכו לבודד את עצמם ככל הניתן עד שיהיה חיסון, צעירים יחלו והעולם ימשיך. כל הזגזוגים האלה לא מובילים אותנו לשום מקום. 

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

לדעתי המהלך רק ידחה את הבלתי נמנע ב-3 חודשים. בסופו של דבר יקרה מה ש-Transporter אומר מבוגרים/אנשים בקבוצת סיכון יצטרכו לבודד את עצמם ככל הניתן עד שיהיה חיסון, צעירים יחלו והעולם ימשיך. כל הזגזוגים האלה לא מובילים אותנו לשום מקום. 

 

כי בלתי אפשרי לעצור את העולם בגלל זה.

כמו שאתה רואה (והרבה כאן יתעלמו מהתמונה שפרסמתי) אפילו פחסי מרשה לעצמו לעשות צניחה חופשית

כי ברור לו שאם הוא עושה צניחה באיזה מושב בצפון, אין סיכוי שתלמיד גימנסיה או חולה מנווה שאנן הגיע לשם

יכול להיות שאם יחשפו את הנתונים האמיתיים נדע שיש מקומות שמאוד מסוכן להסתובב בהם ויש מקומות שבכלל(!) לא

אבל לא מגלים לנו

 

מדינות יותר גדולות ועשירות יכולות למתוח את הסגר קצת יותר עד שיגיעו למצב שאין כסף

אבל לאף מדינה אין תקציב בלתי מוגבל. ישב אצלי חבר שמחזיק רשת של מותגים בארץ

סיפר לי שנסגרו בסין המון מפעלי חיקויים-רפליקות כי הממשלה פשוט לא נתנה להם כלום

 

אין קסמים. כל עוד יש כסף אפשר לסגור את המדינה ולהשאיר את המשק חצי חי חצי מת

נגמר הכסף - צריך לחזור לשגרה כי לא רוצים שהיום שאחרי יראה כאילו עבר פה צונאמי והכל נמחק

 

אני בטוח שמשה יודע שרק מבוגרים\קשישים יכולים לחלות בצורה שתביא למוות שלהם

אז דיי מספיק עם זה

אנשים יעדיפו להתחתן  בלי סבא וסבתא שלהם מאשר לא להתחתן בכלל

 

 

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, Transporter כתב:

 

אם מורים לא יודעים לאכוף התנהלות בבתי ספר  נראה לי שאפשר לוותר על הקונספט הזה גם אחרי שיהיה חיסון

 

כנראה אתה לא באמת מכיר את המערכת אם נראה לך שזה מה שיקרה. בתיאוריה הכל יפה. אין מסיכה? 3 ימים הביתה. ברור. קלי קלות. ואז חצי בית ספר בבית. זה לא באמת עובד ככה במציאות. יש משרד חינוך, יש עיריה, יש חוזרי מנכל. בתיאוריה כל אחד שמחליט לפצוץ לי שיעור הייתי מטיס על טיל החוצה. גם זה לא אפשרי יותר. אז אתה באמת חושב שיעיפו הביתה תלמידים רק כי הורידו את המסיכות, ועוד כשבשום מקום כמעט, כולל בפאבים ובמסעדות לא אוכפים. לא מעיפים ל 3 ימים הביתה תלמידים שעשו דברים יותר גרועים מלהוריד מסיכה.  אה, ואם חשבת שברגע שיעיפו כמה אז כל השאר ילמדו למען יראו ויראו, אז אתה גם כנראה לא מכיר תיכוניסטים כי גם זה לא תופס מים

עריכה אחרונה על ידי mazinya
פורסם (נערך)

כתבה כל כך נכונה ומדוייקת

לא מפתיע בכלל,

שאלו כאן בכתבה שאלות חשובות, שחלק מהן אני בעצמי שאלתי במשך הפוסט הזה

יש בתוכה את התשובה למה לא יהיה כאן סגר בקרוב וטוב שכך

משרד הבריאות לא יוכל להפיל על הציבור את האחריות למחדלים שלו

שאנשי משרד הבריאות יתקנו את המחדלים ואז יבואו לדבר איתנו על סגר

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5739167,00.html

לפני 8 דקות, mazinya כתב:

 

כנראה אתה לא באמת מכיר את המערכת אם נראה לך שזה מה שיקרה. בתיאוריה הכל יפה. אין מסיכה? 3 ימים הביתה. ברור. קלי קלות. ואז חצי בית ספר בבית. זה לא באמת עובד ככה במציאות. יש משרד חינוך, יש עיריה, יש חוזרי מנכל. בתיאוריה כל אחד שמחליט לפצוץ לי שיעור הייתי מטיס על טיל החוצה. גם זה לא אפשרי יותר. אז אתה באמת חושב שיעיפו הביתה תלמידים רק כי הורידו את המסיכות, ועוד כשבשום מקום כמעט, כולל בפאבים ובמסעדות לא אוכפים. לא מעיפים ל 3 ימים הביתה תלמידים שעשו דברים יותר גרועים מלהוריד מסיכה.  אה, ואם חשבת שברגע שיעיפו כמה אז כל השאר ילמדו למען יראו ויראו, אז אתה גם כנראה לא מכיר תיכוניסטים כי גם זה לא תופס מים

 

איך אתה יכול להשוות ילד שמפריע בשיעור לילד שמסכן חיי אדם לכאורה?

מדובר במצב חירום וכל הגופים שמנית, כולם רוצים להמנע מהדבקות והתפרצויות 

את האכיפה בפאבים (שהיא מחדל לכל דבר) תשאיר למשטרה ומשרד הבריאות

בבתי ספר לא ישימו פקחים ושוטרים, כי יש שם מורים שמקבלים כסף בין היתר עבור זה שידאגו שהתלמידים יחזרו הבייתה בשלום

עדיף לפתוח ביצפר עם 40% תפוסה של תלמידים ששומרים על הנחיות

מאשר להושיב את כולם בבית. אתה לא חושב?

 

וכמובן בנוסף:

אכיפה ברחובות, בחופי הים, בקניונים וכו'

קניונים אמורים למנות פקחים שלהם שידאגו לזה

חופי הים יש משטרת חופים שדואגת לשפוך לאנשים בקבוקי וודקה "כי הם עבריינים"

אז שיקחו את אותם פקחים שדואגים למצוא כל מי שמחביא בקבוק וודקה מתחת לכיסא וידאגו שיאכפו מסכות

זה לא באמת קשה כשרוצים

פשוט זה לא בוער לאף אחד, אולי כי רואים את מנכל משרד הבריאות היקר עושה צניחה חופשית ושים זין על ההנחיות

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

עדיף לפתוח ביצפר עם 40% תפוסה של תלמידים ששומרים על הנחיות

 

אבל רק לא לפתוח אולמות ואירועים ב 75% תפוסה. זה יהיה רע.

 

 

גם לא הבנתי את הטענה שלך נגד הריחוק החברתי. אבל בסדר אין מה לדבר על זה.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

כתבה כל כך נכונה ומדוייקת

לא מפתיע בכלל,

שאלו כאן בכתבה שאלות חשובות, שחלק מהן אני בעצמי שאלתי במשך הפוסט הזה

יש בתוכה את התשובה למה לא יהיה כאן סגר בקרוב וטוב שכך

משרד הבריאות לא יוכל להפיל על הציבור את האחריות למחדלים שלו

שאנשי משרד הבריאות יתקנו את המחדלים ואז יבואו לדבר איתנו על סגר

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5739167,00.html

 

איך אתה יכול להשוות ילד שמפריע בשיעור לילד שמסכן חיי אדם לכאורה?

מדובר במצב חירום וכל הגופים שמנית, כולם רוצים להמנע מהדבקות והתפרצויות 

את האכיפה בפאבים (שהיא מחדל לכל דבר) תשאיר למשטרה ומשרד הבריאות

בבתי ספר לא ישימו פקחים ושוטרים, כי יש שם מורים שמקבלים כסף בין היתר עבור זה שידאגו שהתלמידים יחזרו הבייתה בשלום

עדיף לפתוח ביצפר עם 40% תפוסה של תלמידים ששומרים על הנחיות

מאשר להושיב את כולם בבית. אתה לא חושב?

 

וכמובן בנוסף:

אכיפה ברחובות, בחופי הים, בקניונים וכו'

קניונים אמורים למנות פקחים שלהם שידאגו לזה

חופי הים יש משטרת חופים שדואגת לשפוך לאנשים בקבוקי וודקה "כי הם עבריינים"

אז שיקחו את אותם פקחים שדואגים למצוא כל מי שמחביא בקבוק וודקה מתחת לכיסא וידאגו שיאכפו מסכות

זה לא באמת קשה כשרוצים

פשוט זה לא בוער לאף אחד, אולי כי רואים את מנכל משרד הבריאות היקר עושה צניחה חופשית ושים זין על ההנחיות

 

 

זה לא שאני לא מסכים איתך. כי אני כן. פשוט במציאות זה לא יקרה בחיים. ואם היו רוצים לשמור, אפשר היה להשאיר לפחות מצב של קפסולות, שחלק יגיעו לבית הספר, כלומר מי שניגש לבגרות שזה יא ו יב וכיתות יוד ימשיכו בלמידה מהבית.  בקיצור, עוד 20 יום למנאייק. נקווה לטוב

פורסם (נערך)

טרנספורטר יודע הכל יותר טוב.

 

נושא  משמעת בבתי הספר מוזנח כבר עשורים. במדינה הזו יש זכויות לתלמיד - אין זכויות למורה. יש זכויות לחולה, אין זכויות לרופא. אשתי שאלופה באכיפת משמעת בבתי ספר (ומרבית הקריירה לימדה וניהלה בתי ספר עם נוער בעייתי במיוחד) קיבלה טלפונים מעורכי הדין של ההורים (אתם יכולים להבין באיזהתחום התמחו אותם עורכי דין. רמז - לא היה להם מושג בהוראות של משרד החינוך). הדרך היחידה לאכוף בבתי ספר היא להכניס לתוכם משטרה (ורבותי, הדבר הזה פועל, מחלק הנוער יכול ללמד את היס"מ משהו על שימוש בכוח). אבל בשביל נושא פעוט לכאורה כמו מסיכות יהיה קשה להפעיל את המשטרה. 

 

ממשלת ישראל כרגע ב-mode של "צאו ותבלו", שר הבריאות מנסה להיות פופוליסט והמשטרה לא נראית בשטח. הגיע הזמן שיכנסו לסופרמרקטים ויסגרו אותם ל-72 שעות כיוון שהעובדים מצפצפים על כל הכללים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

אז בתור מורה בתיכון תבקש מהמנהל שכל תלמיד שנתפס בלי מסכה יעוף הבייתה ל 3 ימים

 

חחחחחחחחחח הורדת מסיכה = 3 ימי חופש ?!?!?

אפשר שזה יתפוס גם בעבודה?

פורסם (נערך)

כולכם מפספסים את הנקודה. ילדים לא מתחתנים, לא מזמינים הגברה או תאורה לאירועים. לכן באמת שאין שום בעיה לסגור אותם בבית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...