Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עשו סקר סרולוגי נרחב בספרד, נראה שאחוז הנדבקים הכללי עומד על 5-6% מהאוכלוסיה. כשבאיזורים שנפגעו מאוד כמו מדריד מגיע עד 17%. גם לונדון עומדת על 17-20% הדבקה. אם נקח את נתוני ספרד, נראה שעל כל חולה שחווה מחלה ונבדק בזמנו, עוד עשרה עברו אותה מקסימום עם תה ונטפליקס.

פורסם (נערך)

אתה צריך להבחין בין סקר סרולוגי שמגלה מחלה בזמן כלשהו בעבר (בתנאי שמספיק ליצירת נוגדנים הניתנים לגילוי),  לבין מה שעשו באיסלנד, שזה סקר לגילוי הנגיף בדרכי הנשימה העליונות, כלומר לגילוי נגיף פעיל (אם כי בשבוע - שבועיים האחרונים מתפרסמות ידיעות על כך שבסוף המחלה עדיין התבחין חיובי למרות שלא נותר נגיף פעיל אלא רק שרידים לא פעילים שעדיין מתגלים בבדיקה). 

 

בעיה נוספת שאיני יודע את התשובה לה - עד כמה הנוגדנים שנבדקו אכן סגוליים ל-SARS-CoV2 או שהתבחין מגיב גם לנוגדנים נגד נגיפי קורונה אנושיים אחרים ונפוצים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

100 איש כנראה מסתובבים במחשבה שהם בריאים ויכולים "להפר בידוד בקטנה"

ממשיכים לייבא חולים

ואז הוא יבוא ויספר לנו שהעליה בחולים זה בגלל שהולכים לים ומורידים את המסכהacfa9d14af75730ca4a92f49b16ba5f7.jpg

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, sperial כתב:

אתה צריך להבחין בין סקר סרולוגי שמגלה מחלה בזמן כלשהו בעבר (בתנאי שמספיק ליצירת נוגדנים הניתנים לגילוי),  לבין מה שעשו באיסלנד, שזה סקר לגילוי הנגיף בדרכי הנשימה העליונות, כלומר לגילוי נגיף פעיל (אם כי בשבוע - שבועיים האחרונים מתפרסמות ידיעות על כך שבסוף המחלה עדיין התבחין חיובי למרות שלא נותר נגיף פעיל אלא רק שרידים לא פעילים שעדיין מתגלים בבדיקה). 

 

בעיה נוספת שאיני יודע את התשובה לה - עד כמה הנוגדנים שנבדקו אכן סגוליים ל-SARS-CoV2 או שהתבחין מגיב גם לנוגדנים נגד נגיפי קורונה אנושיים אחרים ונפוצים.


אני יודע על ההבדל, וזה מה שכתבתי, שהיו חולים בעבר. אם בספרד חלו 250K אבל כמות הנשאים היא בעצם 2.5M, אז המחלה הרבה יותר ויראלית אבל גם הרבה פחות קטלנית ממה שמקובל לחשוב. 

פורסם (נערך)

נחשו מה?

רון חולדאי החליט להפעיל את פקחי העיריה שיאכפו את ההנחיות

זוכרים את הויכוח פה על "אין לכם מושג כמה זמן לוקח להכשיר פקח"

"לא משתלם \ כן משתלם"

מסתבר שזה אפשרי

חבל שכל הקודקודים שיושבים וחושבים על זה כל היום לא מגיעים למסקנות שהגענו לפני חודש

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

כתבתי על זה בעמוד הקודם, אבל אתה אף פעם לא קורא.

ביבי בישר אתמול שהוא ביקש אישור מהיועמ"ש לוותר על ההכשרה לפקחים.

מכיוון שעוד לא פורסמה התשובה יש סיכוי סביר שאין עדיין תשובה חיובית וחולדאי עשה כותרות עם דו"חות שיבוטלו.

מצד שני גם כותרות כאלה זה טוב אפילו אם הדו"ח יבוטל בסוף.

אולי זה יגרום לחלק להקפיד יותר.

 

אמ;לק ביבי הוכיח את הטענה שלי על פקחים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

כבר  אמרו שיראו היום בחדשות פקחים מחלקים דוחות לעסקים

 

והנה גם מודיעים שיתחילו לבדוק אנשים בלי תסמינים

שוב, אחרי התעקשות של משרד הבריאות

עוד מחדל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

נחשו מה?

רון חולדאי החליט להפעיל את פקחי העיריה שיאכפו את ההנחיות

זוכרים את הויכוח פה על "אין לכם מושג כמה זמן לוקח להכשיר פקח"

"לא משתלם \ כן משתלם"

מסתבר שזה אפשרי

חבל שכל הקודקודים שיושבים וחושבים על זה כל היום לא מגיעים למסקנות שהגענו לפני חודש

 

נבהל שיאשימו אותו אם תהיה התפרצות בתל אביב וינעלו מחדש את כל המסעדות. כמובן אחרי שהוא ארגן מסיבת הדבקה המונית רק לפני שבוע. 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

כבר  אמרו שיראו היום בחדשות פקחים מחלקים דוחות לעסקים

 

והנה גם מודיעים שיתחילו לבדוק אנשים בלי תסמינים

שוב, אחרי התעקשות של משרד הבריאות

עוד מחדל

 

אם כן זה לגמרי פופוליזם ורדיפת כותרות.

אין שום סיכוי בעולם שהוא קיבל אישור משפטי מאתמול להיום.

אלא אם כן מראש הפקחים בתל אביב קיבלו הכשרה בלי קשר לקורונה (אכיפת אופניים חשמליים אולי).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מבחינת אחוזים

שלשום 6.2%

אתמול 2.8%

היום 1.8%

 

נראה טוב

Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

אם כן זה לגמרי פופוליזם ורדיפת כותרות.

אין שום סיכוי בעולם שהוא קיבל אישור משפטי מאתמול להיום.

אלא אם כן מראש הפקחים בתל אביב קיבלו הכשרה בלי קשר לקורונה (אכיפת אופניים חשמליים אולי).

 

הזמינו את ראובן מהאומן לשימוע לפני סגירה

גם אם מחלקים סתם דוחות לעסקים זה בסדר

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

נבהל שיאשימו אותו אם תהיה התפרצות בתל אביב וינעלו מחדש את כל המסעדות. כמובן אחרי שהוא ארגן מסיבת הדבקה המונית רק לפני שבוע. 

 

ובכל זאת נראה שהחולים שמייבאים מחול יותר מסוכנים מהמסעדות בת"א

אחרי שהודיעו שהחולים בת"א הם אחינו הכהים מנווה שאנן

שכנראה לא יושבים במסה

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ובכל זאת נראה שהחולים שמייבאים מחול יותר מסוכנים מהמסעדות בת"א

אחרי שהודיעו שהחולים בת"א הם אחינו הכהים מנווה שאנן

שכנראה לא יושבים במסה

 

אבל כן שוטפים את הכלים וחותכים את הירקות. 

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אבל כן שוטפים את הכלים וחותכים את הירקות. 

 

לא בכל מקום

נוח לחשוב שזה ככה

בהרבה מקומות בני דודים עושים את זה

אגב אני מעדיף לפרנס בן דוד ולא פליט סודני 

 

נקווה שבעלי המסעדות ידאגו לשמור על העובדים שלהם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 25 דקות, Transporter כתב:

הזמינו את ראובן מהאומן לשימוע לפני סגירה

גם אם מחלקים סתם דוחות לעסקים זה בסדר

 

זה הם עשו גם לפני.

חבר בעל מועדון היה מקבל דו"חות בערך פעם בחודש מהם.

מדברים על לתת דוח לאדם פרטי ברחוב, לא לעסק.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

זה הם עשו גם לפני.

חבר בעל מועדון היה מקבל דו"חות בערך פעם בחודש מהם.

מדברים על לתת דוח לאדם פרטי ברחוב, לא לעסק.

 

עכשיו החליטו שאם בנאדם נכנס למסעדה בלי מסכה בעל המסעדה אשם

פורסם

לאור המצב, לא יהיה מנוס מלהכריז על צעדים שיובילו להגבלות. או סגירות אפילו.

מסיבות המוניות, ללא ריחוק כלל,[כי אי אפשר], סופרים, לפחות כאן באילת, מפוצצים עד 0 מקום, עם תורים של 15-20 איש בכל קופה, [15 קופות בנוסף לאלה שרק התחילו את הקנייה],כמובן שהם עומדים במרחק "נשיקה" אחד מהשני, ומתוך המאות אנשים שהיו בהם, אפשר היה לספור על יד אחד את חובשי המסכות, אלפי אנשים בטיילת ובחופים,  שכדי לעבור ביניהם, זו משימה בלתי אפשרית לפעמים.

וזה רק "קצה הקרחון" של חוסר המשמעת העצמית, שכבר אינה קיימת.

את התוצאה של כל מה שהתרחש לאחרונה, נוכל לראות עוד מספר ימים.

 

אז לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},

כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?

×
×
  • תוכן חדש...