Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא משנה מה הוא יגיד כל עוד אף אחד לא אוכף.

 

הבנתי שהיו מסיבות ענקיות של סטודנטים בב"ש,נחיה ונראה אם זה יוביל למשהו...

אם כל הסטודנטים האלה לא יחזרו להורים שבועיים,אמור להיות שקט יחסית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, משמש כתב:

ביבי אמר שישנו את התו הסגול - זה או שיקלו בתנאים או שיקשיחו אותם ?

 

אכן כן. הצבע ישתנה לכחול.

איזה כייף לי :)

פורסם

חכו חכו.. בנתיים מדובר רק בבית ספר אחד, רוב הבדיקות נעשו מסביב לבית הספר הזה, עדיין לא בדקו לעומת את שאר מערכת החינוך.

מעל 120 חולים מאומתים בבית ספר אחד שמונה 1200 תלמידים.

מה נראה לכם שהקורונה כל כך מדבקת ? שהם נדבקו ביום אחד?  גם בשיאים הכי גדולים דובר על הכפלה כל יומיים (או 3 ימים)

להגיע מחולה אחד ל 120 חולים צריך 7 הכפלות, זה 14 יום לפי יומיים להכפלה או 21 יום לפי 3 ימים להכפלה.

כלומר התלמיד החולה הראשון נכנס לבית הספר לפני יותר משבועיים.

מה זה אומר לנו ?

אולי עוד קשה להאמין, אבל נראה לי שמחכים לעוד הוכחה או 2 עד שסוגרים את מערכת החינוך במתכונתה הנוכחית לשנתיים הקרובות. 

האם אתם האמת מאמינים שהגימנסיה היא החריגה ? האם אין עוד הרבה בתי ספר כאלה במצב דומה בארץ ?

בהתחלה דיברו על אחוזי תמותה ממש נמוכים בגילאים האלה (10-19) , דובר על 0.1 % או 0.2%. 

אבל גם באחוזי תמותה פי 10 יותר נמוכים - 0.01% , עדיין מדובר על   1 ל 10,000 ויש יותר ממיליון ילדים במערכת החינוך. 

 

בנתיים חלדאי מרגיש את המשפט המתקרב שלו, אז הוא כבר שינה את הטון ויישר קו עם הממשלה.

 

ציטוט

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר: "הנחיתי את גורמי האכיפה העירוניים לפעול ללא פשרות ליישום הנחיות הבריאות. כפי שהיינו נחושים בעמדתנו שיש לפתוח את העסקים בעיר לפעילות - כך נפעל בנחישות למען שמירה על בריאות הציבור. ולבעלי עסקי המזון אני חוזר ומבהיר כפי שאמרתי בעבר: האחריות לשמירה על בריאות הלקוחות היא שלכם, ולא נאפשר את ההפקרות כפי שזו תועדה בחלק מבתי העסק בעיר".

 

 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

גם בשיאים הכי גדולים דובר על הכפלה כל יומיים (או 3 ימים)

להגיע מחולה אחד ל 120 חולים צריך 7 הכפלות, זה 14 יום לפי יומיים להכפלה או 21 יום לפי 3 ימים להכפלה.

כלומר התלמיד החולה הראשון נכנס לבית הספר לפני יותר משבועיים.

אתה יודע, אתה מסתכל על מקרה מאוד ספציפי, ההכפלות היו על כלל האוכלוסיה, לא רק ילדים.

הכוונה שילדים מתנהגים אחרת, אצליהם הכפלות יכולות הגיע יותר מהר. אחד יכול להדביק יותר משלושה, תלוי מה הם עושים.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

אתה יודע, אתה מסתכל על מקרה מאוד ספציפי, ההכפלות היו על כלל האוכלוסיה, לא רק ילדים.

הכוונה שילדים מתנהגים אחרת, אצליהם הכפלות יכולות הגיע יותר מהר. אחד יכול להדביק יותר משלושה, תלוי מה הם עושים.

נניח קופצים אחד על השני,רבים,הולכים מכות.

יש הרבה יותר מגע מאשר בין מבוגרים...וזה טבעי ילדים צריכים את זה,ואם אין השגחה זה יקרה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, David32 כתב:

אתה יודע, אתה מסתכל על מקרה מאוד ספציפי, ההכפלות היו על כלל האוכלוסיה, לא רק ילדים.

הכוונה שילדים מתנהגים אחרת, אצליהם הכפלות יכולות הגיע יותר מהר. אחד יכול להדביק יותר משלושה, תלוי מה הם עושים.

 

אתה יודע שזה רק יותר גרוע , נכון?

עזוב שנייה כמה ילדים כל ילד מדביק - זאת תאוריה שכבולה ביחד עם זמן הדגירה, לכן נהוג לדבר כמה ימים לוקח להכפיל.

 

אם נניח שהילדים מדביקים הרבה יותר, אז הם מכפילים כל יום ?  זה אומר שהילד הראשון הגיע לפני שבוע?  

או שהילדים מכפילים פעמיים ביום? 

זה הרבה יותר גרוע, זה אומר שבתי הספר הם מדגרות משוכללות , אני לא חושב שזה עד כדי כך , אם זה היה היינו רואים את ההתפרצות הרבה קודם

ולא רק עכשיו

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

חברים

רוב הנדבקים הם אותם ילדים בגמנסיה ההיא והמורים שלהם

מעניין איפה נעלמו האמצעים של השבכ? איך לא איתרו את כל מי שהיה סביבם ושלחו אותו לסגר?

אם ידאגו לסגור אותם בבית אני לא חושב שיש ממה לדאוג, כי חוץ מהם כמעט ואין נדבקים

 

אה רגע יש מצב שעצרו את השיתוף פעולה עם השבכ? גאוני

 

לפני שהממשלה באה בטענות לאזרחים שתבוא בטענות לעצמה בכל מה שקשור לאכיפה, איכונים, שיתופי פעולה בין גופים שיכולים להביא לעצירת ההתפשטות

עוד סגר פשוט לא יהיה

הממשלה צריכה שמישהו ישלם פה מיסים ביום שאחרי

עדיף לא לאיים בסגר אם לא באמת יכולים לעשות אחד כזה

מספיק שפעם אחת איימו במאות אלפי מתים ועשו מעצמם צחוק

לפני 32 דקות, korola כתב:

חכו חכו.. בנתיים מדובר רק בבית ספר אחד, רוב הבדיקות נעשו מסביב לבית הספר הזה, עדיין לא בדקו לעומת את שאר מערכת החינוך.

מעל 120 חולים מאומתים בבית ספר אחד שמונה 1200 תלמידים.

מה נראה לכם שהקורונה כל כך מדבקת ? שהם נדבקו ביום אחד?  גם בשיאים הכי גדולים דובר על הכפלה כל יומיים (או 3 ימים)

להגיע מחולה אחד ל 120 חולים צריך 7 הכפלות, זה 14 יום לפי יומיים להכפלה או 21 יום לפי 3 ימים להכפלה.

כלומר התלמיד החולה הראשון נכנס לבית הספר לפני יותר משבועיים.

מה זה אומר לנו ?

אולי עוד קשה להאמין, אבל נראה לי שמחכים לעוד הוכחה או 2 עד שסוגרים את מערכת החינוך במתכונתה הנוכחית לשנתיים הקרובות. 

האם אתם האמת מאמינים שהגימנסיה היא החריגה ? האם אין עוד הרבה בתי ספר כאלה במצב דומה בארץ ?

בהתחלה דיברו על אחוזי תמותה ממש נמוכים בגילאים האלה (10-19) , דובר על 0.1 % או 0.2%. 

אבל גם באחוזי תמותה פי 10 יותר נמוכים - 0.01% , עדיין מדובר על   1 ל 10,000 ויש יותר ממיליון ילדים במערכת החינוך. 

 

בנתיים חלדאי מרגיש את המשפט המתקרב שלו, אז הוא כבר שינה את הטון ויישר קו עם הממשלה.

 

 

 

 

 

אם היו עושים בדיקות מדגמיות כמו שהצעתי לפני שבועיים אולי היו עולים על מקורות הדבקה ועם שיתוף פעולה עם השבכ שולחים אותם ואת כל מי שנתקל בהם הבייתה

אבל למי יש זמן לשבת לדון בזה? יש דברים יותר חשובים כרגע נכון ?

פורסם
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

 

אם היו עושים בדיקות מדגמיות כמו שהצעתי לפני שבועיים אולי היו עולים על מקורות הדבקה ועם שיתוף פעולה עם השבכ שולחים אותם ואת כל מי שנתקל בהם הבייתה

אבל למי יש זמן לשבת לדון בזה? יש דברים יותר חשובים כרגע נכון ?

 

אתה חוזר על זה הרבה, אבל אתה צריך להבין את המגבלות של הטכנולוגיה.

אי אפשר לעשות בדיקות כאלה, זה יעלה הון ולא יתן לך כלום. 

כמה בדיקות אתה רוצה לעשות ביום? 50,000 ? 150,000 ?  

יש מעל מיליון ילדים בבתי ספר,  אז את החבר שלך מהדסה, הוא מדבר מפוזיציה.

הוא השקיע הון במטושים וחומרים לבדיקה, כל מה שהוא רוצה זה פראיירים שישלמו לו עכשיו על הבדיקות.

בגלל זה הוא רץ לכל ערוץ ומנסה לשכנע שצריכים להפעיל (ולשלם) על מערך הבדיקות שלו. 

 

פורסם
Just now, korola כתב:

 

אתה חוזר על זה הרבה, אבל אתה צריך להבין את המגבלות של הטכנולוגיה.

אי אפשר לעשות בדיקות כאלה, זה יעלה הון ולא יתן לך כלום. 

כמה בדיקות אתה רוצה לעשות ביום? 50,000 ? 150,000 ?  

יש מעל מיליון ילדים בבתי ספר,  אז את החבר שלך מהדסה, הוא מדבר מפוזיציה.

הוא השקיע הון במטושים וחומרים לבדיקה, כל מה שהוא רוצה זה פראיירים שישלמו לו עכשיו על הבדיקות.

בגלל זה הוא רץ לכל ערוץ ומנסה לשכנע שצריכים להפעיל (ולשלם) על מערך הבדיקות שלו. 

 

 

מספיק 10,000 ביום

3000 שעושים בקופות חולים ועוד 7000 בחוץ

מצאת ילד אחד חולה בתיכון ? תעשה חקירה ותגלה שיש מצב שהדביק כבר 3 חברים ? תן לשבכ להפעיל את האמצעים ותראה מי נפגש איתם

תעלה על השורשים של ההדבקה לפני שיש לך 120 נדבקים בבית ספר

 

בלי קשר ובמקביל לדאוג לאכיפה אינטנסיבית

אבל זה לא סותר את מה שכתבתי למעלה

פורסם

אם רק הייתה אכיפה אינטנסיבית...כל עוד היא לא קיימת אפשר לסגור את הפוסט ולחכות עד שתופיע.

עד אז נהיה on off עם איומי סגר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

אם רק הייתה אכיפה אינטנסיבית...כל עוד היא לא קיימת אפשר לסגור את הפוסט ולחכות עד שתופיע.

עד אז נהיה on off עם איומי סגר.

 

סתם איומים באוויר כי סגר הוא לא יעשה

ולפני זה שידאג שהמנכל החובבן שלו לא יעלה תמונות מצניחה חופשית לפני שהוא אומר לציבור לשמור 2 מטר

פורסם (נערך)

@Transporter הבעיה עם דגימה היא שלא יודעים את מי לדגום, והמטרה היא מטרה נעה. לפני כמה שבועות ההתפרצות היתה בבתי האבות, אז דמו שם. כעת החשש הוא מהתפרצות במערכת החינוך. כאן הבעיה הרב יותר גדולה, כי מדובר בהרבה יותר אנשים, וגם במעגל הדבקה הרב יותר גדול. אם את דיירי בתי האבות היה אפשר לבודד עד גבול מסויים הרי שכדי לבודד את הילדים צריך סגר מוחלט, ואת זה אף אחד לא רוצה. וחוץ מזה, ספק אם יש איזה מודל שלפיו יהיה אפשר לדגום כדי לאתר התפרצויות מוקדם.

 

אפילו איסלנד, שהאוכלוסיה שלה היא בערך כאוכלוסיית חיפה, לא דגמה יותר כמה אלפי תושבים. אז נכון שהיום יש כבר אספקה יותר סדירה של ציוד לבדיקות, אבל, עדיין, צריך כוח אדם והבדיקות האלה הן על חשבון בדיקות אחרת.

 

בינתיים מה שצריך לעשות הוא הרבה אכיפה, ואולי החזרת מגבלות חלקיות במקומות לא חיוניים. וגם לבדוק איפה לא צריך להטיל מגבלות, או להטיל מגבלות קלות. לבדוק כמה נדבקו בחוף הים ובפארקים (מן הסתם מעטים מאד) וכמה בחנויות (עד כמה שאני זוכר בשיא ההתפרצות משהו כמו 15-20% מהנדבקים נדבקו בסופרמרקטים) - ולהתרכז במוקדים, הן בדגימה והן, ואולי בעיקר, באכיפה. אם בתי הספר מתגלים כמוקדי התפרצות - וכרגע יש חשד לעוד כמה התפרצויות במערכת החינוך ,אם כי בינתיים לא בהיקף של הגימנסיה בירושלים - אז לחשוב מחדש איזה מגבלות צריך להטיל שם. לא לשכוח - מורה אחד שנדבק זה 100 תלמידים ויותר שחוזרים לשבועיים הביתה, וגם תלמיד שנדבק יכול להשבית שכבה ויותר, עם כל הנזקים המשניים בגלל הצורך להשגיח על הילדים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב כבר אמרנו שבלי אכיפה וניטור יומיומי של המצב יחזרו לדבר על סגר שזה אבסורד.

בקיצור שיתחילו לעבוד במקום לעשות מסיבות עיתונאים. חוץ מללחוץ על השאלטר עד עכשיו הם לא עשו כלום. בשביל זה לא צריך אותם. חבורת אפסים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

תראה, הםעבדו תחת לחץ של גורמים חיצוניים. היתה להם איזו תכנית, אבל כל שר בא ועשה כרצונו. ההסכמה של משרד הבריאות לכל מיני צעדים ובעיקר להקדמתם היתה מאונס. אז כאשר כל שר בא ולוחץ לשחרר משהו, ואף אחד לא ממתין לבדיקה של השפעות הצעד הקודם, מקבלים בעיטה בפנים.

 

הדיבור על סגר חוזר אינו אבסורד כל עוד יתנהל כאן פארטאץ'. כנראה סגר בעל אופי שונה מזה שראינו במרס, אבל עדיין סגר. אני מניח שיהיה אפשר להמשיך להפעיל הרבה מפעלי ייצור שהושבתו - וסביר שגם הם נערכו לכך - אבל מערכת החינוך בעייתית והמסחר והבילויים צריכים כנראה לקבל כאפה נוספת כדי שיתחילו להתנהל בצורה אחראית. ובתחב"צ אנחנו קוצרם עכשיו את פירות ההזנחה של עשורים, כיוון שהמערכת סובלת ממחסור בציוד וכח אדם שיאפשרו הסעה בצפיפות נסבלת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...