Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

אבל אנשים מעדיפים לזרוק זין

אתה ביניהם כן?

לאורך כול השירשור אתה לא נשמע להנחיות.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, David32 כתב:

אתה ביניהם כן?

לאורך כול השירשור אתה לא נשמע להנחיות.

 

 

אני לא נפגשתי ולא אירחתי אצלי בני משפחה שבסיכון בזמן הסגר

ישבתי עם קליקה מאוד קרובה שידעו שאנחנו לא נפגשים עם אנשים בחוץ

אבל אין קשר להודעה שציטטת כי אנחנו מדברים על לשמור על מבוגרים, לא על עצמנו

 

אני לקחתי בחשבון שבגילי ובמצב הבריאות שלי כנראה גם אם נדבק נעבור את זה.

אנחנו מדברים רק על אוכלוסיות בסיכון כרגע.

 

פורסם
לפני 38 דקות, yossiaviel כתב:

GARICHO

לא ידעתי {עד עכשיו, כן?} שחיי אדם עולים כסף. אבל שיהיה...

 


כמובן שחיי אדם לא ״עולים״ באופן ישיר, אבל קיים חישוב כספי (משתנה ממדינה למדינה וממצב למצב) על כמה לשערך חיי אדם. משתמשים בזה בבתי משפט, חברות ביטוח, סוכניות ממשלתיות (מעבר לתחבורה ירוקה עולה למשק Z, כמות שנות חיי אדם שיחסכו שווה X - האם לעבור ב-2020 או 2025?) הדוגמא הכי פשוטה וקרובה אלינו להבנה - שפעת הורגת X אנשים בכל שנה ואם היו עושים סגר במהלך חודשי החורף אפשר היה להציל X-Y אנשים בכל שנה. האם זה שווה את זה?

פורסם
זו אוכלוסיה צעירה,כל עוד יש בידוד מהמבוגרים והחולים אמור לעבור בשלום יחסית.
במסיבות?האם אותם צעירים אינם יכולים להדביק מבוגרים?
באירועים?זה לא נכון.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

אבל אנשים מעדיפים לזרוק זין

 

לפני 28 דקות, David32 כתב:

אתה ביניהם כן?

לאורך כול השירשור אתה לא נשמע להנחיות.

 

 

בשביל לזרוק זין תחילה צריך זין. לך תדע עם מי אתה מתכתב.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

עכשיו החליטו שאם בנאדם נכנס למסעדה בלי מסכה בעל המסעדה אשם

 

זה במסגרת הטווח שמותר להם לאכוף כלפי עסקים ולא אנשים פרטיים.

 

לפני 2 שעות, yossiaviel כתב:

לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},

כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?

 

אם תשאל אותם הם לא יספקו לך מספר.

וגם לדעתי האישית כל מספר זה פונקציה של התפיסה המוסרית שלך.

מצד אחד יגידו אף מת מיותר, כי מה הזכות שלי להתפרנס גבוהה מהזכות של פלוני לחיות גם אם אני בן 20 והוא בן 90.

אגב עמדה כזו לא אומרת סגר עד חיסון, אלא שוק בצל הקורונה, הכל גמיש ופלואידי לפי מצב ההתפשטות. נקרא להם מוסריים בעיני עצמם.

 

מצד שני יגידו לפתוח הכל אתמול, ימותו כמה שימותו, If they die, they die נקרא להם NFMP - Not my fucking problem, בתמצות:

if-he-dies.png

 

ובאמצע אפשר למצוא את אלה שיגידו לפתוח הכל כל עוד הוירוס לא פגע בקרוביהם, ולסגור הכל כשהם בסיכון, הפוזיציונרים נקרא להם.

 

לפני 1 שעה, asafasraf כתב:

סגר לא יהיה גם אם הקורונה תתפרץ שוב.
לכל אלה שמציינים שהחיסון יגיע במקרה הטוב עוד שנה צריכים לדעת שגם תרופה יכולה לעזור כאן ויש לא מעט כאלה שכנראה יגיעו עד סוף השנה.
פרופ״ ברבש דיבר לפני כשעה בערוץ 12 ולהערכתו אין הרבה ברירות- כדי להוריד את כמות הנדבקים צריך משמעת וריחוק קהילתי, כלומר ללא אירועים, מופעים וכו׳. לא רואה את זה קורה.

 

מצד אחד לא רואה איך קורה ריחוק ומשמעת ומצד שני לא רואה סגר? אתה מבין שזה מטוטלת בין שני הדברים כן? אם לא תהיה משמעת וריחוק יהיה סגר נוסף, אדלשטיין אמר את זה בעצמו היום בישיבת הממשלה, ואפילו אמר זה יכול לקרות מהר ממה שאנשים מסוימים חושבים, כאילו כיוון אליך ואל שחר פה.

כרגע זה בלון ניסוי, אבל זה פתח את חלון אוברטון.

 

אגב לנושא תרופה, או מסלול טיפולי עם אחוזי הצלחה טובים (ואופטימלית כזה שמונע את הצורך בטיפול נמרץ נשימתי) זה גיים צ'יינג'ר אמיתי, ביום שיש מסלול טיפולי כזה אנחנו לא באותו שיח בכלל ואת ה-470 עמודים שיש פה אפשר לזרוק לפח האשפה של הבייטים.

 

לפני 55 דקות, korola כתב:

בסה"כ נראה ש86%  מהחולים המאומתים אצלנו היו יכולים להעביר את הקורונה עם תה ונטפלקיס.

 

בבני ברק זה תה ותלמוד ירושלמי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

גם באירועים ההושבה זה רק משפחה גרעינית

אתה יושב בדיוק עם אותם אנשים שישבת איתם בשבועות

 

 

אתה יודע בעצמך שכללי ריחוק חברתי לא ישמרו באירועים. משפחות לא ראו אחת את השניה חודשים. אנשים יתחבקו, יתנשקו, ירקדו ביחד. אם יהיה בן אדם אחד חולה באירוע כנראה תתחיל שם הדבקה לא קטנה. 

 

אני לא אומר אם נכון או לא נכון לעשות אירועים - אם מוכנים לקבל את כמות החולים והמתים בעקבותיהם, אז שיאפשרו לעשות אותם. אבל בהחלט תיהיה בהם הדבקה.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, garicho כתב:

 

אתה יודע בעצמך שכללי ריחוק חברתי לא ישמרו באירועים. משפחות לא ראו אחת את השניה חודשים. אנשים יתחבקו, יתנשקו, ירקדו ביחד. אם יהיה בן אדם אחד חולה באירוע כנראה תתחיל שם הדבקה לא קטנה. 

 

אני לא אומר אם נכון או לא נכון לעשות אירועים - אם מוכנים לקבל את כמות החולים והמתים בעקבותיהם, אז שיאפשרו לעשות אותם. אבל בהחלט תיהיה בהם הדבקה.

 

עוד פעם. אחריות אישית

כשאני יושב עם אחיינית שלי בבית ובא לי לשים את הראש אני נועל את היציאה למרפסת \ לבריכה

למה ? כי  אני לא רוצה לקחת סיכון שאני אתעורר והיא תטבע או תיפול למטה

 

אם אתה יודע שסבא שלך בן 80 ובסיכון ואתה מוכן שכל אחד ינשק אותו, אשרייך

אני בכמה אירועים האחרונים שמעתי את הרב מבקש באופן ברור לא ללחוץ לו את היד

זה עניין של אחריות אישית.

 

מי שמוכן  לתת לסבא שלו להדבק ואז להגיד "אבל היה חשוב לו לחבק את דודה שושנה" זה בעיה שלו

אבל אתה חייב להבין שמי  שנוהג ככה, התנהג ככה גם בשבועות

וגם כשיבוא לבקר את הסבא בבית אבות

מה שהסבא לא יחבק את הדודה? מה פתאום ברור שיחבק..

לא צריך אירוע משפחתי בשביל להיות מטומטמים

 

לא יסגרו מדינה בגלל אנשים שמחליטים לעשות מה שבא להם וללכת נגד הכללים

 

בדיוק כמו שאף אמא לא תתבע את משטרת ישראל שלא איתרה את הבן שלה לפני שעלה על ההגה גמור מאלכוהול.

יש משטרה כדי לנסות לעצור אותו בדרך, אבל לפני המשטרה יש אחריות אישית, ואם הבן שלך מטומטם אל תבוא בטענות לאף אחד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

עוד פעם. אחריות אישית

כשאני יושב עם אחיינית שלי בבית ובא לי לשים את הראש אני נועל את היציאה למרפסת \ לבריכה

למה ? כי  אני לא רוצה לקחת סיכון שאני אתעורר והיא תטבע או תיפול למטה

 

אם אתה יודע שסבא שלך בן 80 ובסיכון ואתה מוכן שכל אחד ינשק אותו, אשרייך

אני בכמה אירועים האחרונים שמעתי את הרב מבקש באופן ברור לא ללחוץ לו את היד

זה עניין של אחריות אישית.

 

מי שמוכן  לתת לסבא שלו להדבק ואז להגיד "אבל היה חשוב לו לחבק את דודה שושנה" זה בעיה שלו

אבל אתה חייב להבין שמי  שנוהג ככה, התנהג ככה גם בשבועות

וגם כשיבוא לבקר את הסבא בבית אבות

מה שהסבא לא יחבק את הדודה? מה פתאום ברור שיחבק..

לא צריך אירוע משפחתי בשביל להיות מטומטמים

 

לא יסגרו מדינה בגלל אנשים שמחליטים לעשות מה שבא להם וללכת נגד הכללים

 

 

שוב, אנחנו מדברים על דברים שונים. אתה טוען לאחריות אישית, אני טוען שיהיו הידבקויות (כי 100% של אנשים לא יכולים להיות אחראיים באופן אישי). אני לא אומר שמה שאתה אומר לא נכון (אני מסכים לחשיבות של אחריות אישית, גם בחיים באופן כללי), אבל תסכים איתי שהדבקויות יקרו?

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, garicho כתב:

 

שוב, אנחנו מדברים על דברים שונים. אתה טוען לאחריות אישית, אני טוען שיהיו הידבקויות (כי 100% של אנשים לא יכולים להיות אחראיים באופן אישי). אני לא אומר שמה שאתה אומר לא נכון (אני מסכים לחשיבות של אחריות אישית, גם בחיים באופן כללי), אבל תסכים איתי שהדבקויות יקרו?

 

אני טוען שכל דבר שאנחנו עושים ביום יום גובל באחריות אישית. פשוט אין לזה את הכותרת "קורונה" 

אז הגיוני שאם הסתכלת בטלפון ונפלת לתהום זאת אשמתך בלבד ולא צריך לסגור מדינה אם לקחת איתך 4 אנשים

אבל כשכתוב בגדול "משבר הקורונה" אז אם נתת לסבא שלך לחבר את הנכדים והשכנה שהייתה חייבת לנשק אותו, זה בעיה של כל מדינת ישראל.

ממש לא.

 

בכל אולם אירועים ניתן ליצור בידוד מוחלט בעזרת מחיצות לאוכלוסיה שבסיכון.

כל אולם שמכבד את עצמו ידאג להביא אוכל מהקבלת פנים למתחם מבודד לסבא וכו'

תאמין לי שבעלות מינימלית או בכלל ללא עלות אפילו ידאגו למלצר שפעם ברבע שעה יבוא להביא להם מכל  מה שבקבלת הפנים

יש את האופציה הטכנית לבודד

 

מפה והלאה אם לילדים שלו שאמורים לדאוג לו ולאכוף את זה מתחשק לעשות שכונה ולתת לכולם לנשק את הסבא, זאת בעייתם האישית

לא יסגרו מדינה בשביל זה כמו שלא סוגרים מדינה בגלל תאונה קשה שהייתה בסופש או 10 תינוקות שנשכחו ברכב בשבוע אחד

 

חוץ מזה לא הבנתי

מי קבע שהסבא חייב להגיע לאירוע ?

 

אתה לוקח איתך את הסבא לקניון ? למסעדה? כשאתה נוסע ברכבת ? כנראה שלא

אז למה לאירוע הוא חייב להגיע ? אם אתה שומר עליו תשמור עד הסוף

ואם אתה מרשה לסבא שלך לטייל בקניון ולשבת בזקן והים בשבת, אז האירוע זה לא מה שיהרוג אותו, כי אתה חושף אותו כל היום לאוכלוסיה מדבקת

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לאור המצב, לא יהיה מנוס מלהכריז על צעדים שיובילו להגבלות. או סגירות אפילו.
מסיבות המוניות, ללא ריחוק כלל,[כי אי אפשר], סופרים, לפחות כאן באילת, מפוצצים עד 0 מקום, עם תורים של 15-20 איש בכל קופה, [15 קופות בנוסף לאלה שרק התחילו את הקנייה],כמובן שהם עומדים במרחק "נשיקה" אחד מהשני, ומתוך המאות אנשים שהיו בהם, אפשר היה לספור על יד אחד את חובשי המסכות, אלפי אנשים בטיילת ובחופים,  שכדי לעבור ביניהם, זו משימה בלתי אפשרית לפעמים.
וזה רק "קצה הקרחון" של חוסר המשמעת העצמית, שכבר אינה קיימת.
את התוצאה של כל מה שהתרחש לאחרונה, נוכל לראות עוד מספר ימים.
 
אז לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},
כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?

אני מסכים שיהיו כנראה הגבלות כאלה ואחרות, אבל אין מצב בעולם שנחזור לסגר כמו בתחילת אפריל.
לדעתי, אם יוחלט הפעם על סגר הציבור יהיה הרבה יותר מליטנתי בתגובה שלו, וכמו ששמנו לב, ראש הממשלה שלנו הוא חתיכת רכיכה לחיצה.
בנוגע למה שרשמת בסוף- בתור אחד שמתגורר באילת, האם הצונאמי הכלכלי שעבר על העיר והביא אותה לאבטלה של 80% היה שווה?
כמה אנשים חוו קורונה כלכלית? להערכתי יותר מ-300 נכון לעכשיו.
מעל ל-90% מהנפטרים בישראל הם אנשים מעל גיל 70, כשהגיל הממוצע הוא מתקרב ל-81 שתו תוחלת החיים הממוצעת בישראל.
מעל ל-98% מהנפטרים הם בעלי מחלות רקע (חלקן קשות מאוד כמו סרטן).
אתה מבין שהתפקיד של המדינה לאכוף את התקנות ולא לאיים בסגר (שברור שלא יכול לקרות כי המשק יקרוס).
שוב, מישהו יכול להגיד למה התחילה ההתרופפות במשמעת?
×
×
  • תוכן חדש...