Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 22 דקות, יבגניפ כתב:

הבעיה הכי גדולה היא שבן אדם אחד יכול להדביק עשרות בני אדם אחרים, ושלא באמת יודעים לתפוס את זה מספיק מהר.

 

 

בגלל זה אומרים להיות עם מסכות ולשמור מרחק

 

לפני 12 דקות, David32 כתב:

בחתונות שלו הוא יחסית מוגן. הוא יכול לספק לעצמו ולעובדים שלו סביבה די מוגנת. בגלל זה הפוזיציה שלו.

 

זוכר שאמרתי שצריך לקחת אולם של 1000 איש ולהכניס בו 300 ?

אז  במתווה חשבו על זה והגיעו למסקנה שאפשר להכניס 85% ממה שכתוב ברישיון עסק

וככה יש לכל אחד את המקום שלו להיות בספייס שלו

גם ככה רחבות ריקודים באולמות מאוד גדולות

 

בכל מקרה

מי שהרשה לעצמו לשבת בשבועות עם כל המשפחה המורחבת בלי מסכה, זה לא משנה אם יעשה את זה בשבועות או בערב שישי או בחתונה תסכים  איתי

אין לי שום אינטרס להתקרב לבנאדם זר שאין לי שום קשר איתו ולהתחבק איתו בחתונה

לפני 26 דקות, korola כתב:

 

לא הבנתי , לקחת את הנתונים של שישי שבת - שהיו שישי שבת של חג.

בכלל התמקדו בבדיקות של ירושלים באותה שבת. ומזה רצת להסיק מסקנות ?

חכה, יש את הנתונים מאתמול ויהיו עוד נתונים היום, לדעתי כבר ביום רביעי או חמישי כתבתי שרק ביום שלישי השבוע ניתן יהיה לקבל מסקנות.

כרגע יש 2 עובדות חשובות:

1) הוירוס עדיין נמצא שם בחוץ ומחכה לכל פרצה קטנה או אי זהירות כדי להתפרץ.

2) בתי הספר הם מקומות מועדים להתפרצויות. 

 

עכשיו תשליך מזה על חתונות שלך?  אתה הולך לאירוע עם 500 איש.

אחרי 5 אירועים כאלה נחשפת ל 2500 איש. יש סיכוי לא רע שמישהו מהם יתגלה כחולה קורונה בהמשך, ואתה תצטרך להיכנס לבידוד 14 יום. 

מה תעשה אם זה יקרה בקיץ?  מה תעשה אם צוות שלם שלך יכנס לבידוד?

 

אתה בעל העסק, אתה צריך ללמוד את המצב ולבנות לך נהלים, לשמור על קפסולות של עובדים (לא לערבב עובדים בין צוותים)

צוות ההקמה יקים את הציוד לפני שהאורחים מגיעים .. אבל לא ישאר באירוע. 

 

הדבר האחרון שחסר לך עכשיו זה אירוע שספריאל נמצא בו , ותתגלה הדבקה בגלל שעובד שלך שהיה צריך להיות בבידוד לא ידע שהוא צריך להיות בבידוד.

ואנחנו כבר יודעים שיש לך קטע כזה לפגוש חברים מהפורום באירועים.

 

עדכנתי את כל הלקוחות שבחודשיים הקרובים  אני שומר מרחק מהאורחים

אין להתקרב מדי ואין לחבק את כולם

כולם מבינים ומכבדים את זה כי לא רוצים שדווקא באירוע שלהם תהיה בבידוד

 

הוא מוזמן לאירוע שלי

האחריות על המבקרים והחולים חלה על אחראי קורונה שימנו לאירוע, אני עדיין לא בעל האירוע ולא בעל האולם

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

זוכר שאמרתי שצריך לקחת אולם של 1000 איש ולהכניס בו 300 ?

אז  במתווה חשבו על זה והגיעו למסקנה שאפשר להכניס 85% ממה שכתוב ברישיון עסק

וככה יש לכל אחד את המקום שלו להיות בספייס שלו

מה הקשר.

אני טוען שאתה בעמדת הדיג'יי שלך מוגן, אם אתה מקים ומפרק ציוד - זה לא כשכולם אחד על השני באירוע.

אתה במצב שבו אתה יכול להגן על עצמך ועל הצוות שלך. לא כול העובדים במצב הזה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 17 דקות, David32 כתב:

בחתונות שלו הוא יחסית מוגן. הוא יכול לספק לעצמו ולעובדים שלו סביבה די מוגנת. בגלל זה הפוזיציה שלו.

 

הוא לא מגיע עם חליפה חלל לחתונה, אם הוא נכנס לאולם ונמצא באולם על האירוע, אז הוא יכול להגן על עצמו מבחינת החשיפה לאורחים.

אבל מבחינת החוק הוא וכל הצוות שלו יצטרכו להיכנס לבידוד 14 יום במידה ויתגלה שאחד האורחים חולה.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, David32 כתב:

מה הקשר.

אני טוען שאתה בעמדת הדיג'יי שלך מוגן, אם אתה מקים ומפרק ציוד - זה לא כשכולם אחד על השני באירוע.

אתה במצב שבו אתה יכול להגן על עצמך ועל הצוות שלך. לא כול העובדים במצב הזה.

 

וכשכל ההפקה שלי ואני כל הערב מסתובב בין האנשים ?

 

אבל שוב, הרעיון לשמור מרחק

זה שעברת ליד בנאדם לעשירית שניה לא יגרום לך להדבק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

 

כולם מבינים ומכבדים את זה כי לא רוצים שדווקא באירוע שלהם תהיה בבידוד

 

 

אם יגיע לאירוע שלך מורה מבית ספר, או תלמידים שלומדים בבית ספר.

ושבוע אחרי האירוע יגלו שהם חולים, אז מפרסמים את כל המקומות שהם היו בהם ב 14 ימים האחרונים.

כלומר כל מי שהיה באירוע צריך להיכנס לבידוד. 

 

לא יודע איך אתה יכול להגן על עצמך מזה.

פורסם

אנחנו לא יודעים מה הזמן הנדרש להדבקה, אני מניח שזה משתנה לפי כמות הנגיף המופץ.

 

לצורך המנהלי של דרישת בידוד נקבע ערך 15 דקות, אבל חתונה נמשכת יותר. לכן אם טרנספורטר יתן שירות בארוע בו התגלה, גם בדיעבד, חולה קורונה הרי הוא וצוותו ידרשו להשלים בידוד 14 יום מהארוע. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

לא יודע איך אתה יכול להגן על עצמך מזה.

אתה רוצה תשובה מבחינה בריאותית או עסקית-מקצועית? אם מבחינת האחרון אז תמשיך לרצות, כי אם תקבל תשובה כנה יצא המרצע מהשק.

פורסם

למה? הוא יכול לבנות כלוב בנוסח pope-mobile ולהסתגר בו במשך הערב. יש אפילו פתרונות כדי לא להזקק לשרותים.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 24 דקות, korola כתב:

 

אם יגיע לאירוע שלך מורה מבית ספר, או תלמידים שלומדים בבית ספר.

ושבוע אחרי האירוע יגלו שהם חולים, אז מפרסמים את כל המקומות שהם היו בהם ב 14 ימים האחרונים.

כלומר כל מי שהיה באירוע צריך להיכנס לבידוד. 

 

לא יודע איך אתה יכול להגן על עצמך מזה.

 

אוכיח שלא הייתי איתם במגע ובמרחק של פחות מ 2 מטר
כשנגיע לגשר נחצה אותו
לשמחתי יש לי עובדים ומפורט בחוזה שאם אני בבידוד יגיע מחליף. העסק לא יקום ויפול אם נכנס לבידוד

לפני 2 דקות, sperial כתב:

למה? הוא יכול לבנות כלוב בנוסח pope-mobile ולהסתגר בו במשך הערב. יש אפילו פתרונות כדי לא להזקק לשרותים.

 

גם ככה השירותים בד"כ רחוקים ואני משתדל לצאת מיציאת חירום ולהשתין בחוץ
בכל מקרה אף אחד לא עולה לבמה בתקופה הזאת

פורסם

 מבחינת משרד הבריאות חשוב שהיית במקום. הם לא מודדים מרחקים, והפרת בידוד היא עבירה.

 

לא ברור לי מה קורה עם אפליקציית השב"כ, האם המעקב מתבצע ועד כמה הוא מאתר מגעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

 מבחינת משרד הבריאות חשוב שהיית במקום. הם לא מודדים מרחקים, והפרת בידוד היא עבירה.

 

לא ברור לי מה קורה עם אפליקציית השב"כ, האם המעקב מתבצע ועד כמה הוא מאתר מגעים.

 

נחיה עם זה

כנראה

 

לפני 23 דקות, sperial כתב:

לא ברור לי מה קורה עם אפליקציית השב"כ, האם המעקב מתבצע ועד כמה הוא מאתר מגעים.

 

עצרו את זה

מי צריך את זה כשאפשר לגלות 90 נדבקים בירושלים ולהפחיד את כל הארץ?

 

פורסם

חייב לומר שלפני חודשיים, כאשר נתקלתי בחולת קורונה, האפליקציה לא התריעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

מי שהולך למסעדה צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שם חולה קורונה שעומד לידו

אבל זה נכון לכל מקום שאנחנו מסתובבים בו

גם באוטובוס, גם בקניון וגם בסופר

אם נעצור את החיים בגלל זה?

תלוי כמה אנחנו בסיכון

אני רואה שאתה בעד פתיחה כללית וחופשית.

למעשה כולנו בעד.

יותר נכון, יש להוסיף לזה גם המשך: "פתיחה כללית, בצורה בטוחה".

 

אתה יודע טוב מאוד מה קורה בשוודיה. אותה כמות אוכלוסייה, רק פחות צפוף, הכל כרגיל. כמו לפני.

עסקים כרגיל, וגם מגפה שמשתוללת כרגיל, ומספר הקורבנות רק עולה.

האם זה מה שהיית מצפה לראות גם כאן?

ונראה לך שמשרד הבריאות, למרות מצב המשק כרגע, יאשר את זה?

×
×
  • תוכן חדש...